Tämän haluaisin kertoa hänelle

Anonyymi

Uusi ketju, sama aihe. Mitä haluaisit kertoa hänelle?

395

6324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet tuonut iloa elämääni. Kaipaan sinua ja yhteisiä hetkiämme.❤

      • Anonyymi

        Sinä olit suurin iloni. Yhteiset hetket, ne eivät ole poissa tai ohi. Toivoisin, että löydämme yhä aikaa toisillemme sekä rohkeutta puhua asioista syvällisemmin. Minä pelkään, että kaikki oli vain omaa mielikuvitustani, etkä ajattele minusta samoin mitä minä sinusta. Pelkään torjuntaasi. Asiat olivat niin epäselviä, vaikka silti niin lähes käsinkoskettavan näkyvää. Et kai vain huomannut. Kaikki on yhä mahdollista eikä mikään mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olit suurin iloni. Yhteiset hetket, ne eivät ole poissa tai ohi. Toivoisin, että löydämme yhä aikaa toisillemme sekä rohkeutta puhua asioista syvällisemmin. Minä pelkään, että kaikki oli vain omaa mielikuvitustani, etkä ajattele minusta samoin mitä minä sinusta. Pelkään torjuntaasi. Asiat olivat niin epäselviä, vaikka silti niin lähes käsinkoskettavan näkyvää. Et kai vain huomannut. Kaikki on yhä mahdollista eikä mikään mahdotonta.

        Niin pelkään tuota samaa torjuntaa ja siksi vielä syvällisempi puhuminen on jäänyt. Olen myös tarvinnut aikaa asioiden pohtimiseen. Yhteisille hetkille on vielä aikaa. Haluan pitää niistä kiinni. Olet tullut tärkeäksi minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pelkään tuota samaa torjuntaa ja siksi vielä syvällisempi puhuminen on jäänyt. Olen myös tarvinnut aikaa asioiden pohtimiseen. Yhteisille hetkille on vielä aikaa. Haluan pitää niistä kiinni. Olet tullut tärkeäksi minulle.

        Tule lähemmäksi, että tiedän sun olevan totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olit suurin iloni. Yhteiset hetket, ne eivät ole poissa tai ohi. Toivoisin, että löydämme yhä aikaa toisillemme sekä rohkeutta puhua asioista syvällisemmin. Minä pelkään, että kaikki oli vain omaa mielikuvitustani, etkä ajattele minusta samoin mitä minä sinusta. Pelkään torjuntaasi. Asiat olivat niin epäselviä, vaikka silti niin lähes käsinkoskettavan näkyvää. Et kai vain huomannut. Kaikki on yhä mahdollista eikä mikään mahdotonta.

        Vihjettä minne tai kenelle tämä menee? Minulla on täysin samat ajatukset ja pelot. Vaikka tietysti niin on monella muullakin täällä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule lähemmäksi, että tiedän sun olevan totta

        Aika vaikeaa tällä hetkellä, kun pitää pitää turvavälejä. Haluaisin kyllä koskettaa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pelkään tuota samaa torjuntaa ja siksi vielä syvällisempi puhuminen on jäänyt. Olen myös tarvinnut aikaa asioiden pohtimiseen. Yhteisille hetkille on vielä aikaa. Haluan pitää niistä kiinni. Olet tullut tärkeäksi minulle.

        Mikä sinua asiassa pohdituttaa? Ja oletko pohtinut jo asiaa riittävästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinua asiassa pohdituttaa? Ja oletko pohtinut jo asiaa riittävästi?

        Olen pohtinut tarpeeksi. Kerään rohkeutta toimia ja tarttua tilaisuuksiin. En torju sinua, jos lähestyt minua. Mitä mun pitää tehdä, että ymmärrät sen, mutta en tungettele liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pohtinut tarpeeksi. Kerään rohkeutta toimia ja tarttua tilaisuuksiin. En torju sinua, jos lähestyt minua. Mitä mun pitää tehdä, että ymmärrät sen, mutta en tungettele liikaa.

        Ilmeisesti sinun tekemä lähestyminen on poissuljettu?

        En tiedä tilannettanne mutta jos satutte vaikka olemaan työkavereita, niin loman aikainen tapaamisehdotus kertoisi jo jotain, vaikkei suora romanttinen ele olekaan.

        Jos haluat että tulet ymmärretyksi, ei ole muita vaihtoehtoja kuin puhua suoraan. Ja senkin voi tehdä olematta tungetteleva. Tai sitten teet hänelle lähestymisen helpoksi, jos epäilet että tunnette samoin, mutta hän ei jostain syystä uskalla lähestyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti sinun tekemä lähestyminen on poissuljettu?

        En tiedä tilannettanne mutta jos satutte vaikka olemaan työkavereita, niin loman aikainen tapaamisehdotus kertoisi jo jotain, vaikkei suora romanttinen ele olekaan.

        Jos haluat että tulet ymmärretyksi, ei ole muita vaihtoehtoja kuin puhua suoraan. Ja senkin voi tehdä olematta tungetteleva. Tai sitten teet hänelle lähestymisen helpoksi, jos epäilet että tunnette samoin, mutta hän ei jostain syystä uskalla lähestyä.

        No lomanaikaisen viestittelyn raja on ylitetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lomanaikaisen viestittelyn raja on ylitetty.

        Entä tapaamiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä tapaamiset?

        Antakaa selvempiä vihjeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä tapaamiset?

        On ollut puhetta vaan ei ole ainakaan vielä toteutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pelkään tuota samaa torjuntaa ja siksi vielä syvällisempi puhuminen on jäänyt. Olen myös tarvinnut aikaa asioiden pohtimiseen. Yhteisille hetkille on vielä aikaa. Haluan pitää niistä kiinni. Olet tullut tärkeäksi minulle.

        Voi kun kertoisit tuon hänelle, tuossa ei ole mitään tungettelevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun kertoisit tuon hänelle, tuossa ei ole mitään tungettelevaa.

        Laitan harkintaan ja etsin sopivia sanoja mitä sanoa, kun tulee tilaisuus puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olit suurin iloni. Yhteiset hetket, ne eivät ole poissa tai ohi. Toivoisin, että löydämme yhä aikaa toisillemme sekä rohkeutta puhua asioista syvällisemmin. Minä pelkään, että kaikki oli vain omaa mielikuvitustani, etkä ajattele minusta samoin mitä minä sinusta. Pelkään torjuntaasi. Asiat olivat niin epäselviä, vaikka silti niin lähes käsinkoskettavan näkyvää. Et kai vain huomannut. Kaikki on yhä mahdollista eikä mikään mahdotonta.

        Kyllä minä huomasin. En ollut silloin vielä valmis etenemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä huomasin. En ollut silloin vielä valmis etenemään.

        Nytkö olisit? Mistä tietäisin. Ehkä näytät tai kerrot sen, jos tai kun aika on. Olen hävennyt omaa käytöstäni, enkä kehtaa yrittää enää. En tahtonut ahdistaa sinua tai asettaa epämukavaan tilanteeseen. Anteeksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö olisit? Mistä tietäisin. Ehkä näytät tai kerrot sen, jos tai kun aika on. Olen hävennyt omaa käytöstäni, enkä kehtaa yrittää enää. En tahtonut ahdistaa sinua tai asettaa epämukavaan tilanteeseen. Anteeksi..

        Et sinä ahdistanut. On mukavaa olla haluttu. Kivaa olla kiinnostava. Olen tarvinnut aikaa miettiä. Anteeksi etten ole täysillä vastannut tunteisiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ahdistanut. On mukavaa olla haluttu. Kivaa olla kiinnostava. Olen tarvinnut aikaa miettiä. Anteeksi etten ole täysillä vastannut tunteisiisi.

        Ei kenellekään ole velvollisuutta vastata kenenkään tunteisiin. Ei sitä tarvitse pyytää anteeksi. Anteeksi etten ole siitä huolimatta osannut lopettaa kiinnostuksen osoitusta.

        Saanko kysyä, mikä asiassa eniten mietityttää? Syitä on varmaankin useampia...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaikeaa tällä hetkellä, kun pitää pitää turvavälejä. Haluaisin kyllä koskettaa sinua.

        :DDDDD REPS!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kenellekään ole velvollisuutta vastata kenenkään tunteisiin. Ei sitä tarvitse pyytää anteeksi. Anteeksi etten ole siitä huolimatta osannut lopettaa kiinnostuksen osoitusta.

        Saanko kysyä, mikä asiassa eniten mietityttää? Syitä on varmaankin useampia...?

        Liittyvät omaan elämäni. Sinä olet kiinnostava ja ihana. Hyvä ettet heti luovuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyvät omaan elämäni. Sinä olet kiinnostava ja ihana. Hyvä ettet heti luovuta.

        Kirjoitat kuin eräs kenen toivoisin olevan tekstin takana, mutta et voi olla hän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat kuin eräs kenen toivoisin olevan tekstin takana, mutta et voi olla hän...

        Miksen voi olla hän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat kuin eräs kenen toivoisin olevan tekstin takana, mutta et voi olla hän...

        Kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksen voi olla hän?

        Ajankohta ei täsmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajankohta ei täsmää.

        Mikä ajankohta ei täsmää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ajankohta ei täsmää?

        Klo 12.16 kirjoitetun ajankohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klo 12.16 kirjoitetun ajankohta.

        Tuoko ettet heti luovuta?


    • Anonyymi

      Pelkään koko ajan että ylitän sovinnaisuuden rajoja, et pidä käytöksestäni tai ajatuksesta että minulle on romanttisia tunteita sinua kohtaan.
      Silti kadun kaikkia menetettyjä tilaisuuksia joihin en ole uskaltanut tarttua. Miks en kertonut sulle, miks en tarttunut käteesi, miks en hipaissut ihoasi..
      Nämä tuntemukset vuorottelevat enkä tiedä kumpaa niistä pitäisi kuunnella. Tuun kohta hulluks!

      • Anonyymi

        Sinun täytyy toimia. Näen jo unia muista


      • Anonyymi

        Kuuntele sydämesi ääntä tai unohda. Kerran se kirpaisee, jos ei kohdilleen osunutkaan tunteet. Tee aloite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun täytyy toimia. Näen jo unia muista

        Kiristämällä ei saa mitään. Mieti sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiristämällä ei saa mitään. Mieti sitä.

        Se on totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiristämällä ei saa mitään. Mieti sitä.

        Ehkä hän näkee jo oikeasti unia muista? Tosin silloin ei enää edes odota mitään yhteydenottoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntele sydämesi ääntä tai unohda. Kerran se kirpaisee, jos ei kohdilleen osunutkaan tunteet. Tee aloite.

        Tee itse aloite, mitä muita käskytät. Ne ovat aina ensimmäisenä käskyttämässä muita toimimaan, joiden oikeastaan kuuluisi itse toimia, mutta eivät uskalla tai ovat saamattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee itse aloite, mitä muita käskytät. Ne ovat aina ensimmäisenä käskyttämässä muita toimimaan, joiden oikeastaan kuuluisi itse toimia, mutta eivät uskalla tai ovat saamattomia.

        Niin teenkin, kun tulee sopiva tilaisuus. Mietin vaihtoehtoja..


      • Anonyymi

        Voi olisitpa hipaissut tai sanoin tunnustellut tilannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olisitpa hipaissut tai sanoin tunnustellut tilannetta.

        Mitä joku hipaisu merkitsisi...? Itse toivoisin ainakin hieman isompaa reaktiota kuin hipaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä joku hipaisu merkitsisi...? Itse toivoisin ainakin hieman isompaa reaktiota kuin hipaisu.

        No ei se riitäkään. Se on vasta kevyt alku oikeaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se riitäkään. Se on vasta kevyt alku oikeaan suuntaan.

        Mitä hipaisusta voi seurata, ei mitään. Toimikaa selkeämmin ja aikuismaisemmin. Tämä on vain ehdotus, ottakaa se miten haluatte.

        Näin ulkopuolisen silmiin nämä kertomisketjut vaikuttavat teinimäisiltä ja voin valaista, että itse en kauaa jaksaisi noin epäselvästi toimivaa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hipaisusta voi seurata, ei mitään. Toimikaa selkeämmin ja aikuismaisemmin. Tämä on vain ehdotus, ottakaa se miten haluatte.

        Näin ulkopuolisen silmiin nämä kertomisketjut vaikuttavat teinimäisiltä ja voin valaista, että itse en kauaa jaksaisi noin epäselvästi toimivaa naista.

        Kivahan se sinulle on, jos saat elää ympäristössä missä voit suoraan ilmaista itseäsi ja kaltaisiasi on ympärillä. Kaikki ei kuitenkaan elä sellaisissa piireissä. Toisen suuntautumista saa arvailla ja tunnustella, jos haluaa omasta elämän piiristään kumppanin löytää. Silloin helposti tulee varovaiseksi ja joo teinimäistä kai se vähän silloin on. Samoin tosipitkän suhteen jälkeen varsinkin, jos ei liiku piireissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivahan se sinulle on, jos saat elää ympäristössä missä voit suoraan ilmaista itseäsi ja kaltaisiasi on ympärillä. Kaikki ei kuitenkaan elä sellaisissa piireissä. Toisen suuntautumista saa arvailla ja tunnustella, jos haluaa omasta elämän piiristään kumppanin löytää. Silloin helposti tulee varovaiseksi ja joo teinimäistä kai se vähän silloin on. Samoin tosipitkän suhteen jälkeen varsinkin, jos ei liiku piireissä.

        Totta osittain, hipaisusta ja tunnustelusta ei silti seuraa mitään. Hakeutukaa tilanteeseen jossa voitte toimia selvemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiristämällä ei saa mitään. Mieti sitä.

        Manipulaatio hässäkkä;D sanon minä, tai harhaiset kuvitelmat se on toinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kivahan se sinulle on, jos saat elää ympäristössä missä voit suoraan ilmaista itseäsi ja kaltaisiasi on ympärillä. Kaikki ei kuitenkaan elä sellaisissa piireissä. Toisen suuntautumista saa arvailla ja tunnustella, jos haluaa omasta elämän piiristään kumppanin löytää. Silloin helposti tulee varovaiseksi ja joo teinimäistä kai se vähän silloin on. Samoin tosipitkän suhteen jälkeen varsinkin, jos ei liiku piireissä.

        Samaa mieltä 👍


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Samaa mieltä 👍

        😶?..kommentti tuli väärän ketjuun. Tänne en ollut laittamassa mitään. Myötätuntoni kuitenkin kommenttiin👍vaikka olikin näppäily virhe.


    • Anonyymi

      Oot ihana ja tykkään susta koko ajan vaan enemmän.

      • Anonyymi

        Niin minäkin pidän sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin pidän sinusta.

        Kiitos, vaikka et olekaan se ketä tarkoitan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, vaikka et olekaan se ketä tarkoitan:)

        Mistä sen tietää😉Vaikka todennäköisyys on tietty pieni, mutta kiva hetken edes ajatella niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen tietää😉Vaikka todennäköisyys on tietty pieni, mutta kiva hetken edes ajatella niin.

        Oispa ihanaa:)


    • Anonyymi

      Kun katsoit minuun, kaiken muun mä unohdin, vain sinun olla halusin ❤

      • Anonyymi

        Hänen silmänsä ja hymynsä sai tuon tunteen aikaan myös minussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen silmänsä ja hymynsä sai tuon tunteen aikaan myös minussa.

        Hänen ? Ja mistäs kirjoittaja nyt sitten tietää, kenestä hänestä minä kirjoitin ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen ? Ja mistäs kirjoittaja nyt sitten tietää, kenestä hänestä minä kirjoitin ???

        No kirjoitin omista tunteista ja sinä omistasi. Ajattelin omaa ihastustani ja sinä omaasi.


    • Anonyymi

      Sori kun stalkkasin sua. Nyt laitan elämäni järjestykseen ja sit tuun ihan suoraan kysyy sua kahville. Jos sanot ei, niin se on sillon ihan okei. Mut nyt... Nyt ollaan ihan vaan hiljaa.

      • Anonyymi

        Hyvä suunnitelma, näin tehdään! Ei haittaa, että vähän stalkkasit, annoin sen tapahtua. Kun kohtaamme vastaa kyllä ja se on menoa sitten siitä eteen päin. Silloin olen valmis, kun nyt järjestän omaa elämääni, niin pitkälle kuin suinkin, että meidän on hyvä aloittaa tutustuminen.


    • Anonyymi

      Mulla on nyt jo niin ikävä!

      • Anonyymi

        Koska nähtiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska nähtiin?

        Nähtiin perjantaina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiin perjantaina

        Missä nähtiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä nähtiin?

        Siellä missä aina.. Milloin nähdään seuraavan kerran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä missä aina.. Milloin nähdään seuraavan kerran?

        Elokuussa loman jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elokuussa loman jälkeen?

        Kyllä! Mutta siihen on vielä monta viikkoa ja ikävöin jo nyt!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elokuussa loman jälkeen?

        Tuo tilanne on nyt varmasti monilla. Lomalla ei nähdä ja ikävä kasvaa..


