Olen siis miettimässä itselleni luotettavaa nelaria, jolla pääsisi pitkälle. Kiikarissa on tällä hetkellä Dynamic Monster 50, joka on siis täysin uusi minulle, sillä en ole muusta kuullut kun mankista :D (Okei siis olen kuullut muistakin mopoista, mutta ne ei ole sen paljoo pistäny silmään). Mutta minulla on myös kiikarissa Skyteam Monkey 50 ja haluaisin kysyä teidän mielipidettä.
Kumpi on parempi kaikissa kategorioissa: (Kulutus, huoltovälit, ajettavuus, kompaktisuus, viritysmahdollisuudet jne)
Dynamic Monster vai Skyteam Monkey?
Dynamic Monster 50 vai Skyteam Monkey 50
Anonyymi
2
339
Vastaukset
- Anonyymi
Jos uutena meinaat ostaa niin mankia on huomattavasti vaikeampaa virittää koska siinä on ruisku eli ainut tapa virittää olisi rajoittamaton ecu.
- Anonyymi
Manki kuluttaa varmaan vähän vähemmän koska on pienempi mopo ja dynamicilla on mukavampi ajoasento koska on isompi pyörä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628