Mites lerpukka on nyt noin vaisu ollut, kun ei irtoa kuin parikymmentä kirjoitusta päivässä? Kuuma huone vissiin rassaa huonokuntoista resupetteriä Paraisissa? Nyt on muotia vedellä täytettävät kylmälaitteet. Halvimmat vain 45 euroa ja kuulema ihan toimivia pelejä. Vaan eiköhän nämä helteet ole ohi huomenna, viimeistään tiistaina. Saat paremmin sitten happea ja jos kelalta tulee rahaa niin sehän on sitten juhlan aika taas, eikös?
Vaisun lerpukan kaipuu.
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miettimisen arvoinen asia , koska legginssilortothan ovat
saaneet mainetta suomalaisten junttien maatalouslomittajavaimoina.
Toisaalta onhan Suomessakin näitä raskaan kaluston omaavia
nais-henkilöitä enemmänkin Pattayan rakkaiden tindereinä.
Heitä ei kuitenkaan tulisi yleistää näihin Pattayalla vaikuttaviin tapauksiin , jotka ovat hankkineet mainetta alamittaisella pukeutumistyylillään liitettynä kyseenalaiseen käytökseen ja 30 hintaan. - Anonyymi
Savusausaunassa häkää... köh köh... ollen?
- Anonyymi
Köh köh köh.... Miksi Lerpukka-Amamia ei vastaa.
Ketä ei enää se naisten muutaman sentin putki kiinnosta.
Kenellä "yllätäen" yhä kiihotusta löytyypi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117