    • Jos jollakulla ois mua kohtaan tunteita ja ne tunnustaisi niin en ainakaan minä niitä väärinkäyttäisi tai olisi tyly tai mitään muutakaan negatiivista. Päinvastoin, otettuhan siitä olisi ja parhaimmassa tapauksessa itse alkaisi tuntemaan samoin. Ellei jo jonkunmoisia tunteita olisikin itselläkin, muttei olisi ollut niihin sen enempää ollut kiinnittänyt huomiota, jos olisi ajatellut, että toisella jo muu elämä menossa eikä siihen itse mahdu.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Kyllä sitä arvostaa, jos toinen avautuu tunteistaan. Näin se taitaa muutenkin yleensä olla, jos ihminen on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa. Tilanne voi olla toinen, jos ihastuu heteroon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Kyllä sitä arvostaa, jos toinen avautuu tunteistaan. Näin se taitaa muutenkin yleensä olla, jos ihminen on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa. Tilanne voi olla toinen, jos ihastuu heteroon..

        Tämä on lesbo palsta turhaa jankkaamista heteroista.....tarvitseeko rautalangasta vääntää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Kyllä sitä arvostaa, jos toinen avautuu tunteistaan. Näin se taitaa muutenkin yleensä olla, jos ihminen on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa. Tilanne voi olla toinen, jos ihastuu heteroon..

        Niin, ainakin heteroon ihastuminen voisi kyllä olla syy miksi jättäisi tunteensa kertomatta. Tai jos toinen on naimisissa. Perheenrikkojaksi en alkaisi. Mieluummin vaikka valehtelisin tunteeni ja jäisin yksin itkemään rakkauteni perään.


      • Anonyymi
        Fructus-83 kirjoitti:

        Niin, ainakin heteroon ihastuminen voisi kyllä olla syy miksi jättäisi tunteensa kertomatta. Tai jos toinen on naimisissa. Perheenrikkojaksi en alkaisi. Mieluummin vaikka valehtelisin tunteeni ja jäisin yksin itkemään rakkauteni perään.

        Ei siinä mitään rikota. Tilanne on muuttunut ajat sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään rikota. Tilanne on muuttunut ajat sitten

        Jaa no sitä ei ulkopuolisena kyllä tiedä, jos liitto on kuitenkin kasassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään rikota. Tilanne on muuttunut ajat sitten

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on lesbo palsta turhaa jankkaamista heteroista.....tarvitseeko rautalangasta vääntää

        Kyllä ne heteronaiset vahvasti liittyy teemaan. Heihin luonnollisesti voi ihastua ja ihastutaankin kun heitä ympärillä aika paljon vilisee. Ja on heistä myös osa ex-hetero 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne heteronaiset vahvasti liittyy teemaan. Heihin luonnollisesti voi ihastua ja ihastutaankin kun heitä ympärillä aika paljon vilisee. Ja on heistä myös osa ex-hetero 😉

        Niin ja osa on bi naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne heteronaiset vahvasti liittyy teemaan. Heihin luonnollisesti voi ihastua ja ihastutaankin kun heitä ympärillä aika paljon vilisee. Ja on heistä myös osa ex-hetero 😉

        Ihan turhaa, mitä joku "vähän lesbo" voi oikeasti antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja osa on bi naisia.

        Olisi edes selkeästi bi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi edes selkeästi bi.

        Ihanaa jonkun mielestä bi sopii. Toisinaan tuntuu ettei me bi naiset kelvata vakavaan suhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa jonkun mielestä bi sopii. Toisinaan tuntuu ettei me bi naiset kelvata vakavaan suhteeseen.

        Tietenkin kelpaa. Turhauttaa kaikenmaailman myöhäisheränneet, jos ei osata päättää onko miehen kanssa vai ei. Minä poltin siipeni, enkä lähde siihen peehen. Varmaan luonteesta kiinni sekin juttu, miten sitoutuu. Biit ainakin tietää itsensä eikä valehtele kättelyssä.


      • Anonyymi
        Fructus-83 kirjoitti:

        Niin, ainakin heteroon ihastuminen voisi kyllä olla syy miksi jättäisi tunteensa kertomatta. Tai jos toinen on naimisissa. Perheenrikkojaksi en alkaisi. Mieluummin vaikka valehtelisin tunteeni ja jäisin yksin itkemään rakkauteni perään.

        Oon ollut tilanteessa, jossa salasin tunteeni, kun toinen on varattu. Hänellä siis tunteita myös minua kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon ollut tilanteessa, jossa salasin tunteeni, kun toinen on varattu. Hänellä siis tunteita myös minua kohtaan.

        Niin minäkin. Se tekee kauhean kipeetä. 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa no sitä ei ulkopuolisena kyllä tiedä, jos liitto on kuitenkin kasassa.

        Vastuu on ensisijaisesti sillä liitossa olevalla. Turha sysätä ulkopuolisten muiden syyksi ja haukkua avioliiton rikkojaksi. Ei kukaan ulkopuolinen saa rikottua kenenkään liittoa. Kyllä se vastuu on sillä avioliitossa olevalla.


      • Fructus-83 kirjoitti:

        Niin, ainakin heteroon ihastuminen voisi kyllä olla syy miksi jättäisi tunteensa kertomatta. Tai jos toinen on naimisissa. Perheenrikkojaksi en alkaisi. Mieluummin vaikka valehtelisin tunteeni ja jäisin yksin itkemään rakkauteni perään.

        Näin tein minäkin, en siis paljastanut, vaikka roihu paloi rinnassa. Olin jo silloin varma että hänelläkin oli tunteita, mutta perhe ja lapset... Työkavereina oltiin ensin päivittäin tekemisissä, sitten myös vapaa-ajalla. Siihen ajatukseen roihu vähitellen kuitenkin hiipui, että perheeseensä täysin sitoutuneen kanssa en edes yritä mitään ystävyyttä enempää. Jälkeenpäin tajusin hänen puheistaan, että toisenlaisissa olosuhteissa asiat ois voineet mennä toisin. Sitten työpaikka vaihtui ja kohta hän oli muisto vain 😊


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Näin tein minäkin, en siis paljastanut, vaikka roihu paloi rinnassa. Olin jo silloin varma että hänelläkin oli tunteita, mutta perhe ja lapset... Työkavereina oltiin ensin päivittäin tekemisissä, sitten myös vapaa-ajalla. Siihen ajatukseen roihu vähitellen kuitenkin hiipui, että perheeseensä täysin sitoutuneen kanssa en edes yritä mitään ystävyyttä enempää. Jälkeenpäin tajusin hänen puheistaan, että toisenlaisissa olosuhteissa asiat ois voineet mennä toisin. Sitten työpaikka vaihtui ja kohta hän oli muisto vain 😊

        Se on hyvä taito, jos pystyy unohtamaan. Itsellä toimii niin, että kun jonkun päästää sydämeen, hän sinne myös jää. Joten itse voin itkeä vuosienkin päästä ja roihuta. Ja mikäli elämäntilanne tosiaan väärä toisella niin elettäkään en tekisi itsekkäistä syistä. Joskus miettinyt, että pitäisi kyllä toimia itsekkäämmin näissä sydämen asioissa. Sitä tällä tavoin ajautuu sitten itselle väärien ihmisten kanssa yhteen ja lähinnä vain kulkee toisten tahdon mukaisesti. Lähinnä kun joku tarpeeksi vahvatahtoinen lesbo vain tahtonut olla yhdessä niin siihen sitten lopulta päätynyt, vaikkei sydän näin ohjaisikaan. Kun se oma sydän kerta ohjaisi varatun ihmisen luo.


      • Anonyymi
        Fructus-83 kirjoitti:

        Se on hyvä taito, jos pystyy unohtamaan. Itsellä toimii niin, että kun jonkun päästää sydämeen, hän sinne myös jää. Joten itse voin itkeä vuosienkin päästä ja roihuta. Ja mikäli elämäntilanne tosiaan väärä toisella niin elettäkään en tekisi itsekkäistä syistä. Joskus miettinyt, että pitäisi kyllä toimia itsekkäämmin näissä sydämen asioissa. Sitä tällä tavoin ajautuu sitten itselle väärien ihmisten kanssa yhteen ja lähinnä vain kulkee toisten tahdon mukaisesti. Lähinnä kun joku tarpeeksi vahvatahtoinen lesbo vain tahtonut olla yhdessä niin siihen sitten lopulta päätynyt, vaikkei sydän näin ohjaisikaan. Kun se oma sydän kerta ohjaisi varatun ihmisen luo.

        Toimiiko noin alkaneet suhteet hyvin, jos omat tunteet kuitenkin kohdistuvat eri henkilöön? Eikö silloin satuta itseään ja sitä toista ajanoloon? Käsittääkseni tuo on kuitenkin yleistä suhteissa, että lähdetään vahvemman mukaan vaikka ei täysin kiinnostaisi. Kestääkö noin alkaneet suhteet kauan? Taitaa perustua silloin fyysisten halujen tyydyttämiseen enemmän? Olen tarvinnut ihastumisen alkaakseni suhteeseen. Osa suhteista on lähtenyt ystävyydestä. Ihastus on tullut ajan kanssa. Tietysti näin on tullut väliin pitkiäkin yksinolon aikoja.


      • Fructus-83 kirjoitti:

        Se on hyvä taito, jos pystyy unohtamaan. Itsellä toimii niin, että kun jonkun päästää sydämeen, hän sinne myös jää. Joten itse voin itkeä vuosienkin päästä ja roihuta. Ja mikäli elämäntilanne tosiaan väärä toisella niin elettäkään en tekisi itsekkäistä syistä. Joskus miettinyt, että pitäisi kyllä toimia itsekkäämmin näissä sydämen asioissa. Sitä tällä tavoin ajautuu sitten itselle väärien ihmisten kanssa yhteen ja lähinnä vain kulkee toisten tahdon mukaisesti. Lähinnä kun joku tarpeeksi vahvatahtoinen lesbo vain tahtonut olla yhdessä niin siihen sitten lopulta päätynyt, vaikkei sydän näin ohjaisikaan. Kun se oma sydän kerta ohjaisi varatun ihmisen luo.

        Kurja kuulla 😔 Ilman sydäntä suhteeseen antautuminen ei tosiaan yleensä kauas kanna, vaikka kyllä lämpenemisiäkin tapahtuu jos muuten jutut natsaavat yhteen.
        Jospa sydämesi valittu ei ensi kerralla olisikaan varattu, kannattaisiko sittenkin vain antaa sen viedä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toimiiko noin alkaneet suhteet hyvin, jos omat tunteet kuitenkin kohdistuvat eri henkilöön? Eikö silloin satuta itseään ja sitä toista ajanoloon? Käsittääkseni tuo on kuitenkin yleistä suhteissa, että lähdetään vahvemman mukaan vaikka ei täysin kiinnostaisi. Kestääkö noin alkaneet suhteet kauan? Taitaa perustua silloin fyysisten halujen tyydyttämiseen enemmän? Olen tarvinnut ihastumisen alkaakseni suhteeseen. Osa suhteista on lähtenyt ystävyydestä. Ihastus on tullut ajan kanssa. Tietysti näin on tullut väliin pitkiäkin yksinolon aikoja.

        Ei, ymmärsit väärin nyt. Ihastunut kyllä olen suhteen aloittaessa (tunteita voi olla monenlaisia ja myös rakkauden tunteita) ja takanani ei ole mitään muutaman kuukauden juttuja. Reilu vuodesta kymmeneen ovat kestäneet kuitenkin. Itse vain kovin olisin hitaampi etenemään kuin moni muu on ollut kohdallani. Minut monesti yrittää "kaapata" juurikin ne kovin rytinällä etenijät, jotka viisveisaavat aidosti minun tunteistani. Ja rehellinen olen ollut aina omistani. Myös jos tunteeni ovat olleet muualla. Ei ole tuntunut haittaavan aluksi.

        Joskus ollut silmittömän rakastunut ja pitänyt sen omana tietonani kys.henk. jos se ei ole ollut toivottua. Päästän toisen vapaaksi oman onneni kustannuksella vaikka näkisinkin vastavuoroisia tunteita, mikäli toinen on varattu. Voin olla jopa tyly auttaakseni asiassa. Ja sitten myöhemmin suren miksi näin pitää käydä.

        Mutta sydämessäni on onneksi paljon tilaa. Joten ei sen väliä vaikka säilöisinkin rakkaudentunnettani. Muistan mm. iltarukouksin kaikella hyvällä ja hyvähän se vain on jos jollakin on ihminen joka jossakin kaukana rakastaa ja toivoo itselle ja läheisilleen kaikkea hyvää. Se on pyyteetöntä rakkautta, vailla minkäänlaista toivetta tai velvoitetta toiselta rakastaa takaisin ❤


      • Käytöskukka kirjoitti:

        Kurja kuulla 😔 Ilman sydäntä suhteeseen antautuminen ei tosiaan yleensä kauas kanna, vaikka kyllä lämpenemisiäkin tapahtuu jos muuten jutut natsaavat yhteen.
        Jospa sydämesi valittu ei ensi kerralla olisikaan varattu, kannattaisiko sittenkin vain antaa sen viedä?

        Sydän vie nykyään. Siksi olenkin yksin. Parempi näin luin itselle väärän ihmisen kanssa 😊 ❤


      • Fructus-83 kirjoitti:

        Sydän vie nykyään. Siksi olenkin yksin. Parempi näin luin itselle väärän ihmisen kanssa 😊 ❤

        Niin se on 😊
        Käsittääkseni tällä palstalla on monia yksin olevia, joilla olisi paljon tilaa sydämessään, paljon annettavaa ja suuri tarve saada rakkautta. On sydäntäsärkevää että kumppanin löytäminen on niin vaikeaa niin monille meistä 💔


      • Anonyymi
        Fructus-83 kirjoitti:

        Ei, ymmärsit väärin nyt. Ihastunut kyllä olen suhteen aloittaessa (tunteita voi olla monenlaisia ja myös rakkauden tunteita) ja takanani ei ole mitään muutaman kuukauden juttuja. Reilu vuodesta kymmeneen ovat kestäneet kuitenkin. Itse vain kovin olisin hitaampi etenemään kuin moni muu on ollut kohdallani. Minut monesti yrittää "kaapata" juurikin ne kovin rytinällä etenijät, jotka viisveisaavat aidosti minun tunteistani. Ja rehellinen olen ollut aina omistani. Myös jos tunteeni ovat olleet muualla. Ei ole tuntunut haittaavan aluksi.

        Joskus ollut silmittömän rakastunut ja pitänyt sen omana tietonani kys.henk. jos se ei ole ollut toivottua. Päästän toisen vapaaksi oman onneni kustannuksella vaikka näkisinkin vastavuoroisia tunteita, mikäli toinen on varattu. Voin olla jopa tyly auttaakseni asiassa. Ja sitten myöhemmin suren miksi näin pitää käydä.

        Mutta sydämessäni on onneksi paljon tilaa. Joten ei sen väliä vaikka säilöisinkin rakkaudentunnettani. Muistan mm. iltarukouksin kaikella hyvällä ja hyvähän se vain on jos jollakin on ihminen joka jossakin kaukana rakastaa ja toivoo itselle ja läheisilleen kaikkea hyvää. Se on pyyteetöntä rakkautta, vailla minkäänlaista toivetta tai velvoitetta toiselta rakastaa takaisin ❤

        Kiitos, kun selvensit asiaa.🙂Ymmärrän näkökulmasi. Tunnistan itsessäni jossain määrin samoja toimintatapoja. Ihastus jota ei saanut jää mieleen ideaalitasolle, sellaiseksi kuin hänet kuvittelee tai on kevyemmissä näkemisissä havainnut. Kyllä ihmiseen tunteita mahtuu. Hyvä vaan, jos lämpimin ajatuksin toisen näkee. Kyllä ajatus siitä, että joku välittää kantaa. Lämpimät katseet ym. on jossakin tilanteissa tarpeen.


      • Anonyymi
        Fructus-83 kirjoitti:

        Sydän vie nykyään. Siksi olenkin yksin. Parempi näin luin itselle väärän ihmisen kanssa 😊 ❤

        Yksinolemalla oppii kyllä paljon itsestään ja on valmiimpi suhteeseen, kun oikea sattuu kohdille. Vanhat suhteet tulee käsiteltyä läpi kunnolla. Toivon, että me tänne kirjoittelevat yksinäiset löydämme vielä sen elämämme kumppanin.


    • Anonyymi

      Suurin osa myöhäisheränneistä ei osaa flirttailla naisten kanssa ja ilmaista kiinnostustaan. Kiinnittäkää siihen huomiota.

      • Anonyymi

        Hoivasuhde nykyisin lähinnä. Sekin on tärkeää, että pidetään huolta ihmisestä.
        Usein ne suhteet johtaa tähän.


      • Anonyymi

        No silloin joutuu varmaan kaiken opettelemaan alusta. Vaan ihanaa se kuitenkin on, että ihmiset uskaltavat olla omia itseään vaikka sitten myöhemmässä vaiheessa elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoivasuhde nykyisin lähinnä. Sekin on tärkeää, että pidetään huolta ihmisestä.
        Usein ne suhteet johtaa tähän.

        Tyydyttääkö hoivasuhde tarpeesi. Jos noin on, niin sinun täytyy itse avata tilannettasi.


      • Anonyymi

        Mikä ihmeen myöhäisherännyt? Kuulostaa joltain herättäjäuskovaislahkolta...
        Lesboksi joko synnytään tai sitten ei, ei siihen herätä.

        Juuri teidänlaisten takia nykypäivänä puhutaan liikaa siitä miten lesbous on muodissa ja trendikästä. Minä en ole omaa lesbouttani valinnut ja helpompi olisi ollut heterona elää. Miten ihmeessä valitsette tämän hankalamman polun, jos teille on helpompi eteen annettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen myöhäisherännyt? Kuulostaa joltain herättäjäuskovaislahkolta...
        Lesboksi joko synnytään tai sitten ei, ei siihen herätä.

        Juuri teidänlaisten takia nykypäivänä puhutaan liikaa siitä miten lesbous on muodissa ja trendikästä. Minä en ole omaa lesbouttani valinnut ja helpompi olisi ollut heterona elää. Miten ihmeessä valitsette tämän hankalamman polun, jos teille on helpompi eteen annettu?

        Se on oman lesbouden tajuamista ja hyväksymistä myöhemmällä iällä. Ei se ole varsinaisesti valinta vaan omien tunteiden seuraamista ja oman itsensä hyväksymistä sellaisena kuin on. Itseasiassa se on hyvin hankala tie käydä läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on oman lesbouden tajuamista ja hyväksymistä myöhemmällä iällä. Ei se ole varsinaisesti valinta vaan omien tunteiden seuraamista ja oman itsensä hyväksymistä sellaisena kuin on. Itseasiassa se on hyvin hankala tie käydä läpi.

        Pahimmillaan oma suku, omat lapset ei hyväksy enää ja eikä hyväksy monet lesbotkaan. Siinä itsensä löytämisessä voi jäädä aika yksin. Uskon, että näillä myöhäänheränneillä myös se lesbous on ollut aina olemassa, mutta joko sitä ei ole tunnistanut tai sen on kieltänyt itsessään. Ei se mikään helppo tie ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyydyttääkö hoivasuhde tarpeesi. Jos noin on, niin sinun täytyy itse avata tilannettasi.

        Mikä hoivasuhde?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hoivasuhde nykyisin lähinnä. Sekin on tärkeää, että pidetään huolta ihmisestä.
        Usein ne suhteet johtaa tähän.

        Ai sinullako on tälläinen tilanne. Ikävä kuulla. Miksi tän mulle osoitit?


      • Anonyymi

        Tuo on muuten totta joidenkin kohdalla, minä olen tavannut monta sellaista myöhäisherännyttä, jotka eivät ole flirttailleet yhtään, vaikka ovat olleet kiinnostuneita jostakin naisesta, he ovat vaan pitäneet sen kiinnostuksen omana tietonaan, eikä sellainen yleensä johda mihinkään, mutta olen kyllä tavannut myös myöhäisheränneitä, jotka osaavat heti flirttailla, sekin on tosi yksilöllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on muuten totta joidenkin kohdalla, minä olen tavannut monta sellaista myöhäisherännyttä, jotka eivät ole flirttailleet yhtään, vaikka ovat olleet kiinnostuneita jostakin naisesta, he ovat vaan pitäneet sen kiinnostuksen omana tietonaan, eikä sellainen yleensä johda mihinkään, mutta olen kyllä tavannut myös myöhäisheränneitä, jotka osaavat heti flirttailla, sekin on tosi yksilöllistä.

        Toi on persoonasta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on persoonasta kiinni.

        Niin minäkin ajattelen.


    • Anonyymi

      Sinun kanssasi on helppo keskustella. Ymmärrämme toisiamme. Kaipaan sinua ja seuraasi.

      • Tää on muuten jännä paikka. Täällä sitä toisilleen ventovieraat ihmiset kirjoittaa keskenään ja kaikki vähän eri aiheista tai aiheen vierestä. Ja vielä hassumpaa nämä anonyymit kommentit. Eihän niistä saa selkoa. 🙈

        Mutta hauskaa tekemistä joskus tylsinä hetkinä lueskella mitä juttuja täällä on. 😊 Minua ja seuraani en usko nyt kenenkään kaipaavan ja jos kaipaisikin niin uskon, että kaikki mun tutut kyllä ottaisi yhteyttä aivan livenä 😊 Kokeile säkin ottaa siihen ihmiseen ihan oikea yhteys jota kaipailet 👍


      • Anonyymi

        Miksi et ehdota tapaamista? Täällä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et ehdota tapaamista? Täällä olen.

        Ei kaikilta osin tyydytä. Haluan halisuhteen, sellaisen oikean.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikilta osin tyydytä. Haluan halisuhteen, sellaisen oikean.

        Aika vaikeaa, jos on hoivasuhde ja haluaa rinnalle halisuhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikilta osin tyydytä. Haluan halisuhteen, sellaisen oikean.

        Ei tyydytä? Ja tiedätkö mikä toista sitten tyydyttää? Hänestäkö kaikki on kiinni? Et tahdo tavata toista tästä syystä, koska tahdot halisuhteen? Oletko itse yrittänyt edetä asioissa? Ehkä hyvä, että ette tapaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tyydytä? Ja tiedätkö mikä toista sitten tyydyttää? Hänestäkö kaikki on kiinni? Et tahdo tavata toista tästä syystä, koska tahdot halisuhteen? Oletko itse yrittänyt edetä asioissa? Ehkä hyvä, että ette tapaakaan.

        Annan nyt ilmaisen neuvon, ei kannata takertua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annan nyt ilmaisen neuvon, ei kannata takertua.

        No tavataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaikeaa, jos on hoivasuhde ja haluaa rinnalle halisuhteen.

        Meitä on niin monenlaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaikeaa, jos on hoivasuhde ja haluaa rinnalle halisuhteen.

        Luulisi, että aika harva ihminen alistuisi tilanteeseen, jossa olisi se kolmaspyörä. Minua kerran eräs (muka lesbo) bi nainen pyysi naisystäväkseen ja näin olivat kuulemma aviomiehensä kanssa sopineet, että molemmille naiset on sallittuja eikä heillä kuulemma ollut yhteistä seksiä. Minulle ensin uskotteli tekevänsä eroa. Todellisuudessa tuo nainen olisi halunnut mut vain asemaan jossa minä en voisi tavata ketään toista, mutta hän voisi pitää avioliittonsa miehen kanssa, yhteisen omaisuutensa ja kasvattaa partaveikkonsa kanssa heidän lapset saman katon alla. Voin kertoa, että loukkasi ja lujaa. Siitä lähtien en ole näitä heterokokeilijoita ja leikkijöitä arvostanut. Myöhemmin saanut vielä toisen ihmisen kanssa kokea saman, että leikkikaluksi yritetään rikastuttamaan tylsää heteroelämää. Muka ollaan eroamassa ja sitten ei erotakaan. Onneksi näihin osaa jo varautua. Minusta tuo on itsekästä leikkiä vailla myötätuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikilta osin tyydytä. Haluan halisuhteen, sellaisen oikean.

        Kumpi teistä on hoivattavana sinä vai puoliso? Onko kyse siitä, että jompi kumpi ei pärjää omillaan? Vai onko tottumusta? Haluat kuitenkin romanttisen suhteen? Sitä et nykyisessä saa?


      • Anonyymi
        Fructus-83 kirjoitti:

        Luulisi, että aika harva ihminen alistuisi tilanteeseen, jossa olisi se kolmaspyörä. Minua kerran eräs (muka lesbo) bi nainen pyysi naisystäväkseen ja näin olivat kuulemma aviomiehensä kanssa sopineet, että molemmille naiset on sallittuja eikä heillä kuulemma ollut yhteistä seksiä. Minulle ensin uskotteli tekevänsä eroa. Todellisuudessa tuo nainen olisi halunnut mut vain asemaan jossa minä en voisi tavata ketään toista, mutta hän voisi pitää avioliittonsa miehen kanssa, yhteisen omaisuutensa ja kasvattaa partaveikkonsa kanssa heidän lapset saman katon alla. Voin kertoa, että loukkasi ja lujaa. Siitä lähtien en ole näitä heterokokeilijoita ja leikkijöitä arvostanut. Myöhemmin saanut vielä toisen ihmisen kanssa kokea saman, että leikkikaluksi yritetään rikastuttamaan tylsää heteroelämää. Muka ollaan eroamassa ja sitten ei erotakaan. Onneksi näihin osaa jo varautua. Minusta tuo on itsekästä leikkiä vailla myötätuntoa.

        Mullekkin tuota on ehdotettu useamman kerran. En ole suostunut. Haluan sitoutuneen parisuhteen vapaan ihmisen kanssa. Olen bi, mutta silti yksiavioinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mullekkin tuota on ehdotettu useamman kerran. En ole suostunut. Haluan sitoutuneen parisuhteen vapaan ihmisen kanssa. Olen bi, mutta silti yksiavioinen.

        Aivan ymmärrettävää. Ja emme takuulla ole ainoita joille tälläsiä ala-arvoisia ehdotuksia on heitelty, ja pahinta se, että jopa aivan lähipiiristä. Tiedän useita ja siksi en ollenkaan ihmette, että tälläkin palstalla tämä "bi-viha tai heterokokeilijoiden viha" näkyy välillä aika voimakkaasti. Ei sitä ketkään muutkaan naiset tuollasista ehdotuksista ole imarreltuja oli sitten hetero, bi tai lesbo tai miksi tahansa itsensä mieltävä.


      • Anonyymi
        Fructus-83 kirjoitti:

        Aivan ymmärrettävää. Ja emme takuulla ole ainoita joille tälläsiä ala-arvoisia ehdotuksia on heitelty, ja pahinta se, että jopa aivan lähipiiristä. Tiedän useita ja siksi en ollenkaan ihmette, että tälläkin palstalla tämä "bi-viha tai heterokokeilijoiden viha" näkyy välillä aika voimakkaasti. Ei sitä ketkään muutkaan naiset tuollasista ehdotuksista ole imarreltuja oli sitten hetero, bi tai lesbo tai miksi tahansa itsensä mieltävä.

        Ei ole helppoa olla bi, kun se usein mielletään kukasta kukkaan lentelyksi vaikka kaikki meistä ei todellakaan ole sellaisia. Olen yhdessä suhteessa kerrallaan pysyvä ja pyrin aina pysyvään loppuelämän parisuhteeseen. Joo ja lähipiiristä mullekkin noita kolmaspyörä ehdotuksia on tullut, ei kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole helppoa olla bi, kun se usein mielletään kukasta kukkaan lentelyksi vaikka kaikki meistä ei todellakaan ole sellaisia. Olen yhdessä suhteessa kerrallaan pysyvä ja pyrin aina pysyvään loppuelämän parisuhteeseen. Joo ja lähipiiristä mullekkin noita kolmaspyörä ehdotuksia on tullut, ei kivaa.

        No eikö se näy päälle päinkin.

        Kuka kertoisi minulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö se näy päälle päinkin.

        Kuka kertoisi minulle

        Ai mikä näkyy päälle päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole helppoa olla bi, kun se usein mielletään kukasta kukkaan lentelyksi vaikka kaikki meistä ei todellakaan ole sellaisia. Olen yhdessä suhteessa kerrallaan pysyvä ja pyrin aina pysyvään loppuelämän parisuhteeseen. Joo ja lähipiiristä mullekkin noita kolmaspyörä ehdotuksia on tullut, ei kivaa.

        Kyllä ne lesbotkin pettää ja paljon.


      • Anonyymi
        Fructus-83 kirjoitti:

        Luulisi, että aika harva ihminen alistuisi tilanteeseen, jossa olisi se kolmaspyörä. Minua kerran eräs (muka lesbo) bi nainen pyysi naisystäväkseen ja näin olivat kuulemma aviomiehensä kanssa sopineet, että molemmille naiset on sallittuja eikä heillä kuulemma ollut yhteistä seksiä. Minulle ensin uskotteli tekevänsä eroa. Todellisuudessa tuo nainen olisi halunnut mut vain asemaan jossa minä en voisi tavata ketään toista, mutta hän voisi pitää avioliittonsa miehen kanssa, yhteisen omaisuutensa ja kasvattaa partaveikkonsa kanssa heidän lapset saman katon alla. Voin kertoa, että loukkasi ja lujaa. Siitä lähtien en ole näitä heterokokeilijoita ja leikkijöitä arvostanut. Myöhemmin saanut vielä toisen ihmisen kanssa kokea saman, että leikkikaluksi yritetään rikastuttamaan tylsää heteroelämää. Muka ollaan eroamassa ja sitten ei erotakaan. Onneksi näihin osaa jo varautua. Minusta tuo on itsekästä leikkiä vailla myötätuntoa.

        Minusta kolmatta pyörää etsivien kannattaisi hankkia maksullinen itselleen. Näin säästyisi lesbot kolmatta pyörää hakevilta mies-naispareilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikilta osin tyydytä. Haluan halisuhteen, sellaisen oikean.

        Mitä nää hoivasuhteet ja halisuhteet on? En ole kuullutkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne lesbotkin pettää ja paljon.

        Niin osa tekee ja kumppanit vaihtuu kokoajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nää hoivasuhteet ja halisuhteet on? En ole kuullutkaan...

        En minäkään ole kuullut, eikö halaaminen ja hoivaaminen kuulu molemmat jokaiseen parisuhteeseen?


    • Anonyymi

      Mikä on halisuhde?

      • Anonyymi

        Sitä aseksuaalisuutta kai..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä aseksuaalisuutta kai..

        Lippiksellä oli kuulemma parhaat lekurit


    • Anonyymi

      Haluaisin pötkötellä kainalossasi ja jutella. Pitää sinua kädestä ja silitellä tukkaasi. Olla vaan lähekkäin.

    • Anonyymi

      Mitä sanoisit, jos pyytäisin sua jäämään yöksi. Lämmitettäisiin sauna, juteltais oikein kunnolla. Nukahdettais vierekkäin pää toisen olkaa vasten ja oltais vain.

      • Anonyymi

        Jäisin mielelläni. Enkä vaatisi tai odottaisi enempää. Jo tuo tuntuisi hyvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäisin mielelläni. Enkä vaatisi tai odottaisi enempää. Jo tuo tuntuisi hyvältä.

        Niin kaipaan sellaista tyttömäistä kunnon ystävyyttä. Sellaista missä riittää yhdessä olo ja niiden asioiden teko mitä kumpikin haluaa. Silti, jos molemmista siltä alkaisi tuntumaan niin romanttinen läheisyys ei olisi kokonaan pois suljettua kunhan yhdessä sovitaan asioista. Tarkoitan sellaista avoimin mielin yhdessä oloa missä jo tunneyhteys sinällään on arvokasta ja muu tulee, jos on tullakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kaipaan sellaista tyttömäistä kunnon ystävyyttä. Sellaista missä riittää yhdessä olo ja niiden asioiden teko mitä kumpikin haluaa. Silti, jos molemmista siltä alkaisi tuntumaan niin romanttinen läheisyys ei olisi kokonaan pois suljettua kunhan yhdessä sovitaan asioista. Tarkoitan sellaista avoimin mielin yhdessä oloa missä jo tunneyhteys sinällään on arvokasta ja muu tulee, jos on tullakseen.

        Olette heteroita jos toi riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette heteroita jos toi riittää.

        Tuli minullekin mieleen, että mies varmaan toisessa huoneessa...
        Kokeillaan vähän naista ja sitten heitetään roskiin, kun ei enää kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kaipaan sellaista tyttömäistä kunnon ystävyyttä. Sellaista missä riittää yhdessä olo ja niiden asioiden teko mitä kumpikin haluaa. Silti, jos molemmista siltä alkaisi tuntumaan niin romanttinen läheisyys ei olisi kokonaan pois suljettua kunhan yhdessä sovitaan asioista. Tarkoitan sellaista avoimin mielin yhdessä oloa missä jo tunneyhteys sinällään on arvokasta ja muu tulee, jos on tullakseen.

        Sulla menee ystävyys ja rakkaus sekaisin, ystävät on erikseen ja rakastettu erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette heteroita jos toi riittää.

        Ei kaikkiin synny romanttista vetovoimaa, mutta henkinen side voi silti olla. Kyllä ystävyydestä voi joskus kehkeytyä myös romanttinen suhde. Mulle on joskus käynyt niin. Eikä tässä mitään miehiä ole mukana vaan kaksi vapaata naista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla menee ystävyys ja rakkaus sekaisin, ystävät on erikseen ja rakastettu erikseen.

        Sulla ei ilmeisesti ole koskaan kehittynyt romanttisia tunteita ystävää kohtaan? Mulla on joskus ystävyyssuhde muuttunut romanttiseksi. Ei sitä kumpikaan tavoitellut, mutta tunteet kehittyivät ja kaksi vapaata naista antoi tilanteen edetä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkiin synny romanttista vetovoimaa, mutta henkinen side voi silti olla. Kyllä ystävyydestä voi joskus kehkeytyä myös romanttinen suhde. Mulle on joskus käynyt niin. Eikä tässä mitään miehiä ole mukana vaan kaksi vapaata naista..

        Ystävyydestä voi kehittyä rakkaus, mutta sun kuvaama suhde on ystävyyttä, ei rakkautta. Väkisin vääntämällä ei tule mitään, tarvitaan aika paljon enemmän aineksia, jos on kemiaa niin menee ihan luonnostaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei ilmeisesti ole koskaan kehittynyt romanttisia tunteita ystävää kohtaan? Mulla on joskus ystävyyssuhde muuttunut romanttiseksi. Ei sitä kumpikaan tavoitellut, mutta tunteet kehittyivät ja kaksi vapaata naista antoi tilanteen edetä..

        Joo mutta ei onnistu sopimalla ja saunomalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ei onnistu sopimalla ja saunomalla.

        Nimenomaan, kemiaa joko on tai ei, ei siinä sopiminen ja yrittäminen auta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävyydestä voi kehittyä rakkaus, mutta sun kuvaama suhde on ystävyyttä, ei rakkautta. Väkisin vääntämällä ei tule mitään, tarvitaan aika paljon enemmän aineksia, jos on kemiaa niin menee ihan luonnostaan...

        Kukaan ei tässä ole vääntämässä mitään. Ystävyyspohjalta ollaan liikkeellä. Jos tilanne muuttuu ja tunteet tulee siihen romanttisessa mielessä mukaan, niin ei sekään ole poissuljettua, mutta ei se ole millään lailla tavoite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei tässä ole vääntämässä mitään. Ystävyyspohjalta ollaan liikkeellä. Jos tilanne muuttuu ja tunteet tulee siihen romanttisessa mielessä mukaan, niin ei sekään ole poissuljettua, mutta ei se ole millään lailla tavoite.

        Miten toi kuuluu lesbopalstalle, ei mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ei onnistu sopimalla ja saunomalla.

        Tarkoitin, että sitten sovitaan, jos romanttiset tunteet alkavat viedä. Tavoitteena on ystävyyssuhde ihan ilman romantiikkaa. Silti koskaan ei voi tietää tuleeko siihen muita sävyjä mukaan. Epäilen, että hänen kanssaan niin voisi käydä puolin ja toisin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten toi kuuluu lesbopalstalle, ei mitenkään.

        Oishan se mukavaa, olla lähellä. Täytyyks vielä kauan odotella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten toi kuuluu lesbopalstalle, ei mitenkään.

        Eikö lesboilla voi olla ystäviä vai mikä sun pointti on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö lesboilla voi olla ystäviä vai mikä sun pointti on?

        Tossahan kaksi heteroa keskusteli miten kehittäisi ystävyydestä jonkinlaisen puoliromanttisen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö lesboilla voi olla ystäviä vai mikä sun pointti on?

        Niin kai ystävyyssuhteistakin voi puhella. Ei kahden lesbo naisen läheisyys ja ystävyys tarkoita aina rakkaus suhdetta. Vai haluatko sinä kaikkia naisia? Tai alat haluamaan, jos ootte lähekkäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai ystävyyssuhteistakin voi puhella. Ei kahden lesbo naisen läheisyys ja ystävyys tarkoita aina rakkaus suhdetta. Vai haluatko sinä kaikkia naisia? Tai alat haluamaan, jos ootte lähekkäin?

        Otsikko: tämän haluaisin kertoa hänelle, tässä ketjussa on aiheena rakkausjutut, ettekö erota ystävyyttä ja rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossahan kaksi heteroa keskusteli miten kehittäisi ystävyydestä jonkinlaisen puoliromanttisen suhteen.

        Voi sun kanssa.🤣Mua naurattaa tää.. Nää tulkinnat täällä on niin nopeita ja ajattelu aika musta valkoista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otsikko: tämän haluaisin kertoa hänelle, tässä ketjussa on aiheena rakkausjutut, ettekö erota ystävyyttä ja rakkautta.

        No meni aiheen vierestä tämä ystävyys keskustelu pahoittelut siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sun kanssa.🤣Mua naurattaa tää.. Nää tulkinnat täällä on niin nopeita ja ajattelu aika musta valkoista...

        Noi teidän jutut on nopeasti tulkittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi teidän jutut on nopeasti tulkittu.

        Juu, mutta kaikki ei ole sitä miltä ensilukemalta näyttää..Tietty ystävyys keskustelu lipsahti väärän otsikon alle. Pahoittelut siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oishan se mukavaa, olla lähellä. Täytyyks vielä kauan odotella

        Riippuu yhtä paljon sinusta kuin minusta. Aloitteellinen voit olla myös sinä, jos niin tahdot.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan, kemiaa joko on tai ei, ei siinä sopiminen ja yrittäminen auta..

        Mulla on kaikki rakkaussuhteet yhtä lukuunottamatta lähteneet ystävyydestä. Aluksi ei ollut minkäänlaista vetovoimaa, mutta ajan kanssa sellaista kehittyi puolin ja toisin. Siinä vaiheessa, kun vetovoima oli ilmeistä sovittiin pelisäännöistä. Pisin ystävyydestä kehittynyt parisuhde kesti 20 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kaikki rakkaussuhteet yhtä lukuunottamatta lähteneet ystävyydestä. Aluksi ei ollut minkäänlaista vetovoimaa, mutta ajan kanssa sellaista kehittyi puolin ja toisin. Siinä vaiheessa, kun vetovoima oli ilmeistä sovittiin pelisäännöistä. Pisin ystävyydestä kehittynyt parisuhde kesti 20 vuotta.

        Mistä pelisäännöistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kaikki rakkaussuhteet yhtä lukuunottamatta lähteneet ystävyydestä. Aluksi ei ollut minkäänlaista vetovoimaa, mutta ajan kanssa sellaista kehittyi puolin ja toisin. Siinä vaiheessa, kun vetovoima oli ilmeistä sovittiin pelisäännöistä. Pisin ystävyydestä kehittynyt parisuhde kesti 20 vuotta.

        Noi toihan on eri asia jos ystävyys itsestään kehittyy rakkaudeksi kuin jos yrittämällä yritetään sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kaikki rakkaussuhteet yhtä lukuunottamatta lähteneet ystävyydestä. Aluksi ei ollut minkäänlaista vetovoimaa, mutta ajan kanssa sellaista kehittyi puolin ja toisin. Siinä vaiheessa, kun vetovoima oli ilmeistä sovittiin pelisäännöistä. Pisin ystävyydestä kehittynyt parisuhde kesti 20 vuotta.

        Mielenkiintoinen keskustelu, minulle ei ole kertaakaan käynyt noin, että vakiintuneesta ystävyydestä olisi tullut parisuhde, ja olen tottunut ihan erilaisiin naisiin kuin nuo saunojatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen keskustelu, minulle ei ole kertaakaan käynyt noin, että vakiintuneesta ystävyydestä olisi tullut parisuhde, ja olen tottunut ihan erilaisiin naisiin kuin nuo saunojatkin.

        Itse tiedän useita pareja, jotka olleet ensin ystäviä. Siitä samaa mieltä, ettei onnistu väen väkisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tiedän useita pareja, jotka olleet ensin ystäviä. Siitä samaa mieltä, ettei onnistu väen väkisin.

        Niin kyllä minäkin tiedän sellaisia pareja, mutta ei vaan ole omalle kohdalle sattunut, mutta mistä tietää vaikka sattuisikin joskus, minä olen aina tähän saakka kumminkin kokenut, että vetovoiman huomaa ennen kuin on ehditty ystävyyssuhteeseen asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä minäkin tiedän sellaisia pareja, mutta ei vaan ole omalle kohdalle sattunut, mutta mistä tietää vaikka sattuisikin joskus, minä olen aina tähän saakka kumminkin kokenut, että vetovoiman huomaa ennen kuin on ehditty ystävyyssuhteeseen asti.

        Munkin mielestä huomaa, mut aina ei taas synny heti suhdetta ja tulee ystävyys ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä pelisäännöistä?

        No siittä, että seurustellaan ja mitä se tarkoittaa meillä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi toihan on eri asia jos ystävyys itsestään kehittyy rakkaudeksi kuin jos yrittämällä yritetään sitä.

        No siittä tässä on ollut alunperinkin kyse, että ollaan ystäviä, mutta asiaa voidaan tarvittaessa muuttaa, jos tilanne muuksi itsekseen kehittyy. Jossittelua joo, mutta myös sitä, että eletään tilanteen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siittä, että seurustellaan ja mitä se tarkoittaa meillä..

        Ai jaa, ite en oo koskaan sopinut mitään sääntöjä erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen keskustelu, minulle ei ole kertaakaan käynyt noin, että vakiintuneesta ystävyydestä olisi tullut parisuhde, ja olen tottunut ihan erilaisiin naisiin kuin nuo saunojatkin.

        Niin, samat ajatukset, kyllä sen kemian tuntee aika nopeasti. En silti pidä mahdottomana, etteikö noinkin voisi käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävyydestä voi kehittyä rakkaus, mutta sun kuvaama suhde on ystävyyttä, ei rakkautta. Väkisin vääntämällä ei tule mitään, tarvitaan aika paljon enemmän aineksia, jos on kemiaa niin menee ihan luonnostaan...

        Ei välttämättä mene noin.
        Jotkut syttyy hitaammin. Ihmiset niin erilaisia ja eri tilanteissa.


    • Anonyymi

      Harvoin se ystävyys rakkaudeksi muuttuu. Kyllä se kipinöinti suhteen alussa tulee ja siitä sitten tasaantuu ja muuttuu syväksi rakkaudeksi alkuhuuman jälkeen.

      • Anonyymi

        Kai oon sitten harvinainen, kun kolmesti ystävyys on muuttunut rakkaussuhteeksi. Vain kerran seurustelusuhde lähti suorasta ensihetken vetovoimasta liikkeelle.


    • Anonyymi

      Kertoisin, että olen toivonut kauan välillämme tapahtuvan enemmän. Kertoisin ymmärtäväni asioiden ja tilanteiden monimutkaisuuden, ja että minulla löytyy kärsivällisyyttä, vaikka hän minua ehkä impulsiivisena pitääkin. Arvostan ystävyyttämme sekä tähän asti luotua elämää. Paljon jo toistemme ajatuksista tiedämmekin. Osa suoraan sanottua, osa toistemme katseista ja teoista luettua. Hän olisi syy, jonka eteen uskaltaisin ja voisin muuttaa paljon. Nämä asiat kerronkin jos tulen saamaan vahvempaa vastakaikua tunteilleni.

      • Anonyymi

        Hienoa tiedät mitä haluat. Suosittelen lisäämään ystävän kanssa vietettyä aikaa, että tulee tilaa keskustella. Jos näkee harvoin, niin aika menee helposti kuulumisten vaihtoon. Harrastatteko yhdessä matkailua tai yökyläilyä? Silloin jää aikaa tutustua paremmin ja keskustella enemmän. Olethan itse avoin ystävällesi, koska silloin hänen on helpompi olla avoin myös sinulle niistä mahdollisista tunteistaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa tiedät mitä haluat. Suosittelen lisäämään ystävän kanssa vietettyä aikaa, että tulee tilaa keskustella. Jos näkee harvoin, niin aika menee helposti kuulumisten vaihtoon. Harrastatteko yhdessä matkailua tai yökyläilyä? Silloin jää aikaa tutustua paremmin ja keskustella enemmän. Olethan itse avoin ystävällesi, koska silloin hänen on helpompi olla avoin myös sinulle niistä mahdollisista tunteistaankin.

        Se kirja on hyvä. Uskon sinuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kirja on hyvä. Uskon sinuun

        Hei kirjanainen. Pidän epätodennäköisenä, että olisit nainen jota ajattelen tai kenestä kirjoitan. Mutta. Tuntuu kuin tunnistaisit kirjoitukseni, tai olettaisit minut häneksi joka ehkä on sinun ajatuksissasi? Jo toista kertaa vastaat eri keskusteluun minun kommenttiini tuosta salaperäisestä kirjasta, tai ehkä vain sattumaa? En ole niin aktiivinen, että täällä läheskään joka keskusteluun kirjoitan. Voisitko jo kertoa, mistä kirjasta puhut ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kirja on hyvä. Uskon sinuun

        Kirja jonka sait häneltä...?


      • Anonyymi

        Elämänmuutokset on tehtävä itsen takia, ei toisten, muuten ei tule olemaan pysyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämänmuutokset on tehtävä itsen takia, ei toisten, muuten ei tule olemaan pysyvää.

        Noinhan se menee. Moni tekee parisuhteen eteen isojakin asioita muuttaa toiselle puolen Suomea tai eri maahan. Mikäs siinä, jos se tuntuu oikealta ja haluaa toisen kanssa kovasti olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämänmuutokset on tehtävä itsen takia, ei toisten, muuten ei tule olemaan pysyvää.

        Jos et koskaan uskalla avata suutasi ja kysyä, vastaus on aina ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et koskaan uskalla avata suutasi ja kysyä, vastaus on aina ei.

        Varmin tapa päästä eteenpäin on tehdä itse aloite ja kertoa tunteistaan. Osoittaa myös käytöksellään, että välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmin tapa päästä eteenpäin on tehdä itse aloite ja kertoa tunteistaan. Osoittaa myös käytöksellään, että välittää.

        Jos et koskaan ota ensimmäistä askelta, et pääse eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et koskaan ota ensimmäistä askelta, et pääse eteenpäin.

        Ja tämähän toimii molemminpuolin, mikäli toisella tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämähän toimii molemminpuolin, mikäli toisella tunteita.

        Tämä on yhtä tyhjänpäiväistä kuin lukemattomat kanavat tv:ssä. Ei päätä eikä häntää


      • Anonyymi

        Kauniisti kirjoitettu! <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on yhtä tyhjänpäiväistä kuin lukemattomat kanavat tv:ssä. Ei päätä eikä häntää

        Jokainen voi tehdä jotain oman onnensa eteen.
        Kannattaa aloittaa tänään, koska jokainen päivä on yhtä tärkeä.
        Laita viesti, ja kerro kaikki.
        Laita se suoraan hänelle.


      • Anonyymi

        Jos koskee minua, niin ota yhteyttä ja puhutaan suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos koskee minua, niin ota yhteyttä ja puhutaan suoraan.

        Samat sanat sanoisin myös. Vielä parempaa olis nähdä kahden kesken ja jutella. Aloittaa jo suoraan aiheesta. Ettei jää taas tärkeimmät viimeiseksi ja juttu jää kesken. Jos koskee minua, soita ja sovi tapaaminen. Puhutaan suoraan molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat sanoisin myös. Vielä parempaa olis nähdä kahden kesken ja jutella. Aloittaa jo suoraan aiheesta. Ettei jää taas tärkeimmät viimeiseksi ja juttu jää kesken. Jos koskee minua, soita ja sovi tapaaminen. Puhutaan suoraan molemmat.

        Minulle ei tarvitse soittaa, viestikin riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei tarvitse soittaa, viestikin riittää.

        Käyhän se noinkin, mutta viesti kyllä tuo tarpeen puhua lisäksi. Mä tykkään niin puhua kasvokkain tai puhelimessa. Se on jotenkin vuorovaikutteisempaa ja intiimimpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyhän se noinkin, mutta viesti kyllä tuo tarpeen puhua lisäksi. Mä tykkään niin puhua kasvokkain tai puhelimessa. Se on jotenkin vuorovaikutteisempaa ja intiimimpää.

        Kommentti ei ollut sinulle, vaan impulsiiviselle, joka kertoo ettei ole impulsiivinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti ei ollut sinulle, vaan impulsiiviselle, joka kertoo ettei ole impulsiivinen.

        No hänelle minäkin kommenttini ajattelin vaan näköjään tuli sun viestin perään. Kiitos tarkennuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hänelle minäkin kommenttini ajattelin vaan näköjään tuli sun viestin perään. Kiitos tarkennuksesta.

        Herättipä viestini keskustelua. En usko, että ihastukseni näitä lukee.. Jos vastaajat ovat kaikki avoimesti ulkona kaapista, niin ajatukseni eivät koskeneet yhtäkään teistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herättipä viestini keskustelua. En usko, että ihastukseni näitä lukee.. Jos vastaajat ovat kaikki avoimesti ulkona kaapista, niin ajatukseni eivät koskeneet yhtäkään teistä.

        Ok, sitten ei koske minua, tuo impulsiivisuusjuttu vaan erehdytti, kun olen joskus sanonut häntä impulsiiviseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herättipä viestini keskustelua. En usko, että ihastukseni näitä lukee.. Jos vastaajat ovat kaikki avoimesti ulkona kaapista, niin ajatukseni eivät koskeneet yhtäkään teistä.

        Sun kirjoituksessa moni kohta sopii tai oikeastaan kaikki. Olen osittain kaapissa. Ollaan sivuttu aihetta, mutta suoraan ei olla puhuttu. Olen kyllä päättänyt puhua suoraan, mutta vielä en ole saanut sanoja ulos. Jos tosiaan olisit hän, mikä tuntuu kyllä uskomattomalta, jos niin on, niin meillä on paljon puhuttavaa ja mulla kysymyksiä sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kirjoituksessa moni kohta sopii tai oikeastaan kaikki. Olen osittain kaapissa. Ollaan sivuttu aihetta, mutta suoraan ei olla puhuttu. Olen kyllä päättänyt puhua suoraan, mutta vielä en ole saanut sanoja ulos. Jos tosiaan olisit hän, mikä tuntuu kyllä uskomattomalta, jos niin on, niin meillä on paljon puhuttavaa ja mulla kysymyksiä sulle.

        Jos minä olisin hän, niin kuvaile millainen olen? Tai kerro jotain, minkä vain minä ymmärtäisin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä olisin hän, niin kuvaile millainen olen? Tai kerro jotain, minkä vain minä ymmärtäisin..

        Hän on nainen jonka kanssa on helppo puhua, hän pitää lupauksensa, saapuu paikalle silloin kuin on sovittu. Meidän historiassa on yhteneväisiä asioita ja ne meidät aluksi yhdisti. Ymmärretään ja tuetaan toisiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on nainen jonka kanssa on helppo puhua, hän pitää lupauksensa, saapuu paikalle silloin kuin on sovittu. Meidän historiassa on yhteneväisiä asioita ja ne meidät aluksi yhdisti. Ymmärretään ja tuetaan toisiamme.

        Kyllä. Nämä kaikki osuisivat kohdalleen. Yhteneviä seikkoja paljonkin, niin historiassa kuin edelleen. Näemme toisiamme ja todellakin pidän huolen, että olen paikalla sovitusti. Uskon, että hän jota ajattelen, pystyisi viitata vielä henkilökohtaisempiinkin asioihin jos tahtoisi. Tällaisia tilanteita varmasti monella, itse en vain enää tahtoisi pitää kaikkea sisälläni. Puhun paljon, kehun, yritän tukea ja olla läsnä vaan en tilanteesta johtuen ole kyennyt sanomaan että on tässä muutakin ainakin minun puoleltani. Vaikka et hän olisikaan, niin kannustan sinua eteenpäin asiassa. Laita viestiä, keksi tai ehdota yhteistä tapaamista, tekemistä vaikka jo tulevalle viikonlopulle. Jos viesti tulee minulle, lupaan yrittää edistää omaa tilannettani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Nämä kaikki osuisivat kohdalleen. Yhteneviä seikkoja paljonkin, niin historiassa kuin edelleen. Näemme toisiamme ja todellakin pidän huolen, että olen paikalla sovitusti. Uskon, että hän jota ajattelen, pystyisi viitata vielä henkilökohtaisempiinkin asioihin jos tahtoisi. Tällaisia tilanteita varmasti monella, itse en vain enää tahtoisi pitää kaikkea sisälläni. Puhun paljon, kehun, yritän tukea ja olla läsnä vaan en tilanteesta johtuen ole kyennyt sanomaan että on tässä muutakin ainakin minun puoleltani. Vaikka et hän olisikaan, niin kannustan sinua eteenpäin asiassa. Laita viestiä, keksi tai ehdota yhteistä tapaamista, tekemistä vaikka jo tulevalle viikonlopulle. Jos viesti tulee minulle, lupaan yrittää edistää omaa tilannettani.

        Näin juurikin varmaan on, että moniin sopisi nämä keskustelut. En halunnut laittaa liian henkilökohtaista, että ei turhan moni tunnista. Ollaan nähty alle viikko sitten. Olen sua vanhempi ja lyhyempi. Asumismuotomme on sama ja kummallakaan ei ole parisuhdetta. Kumpikin meistä on keksinyt yhteistä tekemistä ja syitä olla yhteydessä. Vieläkö täsmää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juurikin varmaan on, että moniin sopisi nämä keskustelut. En halunnut laittaa liian henkilökohtaista, että ei turhan moni tunnista. Ollaan nähty alle viikko sitten. Olen sua vanhempi ja lyhyempi. Asumismuotomme on sama ja kummallakaan ei ole parisuhdetta. Kumpikin meistä on keksinyt yhteistä tekemistä ja syitä olla yhteydessä. Vieläkö täsmää?

        Kaikki muu paitsi parisuhdetilanne täsmäsi. Sinulla on varmasti mahdollisuuden ainekset olemassa ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki muu paitsi parisuhdetilanne täsmäsi. Sinulla on varmasti mahdollisuuden ainekset olemassa ❤️

        Kiitos❤Liian hyvää olisi ollutkin ollakseen totta. Lisäksi tapanani on ollut keskittyä vapaisiin naisiin eikä sotkeutua toisen parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki muu paitsi parisuhdetilanne täsmäsi. Sinulla on varmasti mahdollisuuden ainekset olemassa ❤️

        Sinäkö olet varattu? Ihastuksesi tietää sinut varatuksi?


    • Anonyymi

      Voisiko meistä tulla toisillemme kuten Juha Tapio laulaa minä sinua rakastan laulussa. Otetaanko selvää?

    • Anonyymi

      Ei täällä kannata hengailla jaarittelemassa.

      • Anonyymi

        Näin on, palstalla on enimmäkseen heteroja.


    • Anonyymi

      En tunne sinua, kuitenkin kirjoitustesi perusteella vaikutat tasapainoiselta, viisaalta, et höpise turhia tai maalaile mitään hömppä juttuja, kuitenkin olet leikkisä, hiton hyvä suustasi...tai siis kröhön sanoistasi, ovela, huomioonottava, rehellinen, suora, lempeä, ehkä vähän viileä ainakaan sinua ei vedätetä ja siitä pidät huolen, sopivassa tilanteessa osaat olla hieman arrogantti.

      • Anonyymi

        Itse olen myös kiinnittänyt huomiota kuvauksesi kaltaiseen naiseen palstalla, onkohan peräti sama. Ei ole tuttavapiirissä, valitettavasti. Vaikea täällä on kehenkään yhteyttäkään saada, jos ei ole profiilia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen myös kiinnittänyt huomiota kuvauksesi kaltaiseen naiseen palstalla, onkohan peräti sama. Ei ole tuttavapiirissä, valitettavasti. Vaikea täällä on kehenkään yhteyttäkään saada, jos ei ole profiilia.

        Ai joku alkanut kiinnostamaan kirjoitustavan perusteella?Vai mistä tiedät, että sama nainen kirjoittelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai joku alkanut kiinnostamaan kirjoitustavan perusteella?Vai mistä tiedät, että sama nainen kirjoittelee?

        En toki tiedä onko sama nainen kuin edellisellä, kunhan tuli mieleen sekin vaihtoehto kuvauksesta. Kirjoitustavan perusteella kiinnostaa, mutta hankalaa saattaa asiaa eteenpäin täällä. Hänellä ei näytä olevan profiilia, joskaan ei ole suomi24:ssa itsellänikään. Helppo olisi tehdä tarvittaessa.


      • Anonyymi

        Meikäläinen on täällä puheenaiheena, ellen olisi viittä vaille rengastettu...

        No ei tosissaan, viileys oliskin aikamoista liioittelua ;D


      • Anonyymi

        Melkoinen kuvaus. Kerro esimerkki jostakin hänen kirjoituksestaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikäläinen on täällä puheenaiheena, ellen olisi viittä vaille rengastettu...

        No ei tosissaan, viileys oliskin aikamoista liioittelua ;D

        Vitsi ottaa rengastus puheet koville 😊 ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En toki tiedä onko sama nainen kuin edellisellä, kunhan tuli mieleen sekin vaihtoehto kuvauksesta. Kirjoitustavan perusteella kiinnostaa, mutta hankalaa saattaa asiaa eteenpäin täällä. Hänellä ei näytä olevan profiilia, joskaan ei ole suomi24:ssa itsellänikään. Helppo olisi tehdä tarvittaessa.

        Hänelle on ottajia😉kuka hänet saa vierelleen on onnekas! Ah se niin haluaisin olla minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen myös kiinnittänyt huomiota kuvauksesi kaltaiseen naiseen palstalla, onkohan peräti sama. Ei ole tuttavapiirissä, valitettavasti. Vaikea täällä on kehenkään yhteyttäkään saada, jos ei ole profiilia.

        Tuskin on minunkaan tuttava piirissäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen kuvaus. Kerro esimerkki jostakin hänen kirjoituksestaan?

        Joo muakin alkoi kiinnostamaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikäläinen on täällä puheenaiheena, ellen olisi viittä vaille rengastettu...

        No ei tosissaan, viileys oliskin aikamoista liioittelua ;D

        ...ehkä olet osannut antaa viileän vaikutelman harkituilla kommenteilla 😊 (Meinasin kirjoittaa tähän muutakin, mutta pyyhin pois.)


      • Anonyymi

        Haluisin niin että tää olis musta mut tiedän ettei oo 😩 Oon liian ujo enkä yhtään tollanen enkä kirjoita tänne paljo mitään...😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin niin että tää olis musta mut tiedän ettei oo 😩 Oon liian ujo enkä yhtään tollanen enkä kirjoita tänne paljo mitään...😞

        Aika huono fiilis tulee munkin mielestä, kun täällä joitakin kehutaan ihan sairaasti ja toisia ei. Enkä ole kateellinen jos joku nyt heti sitä alkaa luulemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin niin että tää olis musta mut tiedän ettei oo 😩 Oon liian ujo enkä yhtään tollanen enkä kirjoita tänne paljo mitään...😞

        No hei, et voi tietää. Paljon ei tarvii kirjoittaa, vähän laadukasta tekstiä hurmaa. Huoli pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei, et voi tietää. Paljon ei tarvii kirjoittaa, vähän laadukasta tekstiä hurmaa. Huoli pois.

        Tiedän ettei oo musta mut kiitti sulle😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ettei oo musta mut kiitti sulle😔

        Älä kiittele, voit hyvin olla! Usko jo vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kiittele, voit hyvin olla! Usko jo vaan

        Voihan se olla, että tämä on sulle, mutta kehuja on haaveissani hieman idealisoinut sinua. Millainen oikeasti olet? Mikä osui ja mikä ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika huono fiilis tulee munkin mielestä, kun täällä joitakin kehutaan ihan sairaasti ja toisia ei. Enkä ole kateellinen jos joku nyt heti sitä alkaa luulemaan.

        Eihän täällä nyt ees tiedä kuka kehuu ketä. Voi olla vaikka vaan yksi kirjoittaja joka vastaa itselleen... Että ei kannata pahoittaa kenenkään mieltään


      • Anonyymi

        Osa osui, osa lienee vaikutelmaa. ;)
        Aivan suutuntumalta emme taidakaan tuntea toisiamme.


      • Anonyymi

        Paljasta jo kenestä kirjoitit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa osui, osa lienee vaikutelmaa. ;)
        Aivan suutuntumalta emme taidakaan tuntea toisiamme.

        Mulle ei kyllä avautunut kenen kirjoituksista puhutaan. Olis tarvinnut edes lainatun pätkän tekstistä nähdä..

        Aika jännää, että kirjoittamisen perusteella tulee kiinnostusta. Silloin ei tiedä esim näitä asioita: toisen ikää, missä päin asuu, miltä näyttää, miten elää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei kyllä avautunut kenen kirjoituksista puhutaan. Olis tarvinnut edes lainatun pätkän tekstistä nähdä..

        Aika jännää, että kirjoittamisen perusteella tulee kiinnostusta. Silloin ei tiedä esim näitä asioita: toisen ikää, missä päin asuu, miltä näyttää, miten elää..

        Kertoohan täällä moni itsestään noitakin asioita jos tarkemmin seuraat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei kyllä avautunut kenen kirjoituksista puhutaan. Olis tarvinnut edes lainatun pätkän tekstistä nähdä..

        Aika jännää, että kirjoittamisen perusteella tulee kiinnostusta. Silloin ei tiedä esim näitä asioita: toisen ikää, missä päin asuu, miltä näyttää, miten elää..

        No jos oot lesbo, tiedät varmaan että naiset valloittaa ensisijaisesti persoonallaan ja noi mainitut taustamuuttujat on toissijaisia.

        Veikkaan että oikea nainen tunnistaa itsensä tosta analyysista, etenkin kun itsellänikin on vahva epäilys ketä tarkoitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos oot lesbo, tiedät varmaan että naiset valloittaa ensisijaisesti persoonallaan ja noi mainitut taustamuuttujat on toissijaisia.

        Veikkaan että oikea nainen tunnistaa itsensä tosta analyysista, etenkin kun itsellänikin on vahva epäilys ketä tarkoitetaan.

        Asia on juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on juuri näin.

        No jotkut osaa sanailla ja vetää huomion puoleensa, mutta se ei vielä kerro osaako lemmiskellä. Ne on näet eri taitoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotkut osaa sanailla ja vetää huomion puoleensa, mutta se ei vielä kerro osaako lemmiskellä. Ne on näet eri taitoja...

        Ktllä se taitaa jotain kertoa, miten sanansa asettelee. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ktllä se taitaa jotain kertoa, miten sanansa asettelee. ☺️

        *kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ktllä se taitaa jotain kertoa, miten sanansa asettelee. ☺️

        Ei pysty arvioimaan muuten kuin livenä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pysty arvioimaan muuten kuin livenä...

        Samaa mieltä tästä, katsekontaktin intensiteetistä ja muustakin elekielestä näkee sänkytaidot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä tästä, katsekontaktin intensiteetistä ja muustakin elekielestä näkee sänkytaidot.

        Näin on ja sanailu toimii lähinnä sytykkeenä, jos sen osaa ja hyvänä toimiikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on ja sanailu toimii lähinnä sytykkeenä, jos sen osaa ja hyvänä toimiikin.

        Nyt olisi jo puheenaiheen vaihto kiva yllätys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä tästä, katsekontaktin intensiteetistä ja muustakin elekielestä näkee sänkytaidot.

        Sanojen asettelu, tulkinta ja vastaus kertoo jo paljon. Paljon monestakin asiasta, en erittele enempiä, että pysyy homma aisoissa.

        Totta on että, vasta oikeasti kohdatessa kasvoista kaavoihin näkee mikä on totta, mikä kuvitelmaa ja mikä, jopa vielä saattaa yllättää suuntaan ja toiseen. Realisoituminen tapahtuu livessä.

        En lähtisi mittaamaan parisuhde mielessä vain seksuaalisten kemioiden yhteensopivuutta, vaikka ne oman arvomaailman kärkipäässä ovatkin.

        Katseen intensitiivisyys paljastaa halun toiseen ja siihen tosiaan vaikuttaa moni muukin asia kuin vain seksuaalikemioiden yhteen sopivuus. En lähtis uppoutumaan sellaisen naisen silmiin, jonka kanssa en näkis muutakin yhteistä, kuin kemia. (Sekin, jos kemiaa silmissä hurjan paljon, voi olla, että tarvii katsella hillitymmin 😅)

        Sanoihin on tullut upottua senkin edestä, aika näyttää oliko tyhmyyttä vai intuitiivistä viisautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanojen asettelu, tulkinta ja vastaus kertoo jo paljon. Paljon monestakin asiasta, en erittele enempiä, että pysyy homma aisoissa.

        Totta on että, vasta oikeasti kohdatessa kasvoista kaavoihin näkee mikä on totta, mikä kuvitelmaa ja mikä, jopa vielä saattaa yllättää suuntaan ja toiseen. Realisoituminen tapahtuu livessä.

        En lähtisi mittaamaan parisuhde mielessä vain seksuaalisten kemioiden yhteensopivuutta, vaikka ne oman arvomaailman kärkipäässä ovatkin.

        Katseen intensitiivisyys paljastaa halun toiseen ja siihen tosiaan vaikuttaa moni muukin asia kuin vain seksuaalikemioiden yhteen sopivuus. En lähtis uppoutumaan sellaisen naisen silmiin, jonka kanssa en näkis muutakin yhteistä, kuin kemia. (Sekin, jos kemiaa silmissä hurjan paljon, voi olla, että tarvii katsella hillitymmin 😅)

        Sanoihin on tullut upottua senkin edestä, aika näyttää oliko tyhmyyttä vai intuitiivistä viisautta.

        Ja nyt aikuisten oikeasti siirrytään muihin puheenaiheisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen kuvaus. Kerro esimerkki jostakin hänen kirjoituksestaan?

        Tuota esimerkkiä hänen tekstistään ei näytä tulevan. Kyseessä täytyy olla kirjoittaja jonka joku on bongannut jo kauan sitten kiinnostavana. Lukija on painanut mieleen yksityiskohdat hänen kirjoituksistaan. Mielenkiintoista.


        Vaikka tunnistan myös jotkut tekstit samankirjoittajan tekemiksi kirjoitustyylistä niin siltikään en kovin syvää analyysia osaa heistä tehdä. Vai johtuuko siitä ettei kukaan ole kunnolla kolahtanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota esimerkkiä hänen tekstistään ei näytä tulevan. Kyseessä täytyy olla kirjoittaja jonka joku on bongannut jo kauan sitten kiinnostavana. Lukija on painanut mieleen yksityiskohdat hänen kirjoituksistaan. Mielenkiintoista.


        Vaikka tunnistan myös jotkut tekstit samankirjoittajan tekemiksi kirjoitustyylistä niin siltikään en kovin syvää analyysia osaa heistä tehdä. Vai johtuuko siitä ettei kukaan ole kunnolla kolahtanut?

        Lopettakaa jo, palstalla on muita kiinnostavampia keskusteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopettakaa jo, palstalla on muita kiinnostavampia keskusteluja.

        Sinunko kirjoituksista tässä keskustellaan, kun noin kiire on muihin aiheisiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos oot lesbo, tiedät varmaan että naiset valloittaa ensisijaisesti persoonallaan ja noi mainitut taustamuuttujat on toissijaisia.

