Toimiiko kovilla helteillä vai puhaltaako kuin lehmän henkäys.
Mites Suzukin ilmastointi
7
81
Vastaukset
- Anonyymi
Mites Dacia palsta, alkoiko kyllästyttämään?
- Anonyymi
Kiitos kysymästä viileää pukkaa
- Anonyymi
Kiitos kysymästä, hyvin on riittänyt!
30C tänään 28.6.2020 ja hyvin riittää viileää. Esimerkiksi 2000 luvun alkupuolen 1.6 Avensiksessä ilmastoinnin potku alkoi loppumaan selkeästi siinä 25C jälkeen.
Vielä ei ole käynyt selville, mikä se on yläraja Vitaralla. Työkaveri on kovasti sitä mieltä, että ainakin tietyillä automerkeillä Pohjois-Eurooppaan menevät mallit saavat hintelämmän ilmastoinnin kuin vaikka lähi-itään menevät saman mallin verrokit. - Anonyymi
Sehän riippuu järjestelmän koosta, soossia tartte olla reilusti suurissa kennoissa?😷😷😷
- Anonyymi
Onko ilmastointilaitteentehoja luokiteltu tai ilmoitettu mitenkään; en muista koskaan törmänneeni mainintaan? Jotenkin luulisi sen olevan kerrottu arvo muiden mukana kuten laturin teho, akun ampeeritunnit tai moottorin hevosvoimat. Vaan ei...?
- Anonyymi
Mites jos menisit jollekin muulle palstalle provoilemaan?
- Anonyymi
-Niin kenelle tuon kommentin olit tarkoittanut ja miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202912
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1912693Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1441606Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2501375- 1061190
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs401036Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46987Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32894- 135879
- 43784