Ensin luulin, että ne Pielisentien varrelle haravoidut lehti-, sora- ja risukasat oli viety pois, mutta eipä vaan ollutkaan.
Oli vain heinä kasvanut kasoista läpi. Miksipä ei olisi kasvanut, onhan kasat olleet paikallaan jo kohta kuukauden ja vettä ja lämpöä on piisannut. Saapa nähdä milloin nuo nökköset viedään pois, vai ennättääkö syksy, talvi, kevät ja seuraava kesäkin tulla ennen sitä. Miten sitten käynee niille seuraavan kesän kasoille? Entä kuinka nurmikonleikkuu onnistuu kasojen kohdalta, linkoaako leikkuri kasat hajalle?
Onko kyse hallinnon saamattomuudesta vai onko tavoitteena totuttaa lieksalaisia siihen, että vähän kaikki on vinksinvonksin, tai ainakin heikunkeikun? Yksityisellä puolellahan tätä on paikoin ollut havaittavissa jo aiemminkin.
Ympäristöllä on merkitystä asuinpaikkaa valitessa. Siisti ympäristö kutsuu siistejä eläjiä ja epäsiisti ympäristö epäsiistejä.
Katos vaan
Anonyymi
5
59
Vastaukset
Ehkä siinä pelastetaan niitä pörriäisiä, vai mitenkä se oli?
- Anonyymi
Heinäkasoja on myös Koski-Jaakon kadun varrella ollut jo viikkoja. Toiselta puolelta katua kasat imuroitiin, mutta toiselta puolelta ei. Konekuskilla ei ilmeisesti näkö yltänyt tien toiselle puolelle asti.
- Anonyymi
Lapiot ja haravat vaan kouraan ja tekemään itse jos niin paljon sattuu silmään.
- Anonyymi
Aijjai. Taisi sattua nilkkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijjai. Taisi sattua nilkkaan.
Kenen nilkkaan? Kuka on nyt kaupungin tarhuri? Entiselle kun annettiin potkut, tai, taisi ihan itse lähteä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665944Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per522994- 312183
- 131797
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181730
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121506- 481486
- 91453