Vanha, vähän ajettu perämoottori joka jostain syystä rikkoo tulpan / tulppia kerran kesässä.
Nyt oireina että ihan matka-ajossa rupeaa käymään viidellä pytyllä ja aiheuttaa kulkuun tietysti snadia pätkimmmistä ja osa voimasta tietysti poissa.
Mikä näitä tulppiien rikkoutumista yleensä aiheuttaa?
Suzuki DT 150 V6 (2-T EFI 1998)
4
310
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko väärä lämpöarvo. Oletko kokeillut tulpan merkkiä vaihtaa, koska joskus väärä merkki ei toimi kunnolla. Esim. NGK voisi toimia. Mulla evinrude 6 hv ja siihen pitää olla champion tulppa. Kokeillut muutakin, mutta ei toimi juuri ollenkaan.
Kiitos vastauksesta.
Mulla on siinä tulppana kuten suositellaan koneen kyljessä NGK BR8HS10
- Anonyymi
Voisko käydä vähän laihalla?
- Anonyymi
Nelarikoneet alkaa ainakin syömään tulppia jos polttoaineeb suodatin on jäänyt uusimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069