Missä lie menet kun ei koskaan osuta kohralleen mulla ikävä. Mies käy aina välillä siellä missä sinäkin.
Vaalea nainen
28
55
Vastaukset
- Anonyymi
Nähdään joskus, ajatellaan enemmän.. Vaikka ei kenties ollut minulle, teki mieli vain vastata.
- Anonyymi
Käydäänkö EP:n alueella jossain samassa? Laitappa vähän tunnisteita
- Anonyymi
Kyllä ep alueella ainavaan tosi ikävä.
- Anonyymi
Ei sano mitään. Kuten arvelinkin.
- Anonyymi
Toivottavasti löydät etsimäsi, jos hän on täällä ollenkaan. Usein pelkkää toiveajattelua. Ehkä kannattaisi siirtyä varsinaisille treffipalstoille, niin paremmin ehkä sieltä löytyisi kaivattu henkilö. Onnea löytämiseen!
- Anonyymi
Tallessa olen. Jos mua joku haluaa nähdä. Osuu varmaan joskus.
- Anonyymi
Sinä vaikutat jotenkin niin symppikseltä, jotta onnentyttö on hän, joka sinut löytää ja omakseen ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vaikutat jotenkin niin symppikseltä, jotta onnentyttö on hän, joka sinut löytää ja omakseen ottaa.
Onnentyttö? Olen tyttö itse, en kai muuten vastaile miehelle ja vaalealle naiselle osoitettuun viestiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnentyttö? Olen tyttö itse, en kai muuten vastaile miehelle ja vaalealle naiselle osoitettuun viestiin.
Sattui väärään väliin, pahoittelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnentyttö? Olen tyttö itse, en kai muuten vastaile miehelle ja vaalealle naiselle osoitettuun viestiin.
Ja voithan sinä olla se onnentyttö, joka avaajan omakseen koppaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja voithan sinä olla se onnentyttö, joka avaajan omakseen koppaa.
Niin, mutta mut voi kopata vaan yksi mies, ehkä ei avaaja hän :)
- Anonyymi
Niin missä käydään?
- Anonyymi
Kylä kaupalla ja kävis kyllä muukin.
- Anonyymi
Eiköhän me törmätä vielä. On tullut nyt vähemmän liikuttua helteiden vuoksi.
- Anonyymi
Kyllä me törmätään vielä. Nyt on sopivia ilmoja liikkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me törmätään vielä. Nyt on sopivia ilmoja liikkua.
Kyllä koskahan törmäillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä koskahan törmäillään.
Onhan sinulla keinot nopeuttaa sitä törmäämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sinulla keinot nopeuttaa sitä törmäämistä.
Tänään s--joen isokauppa.
- Anonyymi
Ollut hommia vähän liikaa että ei ole nähty nyt on kaipuu kova niinkuin aina.
- Anonyymi
Mitä ajattelit kun kuuntelit viestini
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ajattelit kun kuuntelit viestini
Koska olet viesri lähettänyt kellon aika.
- Anonyymi
Eikö siellä lakeuksilla nyt näe pitkälleki, ja kiikareilla
- Anonyymi
Näkiski tämän vaalean ihastuksen josko huomenna kyläkaupalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkiski tämän vaalean ihastuksen josko huomenna kyläkaupalla.
Tuletko huomenna sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuletko huomenna sinne.
Osuispa samaan aikaan vaan.
- Anonyymi
Ei näkynyt kyläkaupalla.
- Anonyymi
Sain Who? Onko sulla nappulat otsassa vai mitä täällä öriset??
- Anonyymi
Mites nyt viikon loppuna olisitpa mun kulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 492136
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!8738Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 65690
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78487Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479