Tarvitsen neuvoja

Anonyymi

Olen juuri irtautumassa mahdottomasta suhteesta. Ei ole todistettua onko narsisti, mutta vahva epäily on herännyt. Tämä mies tietenkin tuli elämääni vuosi sitten kun olin hyvin heikko terveyteni vuoksi. Vuoden sairis. Kaikki tuntui ihanalle ja, satumsiselle. Nyt olen parantunut ja töissä mutta vaikeudet alkoivat pian mutten jotenkin osannut nähdä näitä. Nyt olen pannut päässäni nippuun näitä ja silmäni avautuneet. Hän yritti kontrolloida minua ja lupaukset lähes aina katteettomia. Monta, ero yritystä mutta sai aina puheillaan vakuutetuksi. Olin tyhmä.
Kaikki riidat olivat minun syy. Olin hullu ja mustasukkainen vaikka minulla oli todisteet muista naisista. Maksullisille naisille soittelu olivat syy koska meillä oli riita silloin. Seuraava pettäminen josta jäi kiinni oli minun vikani kun olin lähtenyt yksin reissuun ja, saanut hänet luulemaan että minulla on joku mies, sielä.. Nyt olen potkinut hänet ulos asunnostani enkä lainaa hänelle enää rahaa. Olen ottanut tosi kylmän asenteen ja tästä hän lähettelee minulle sähköposti vuoroin uhkauksia, minun syyllistämistä että makaan kaikkien kanssa. Vuoroin että hän rakastaa minua ja minä teen nyt suuren virheen.. Hän lähetti jopa valokuvan kun autoni ei ollut parkkipaikalla. Sekä kun olin treffeillä miehen kanssa hön tiesi siitäkin joku oli kuulemma nähnyt. Hän stalkkaa minua ja olen ruvennut oikeesti pelkäämään häntä. Miten hän voi tietää kaiken missä liikun?
En olisi ikinä uskonut millainen hirviö voi ihmisestä tulla ja miksi en huomannut aiemmin näitä? Kun olen lopettanut vastaamasta hänelle hän laittoi postia missä kertoi että olikin jo kyllästynyt minun toosaani ja ihoni oli kuulemma vanha ja olin iljettävä. Tätä minä en ymmärrä kun hänen käytös on kuin 6 v uhmaisen lapsen. Alkoholi ongelma on myös hänellä. Mietin voiko pelkkä alkoholismi olla syynä vai onko tämä nph..? Kertokaa vinkkejä miten puollustaudun. Olen huomannut yhden keinon tepsivän. Aina kun hän alkaa uhkailla niin vastaan hänelle että ehkäpä minä lähetän ne viestit hänen ex vaimolle. Silloin mies hiljenee vähäksi aikaa... Nyt pelkään kuinka pahaksi tämä kiusanteko vielä menee.. Kiitos jos jaksoit lukea ja vinkkejä tarvitaan. Pelkään todella ha olen yksin

1

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatka vain valitsemallasi tiellä äläkä enää taivu miehen painostukseen. Silloin voit vähitellen päästä hänestä kokonaan eroon. Pidän sinulle peukkuja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe