Katos vaan

Anonyymi

Ensin luulin, että ne Pielisentien varrelle haravoidut lehti-, sora- ja risukasat oli viety pois, mutta eipä vaan ollutkaan.
Oli vain heinä kasvanut kasoista läpi. Miksipä ei olisi kasvanut, onhan kasat olleet paikallaan jo kohta kuukauden ja vettä ja lämpöä on piisannut. Saapa nähdä milloin nuo nökköset viedään pois, vai ennättääkö syksy, talvi, kevät ja seuraava kesäkin tulla ennen sitä. Miten sitten käynee niille seuraavan kesän kasoille? Entä kuinka nurmikonleikkuu onnistuu kasojen kohdalta, linkoaako leikkuri kasat hajalle?
Onko kyse hallinnon saamattomuudesta vai onko tavoitteena totuttaa lieksalaisia siihen, että vähän kaikki on vinksinvonksin, tai ainakin heikunkeikun? Yksityisellä puolellahan tätä on paikoin ollut havaittavissa jo aiemminkin.
Ympäristöllä on merkitystä asuinpaikkaa valitessa. Siisti ympäristö kutsuu siistejä eläjiä ja epäsiisti ympäristö epäsiistejä.

5

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä siinä pelastetaan niitä pörriäisiä, vai mitenkä se oli?

• Anonyymi

Heinäkasoja on myös Koski-Jaakon kadun varrella ollut jo viikkoja. Toiselta puolelta katua kasat imuroitiin, mutta toiselta puolelta ei. Konekuskilla ei ilmeisesti näkö yltänyt tien toiselle puolelle asti.

• Anonyymi

Lapiot ja haravat vaan kouraan ja tekemään itse jos niin paljon sattuu silmään.

• Anonyymi

Aijjai. Taisi sattua nilkkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aijjai. Taisi sattua nilkkaan.

Kenen nilkkaan? Kuka on nyt kaupungin tarhuri? Entiselle kun annettiin potkut, tai, taisi ihan itse lähteä??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5944
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      52
      2994
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2183
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1797
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1730
    7. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      12
      1506
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      48
      1486
    10. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      9