en halua armeijaan

Anonyymi

Minulla alkaa armeija seuraavana maanantaina enkä halua mennä sinne. Yritin hakea sen lykkäämistä mutta tänään tuli kielteinen päätös. Mitä tapahtuu jos en vain mene paikalle? Entä jos en vaan mene armeijaan? Yritin googlata mutta en meinannut löytää mitä siitä tapahtuu. Voisin käydä armeijan puoleb vuoden kuluttua mutta nyt en vain pysty.

9

96

Vastaukset

• Silloin olet karkuri ja sotilaspoliisi tulee hakemaan kotoa. Jos et oikeasti halua mennä armeijaan niin mene vaikka sivariin.

• Annan vinkin. Mene käymään armeijassa, ota leluauto mukaan ja ota kapteenin kengännauhan irti jolla tankkaat leluautosi. Takaan että saat C paperit ja vapaus koittaa.

• Voi äidin pientä ”tisuposkea”, armeijasta pääsee puolella vuodella. Sivariaika on pidempi.

• Notta sanoot vaan reilusti näin. " Perkele, minä oon SIMO HÄYHÄ missä on ase, patruunat ja ammuntasektori, tulokset perkele näette myöhemmin. LOPPU ".
      Otaksun ettei sua pitempään viivytetä tuossa nuorison kurituslaitoksessa.

• Tai sanoo olevansa Rambo.

• Anonyymi kirjoitti:

Tai sanoo olevansa Rambo.

Siviilipalvelus, hae Valamon luostariin. 1 v siellä on ok kokemus, samalla voi lukea teologiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Siviilipalvelus, hae Valamon luostariin. 1 v siellä on ok kokemus, samalla voi lukea teologiaa.

Parempi jäädä suoraan munkiksi sinne :D

• Punkan päästä siirrät jakkaran käytävälle ja kun kapteeni tulee paikalle sanot jämerän sotilaallisesti: Herra kapteeni saanko lykkäystä ja samalla pompit jakkaralla.

• Valamo on hyvä ratkaisu.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vaarallinen neuvo kansalle

Hätkähdyttävä tieto marjastajille: Jopa yli puolet yksityisteiden rajoitusmerkeistä laittomia – Asiantuntija: "Itse tehtyjä ei tarvitse noudattaa" Ra
      Maailman menoa
      316
      6066
    2. Martinan kunnioitus muita kohtaan?

Astuu kirkkoon rinnat paljaana . Just ja just peittää nännit. Hirveä myötähäpeä- kuka oikeesti kehtaa muutakuin Martina? Liian lyhyt hame! Ollaan k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      362
      3320
    3. Vihreiltä selvä viesti,jos emme saa ilmastotavotteita

läpi lähdemme tästä hallituksesta. Ja tämä tule tapahtumaan aivan varmasti koska meillä ei ole varaa toteuttaa vihreiden toivomuslista. Nyt pitäisi al
      Perussuomalaiset
      135
      2539
    4. Onko taas Stefulla ja Sofialle tilanne päällä?

Eilen niin iloisesti kilisteltiin laseja ja tänään ei kumpaakaan näy instassa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1381