Autolla puistoon!

Anonyymi

Miksi Pieksämäellä jotkut ihmiset ajaa puistojen nurmikoille autonsa! Missään muussa kaupungissa en ole vastaavaa nähnyt!!

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotkut ajaa autolla pururadan lähelle,käy juoksemassa ja taas autolla huristaa. Eikö kunto nousisi paremmin,kun menisi jalan sinne pururadalle ja takaisin kotiin? Tietenkin,jos matka useita kilometrejä niin ymmärrän autoilun...

    • Anonyymi

      Silloin kun menen aurikoa ottamaan niin ajan auton hiekanpään uimarannan nurmikolle. Levitän alustan auton lähelle ja toisinaan laitan musiikkia soimaan auton stereoista. On niin siisti ja puhdas auto, että kelpaa hieman esitelläkin. Ei mulle ole siitä kukaan tullut mitään sanomaan.

      • Anonyymi

        Vero euroilla tehdään nurmikoita ja yritetään pitää niitä siistinä, mitäs jos kaikki ajaisi autonsa nurmikolle niin johan olisi pian multavellinä nurmikot! Jokin on mennyt pieleen tämän "autolla nurmikoille"-sukupolven kasvatuksessa, tästävsukupolvestako alkoi niin sanottu holtiton elämän tyyli, ei välitetä kuin omasta perceectä, jotenkuten edes pyyhitään ihan itse!


      • Anonyymi

        Vai oikein aurikoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oikein aurikoa.

        Vai oikein aurikoa.


    • Anonyymi

      Todella yököttävää!

    • Anonyymi

      Joissakin kaupungeissa, rapsahtaa sakko jos parkkeeraa nurtsille, vaikka vain 2 rengasta. Joku maastoliikennelaki.

      • Anonyymi

        Ennen oli nurmikoille kylttejä että "älä tallaa nurmikoita"! Nykyään ei millään ole mitään väliä, -90 luvusta saakka sukupolvet elää kuin sika pellossa! Pahimpia juuri nämä -90 luvulla syntyneet äipät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen oli nurmikoille kylttejä että "älä tallaa nurmikoita"! Nykyään ei millään ole mitään väliä, -90 luvusta saakka sukupolvet elää kuin sika pellossa! Pahimpia juuri nämä -90 luvulla syntyneet äipät.

        Juuri tuli karmea dokumentti muovista. Sen kasaaminen vuoriksi on kuulemma kestänyt vasta 15 vuotta joten kyllä se on 2000-luku joka aloitti maailman tuhoamisen.
        Silloinhan vuoden vaihteessa pelättiin että maailman loppu tulee heti kun 1999 vaihtuu vuodeksi 2000 eli 99stä tulisi 00.
        No ei tullut maailman loppu heti mutta sen hidas tuleminen on jo kiihtynyt kauheisiin mittoihin.

        Eli kyllä, nurmikoiden ja kaiken tuhoaja sukupolvi on menossa .....

        Vuoret on Intiassa muovia siis kirjaimellisesti. Haukat leijaili korkeilla rinteillä luullen sitä valtavaa kasaa oikeaksi vuoreksi, siis koska se oli oikean vuoren kokoinen. 😨


      • Anonyymi

        Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen oli nurmikoille kylttejä että "älä tallaa nurmikoita"! Nykyään ei millään ole mitään väliä, -90 luvusta saakka sukupolvet elää kuin sika pellossa! Pahimpia juuri nämä -90 luvulla syntyneet äipät.

        On kyllä mahotonta!


    • Anonyymi

      Minä ajan autolla portaissakin!

      Ja kauppaan sisään.

      • Anonyymi

        Minä ajelen invamopolla joka paikkaan. Kotonakin vessaan. Miettikääs sitä.


      • Anonyymi

        Jännää! Kerro lisää mielikuvitusjuttujasi!


    • Anonyymi

      Yhdeksänkymmentä luvulta saakka olevat sukupolvet ovat uusavuttomia ja vailla niin sanottua maalaisjärkeä, tosin sitä kaupunkilaisjärkeäkään ei ole. Kasvatus on -90 luvulta lähtenyt jyrkkään alamäkeen, lapsille ei ole opetettu yhteiskunnan sääntöjä, lapset saaneet tehdä tutti-iästä saakka mitä tahansa ja tulos näkyy ja perinne jatkuu, tosin on havaittavissa joitakin nuoria jotka käyttäytyvät ja toimivat hyvinkin fiksusti mutta tällaiset on harvassa ainakin näissä pienissä maalaispitäjissä.

    • Anonyymi

      Nuo majatalon asukkaat pitävät monet autojaan sibeliuspuiston nurmilla.

      • Anonyymi

        Höpö höpö.


      • Anonyymi

        Kaupunki voisi rakentaa ihan oikean parkkipaikan Sibeliuspuiston lasten leikkikenttää varten, nyt autoja miten sattuu parkissa.


      • Anonyymi

        Jo mut jos jättää auton parkkiin kadulle niin sitten oot vinkumassa että ei mahdu ohi ajamaan kun autot kadun varressa.


    • Anonyymi

      Ei ne henkilöautot, mutta isot kuorma- ja pakettiautot vois viedä toriparkkiin.

    • Anonyymi

      Biitsillä on tunnelmaa esim beach volleyn pelatessa musiikki on mukavaa. Tuokaa vaan autot ja musat siihen.

    • Anonyymi

      Mitä kautta ajatte rannan nurmikoille, jalankulku-pyörätietäkö pitkin. Jäikö autokoulu käymättä ja liikennesäännöt oppimatta.

      • Anonyymi

        Olen ajanut rannan edessä olevalle nurmikolle urheilutalon takaa tai paremminkin sen päädystä. Joutuu ajamaan jokin verran pyörätietä / jalkakäytävää pitkin. Mut ei montaa metriä. Ei paha.


    • Anonyymi

      Poliisin pitää puuttua puisopysäköintiin. Kun muutaman kerran autot laputetaan niin oppivat tavoille.

      • Anonyymi

        Kaikessa löytyy kuri ja järjestys, kaikkein huvittavinta on kun Etelä-Suomessa villitys kun teinit hyppii silloista kanoottimelojien ja sup-lautailijoiden eteen ja toiset sillalta yllyttää että "kaada kanootti, kaada kanootti" tai sup-lauta, voi jumankekka jos mun eteen sillalta hypättäisiin ja yritettäisiin kanoottia kaataa niin sais kyllä armotta melasta niin että tuntuu! Kuusikymmentä vuotias nainen oli mennyt torumaan hyppijöitä ja vanhaa naista oli uhattu väkivallalla! Että tällaista nykyään vapaa kasvatus saanut aikaan, paluuta ei varmaankaan ole entiseen kasvatusmalliin. Vielä kun mennään kymmenen..kaksikymmentä vuotta eteenpäin niin tilanne menee taatusti hurjemmaksi, aikuiset saa turvautua voimakeinoihin teinejä vastaan.


      • Anonyymi

        Miten poliisi kerkiää sakottelemaan puistopysäköityjä autoja kun eivät ehdi muutakaan liikennetä valvoa. Aika kuluu poliiseilla luu ulkona ajeluun, en kyllä ymmärrä miksi se pitää kortteleita kiertää eikö voisi senkin ajan kun ajelevat pitää esim tutkaa tms tai olla hetken edes parkissa, sopivaan kohti kun parkkeeraisivat niin näkisivät yhtä sun toista, ihmiset puhu ihan vapaasti kännykkään ajaessaan, ylinopeuksia, hurjiakin kiihdyttelyitä.
        Ennen ei ajeltu pakoputkittomilla autoilla, nykyään oikein muotia ajaa ilman pakoputkea kuten yksi pätkä pajero, matta vihreä romu.


    • Anonyymi

      Mistähän n6oret on oppinsa ottaneet. Kyllä monet näistä kuormz-, paketti, asunto ym muista kuskeista on lähempämä keski-ikää kun nuoruutta. Ihmettelin kun Savontuen leikkikentällä meinasi yksi autokunta yönsä viettää, mutta lähtivät käskystä sitten muualle.

      • Anonyymi

        Niinpä! Kotona kun ei anneta mitään oppia eikä ohjausta.
        Olihan tuolla Tahinlammen parkkipaikallakin joku leiriytynyt asuntovaunun kanssa, muutenkin ahdas parkkipaikka kun joutuu levittäytymään tielle saakka autot. Tosin kauempana olisi tilaa mutta kun ihmisten täytyy päästä parin askeleen päähän autolla mihin menevät. Joku päivä oli punainen auto parkkeerattu tahinlammella niin että perä oli ihan oikeasti reilusti ajokaistalla, ohi ei mahtunut jos ei koukannut vastaantulevien kaistalle.


      • Anonyymi

        Oletko kyläpoliisi?


    • Anonyymi

      Ejkös autolla ajajat ole kaikki täysi-ikäisiä ja autokoulun käyneitä. Turhaan nuorisoa on haukkua.

      • Anonyymi

        Nuoria ne on 18 vuotiaat ja jopa 30 vuotiaat, nuoria aikuisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoria ne on 18 vuotiaat ja jopa 30 vuotiaat, nuoria aikuisia.

        Ja vaihde vuosi riivaa 50vuotiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaihde vuosi riivaa 50vuotiasta.

        ..ja kaksikymmentä vuotias kuvittelee olevansa vanha vaikka on vähän aikaa sitten vasta erotettu äitinsä tissistä😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..ja kaksikymmentä vuotias kuvittelee olevansa vanha vaikka on vähän aikaa sitten vasta erotettu äitinsä tissistä😂

        Riippuu miten opiskellut, tai milloin omilleen muuttanut. Itse muutin aikoinaan 16vuotiaana opiskelemaan kauas kotoa ja sitä ennen omatoiminen vuosia. Nyt olen jo iäkkäämpi. Toki nykyaikana sitä pidempään nuoret on lapsia. Ei kaikki tietenkään.


