Miksi sä aina tölmit mua?
..... Saamaristi tahdon sua .....
Mieheltä->Naiselle
Läl...läl...ääää
Ahäkutti
Et tiedä kulta rakas mä haluan sut
Mua hatuttaa
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ollanks me lastentarhassa :D
- Anonyymi
Hanna mua hatuttaa kun ei tästä mitään tuu...
- Anonyymi
Tuleepas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleepas.
No hyvä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä kulta 👄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä kulta 👄
Hali ja öitä 💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla tuntuu nyt olevan kaksi kultaa jo. Emojinainenkin heräsi kun toinen vastasi. Mutta toistan: tuleepas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla tuntuu nyt olevan kaksi kultaa jo. Emojinainenkin heräsi kun toinen vastasi. Mutta toistan: tuleepas.
Ei ole mun kulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mun kulta
Ei olekaan kun mä olen. Hyvää yötä kulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun sulla on kaks tai jopa kolme kirjoittelee eri paikoissa sulle ja sinä niille. Lisäksi treffailet muita samanaikaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun sulla on kaks tai jopa kolme kirjoittelee eri paikoissa sulle ja sinä niille. Lisäksi treffailet muita samanaikaisesti.
Ei mulle. Ehkä tuolle toiselle. Enkä treffaile ketään. Älä harhaile.
- Anonyymi
Just, pellet tönii toisiaan,ne mitään aikuisii oo. Sinkkuilevat sieltä ja täältä ties minne:))
- Anonyymi
Tiedänpäs.
- Anonyymi
Kiva niin.
- Anonyymi
Ai kun sinä olet hauska, olisitpa minun ystäväni.
- Anonyymi
En tiedä..
- Anonyymi
Miettinyt sua tänään.
- Anonyymi
20v ilman oikeaa kontaktia mahtaa pistää hatuttaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948