Lähes kaikilla työpaikoilla, saattaa esiintyä kyseinen "ongelma". Ihmisiä, jotka ovat saanet työpaikkansa puhtaasti sukulaissuhteiden ansiosta. Tai palkataan kavereita, ystäviä.
Voisiko nepotismia esiintyä politiikassa, hyvävelijärjestelmän muodossa.
Nepotismi työpaikoilla
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joillakin työpaikoilla voi sukulaissuhteilla, mennä itseään pätevämmän henkilön ohi, uutta tehtävää jaettaessa.
- Anonyymi
- ja puhtain mielin voi työskennellä, vaikkei omalla osaamisellaan ole työpaikkaa ansainnut.
- Anonyymi
- työpaikkaa hakiessani, olen luottanut aina omaan osaamiseeni ja ammattitaitooni. Koskaan en ole hyväkseni käyttänyt, äitiä, isää, sukulaisia tai muitakaan, saadakseni työpaikan.
Varmaan en työtäni pystyisi tekemään, jos omin avuin ja omalla osaamisellani, paikkaani olisi saanut. Ajatuskin, että kieroilulla on työpaikkansa saanut, ei kuulostaisi hyvältä. Onneksi niin röyhkeä ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- työpaikkaa hakiessani, olen luottanut aina omaan osaamiseeni ja ammattitaitooni. Koskaan en ole hyväkseni käyttänyt, äitiä, isää, sukulaisia tai muitakaan, saadakseni työpaikan.
Varmaan en työtäni pystyisi tekemään, jos omin avuin ja omalla osaamisellani, paikkaani olisi saanut. Ajatuskin, että kieroilulla on työpaikkansa saanut, ei kuulostaisi hyvältä. Onneksi niin röyhkeä ei ole.Kyllä, kannattaa olla ylpeä! 👍
- Anonyymi
Liippaa läheltä, jossei vallan ole itse asiaa. Henkilö saanu työpaikan, vaikkei pysty työtään hoitamaan. Muistaakseni sitä kutsutaan suojatyöpaikaksi. Siirrot organisaation sisäisiä, ehkä muodollinen haku. Julkishallinnossa, yleisempää, mut kai esiintyy yksityiselläkin.
- Anonyymi
Joo, on yksityiselläkin. Voivat elää kuin pellossa kun tietävät että potkuja ei tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, on yksityiselläkin. Voivat elää kuin pellossa kun tietävät että potkuja ei tule.
Näyttää holtitonta menoa olevan organisaatio, ku organisaatio. No pää jää............... käteen. Kyl verovarojen väärin käyttöön täytyy, joku roti saaha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770