Ilmaista työtä? Eihän toki

Anonyymi

Sain tänään laki-ihmiseltäni laskelman siitä kuinka monta tuntia olen viime vuonna ollut työsuhteessa ABC- liikenneasemaketjuun.
Olen työskennellyt kahdeksan tuntia ao. yritykselle kantamalla käyttämiäni astioita keräilypisteeseen tai lajitteluun.
En ole kuitenkaan saanut €uroakaan palkkaa työstäni, eikä SOK ole tietenkään suorittanut lakisääteisiä työnantajamaksuja kyseiseltä työajaltani.
Olen ilmoittanut että jollei palkkasuoritusta kahden viikon kuluessa tule, niin lopetan niiden astioiden kantamisen kokonaan ja asia siirtyy laki-ihmisten hoidettavaksi.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olethan muistanut esittää laskun myös ajasta , jonka menetit , kun ihan itse joudut harukkaa ja veistä liikuttelemaan lautasen ja suun välillä ?

• Anonyymi

Kyllä tuo nyt on kelan asia koska Aloittaja näköjään aterioi sossun tuilla sekunda buffetissa ja joutuu itse viemään astiat pois

• Anonyymi

Itse olen jo vuosia työskennellyt ilman palkkaa.

• Anonyymi

Jos apsilla pitää syömässä käydä niin huonosti on asiat, en koskis apsin eväisiin edes pitkällä tikulla, YÄK.......laadukkaampaa saa muualta

• Anonyymi

No kerrohan Kelankulinaristi mistä muualta ja minkälaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kerrohan Kelankulinaristi mistä muualta ja minkälaista.

Parasta A - luokkaa lähituottettua rotukarjan pihviä a'la Stefan's Steakhouse 59.e.pihvi lisukkeineen.

• Anonyymi

Ja höpö höpö . Kasva aikuisekxi

• Anonyymi

Palokassa ainakin on tosi hyvää ruokaa tarjolla vähän samanoloisissa puitteissa tien toisella puolella vrtn. apsi.

• Anonyymi

Päivän paras vitsi samaa mättöä joka absilla en edes koiralle syöttäisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän paras vitsi samaa mättöä joka absilla en edes koiralle syöttäisi

Ei lähestulkoonkaan samaa . Mm. kastikkeet itse tehdyt , ei suurtalous valmispusseista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lähestulkoonkaan samaa . Mm. kastikkeet itse tehdyt , ei suurtalous valmispusseista.

Missä ruuissa tarvitaan kastiketta? Lasten lihapullissa.

• Anonyymi

En ole koskaan tarvinnut pitsaan kastiketta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe