Lienee normisettiä että ensiasennusrenkaat ovat ns. Kiinarenkaat mallia linglong tai pingpong.
Mites ensiasennusrenkaat?
13
90
Vastaukset
- Anonyymi
Ei liene!
- Anonyymi
Continental Eco Contact oli 2017 mallissa. Malli vaihtuu seuraavassa rngasuusinnassa.
Linglongit on muuten saaneet myönteistä palautetta testeistä? - Anonyymi
Laita aina halba kumi alle brändi kortsu olla kallis!
- Anonyymi
siis green maxit linglonit tosi hyvät hiljaiset renkaat..halavat kokemusta on..
- Anonyymi
Siis jos haluat hyvät ja halvat renkaat joudut ostamaan kaksi settiä renkaita. Lol.
- Anonyymi
Itse suosin Falkenia koska sopivat parhaiten juuri Vitaraan. Sille merkille auto lienee suunniteltukin.
- Anonyymi
Miksi sitten uutena on alla Contit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten uutena on alla Contit?
Ei kai susukissa mitään conteja ole alla uutena. Jotkut greenmaxit korkeintaan 😀😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai susukissa mitään conteja ole alla uutena. Jotkut greenmaxit korkeintaan 😀😳
Kukas se täällä hymiöineen, no lapsi tietysti.
Vuosi sitten ostetusta vitarassa Contit alla kun haettiin liikkeestä.
Itke sitä!
- Anonyymi
Ensiasennusrenkaat eli kesärenkaat olivat vuoden 2018 Swiftissä Bridgestone Ecopia EP150. Talvirenkaat ovat lisävaruste uusissa autoissa, ja kyseisessä kaupassa ne olivat Continental ice contact 2. Kolmen vuoden aikana kilometrejä 45tkm ja renkaat toimineet hyvin.
- Anonyymi
Renkaat varmaan toimineet hyvin mutta samaa ei voida sanoa itse autosta. Jatkuvasti suzukissa pientä laitettavaa. Siksi luotan vain saksalaiseen laatuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Renkaat varmaan toimineet hyvin mutta samaa ei voida sanoa itse autosta. Jatkuvasti suzukissa pientä laitettavaa. Siksi luotan vain saksalaiseen laatuun.
Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpö höpö minunkin puolestani
Vitara on osoittautunut todella kestäväksi, kohta 140 000 ajettu. Ei yhtään vikaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482639
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541669Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501381- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131190Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2851183- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899