        Veikkaan että oikea nainen tunnistaa itsensä tosta analyysista, etenkin kun itsellänikin on vahva epäilys ketä tarkoitetaan.

        Naisissa kokonaisuus ratkaisee. Olen ihastunut ja kiinnostunut hyvinkin erinäköisistä naisista. Kyllä persoona on merkinnyt eniten..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisissa kokonaisuus ratkaisee. Olen ihastunut ja kiinnostunut hyvinkin erinäköisistä naisista. Kyllä persoona on merkinnyt eniten..

        Täysin samaa mieltä. Terv. Se joka ihastui Anonyymiin kirjoitusten perusteella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinunko kirjoituksista tässä keskustellaan, kun noin kiire on muihin aiheisiin..

        Olen periaatteessa sitä mieltä, ettei yksittäisistä henkilöistä pidä keskustella tällaisilla palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Terv. Se joka ihastui Anonyymiin kirjoitusten perusteella

        Ps. Siirrytään suosiolla muihin aiheisiin, tämä tästä tällä kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen periaatteessa sitä mieltä, ettei yksittäisistä henkilöistä pidä keskustella tällaisilla palstoilla.

        Oikeassa olet. Sitäpaitsi hän josta tässä keskustellaan saattaa laittaa pillit pussiin, jollei tää lopu ja yksi ilo on sitten vähemmän palstalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanojen asettelu, tulkinta ja vastaus kertoo jo paljon. Paljon monestakin asiasta, en erittele enempiä, että pysyy homma aisoissa.

        Totta on että, vasta oikeasti kohdatessa kasvoista kaavoihin näkee mikä on totta, mikä kuvitelmaa ja mikä, jopa vielä saattaa yllättää suuntaan ja toiseen. Realisoituminen tapahtuu livessä.

        En lähtisi mittaamaan parisuhde mielessä vain seksuaalisten kemioiden yhteensopivuutta, vaikka ne oman arvomaailman kärkipäässä ovatkin.

        Katseen intensitiivisyys paljastaa halun toiseen ja siihen tosiaan vaikuttaa moni muukin asia kuin vain seksuaalikemioiden yhteen sopivuus. En lähtis uppoutumaan sellaisen naisen silmiin, jonka kanssa en näkis muutakin yhteistä, kuin kemia. (Sekin, jos kemiaa silmissä hurjan paljon, voi olla, että tarvii katsella hillitymmin 😅)

        Sanoihin on tullut upottua senkin edestä, aika näyttää oliko tyhmyyttä vai intuitiivistä viisautta.

        Tarkoitatko erään runoketjun tekstejä vai muita kirjoituksia palstalla? :)
        Olisi kiva kuulla esimerkki jostain mikä kiinnitti huomiosi. (olen utelias, myönnän)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei kyllä avautunut kenen kirjoituksista puhutaan. Olis tarvinnut edes lainatun pätkän tekstistä nähdä..

        Aika jännää, että kirjoittamisen perusteella tulee kiinnostusta. Silloin ei tiedä esim näitä asioita: toisen ikää, missä päin asuu, miltä näyttää, miten elää..

        No, kannattaisko laittaa suoraan viestiä siihen kirjoitukseen sitten?


    • Anonyymi

      Mä putosin kärryiltä.. ja kiinnostuuko jotkut oikeesti toisesta jonkun anonyymin kirjoituksen perusteella.. 😅 onko naisista pitävät naiset näin vähissä

      • Anonyymi

        Helposti täällä seuraa vakkareiden kirjoituksia ja saa kuvan itse kunkin persoonasta, siihen ei vaikuta onko anonyymi. Mitä muuten heteroliitossa olevana teet kyseisellä tiedolla..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helposti täällä seuraa vakkareiden kirjoituksia ja saa kuvan itse kunkin persoonasta, siihen ei vaikuta onko anonyymi. Mitä muuten heteroliitossa olevana teet kyseisellä tiedolla..

        Jänniä juttuja kun tyypit osaa tuolleen lukea rivien välistä tai muista merkeistä. Mut jos laitettas "tunnistamaan" tai yhistelemään anonyymien kirjotuksia, niin ei tulis palapelistä valmista tai jäis kortit ihan levälleen. No toiset on onneks tarkempia. Mistä se sie tämän kommentoimasi parisuhdestatuksen tiiät?


    • Anonyymi

      En tiedä enää mitä teen... Oon aivan sekaisin yhdestä naisesta jonka näen välillä ohimennen. En kykene enää muuhun kuin ajattelemaan häntä 💖 Tosin hänellä taitaa olla joku mielessä somen perusteella. Toivoisin tietty parasta, mut toiveajatteluahan se vain on. Kunpa hän laittaisi vielä jotain 💖
      En pysty mitenkään kuvailemaan sanoin tätä tunnetta.

      • Anonyymi

        Söpöä! Kerro enemmän☺️


      • Anonyymi

        Näin hänet tänään 💖 tai siis eilen
        En ensin edes nähnyt häntä kun olin niin "kaukana". Sydän kyllä alkoi hakkaamaan ja henki salpaantui kun huomasin et hän oli siinä.
        Tänä yönä(kään) ei nukuta... Ei pysty
        Ajatukset vain hänessä 💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin hänet tänään 💖 tai siis eilen
        En ensin edes nähnyt häntä kun olin niin "kaukana". Sydän kyllä alkoi hakkaamaan ja henki salpaantui kun huomasin et hän oli siinä.
        Tänä yönä(kään) ei nukuta... Ei pysty
        Ajatukset vain hänessä 💖

        Toivon niin paljon aina et nähtäisiin. Siltikin varmaan sattumaa hänen puolestaan et nähdään. En ehkä usko et hän yrittää ajoittaa menemisiään niin et kohdataan 💔
        Vaikka pientä toivon kipinää elättelenkin 💖


      • Anonyymi

        Yhä edelleen hän vaan aiheuttaa samat tunteet.
        Sydän pysähtyy aina kun hänet vilaukseltakin näen ❤️
        Onhan tää sekoittanut mun pään ihan kokonaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhä edelleen hän vaan aiheuttaa samat tunteet.
        Sydän pysähtyy aina kun hänet vilaukseltakin näen ❤️
        Onhan tää sekoittanut mun pään ihan kokonaan...

        Vaikkakin tieto siitä et hän seurustelee auttoi mua lopettamaan turhan haaveilun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikkakin tieto siitä et hän seurustelee auttoi mua lopettamaan turhan haaveilun.

        Ei siis ole joku toinen pelkästään mielessä vaan myös sängyssä? Sitten onkin parempi vaan käsitellä asiaa täällä anonyymina. Tai sitten terapeutin kanssa, jos vuosikausia tahtoo ajatukset vaan pyöriä kehää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siis ole joku toinen pelkästään mielessä vaan myös sängyssä? Sitten onkin parempi vaan käsitellä asiaa täällä anonyymina. Tai sitten terapeutin kanssa, jos vuosikausia tahtoo ajatukset vaan pyöriä kehää.

        Mitä sängyssä?
        Haaveilin saavani tutustua häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siis ole joku toinen pelkästään mielessä vaan myös sängyssä? Sitten onkin parempi vaan käsitellä asiaa täällä anonyymina. Tai sitten terapeutin kanssa, jos vuosikausia tahtoo ajatukset vaan pyöriä kehää.

        Joo en tiedä miksi sekoitti mun pään ja yhä edelleen. Mutta tieto helpotti et hän seurustelee.
        Ainakaan en turhaan kuvittele enää pilvilinnoja mun pään sisällä.
        Itse rakentelin päässäni mielikuvia et voi vitsi mikä kohtaaminen ja sit jos oltaisiin tutustuttu niin jos hyvin kävis et olis molemminpuolista niin alettaisiin seurustelemaan jossai vaiheessa.
        Mielikuvitus laukkaa mulla nähtävästi 🤭


    • Nostan ylöspäin muita ketjuja, kun täyttyy alkupuoli sattuneista syistä majoista 😉

    • Anonyymi

      Olisin niin halunnut olla se jonka hän haluaa 💔
      Valitsisin hänet joka päivä yhä uudestaan ja uudestaan loppuelämäni ajan ❤️
      Nyt alkaakin vaihe kun yritän sopeutua elämääni yksin loppuelämän 💔

    • Anonyymi

      Ainaki nyt tietää hänen reaktion... Nähdä kuinka hänel on niin hauskaa. Luojan kiitos niin on.
      Itel "vähän" toista maata..

    • Anonyymi

      Nähtiin tänään, kun ohitimme toisemme. Aivot olivat hitaalla, jonka takia en sanonut mitään. 😅 Oli kuitenkin tosi kiva nähdä. =)
      (Aamulla nähtiin, Helsingissä)

    • Anonyymi

      En ole niin puhelias enkä hyvä tutustumaan uusiin ihmisiin. Tyrehtyi koko juttu siihen. Kai se olis muutenkin, en vain ole tarpeeksi hänelle.
      Mä tarviin alussa aikaa...

      • Anonyymi

        Osaan haluta nopeasti, silti minäkin tarvitsen vielä aikaa ja pysyn silti kiinni toiveessa.

        Mahtaako sun juttu olla tyrehtynyt, mistäs tiedät jos se toinen tarvitsee myös aikaa🤷🏻‍♀️. Ota ja anna aikaa, älä vielä tee mitään johtopäätöksiä!

        Et voi tietää millaisissa riittämättömyyden tunteissa se toinen painii… tiedä vaikka haluaisi antaa aikaa, mutta ei vaan syystä ja toisesta vielä voi, niin miten haluaisi ja miten tutustuminenkin olisi helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan haluta nopeasti, silti minäkin tarvitsen vielä aikaa ja pysyn silti kiinni toiveessa.

        Mahtaako sun juttu olla tyrehtynyt, mistäs tiedät jos se toinen tarvitsee myös aikaa🤷🏻‍♀️. Ota ja anna aikaa, älä vielä tee mitään johtopäätöksiä!

        Et voi tietää millaisissa riittämättömyyden tunteissa se toinen painii… tiedä vaikka haluaisi antaa aikaa, mutta ei vaan syystä ja toisesta vielä voi, niin miten haluaisi ja miten tutustuminenkin olisi helpompaa.

        Kunpa olisit hän...
        Hän olisi ottanut yhteyttä jos olisi halunnut. Itse itken pahaa oloani. Hän päivittää kuitenkin iloisia asioita ja onnellinen taitaa onneksi olla elämässään 🥰


    • Anonyymi

      Ikävä sinua.. 💔
      Luulen että meillä olisi voinut olla todella mukavaa yhdessä mutta en uskaltanut näyttää
      tunteitani.
      Tuskin enää nähdään mutta elättelen pienen pientä toivoa että ottaisit joskus vielä yhteyttä minuun 😉

      • Anonyymi

        Koska näitte ja missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska näitte ja missä?

        P-Savossa tammikuussa liki päivittäin. Juttua riitti. Tosin en tiedä tykkäätkö edes naisista ja mahdotonta sitä on päätellä minustakaan 😄


    • Anonyymi

      Sen haluan kertoa, että jos ikinä satutaan olemaan vapaita yhtä aikaa ja voit edes harkita suhdetta kanssani, niin olen aina valmis kokeilemaan mitä meistä voisi tulla.

      Et ymmärrä miksi olen niin hulluna sinusta ja sinuun, en täysin ymmärrä itsekkään mutta tunne on niin sinnikäs ettei se anna sinua ikinä unohtaakkaan. Sinä vain tulit ja hurmasit minut totaalisesti, en ikinä ole seonnut kenestäkään ennen näin. Sinä ikään kuin olisit sieluuni kirjoitettu kuuluvaksi, sydämeni toinen puolikas, puuttuva palanen.

      Vaikket ikinä voisi minua ymmärtää tai tunteitani sinuun, vaikket ikinä voisi rakastua minuun, niin minä tunnen sinua kohtaan vilpittömästi rakkautta. Niin minä haluankin tuntea, sillä sinä olet se nainen jonka otan kumppanikseni jos saan. Vain sinut minä haluan kaunis kaunoinen.

      Mun sydän on niin päättänyt, joten mikä minä olen vastaankaan sille väittämään.

      Menköön vaikka 20 vuotta tai ollaan vaikka ikäloppuja, mutta odotan sua. Jos joskus tulee tilaisuus..jos ei tule, etsin sut taas seuraavassa elämässä, kunnes kelpaan sulle.

      • Anonyymi

        Aah, näin minäkin ajattelen hänestä.... 🤍


        Kauniisti kirjoitit.
        Itse en pysty kenenkään muun kanssa seurustelemaan. Se tuntuisi petokselta ja pistokselta sydämessä


      • Anonyymi

        Todella kauniisti kirjoitettu.. oletko hänelle kertonut mitä ajattelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella kauniisti kirjoitettu.. oletko hänelle kertonut mitä ajattelet?

        Kauniisti kirjoitettu mut särähtää korvaan et sä silti seurustelet jonkun toisen kanssa. En ikinä koskaan haluaisi olla kenenkään kakkos vaihtoehto... Se perustuu mun arvoihin valheelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti kirjoitettu mut särähtää korvaan et sä silti seurustelet jonkun toisen kanssa. En ikinä koskaan haluaisi olla kenenkään kakkos vaihtoehto... Se perustuu mun arvoihin valheelle.

        Seurusteleeko molemmat vai toinen?

        jos ikinä satutaan olemaan vapaita yhtä aikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti kirjoitettu mut särähtää korvaan et sä silti seurustelet jonkun toisen kanssa. En ikinä koskaan haluaisi olla kenenkään kakkos vaihtoehto... Se perustuu mun arvoihin valheelle.

        Kelpaan sulle ja odotan sua viestii että kohde ei ole kelpuuttanut kirjoittajaa, varattu kohde?


      • Oi, jos joku ajattelis minusta noin niin haluaisin ehdottomasti tietää 😌❤️


      • Anonyymi
        Shiloh kirjoitti:

        Oi, jos joku ajattelis minusta noin niin haluaisin ehdottomasti tietää 😌❤️

        Minäkin ajattelen yhdestä naisesta noin, mutta en osaa kirjoittaa noin.
        Itse en saa tunteitani puettua sanoiksi. Ei oo musta rakkauskirjeiden lähettilääksi


      • Anonyymi

        Ihana mutta surullinen teksti <3

        Voisin kirjoittaa samoin eräälle. En tiedä ymmärtääkö hän miksi olen hulluna häneen, enkä voi sitä kysyä häneltä kun hän on varattu. Ehkä seuraavassa elämässä </3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella kauniisti kirjoitettu.. oletko hänelle kertonut mitä ajattelet?

        En henkilökohtaisesti näin paljoa. Jos saan joskus tilaisuuden, niin kerron. Ja paljon enemmänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana mutta surullinen teksti <3

        Voisin kirjoittaa samoin eräälle. En tiedä ymmärtääkö hän miksi olen hulluna häneen, enkä voi sitä kysyä häneltä kun hän on varattu. Ehkä seuraavassa elämässä </3

        Suru tulee siitä, ettei kumpikin olla vapaita ja en tiedä olisiko muutoinkaan minulla mitään mahkuja häneen, mutta pidän hänelle paikkaa varattuna, jos vaikka joskus. Sata vuotiaana... Koskaan ei ole liian myöhäistä minulle, niin kauan kun elämme.

        Ehkä ensi elämässä.. No tunne kuitenkin säilyy, sitä ei estä kukaan tai mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suru tulee siitä, ettei kumpikin olla vapaita ja en tiedä olisiko muutoinkaan minulla mitään mahkuja häneen, mutta pidän hänelle paikkaa varattuna, jos vaikka joskus. Sata vuotiaana... Koskaan ei ole liian myöhäistä minulle, niin kauan kun elämme.

        Ehkä ensi elämässä.. No tunne kuitenkin säilyy, sitä ei estä kukaan tai mikään.

        Niin eli seurustelet? Miten voit tehdä toiselle näin?
        Eli jätät hänet jos yhtäkkiä tämä suurin rakkautesi haluaisikin sinut?
        Niin raukkamaista ja surullista. Käsitinkö väärin? Onko tämä sinun rakkauden kohteesi varattu ja sinä vapaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli seurustelet? Miten voit tehdä toiselle näin?
        Eli jätät hänet jos yhtäkkiä tämä suurin rakkautesi haluaisikin sinut?
        Niin raukkamaista ja surullista. Käsitinkö väärin? Onko tämä sinun rakkauden kohteesi varattu ja sinä vapaa?

        Käsitit väärin. Kukaan ei jätä ketään kenenkään vuoksi. Jos kuitenkin joskus eroja tulee muusta syystä, tilanne on toinen. Tunteille ei voi mitään, teot voi valita. Pettämiseen ei pidä ryhtyä.


      • Anonyymi

        Ketä sinä ajattelet noin kauniisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sinä ajattelet noin kauniisti?

        Yhtä I:llä alkavaa naista. Neljä kirjainta etunimessä. Ikää yli neljäkymmentä.


