Löytääkö tuommoselta sivulta tosiaan oikeeta pano seuraa vai onko täys kusetus sivusto? Ja onko muilla profiileita siellä?
Teerenpelit.com
9
6388
Vastaukset
- Anonyymi
Enpäs tiije mut teerenpeli ravintola lahdessa on ihan kiva paikka .
- Anonyymi
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa hahaaa 😂 🤣
- Anonyymi
Taidanpa lähteä teerenpeliin kaljoille kohtapuoliin .
- Anonyymi
Tilasin kaljaa ja sain sitä mitä tilasin .
- Anonyymi
Hyvä ytää naise
- Anonyymi
teerenpelit.com -sivustossa ei ole yhtään aitoa naisprofiilia! Sivuston kaikki naisprofiilit ovat valeprofiileja, jotka ovat sivuston työntekijöiden laatimia. Sivuston käyttöehtojen mukaan, sivuston tarkoitus ei ole olla deittailu- ja treffisivusto, vaan tarkoituksena on puhtaasti viihteen tarjoaminen. Tästä huolimatta sivuston miesjäseniä huijataan uskomaan, että valeprofiilit ovat aitojen naisjäsenten profiileja. Näitä valenaisjäseniä ei tietenkään voi oikeasti tavata. Sivuston työntekijät lähettelevät valeprofiilien kautta viestejä miesjäsenille ja yrittävät houkutella heitä vastaamaan niihin. Viesteihin pystyy vastaamaan vain ostamaalla krediittejä. Näin sivuston todellinen päämäärä on hyväuskoisten miesten rahojen lypsäminen.
- Anonyymi
Pitää paikkansa ihan huijari sivusto.
- Anonyymi
Mä sijoitin monta sataa intohimoissani,
Todella hyvin kirjoitettuja juttuja siellä on.
Mutta ei sieltä treffeille pääse.
Tyhmästä päästä ja intohimoissa sinne voi kirjoitella ja vastauksia tulee kymmeniltä päivässä.
Intohimo teettää kaikenlaista.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758