    • Anonyymi

      Selkiöntie on pidettävä ajettavana koska hälytysajoneuvot tietä paljon käyttävät.

      • Anonyymi

        Mahtuuhan siitä ajamaan, sulle pitää olla tie leveä kuin lentokenttä kun olet jo niin seniili.


    • Anonyymi

      Joo talvella selkiöntie on ahdas kun molemmin puolin on pysäköitykä suyoja, siihen vois laittaa pysäköintikiellon kun parkkipaikkkoja on niin lähellä.

    • Anonyymi

      Tuskin olet kaikissa kaupungeissa käynyt katsomassa onko rannalla autoja.

      • Anonyymi

        Olen käynyt, viimeksi kävin Oulussa, sitä ennen Vaasassa, Kristiinankaupungissa, Raumalla, Turussa, Hangossa, Helsingissä, Porvoossa, Kotkassa, Imatralla, Joensuussa, Liperissä, Enossa, Lieksassa, Kuusamossa, Posiolla, Kajaanissa, Iisalmessa, Kuopiossa, Varkaudessa, Laukaassa, Karstulassa, Muhoksella, Ylivieskassa, Tyrnävällä, Kaustisella, Kokkolassa, Lapualla ja Seinäjoella. Huomenna menen Pöytyällä ja Lohjalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt, viimeksi kävin Oulussa, sitä ennen Vaasassa, Kristiinankaupungissa, Raumalla, Turussa, Hangossa, Helsingissä, Porvoossa, Kotkassa, Imatralla, Joensuussa, Liperissä, Enossa, Lieksassa, Kuusamossa, Posiolla, Kajaanissa, Iisalmessa, Kuopiossa, Varkaudessa, Laukaassa, Karstulassa, Muhoksella, Ylivieskassa, Tyrnävällä, Kaustisella, Kokkolassa, Lapualla ja Seinäjoella. Huomenna menen Pöytyällä ja Lohjalle.

        Höpö höpö. Huomenna lissää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt, viimeksi kävin Oulussa, sitä ennen Vaasassa, Kristiinankaupungissa, Raumalla, Turussa, Hangossa, Helsingissä, Porvoossa, Kotkassa, Imatralla, Joensuussa, Liperissä, Enossa, Lieksassa, Kuusamossa, Posiolla, Kajaanissa, Iisalmessa, Kuopiossa, Varkaudessa, Laukaassa, Karstulassa, Muhoksella, Ylivieskassa, Tyrnävällä, Kaustisella, Kokkolassa, Lapualla ja Seinäjoella. Huomenna menen Pöytyällä ja Lohjalle.

        Jyväskylässä et sitten ole käynyt. Suosittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jyväskylässä et sitten ole käynyt. Suosittelen.

        Jyväskylässä olen käynyt jo ennen noita julksisemani listan kohteita kuten monella muullakin paikkakunnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jyväskylässä olen käynyt jo ennen noita julksisemani listan kohteita kuten monella muullakin paikkakunnalla.

        Höpö höpö. Tuskin olet Naarajärveä kauemmas matkaillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Tuskin olet Naarajärveä kauemmas matkaillut.

        Höpö höpö, oon käynyt Varkaudessa ja Jäppilässä.


    • Anonyymi

      Ei tienvarsi pysäköijillä ole mitään tolkkua pysäköivät kun siltä tuntuu jos ei kieltoa vaikka tie tukossa ja muuttuu risteysväliltä käytännössä yksisuuntaiseksi. Esim. Reunakatu

      • Anonyymi

        Tämä on sitä nykyaikaan, holtiton , laiska ja ajattelematon sukupolvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on sitä nykyaikaan, holtiton , laiska ja ajattelematon sukupolvi.

        Kaupungissa esiintyy myös sitä että mopo-ja kevaripojat ohittaa kadulla autoja jos autot lipuu eteenpäin nopeusrajoitusten mukaan, risyeysalueilla ohittaminen vaarallista ja voi se ohitettava autokin kääntyä mopon tai kevarin eteen. Aika holtiton on tämäkin sukupolvi.


    • Anonyymi

      Autolla puistoon. Mitä sitten? Eikö saisi niin tehdä?

      • Anonyymi

        Saa. Itkevät mokomat tekemisen puutteessa.


      • Anonyymi

        Ei saa tehdä, yhteiskunnassa on säännöt joita tulee noudattaa, sääntöjen rikkovat joko kivitetään Partaharjulla tai hirtetään torilla. Kivitys aina torstaisin klo. 11-12 ja hirttäminen perjantaisin 15-16.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe