Olen siis miettimässä itselleni luotettavaa nelaria, jolla pääsisi pitkälle. Kiikarissa on tällä hetkellä Dynamic Monster 50, joka on siis täysin uusi minulle, sillä en ole muusta kuullut kun mankista :D (Okei siis olen kuullut muistakin mopoista, mutta ne ei ole sen paljoo pistäny silmään). Mutta minulla on myös kiikarissa Skyteam Monkey 50 ja haluaisin kysyä teidän mielipidettä.
Kumpi on parempi kaikissa kategorioissa: (Kulutus, huoltovälit, ajettavuus, kompaktisuus, viritysmahdollisuudet jne)
Dynamic Monster vai Skyteam Monkey?
Dynamic Monster 50 vai Skyteam Monkey 50
Anonyymi
2
385
Vastaukset
- Anonyymi
Jos uutena meinaat ostaa niin mankia on huomattavasti vaikeampaa virittää koska siinä on ruisku eli ainut tapa virittää olisi rajoittamaton ecu.
- Anonyymi
Manki kuluttaa varmaan vähän vähemmän koska on pienempi mopo ja dynamicilla on mukavampi ajoasento koska on isompi pyörä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255