En tykkää sinusta yhtään.

Anonyymi

Mene pois elämästäni.

Mieheltä naiselle.

60

617

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopeta jo m nainen, ei sua kukaan ota tosissaan.

• Anonyymi

En kuitenkaan tykkää siitänaisesta. Se elää jossain palstaharhoissa ja kuvittelee et näin tekee toisetkin.
        T. MIES

• Anonyymi

Sinä näyt ottavan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kuitenkaan tykkää siitänaisesta. Se elää jossain palstaharhoissa ja kuvittelee et näin tekee toisetkin.
        T. MIES

Kannattaa siinä tapauksessa laittaa sama viesti ihan oikeassa elämässä, kun täällä oot itse mukana palstaharhoines, hahah 😂😘

• Anonyymi

Lähden junaasemalle.

• Anonyymi

Tämä on jotain klähmäistä maalituksen tapaista kirjoitella jotain hevonpaskaa ensinnitse ja ruveta yksinään jaakaamaan/vihjailemaan joistain m naisista. Älä ota trollinpirua tosissaan

• Anonyymi

Onneksi en ole elämässäsi, eikä itse asiassa ollut lähelläkään joutua alisteiseen suhteeeseen kanssas, Olit sä kyllä niin luokattoman idiootti jo heti alun alkaenkin kun vähän nyt viitsin muistella. "Tauno" nyt vaan katselee sitä "Tahvoa" siinä rinnallaan, ollos tyytyväinen Tahvoosi.

• Anonyymi

Heh jos joku ei must tykkäisi, en mä kyllä haukkumaan alkais. Katso makunsa kullakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh jos joku ei must tykkäisi, en mä kyllä haukkumaan alkais. Katso makunsa kullakin.

No niin täytyy todeta, kun sua miettii että makunsa kullakin.

• Anonyymi

Oletko joku biseksuaali vai mikä, kun kirjoitat Taunosta ja Tahvosta, miesparista?

• Anonyymi

Molemminpuolista.

• Anonyymi

Kuka nainen? Miten olen elämässäsi mukana? En kuulu elämääsi mitenkään joten itke jossain muualla. Täällä kaipaan ketä kaipaan, tuskin sua.

• Anonyymi

Kerro vaan suoraan menen kyllä

• Anonyymi

En voi lopettaa. Rakastan sua. Laitat tähän tunnistella tuon saman viestin (mitä pelkäät?) tai muuten rakastan sua täällä pillumärkänä maailman loppuun asti.
      T. rakkaasi

• Anonyymi

Siinäpä nainen, joka kehtaa puhua suoraan, niinkuin ajattelee.

Tykkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä nainen, joka kehtaa puhua suoraan, niinkuin ajattelee.

Tykkään!

Siitä huomaa, ettei sitä märkää ole rullut nähtyä herran aikoihin kun pitää provoilla kirjoittelemalla näin kannustavia itse itselleen. Mene hoitoon

• Anonyymi

Kerro nyt vielä kuka nainen on kyseessä.
      En elä missään harhoissa vaan oikeista kokemuksista olen kertonut täällä.
      Totta on minulle vain se mitä irl:ssa on puhuttu ja sovittu.

• Anonyymi

Erikoista, miten vaikeaa tunteenilmaisu joillekin

• Anonyymi

Ei minusta ole pakko tykätä.

• Anonyymi

En mä ole sun elämässä ja ei olla nähty kuukausiin ja voi olla ettei edes nähdä ikinä toisiamme. Kyseinen mies tuskin muistaa enää mun nimeä saatikka ett miltä näytän, vaikka vastaantulisin ei tunnistaisi mua enää.

• Anonyymi

Ootko sk?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sk?

Selkeästi tunnistettavia on nuo vihjeet. Voisi ihan osoitteen palstalle laittaa. Mitenhän sitten suut pannaan ?

• Anonyymi

Älä edes epäile sitä. Kyllä kasvot jää mieleen useiksi vuosiksi ja niminkin, jos on ollut hänestä kiinnostunut.

• Anonyymi

Eli miehellä on toinen nainen, jonka hän toivoo poistuvan kuvioista. Kolmiodraama, miehen vaimo on saanut asiasta vihiä.

• Anonyymi

Höpö höpö. Jos ollaan palstalla niin eihän miehellä vielä mitään ole. Pelkkää ihastumista vasta. Ja tuo aloittaja on sitäpaitsi se vaimo, eikä mikään mies. Voin vannoa ettei yksikään mies kirjoita noin tälle palstalle. Jos mies haluaa naisen pois elämästään, mies on jo kilometrien päässä naisesta eikä täällä kirjoita enää mitään hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Jos ollaan palstalla niin eihän miehellä vielä mitään ole. Pelkkää ihastumista vasta. Ja tuo aloittaja on sitäpaitsi se vaimo, eikä mikään mies. Voin vannoa ettei yksikään mies kirjoita noin tälle palstalle. Jos mies haluaa naisen pois elämästään, mies on jo kilometrien päässä naisesta eikä täällä kirjoita enää mitään hänelle.

No se on kyllä totta. Kuka edes viittisi sitä täällä tehdä tosiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samalla tavalla vaimokin toimii, lopettavat salasuhteen kuin seinään, kun oma mies alkaa taas kiinnostaa tai toinen mies olikin suuri pettymys.

• Anonyymi

Olen todella pahasti rakastunut mieheesi. Olen pahoillani. Pois en ole menossa.

• Anonyymi

Höpö höpö trollitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö trollitus.

Olenpas rakastunut. Mutta en oikeasti tiedä onko se mies naimisissa vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olis jos vaikka kysyisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten olis jos vaikka kysyisit?

Yritin. Ei mennyt kuten Strömsössä. Me vasta opettelemme samaa (Strömsön) kieltä.

• Anonyymi

Anonyymi huokaus😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi huokaus😅

Oletkohan mahdollisesti vedätettävä idiootti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö trollitus.

Jep, sairasta touhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkohan mahdollisesti vedätettävä idiootti?

Mies kova valehtelemaan. Ei kannata uskoa mitä puhuu. Menee puurot ja vellit sekaisin ns.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On perheellinen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi huokaus😅

Tai idiotismin ihanuutta uskoa näitä kuppaisia provoja...

• Anonyymi

Trollikin palannut palstalle

• Anonyymi

Hehkis, no eihän se sinun elämässäsi oo kun sitä anonyymillä nettipalstalla hätistelet .!

• Anonyymi

Ne on kolmekymppisiä itserakkaita, ja kuvittelevat kokomaailman omistavansa. Kompastuksia tulee. Jokainen kompastus kasvattaa😆

• Anonyymi

Miksi sitten ikäväpalstalla ?

• Anonyymi

Mitä väliä missä ihmiset on? Ei mitään. Mitä ite täällä oot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan nimen mukaisesti ikävöimässä.

Ap on väärällä palstalla huutelemassa ei-ikäväänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen mäkättäjä oikein olet, mee pois jos tarvii tyhmiä kysellä.

• Anonyymi

Jos jatkat täällä näitä kirjoitteluasi, tarraan kaksi kertaa kovempaa häneen, joten kannattaa oikeasti miettiä mitä kirjoitat (sinä nainen, joka esiinnyt miehenä, josta muutkin ovat kiinnostuneet... Säälittävää).

• Anonyymi

Tykkään sinusta, onko hyvä niin?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4124
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      93
      3552
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3279
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2765
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2279
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      36
      2058
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      1992
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1514
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1460
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1456
    Aihe