Kuinka ikinä rakastuinkaan sinuun niin vähällä tuntemisella. En edes kuullut nimeäsi koskaan. Ja nyt sinä olet kadonnut minulta! Kuinka saatoin menettääkkään sinut...
Mä tein niin paljon väärin. Niin paljon sinua myös loukkasin. Mä olen ollut ihan hirveä ihminen sua kohtaan! Pyysin kuitenkin anteeksi... ja sinä annoit.
Ikinä en oppinut tuntemaan sinua. Mahdollisuuksia oli pilvin pimein, mutta minä vain olin tekemättä mitään. Minua pelotti... pelotti niin paljon että vetäännyin. Vaikka niin tein niin silti olit vain mielessäni.
Se hetki kun sain tietää, ettemme enää nähtäisi... se oli hirveintä mitä ikinä voi kuulla! Sydämmeni on särjetty ja poljettu ja pyöritetty taas niin pahasti, etten enää haluaisi eded elää... niin pahalta ne sanat tuntui.
Kaikessa on kuitenkin pienen valon toivo. Voisimmeko vielä jonain päivän tavata? Entä jos yrittäisin lähestyä tavalla tai toisella, varovasti ja avoimesti. Haluaisin vain vielä puhua kaiken kanssasi läpi. Että olisi helpompi jatkaa tätä polkua, minnekkä se nyt ikinä viekään. Tätä oikeasti toivon...
Kaisalle Joensuuhun
Tarvitsen sut...
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Huh hih mikä sekobolts.
- Anonyymi
Mitä sekoa nyt tuossa mahtaa olla, saannen kysyä?
- Anonyymi
Minäkin haluan jutella tästä kaikesta vielä kanssasi, tässä on ollut mukana paljon kaikenlaisia väärinymmärryksiä ja muutakin, joka olisi hyvä selvittää. Että pääsemme kumpikin eteenpäin. Meidän välillämme oli epäilemättä jotain, mutta elämämme olivat silloin niin täynnä kaikkea epävarmaa ja häiritsevää, että aika ei vain ollut puolellamme.
- Anonyymi
Minä olisin valmis sinut jossain tapaamaan. Edes kerran kun saisi puhua sinulle kaikessa rauhassa. Olisitko sinä valmis siihen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olisin valmis sinut jossain tapaamaan. Edes kerran kun saisi puhua sinulle kaikessa rauhassa. Olisitko sinä valmis siihen?
Miks? Haluuks mennä tynnyrin luokse karjalaan tapaan Hrj: n huonolla naismaulla valittuja maatuskoja?
Tonkkatissit navas ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä oikeasti pyydän tätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774