    • Anonyymi

      Oon niin sydän särkynyt 💔

      Vain hän, aina ja ikuisesti 🤍💔

    • Anonyymi

      En voi laittaa ystävänpäivänä viestiä. En halua olla ystäväsi, vaan elämänkumppanisi ja puolisosi, nih.

    • Anonyymi

      Kai tämän ihastumiseni häneen tarkoituksen oli vain vuodattaa valtameren verran kyyneleitä 💔
      Huomata hänen katsestaan sen ettei hän voisi koskaan tuntea mua kohtaan mitään enempää

      Kaikista surullisinta tässä on jos olen hänelle aiheuttanu pahaa oloa 💔

    • Anonyymi

      Kun sais pienen hetken mahdollisuuden puhua hänen kanssaan 🤍
      Muuten tää jää ikuiseksi puristukseksi sydämeen

    • Anonyymi

      Sinä veit sydämeni,sieluni ja kehoni. Sinun silmät, voisin katsella niitä joka päivä. Hukkua niihin. Nähdä hymysi ja kuulla naurusi.. Tuntea kätesi vartalollani. Tuntea sen intohimon välillämme. Nainen veit minut taivaaseen. Teit sen kun eka kertaa nähtiin ja kosketit mua.

      Nyt sinua koskee joku muu..
      Toivon että olet onnelinen.
      Mutta tulet olemaan mulle maailman kaunein nainen💔

      • Anonyymi

        mikä teille sitten tuli ? tai siis hänelle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä teille sitten tuli ? tai siis hänelle...

        Monen vuoden suhde, jossa toinen kyllästyi olemaan. Löysi toisen ja lähti.. ihan hyvä vain, koska loppu vaiheessa tajusin et en riitä enää. Annoin hänen mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monen vuoden suhde, jossa toinen kyllästyi olemaan. Löysi toisen ja lähti.. ihan hyvä vain, koska loppu vaiheessa tajusin et en riitä enää. Annoin hänen mennä.

        Ei ketään voi estää lähtemästä. Ei siihen mitään lupaa voi antaa, eikä edes tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään voi estää lähtemästä. Ei siihen mitään lupaa voi antaa, eikä edes tarvita.

        no eipä.
        Mut jos jonkun valitsen niin se pitää ikuisesti. toisesta en voi mennä sanomaan. jokainen tekee oman päätöksensä


    • Anonyymi

      Pitkä tumma aaltoileva tukka, lempeät kasvot, vähän surulliset silmät, tyylikäs ja taitava. Siinä on nainen johon voisi ihastua jos tutustuisimme...

      • Anonyymi

        Millä tavalla tyylikäs ja taitava ? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla tyylikäs ja taitava ? 😅

        Ulkoisesti tyylikäs, taiteellisesti taitava.😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkoisesti tyylikäs, taiteellisesti taitava.😏

        Aa, tiedän hänet, asuu minun naapurissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa, tiedän hänet, asuu minun naapurissa.

        No tuskin sentää😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkoisesti tyylikäs, taiteellisesti taitava.😏

        ai, okei..


      • Anonyymi

        Missä olet hänet kohdannut? Millä tavalla taiteellinen? Jos joku oikein kauniisti minusta kirjoittaisi, kuvailusi voisi EHKÄ muistuttaa etäisesti itseäni. Tuskinpa vaan kuitenkaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet hänet kohdannut? Millä tavalla taiteellinen? Jos joku oikein kauniisti minusta kirjoittaisi, kuvailusi voisi EHKÄ muistuttaa etäisesti itseäni. Tuskinpa vaan kuitenkaan :)

        Hän on valokuvaaja. Eräässä näyttelyssä näin hänet viimeksi. Enkä tiedä hänen suuntautumistaankaan.


    • Anonyymi

      kun mul on edes turha haaveilla... Mut silti haaveilen. Niin auttaisi edes se et tietäisi et hänel olis joku. ja varmasti onkin.. Mut itsekkäästi toivoisin et tietäisin.
      Oon niin rikki mieleltäni ja sydämeni

      • Anonyymi

        eikä hän haluis näin lapsellista koskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikä hän haluis näin lapsellista koskaan

        Et voi tietää. Kysy häneltä. Ainakaan seurustelukumppanin kysyminen ei ole mitenkään outoa. Monet ovat sitä minultakin kysyneet, vaikkei olla edes kunnolla tunnettu. He eivät siis tarkoittaneet sillä mitään erityistä, kunhan olivat uteliaita


    • Anonyymi

      Sinä työpaikan nuori, kaunis ja upea nainen. Nyt antaisin meille mahdollisuuden, jos vielä haluat?

      • Anonyymi

        Minne päin tämä mahdollisuus suuntautuu? 😊


      • Anonyymi

        Totta kai haluan. 😉 Haluan tutustua sinuun paremmin.
        Toivottavasti nähdään pian. 🥰


      • Anonyymi

        Päästä meidät jännityksestä! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästä meidät jännityksestä! 😁

        Tämä meni jo. Ei tullut mitään tästä, ikävä kyllä 😞


    • Anonyymi

      🤍Aloin miettimään hetkeä jossa saisin mahdollisuuden olla edes hetken hänen kanssaan 🤍

      • Anonyymi

        Millainen hetki se olisi?


    • Anonyymi

      Antaisit aikaa minulle ja ymmärtäisit ajan tarkoituksen. Rakastan sinua aina 💕

      • Anonyymi

        oletteko puhuneet 🤗


    • Anonyymi

      surullisin tunne kun olin varmaan pettymys hänelle mitä pelkäsin kaikkein eniten.
      💔

      • Anonyymi

        Et ollut pettymys. Et ole koskaan ollut pettymys, etkä tule koskaan olemaan. 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ollut pettymys. Et ole koskaan ollut pettymys, etkä tule koskaan olemaan. 🥰

        olen arvoton enkä ansaitse rakkautta. hänelle en koskaan voisi laittaa viestiä. Se helpottaisi tietysti mun oloa kun saisi muutaman sanan vaihtaa mutta se olisi itsekästä... tuskin koskaan pääsen tästä piinasta ja se on ainoastaan oma syyni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen arvoton enkä ansaitse rakkautta. hänelle en koskaan voisi laittaa viestiä. Se helpottaisi tietysti mun oloa kun saisi muutaman sanan vaihtaa mutta se olisi itsekästä... tuskin koskaan pääsen tästä piinasta ja se on ainoastaan oma syyni.

        Miksi se olisi oma syyksi? Oletko tehnyt jotain? Pelkkä ihastuminen/rakastuminen ei ole kenenkään ”syytä”.

        Ja mitä väliä vaikka olisi itsekästä? Mistä tiedät, ettei hän juuri sitä toivoisi, kuin viestiä sinulta?
        Välillä täytyy olla vähän itsekäs. ✌🏻Eikä se häntä (oletan ettei) haittaisi; viestittely/kuulumisten vaihtaminen


    • Anonyymi

      en löydä enää yhtäkään syytä miks haluisin elää. En näe tulevaisuudessa mitään minulle. 💔

      • Anonyymi

        Tulevaisuus on meidän

        Keskittyä tähän päivään, jotta huominen parempi

        Kulti

        Minun takia sun täytyy elää

        Tarviin kaverin


    • Anonyymi

      Luulet tietäväsi kuka olen, paljastan sulle nyt, et tunne mua yhtään! Sun ei kannata tehdä liikaa olettamuksia minkään perusteella. Luulet, että en tykkää niistä jutuista mistä sä tykkäät. Seksissä ja muussa elämässä. Mä tykkään.

      • Anonyymi

        Tuohan ois mun hartain toive 🙏


    • Anonyymi

      hän ansaitsee vahvan, itsevarman, kauniin ja upean naisen. olen kaiken tämän vastakohta.

      • Anonyymi

        Sinulle kuuluu kaikki tuo🙏


      • Anonyymi

        Harva on oikeasti vahva ja itsevarma, enempi se on kuorta. Kaikilla on heikkoutensa ja pimeytensä. Myös sillä ihastuksellasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva on oikeasti vahva ja itsevarma, enempi se on kuorta. Kaikilla on heikkoutensa ja pimeytensä. Myös sillä ihastuksellasi.

        Tämä on varmasti ihan totta, hyvin sanottu😊


    • Anonyymi

      heräsin kahden vuoden unesta...
      ikävöidä ihmistä joka ei edes tiedä sinusta...
      olen niin pahoillani

      • Anonyymi

        Pahoillaan mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoillaan mistä?

        minä olin just se idiootti kuka kuvitteli ystävällisyyden kiinnostukseksi.
        kun olin itse ihastunut niin sitä alkaa kuvittelemaan kaikenlaista.
        💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä olin just se idiootti kuka kuvitteli ystävällisyyden kiinnostukseksi.
        kun olin itse ihastunut niin sitä alkaa kuvittelemaan kaikenlaista.
        💔

        Ei siinä ole mitään väärää jos tulkitsee ystävällisyyden kiinnostukseksi. parempi se niin on kun toinen on helpommin lähestyttävä ja voi toiselta kysyä eikä jää sitten arvailujen varaan.
        ilman asiasta kysymistä ei voi koskaan tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä olin just se idiootti kuka kuvitteli ystävällisyyden kiinnostukseksi.
        kun olin itse ihastunut niin sitä alkaa kuvittelemaan kaikenlaista.
        💔

        jotkut ei koskaan taida erehtyä ja kuvitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä olin just se idiootti kuka kuvitteli ystävällisyyden kiinnostukseksi.
        kun olin itse ihastunut niin sitä alkaa kuvittelemaan kaikenlaista.
        💔

        Oletan, että olet kysynyt häneltä suoraan mitä mieltä hän on sinusta tai kertonut omat tunteesi hänelle? Tunteissa ei ole mitään hävettävää. ❤️ Olet rohkea, jos kerroit hänelle omistasi.

        Mikäli et kertonut, kerro hänelle. Koska on parempi olla varma, kuin epävarma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletan, että olet kysynyt häneltä suoraan mitä mieltä hän on sinusta tai kertonut omat tunteesi hänelle? Tunteissa ei ole mitään hävettävää. ❤️ Olet rohkea, jos kerroit hänelle omistasi.

        Mikäli et kertonut, kerro hänelle. Koska on parempi olla varma, kuin epävarma.

        Kyllä se kannattaa selvittää tavalla tai toisella, jos toisella ei ole rohkeutta kertoa. Itse oon ollut niin kauan ihastunut, mutta monestakin syystä en saa sitä hänelle kerrottua. Surkeinta olisi jos hän tuntisi itsensä idiootiksi tästä syystä </3 Itse olen ajatellut ettei hänelle tulisi mieleenkään että mulla on tunteita häntä kohtaan, vaikka toisaalta melko ilmiselvää se taitaa olla....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletan, että olet kysynyt häneltä suoraan mitä mieltä hän on sinusta tai kertonut omat tunteesi hänelle? Tunteissa ei ole mitään hävettävää. ❤️ Olet rohkea, jos kerroit hänelle omistasi.

        Mikäli et kertonut, kerro hänelle. Koska on parempi olla varma, kuin epävarma.

        Sivusta vaan, että tuo tunteista kertominen voi kyllä hävettää, jos ikään kuin järkyttää toista tai olisi vaan parempi ollut olla hiljaa.

        Itsekin jotenkin nykyään häpeän tai koen kiusalliseksi, että olen höpöttänyt tunteistani ihmiselle jolle ne selvästikin oli ihan liikaa informaatiota. Tehdyn kun saisi tekemättömäksi, mutta kun ei saa. Ja kaikki meni päin prinkkalaa hänen suhteen muutenkin.

        Voi olla hyvä kertoa ja voi olla ettei aina ookkaan hyvä kertoa. Riippuu vähän.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Sivusta vaan, että tuo tunteista kertominen voi kyllä hävettää, jos ikään kuin järkyttää toista tai olisi vaan parempi ollut olla hiljaa.

        Itsekin jotenkin nykyään häpeän tai koen kiusalliseksi, että olen höpöttänyt tunteistani ihmiselle jolle ne selvästikin oli ihan liikaa informaatiota. Tehdyn kun saisi tekemättömäksi, mutta kun ei saa. Ja kaikki meni päin prinkkalaa hänen suhteen muutenkin.

        Voi olla hyvä kertoa ja voi olla ettei aina ookkaan hyvä kertoa. Riippuu vähän.

        Ehkä joskus voi käydä noin. Mutta loppuupa se vatvominen omassa päässä, että kertoako vai ei. Se ei lopu kuin kertomalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joskus voi käydä noin. Mutta loppuupa se vatvominen omassa päässä, että kertoako vai ei. Se ei lopu kuin kertomalla.

        Tottakai voi vain siirtyä eteenpäin, ottaa etäisyyttä ja antaa ajan kulua. Aina ei tarvitse eikä kannata kertoa jos tilanne on kiemurainenja hankska monella tapaa. Mulla tää on toiminut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai voi vain siirtyä eteenpäin, ottaa etäisyyttä ja antaa ajan kulua. Aina ei tarvitse eikä kannata kertoa jos tilanne on kiemurainenja hankska monella tapaa. Mulla tää on toiminut.

        hankala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai voi vain siirtyä eteenpäin, ottaa etäisyyttä ja antaa ajan kulua. Aina ei tarvitse eikä kannata kertoa jos tilanne on kiemurainenja hankska monella tapaa. Mulla tää on toiminut.

        Mulla ei ole auttanut.
        kuvittelin vaan kaiken...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joskus voi käydä noin. Mutta loppuupa se vatvominen omassa päässä, että kertoako vai ei. Se ei lopu kuin kertomalla.

        No loppuu tietysti. Mutta loppu kaikki muukin. Ja sylettää, kun hän on ihmisenä semmonen jonka kanssa viihtyy jutellen. Tavallaan munasi itsensä (minä) ja karkotin koko ihmisen pois. Ja se on ollut surullista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai voi vain siirtyä eteenpäin, ottaa etäisyyttä ja antaa ajan kulua. Aina ei tarvitse eikä kannata kertoa jos tilanne on kiemurainenja hankska monella tapaa. Mulla tää on toiminut.

        Mjoo. Mun kohdalla myöhäistä, mutta joku muu voi vielä miettiä mitä kertoo, miten ja milloin. :)


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Mjoo. Mun kohdalla myöhäistä, mutta joku muu voi vielä miettiä mitä kertoo, miten ja milloin. :)

        Mutta toisaalta minkäpä tunteilleenkaan voi, kun ne joku saa heräämään ihanuudellaan. Hyvät yöt. :)


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        No loppuu tietysti. Mutta loppu kaikki muukin. Ja sylettää, kun hän on ihmisenä semmonen jonka kanssa viihtyy jutellen. Tavallaan munasi itsensä (minä) ja karkotin koko ihmisen pois. Ja se on ollut surullista.

        no eipä kuulosta kovin ihanalta jos kerrot tunteista si mikä on aina todella rohkeaa.. Niin jos ei tunne samoin niin miksi se hänelle olisi vaikea olla sun kanssa jos ei tunne samoin. Ehkä se olisi sinulle ainaki aluksi. Mut miks hän voi noin lähteä pois vain sen takia et uskalsit kertoa tunteistasi.
        tuollaiset ihmiset on minun mielestä "pelottavia"...


      • Anonyymi kirjoitti:

        no eipä kuulosta kovin ihanalta jos kerrot tunteista si mikä on aina todella rohkeaa.. Niin jos ei tunne samoin niin miksi se hänelle olisi vaikea olla sun kanssa jos ei tunne samoin. Ehkä se olisi sinulle ainaki aluksi. Mut miks hän voi noin lähteä pois vain sen takia et uskalsit kertoa tunteistasi.
        tuollaiset ihmiset on minun mielestä "pelottavia"...

        Noo, mutkikas juttu. Mä kyllä ymmärrän häntä, vaikka surenkin etten enää voi olla mitenkään tekemisissä. Että menetin hienon ihmisen, tavallaan menetin itseni takia. Oisin vaan pitänyt mölyt mahassani.

        Mutta näin käy joskus. Toivon silti, että hän olis löytänyt tai löytää ihmisen jonka kanssa voi olla onnellinen ja saa paljon rakkautta. Hän on hyvä ihminen ja nainen. En häntä pysty mitenkään syyllistämään.

        Itsessäni on vika.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Noo, mutkikas juttu. Mä kyllä ymmärrän häntä, vaikka surenkin etten enää voi olla mitenkään tekemisissä. Että menetin hienon ihmisen, tavallaan menetin itseni takia. Oisin vaan pitänyt mölyt mahassani.

        Mutta näin käy joskus. Toivon silti, että hän olis löytänyt tai löytää ihmisen jonka kanssa voi olla onnellinen ja saa paljon rakkautta. Hän on hyvä ihminen ja nainen. En häntä pysty mitenkään syyllistämään.

        Itsessäni on vika.

        Ajattelen sen niin, että vaikken voi hänelle rakkauttani antaa kuten tahtoisin, niin voin kuitenkin olla hengessä mukana ja olla onnellinen, kun hän on onnellinen. Se on tärkeintä ja sekin on rakkautta.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Noo, mutkikas juttu. Mä kyllä ymmärrän häntä, vaikka surenkin etten enää voi olla mitenkään tekemisissä. Että menetin hienon ihmisen, tavallaan menetin itseni takia. Oisin vaan pitänyt mölyt mahassani.

        Mutta näin käy joskus. Toivon silti, että hän olis löytänyt tai löytää ihmisen jonka kanssa voi olla onnellinen ja saa paljon rakkautta. Hän on hyvä ihminen ja nainen. En häntä pysty mitenkään syyllistämään.

        Itsessäni on vika.

        miten itsessäsi voi olla vika tässä asiassa kun menit kertomaan tunteistasi?
        toisinaan ne on yksipuolisia mut selvästi kunnioitat häntä niin mikähän vika sinus siis olisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        miten itsessäsi voi olla vika tässä asiassa kun menit kertomaan tunteistasi?
        toisinaan ne on yksipuolisia mut selvästi kunnioitat häntä niin mikähän vika sinus siis olisi.

        Olen ollut kuitenkin itsekäs tietyllä tavalla. Mun ois enemmän pitänyt ajatella häntä eikä ruikuttaa itseäni. Tein virheen, virheitä mitä en erittele, hän tietää ja minä tiedän ja sen kanssa on opittava elämään.

        Oppia ikä kaikki.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Olen ollut kuitenkin itsekäs tietyllä tavalla. Mun ois enemmän pitänyt ajatella häntä eikä ruikuttaa itseäni. Tein virheen, virheitä mitä en erittele, hän tietää ja minä tiedän ja sen kanssa on opittava elämään.

        Oppia ikä kaikki.

        eiköhän kaikki tee virheitä... niistä pitäis vaan päästä joskus yli ja antaa anteeksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        eiköhän kaikki tee virheitä... niistä pitäis vaan päästä joskus yli ja antaa anteeksi

        Ehkä niistä yli pääsee, mutten usko että se tilannetta miksikään tulisi muuttamaan. Hän jatkaa omaa elämäänsä tahollaan ja minä omaani tahollani. Eikä siinä mitään. Niinhän se elämä jatkuu, kun ennenkin ennen kun toisesta mitään tiesi. Ihmistä köyhempänä, mutta omalla painollaan...


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Ehkä niistä yli pääsee, mutten usko että se tilannetta miksikään tulisi muuttamaan. Hän jatkaa omaa elämäänsä tahollaan ja minä omaani tahollani. Eikä siinä mitään. Niinhän se elämä jatkuu, kun ennenkin ennen kun toisesta mitään tiesi. Ihmistä köyhempänä, mutta omalla painollaan...

        Jos nyt haluaa olla taikauskoinen tai ajatella, että ne ihmiset kohtaa ja jää mukaan elämään joiden kuuluukin ja ne joiden ei kuulu, ne vaan käväsee.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Jos nyt haluaa olla taikauskoinen tai ajatella, että ne ihmiset kohtaa ja jää mukaan elämään joiden kuuluukin ja ne joiden ei kuulu, ne vaan käväsee.

        Yritän kai sanoa, että ei pidä jäädä roikkumaan, vaan jatkaa eteenpäin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kannattaa selvittää tavalla tai toisella, jos toisella ei ole rohkeutta kertoa. Itse oon ollut niin kauan ihastunut, mutta monestakin syystä en saa sitä hänelle kerrottua. Surkeinta olisi jos hän tuntisi itsensä idiootiksi tästä syystä </3 Itse olen ajatellut ettei hänelle tulisi mieleenkään että mulla on tunteita häntä kohtaan, vaikka toisaalta melko ilmiselvää se taitaa olla....

        Jos se on ilmiselvää, hän saattaa jo aavistaa. Ehkä haluaa vain antaa sinun itse kertoa, omalla ajallasi.

        Minkä takia hän tuntisi itsensä idiootiksi?


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Jos nyt haluaa olla taikauskoinen tai ajatella, että ne ihmiset kohtaa ja jää mukaan elämään joiden kuuluukin ja ne joiden ei kuulu, ne vaan käväsee.

        no mä en usko todellakaan tuohon. kenenkään ei kuulu sodan vuoksi kuolla tai nuorena syöpään. tuohon soopaa en oo koskaan uskonut. ei oo kohtaloa, on vain sattumaa keitä tapaa.


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        Jos nyt haluaa olla taikauskoinen tai ajatella, että ne ihmiset kohtaa ja jää mukaan elämään joiden kuuluukin ja ne joiden ei kuulu, ne vaan käväsee.

        niin tai sit on kohtalo. ja kohtalo on julma joidenkin osalta jotka ei koskaan sitten kohtaa oikeaa. mä uskon et se on vaan arpapeliä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin tai sit on kohtalo. ja kohtalo on julma joidenkin osalta jotka ei koskaan sitten kohtaa oikeaa. mä uskon et se on vaan arpapeliä..

        Toisaalta oikeitakin voi olla useita ja jopa erilaisia kaikki. Monen asian summa kenet sitten kohtaa ja oikeeksi kokee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mä en usko todellakaan tuohon. kenenkään ei kuulu sodan vuoksi kuolla tai nuorena syöpään. tuohon soopaa en oo koskaan uskonut. ei oo kohtaloa, on vain sattumaa keitä tapaa.

        Ehkä kuuluu ehkä ei. Paha sanoa miksi kaikkea paskaa tapahtuu, jos kerran Jumaliakin on "olemassa".


    • Anonyymi

      en kiinnostu miehistä ollenkaan enkä useimmista naisistakaan.
      harmittaa olla tällainen... tiedä mikä mua "vaivaa"

      • Anonyymi

        ja siis useimmista naisistakaan tarkoittaa sitä et 30 vuoden aikana olen kahteen naiseen ollut ihastunut.


    • Anonyymi

      Oon täysin tunne- ja vajaaälyinen kun miten saatoin kuvitella ystävällisyydestä yhtään mitään.

    • Anonyymi

      onhan se ihan hirveetä jos luulee ystävällisyyden virheellisesti kiinnostukseksi 🙃

      • Kannattaa siis olla ilkeä piru, niin kukaan ei kiinnostu. 😜


    • Anonyymi

      Tätä ketjua kun lukee, ihmettelee vain mistä kaikesta naiset osaavat itseään syyllistää ja huolehtia. Tunteet on "vain" tunteita, ihastuminenkin, ja niin kuin joku tuossa mainitsinkin, väärinkäsitykset toisen kiinnostuksesta ei ole mikään maailmanloppu.
      Kuuluu elämään. Jokainen on vastuussa vain omista reaktioistaan ja käytöksestään lopulta.

    • Anonyymi

      Olisi ollut kiva nähdä 🥺

    • Anonyymi

      En mitään. Note to self kuitenkin, että seuraava nainen tulee todennäköisesti olemaan hyvin erilainen kuin hän. Tunnetaitoinen, romanttinen, huumorintajuinen ja huomioiva. Tasavertainen monella tapaa. Mihinkään vähempään en sitoudu.

    • Anonyymi

      Ihastuin sinuun vuosia sitten ja yhä olet mielessäni ❤️ toivon,että sinä tunnet samoin.

      • Anonyymi

        Uskallatko antaa nimikirjaimia?


      • Anonyymi

        Sama tunne. Tuntuu siltä, että voisi olla ennemmän kuin ystävyyttä. Molempien osalta. Vaan kun mitään ei koskaan ole puhuttu auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskallatko antaa nimikirjaimia?

        S K


    • Anonyymi

      En mitään, koittanu sanoa jo kaikenlaista. Kuuromykkä on hankala juttukaveri.

    • Anonyymi

      Että rakastan sinua yhä.

      • Anonyymi

        Voitko sanoa minä vuonna erositte?


      • Anonyymi

        Miksi et sano tuota hänelle? Vaikea tilanne vai jotain muuta?


    • Anonyymi

      Vesala-Sinuun minä jään. Vuosia sitten, ketä mietit silloin sinä päivänä kun tätä kuuntelit? Minäkin olin silloin paikalla.

      • Anonyymi

        Sinua, sinuahan minä silloin ajattelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua, sinuahan minä silloin ajattelin.

        Sano vielä missä olimme..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano vielä missä olimme..?

        Ensimmäisellä kerralla? Minun luonani.


      • Anonyymi

        Miksi halusit kysyä tätä minulta?


    • Anonyymi

      Tee sitä huvittuuntumalla kun et parempaa halua enää.

      • Anonyymi

        Mitä mahdat tuolla tarkoittaa?


      • Anonyymi

        Ei tämä huvituta mua yhtään. Ei oo mitään huvittavaa. Sun puolelta varmaan on, mutta mun puolelta ei.


    • Anonyymi

      Oli tyhmää kaivata. Epäempaattinen ja itsekäs tapa keskustella oli viimeinen niitti. Enää en ottaisi sinua, nyt kun näen sut kokonaan.

      • Anonyymi

        Milloin olen epäempaattinen ollut keskusteluissa ja itsekäs? Tämän minä haluan tietää. Vastaa, kiitos.


      • Anonyymi

        Jos et ole huomannut, niin minua kohdeltiin "hieman" väärin. Etkö näe omia virheitäsi? Olisiko minun pitänyt olla täysin tyyni ja noteeraamatta mitenkään lähtöäsi? Silloinhan se olisi kertonut vain siitä, etten olisi välittänyt ollenkaan tai ettei se olisi satuttanut minua. Mutta: se satutti ja nyt satutat mua yhä uudelleen. En ole edes pahalla ajatellut sinua, kaivannut vain, istunut penkillä, jolle jäin odottamaan takaisin tuloasi. Istun siinä joka päivä hetkittäin, joka ilta sinne asti kunnes tulee liian kylmä ja on pakko mennä sisään. Istun ja odotan kuten sanoin sulle, että odotan tällä penkillä sinua niin kauan kunnes tulet takaisin. Tuijotan tielle odottaen näkeväni sinun tutun hahmosi kävelevän ja näkevän minut. Joka ikinen päivä, joka ikinen ilta. Jopa öisin. Niin, sitä kaipausta täällä on enemmän kuin saisi edes olla kaiken tapahtuneen jälkeen, tunteilleni en voi mitään, en ainakaan vielä. Ne kyllä hiipuu ajan myötä, mutta vielä toistaiseksi ei ole hiipumisen merkkejä ollut. Ehkä mä jaksan odottaa vielä kuukauden tai parikin, sitten varmaankin aivoni ja sieluni tajuavat, ettet tule enkä tarvitse sitä penkkiä enää. Ei soi enää kevätlaulut ainakaan täällä sen jälkeen, soi hieman toisenlaiset laulut. Sinä tuskin olet niitä kuulemassa. Tuo että loukkaat minua yhä uudelleen ei tee hyvää kellekään, ei sinulle eikä minulle. Pyydän, älä satuta mua enää enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole huomannut, niin minua kohdeltiin "hieman" väärin. Etkö näe omia virheitäsi? Olisiko minun pitänyt olla täysin tyyni ja noteeraamatta mitenkään lähtöäsi? Silloinhan se olisi kertonut vain siitä, etten olisi välittänyt ollenkaan tai ettei se olisi satuttanut minua. Mutta: se satutti ja nyt satutat mua yhä uudelleen. En ole edes pahalla ajatellut sinua, kaivannut vain, istunut penkillä, jolle jäin odottamaan takaisin tuloasi. Istun siinä joka päivä hetkittäin, joka ilta sinne asti kunnes tulee liian kylmä ja on pakko mennä sisään. Istun ja odotan kuten sanoin sulle, että odotan tällä penkillä sinua niin kauan kunnes tulet takaisin. Tuijotan tielle odottaen näkeväni sinun tutun hahmosi kävelevän ja näkevän minut. Joka ikinen päivä, joka ikinen ilta. Jopa öisin. Niin, sitä kaipausta täällä on enemmän kuin saisi edes olla kaiken tapahtuneen jälkeen, tunteilleni en voi mitään, en ainakaan vielä. Ne kyllä hiipuu ajan myötä, mutta vielä toistaiseksi ei ole hiipumisen merkkejä ollut. Ehkä mä jaksan odottaa vielä kuukauden tai parikin, sitten varmaankin aivoni ja sieluni tajuavat, ettet tule enkä tarvitse sitä penkkiä enää. Ei soi enää kevätlaulut ainakaan täällä sen jälkeen, soi hieman toisenlaiset laulut. Sinä tuskin olet niitä kuulemassa. Tuo että loukkaat minua yhä uudelleen ei tee hyvää kellekään, ei sinulle eikä minulle. Pyydän, älä satuta mua enää enempää.

        Ja kyllähän täällä alkaa melko kylmä olla. En itsekään ymmärrä, miksi odotan, kun tiedän, ettet tule enää. Vaikeeta uskoa ilmeisesti. Ja tekisi vielä kipeempää luovuttaa ja olla odottamatta, tuntuu että sitä en kestäisi enää. Ehkä se on se syy, miksi tuntuu paremmalta odottaa.


    • Anonyymi

      Sä olet mulle aina heikko kohta.
      Tunnen suurta ristiriitaa,
      Tunteista

      Tahdon koskea
      Maistaa
      Ottaa

      Samalla yrittäen peittää,
      sen kaiken
      Haudata ja unohtaa

      Jokin mun kompassin asetukset on säätänyt niin,
      Että kaikki ajatukset ja tunteet
      johtavat sun luo
      Ja
      Mä olen aivan hukassa
      Sinun
      Naakatar

      • Anonyymi

        Kompassi rikki
        On kai mullakin
        Ei auta aika, muiden seura
        Vaikka toisin ajattelin
        Kaikkea kun mietin
        Turhaudun itsekin
        Heikko kohta sydämessä
        Tyhjyytenä tuntuu
        Elämässä
        Mitä ilman häntä olenkaan tekemässä
        Yhä silti näen elämän kauneuden
        Harmi
        Kaikkea kanssaan jakaa voi en


    • Anonyymi

      Emme tunne mutta tiedän hänet. Ajattelen, että hänen kaltaisensa kanssa voisi tosissaan yrittääkin. Fiksu, vilkkuvat silmät, poikamainen muttei liian maskuliininen, kypsä. Aiheuttaa lievää gaypaniikkia😏

      • Anonyymi

        Gaypaniikki. Tuo viheliäinen mielentila jonka takia ihan fiksusta ihmisestä tulee hölmö ja kömpelö. Suusta tulee tyhmiä vastauksia ja yksittäisiä sanoja, millä ei ole mitään logiikkaa, katse on juuttunut toiseen kuin olisi tuijotuskilpailussa. Ehkä tää menee kohta ohi.


    • Anonyymi

      Että rakastan sinua vieläkin. En voi unohtaa sinua.

      • Anonyymi

        sama, olisipa tämä häneltä ❤️


    • Anonyymi

      Suurin osa naisista on epäkiinnostavia. Hänessä on lempeyttä, viisautta ja ulkonäköäkin. En ole mikään sarjaihastuja, mutta hänen pehmeytensä saa laskemaan aseet.

    • Anonyymi

      Haluaisin kertoa kuinka empiväksi oman heterouteni onkaan joutunut tutustumisemme ja ystävystymisemme aikana 😳 Vaikka syksy 2021 ei ollut se ihan ensimmäinen kohtaaminen, oli se kuitenkin tiivis alku kaikelle sieltä tähän hetkeen ja joka hetkeltä nämä tuntemukset ovat käyneet sisälläni kuuluvimmiksi 🧡 Saisinpa vielä kailottaa niistä ääneenkin, mutta koska sen aika olisi jos sellaista edes on? En tahdo kuitenkaan olla se hölmö joka pilasi nyt niin toimivan työystävyyden

      • Anonyymi

        Uskaltaisitko kertoa meidän nimikirjaimet? Ehkä osuu, ehkä ei...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaisitko kertoa meidän nimikirjaimet? Ehkä osuu, ehkä ei...

        Osuuko lähemmäs jos toinen niistä on I?


      • Anonyymi

        Ihanasti kirjoitat. Olisi sopinut omaan kuvioon, jos vuosi olisi eri, aikaisemmin. Toivottavasti löydät rohkeutta sanoittaa ja näyttää tunteitasi hänelle. Minä en onnistunut, ystävyys on myös kaunista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti kirjoitat. Olisi sopinut omaan kuvioon, jos vuosi olisi eri, aikaisemmin. Toivottavasti löydät rohkeutta sanoittaa ja näyttää tunteitasi hänelle. Minä en onnistunut, ystävyys on myös kaunista.

        Ystävyys on mitä parhainta. Pääasia että saa olla osa tärkeän ihmisen elämää. -sivu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti kirjoitat. Olisi sopinut omaan kuvioon, jos vuosi olisi eri, aikaisemmin. Toivottavasti löydät rohkeutta sanoittaa ja näyttää tunteitasi hänelle. Minä en onnistunut, ystävyys on myös kaunista.

        Mikä vuosi omassa kuviossasi ja missä päin?


    • Anonyymi

      Noteerasin kyllä ruskeat kultaisennoutajan silmäsi ja lihaksikkaat käsivarret;)
      en vaan deittaile nyt.

    • Anonyymi

      Odotan innolla pian alkavaa yhteistä juttuamme 🥰

      • Anonyymi

        Niin minäkin, rakas ❤


    • Anonyymi

      Kertoisin hänelle, että eilenkin huumauduin hänen ihanista vihreistä silmistä. Ja ehkä kysyisin, oliko hänen katseet merkityksellisiä..

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe