Milläs miettein...

Taas arki alkoi... Milläs mielin uusi viikko alkoi? Itselläni työntäyteisesti, mutta eipä saa valittaa. Monillakaan ei ole töitä :(

Taivas on ainakin nyt pilvien peitossa, ehkä tulee viimein kaivattu sade. Nurmikkokin rahisee jo kuivuudesta ja pensaat ovat kulahtaneen näköisiä.

Olette muutes varmasti kuulleet joskus sanalaskun, minkä taakseen jättää, sen edestään löytää... Tuo pitää useinkin paikkansa, vaikka onkin vain tuollainen vanha sanalasku.

Annetaan mun vanha aloitus mennä...
Mulle tulee kurja mieli sen takia tietyistä syistä...

143

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä kummempia, tänään taas kotitöitä ja koiran hoitoa. Iltapäivä meni migreeniä hoitaessa.. ☹️☹️

      • Anonyymi

        Hitto toi migreeni hitonmoinen vaiva. Äitillä se oli niin pahana ku olin lapsi että joutu oksentelemaan kivuissaan:( Ootkos hankkinu siihen mitään lääkitystä?

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hitto toi migreeni hitonmoinen vaiva. Äitillä se oli niin pahana ku olin lapsi että joutu oksentelemaan kivuissaan:( Ootkos hankkinu siihen mitään lääkitystä?

        Sunflower

        On kyllä kurja vaiva.. Joo, on lääkkeet, joskus kuitenkin sellainen pökkyrä olo vaivaa..


      • No höh.. :(
        Kestääkö sulla yleensä kuinka kauan tuollanen ?migreenikohtaus?

        Oon kuullu, ku joillakin menee ihan päiviä..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No höh.. :(
        Kestääkö sulla yleensä kuinka kauan tuollanen ?migreenikohtaus?

        Oon kuullu, ku joillakin menee ihan päiviä..

        Joskus voi kestää päiviä..


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Joskus voi kestää päiviä..

        Mä tunnen kyllä suurta myötätuntoa migreeniä sairastavia kohtaan. Ne jutut mitä oon kuullu, niin on kyllä inhottavia :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä tunnen kyllä suurta myötätuntoa migreeniä sairastavia kohtaan. Ne jutut mitä oon kuullu, niin on kyllä inhottavia :(

        Kiitos! ❤️ Ei se kiva vaiva ole.. 😕


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Kiitos! ❤️ Ei se kiva vaiva ole.. 😕

        No ei todellakaan!
        Kyllä saa olla onnellinen, jolla ei sitä ole.

        Toimiiko sulla hyvin nuo lääkkeet?
        Mun eräällä ystävällä täytyy olla pahoinvointitablettejakin...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei todellakaan!
        Kyllä saa olla onnellinen, jolla ei sitä ole.

        Toimiiko sulla hyvin nuo lääkkeet?
        Mun eräällä ystävällä täytyy olla pahoinvointitablettejakin...

        No, vähän vaihtelevasti auttavat..


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No, vähän vaihtelevasti auttavat..

        Tuleeko sulle ihan ykäkohtauksia?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuleeko sulle ihan ykäkohtauksia?

        Nuorempana tuli migreenin aikana pahoinvointia, nykyään ei niin pahemmin. Mutta tokkurainen olo, vilinää silmissä ja hajut ällöttää.. 😕


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Nuorempana tuli migreenin aikana pahoinvointia, nykyään ei niin pahemmin. Mutta tokkurainen olo, vilinää silmissä ja hajut ällöttää.. 😕

        Kuulostaa niin hirveältä! :(
        No onneks noi pahoinvoinnit on jääny vähemmälle.
        Pahoinvointi on yks inhottavimmista jutuista. Joskus, kun hartiat on oikein jumissa, niin silloin iskee tuollanen.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kuulostaa niin hirveältä! :(
        No onneks noi pahoinvoinnit on jääny vähemmälle.
        Pahoinvointi on yks inhottavimmista jutuista. Joskus, kun hartiat on oikein jumissa, niin silloin iskee tuollanen.

        Kiitos! ❤️ Minä tykkään venytellä käsipainon avulla.. 😀


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Kiitos! ❤️ Minä tykkään venytellä käsipainon avulla.. 😀

        Mulla on 2 ja 4 kg käsipainot ja 8 kg kahvakuula...
        Ei ne paljon auta tuolla kaapissa, mut vetelys mikä vetelys :[


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mulla on 2 ja 4 kg käsipainot ja 8 kg kahvakuula...
        Ei ne paljon auta tuolla kaapissa, mut vetelys mikä vetelys :[

        No höh! Kaiva ne esiin, voit esim. töllöö katsoessa käyttää niitä. Niin minä teen. 🙂


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No höh! Kaiva ne esiin, voit esim. töllöö katsoessa käyttää niitä. Niin minä teen. 🙂

        Mut ku mä katon telkkua puolikoomassa ;)

        Kyllähän niitä oikeesti pitäis käyttää, mutta aina houkuttelee enemmän vaan lojua soffalla.
        Tuo kahvakuulaki on sellainen, että sitä käytettyään on seuraavana päivänä melkeen lasarettikunnossa :[


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mut ku mä katon telkkua puolikoomassa ;)

        Kyllähän niitä oikeesti pitäis käyttää, mutta aina houkuttelee enemmän vaan lojua soffalla.
        Tuo kahvakuulaki on sellainen, että sitä käytettyään on seuraavana päivänä melkeen lasarettikunnossa :[

        Minulla on se käsipaino sohvalla vierelläni, niin sitä tulee käytettyä. 😀


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Minulla on se käsipaino sohvalla vierelläni, niin sitä tulee käytettyä. 😀

        No mä tiiän valmiiks miten mulla menis tuo...
        Ekana iltana otan painot sohvalle ja käytän vähän aikaa.
        Toisena päivänä ne on mun eessä ja siirrän ne lattialle. Kolmantena päivänä kiikutan ne takas kaappiin...

        Usko pois... mä oon toivoton tapaus.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä tiiän valmiiks miten mulla menis tuo...
        Ekana iltana otan painot sohvalle ja käytän vähän aikaa.
        Toisena päivänä ne on mun eessä ja siirrän ne lattialle. Kolmantena päivänä kiikutan ne takas kaappiin...

        Usko pois... mä oon toivoton tapaus.

        😀😀😀😀!!


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        😀😀😀😀!!

        Kyllä mulle aina tollasessa luovutustilanteessa tulee kakka fiilis ja sätin itteäni. Sit nousee heti kiukku perään ja ajattelen, että ihan sama...se auttais muutenkaa mitään..

        Nii...aattelen mä sit niinkin siinä kiukussani, että mitä sitten vaikken tee noilla vehkeillä mitään?? Ja että mitä hittoa se kellekkää kuuluu, vaikka rupsahtaisin kuinka rusinaks...

        Nii että tuollasta kamppailua mä oon käyny monta kertaa. Riitelen itekseni ja haukun vielä olemattomat moittijatki siinä samalla..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä mulle aina tollasessa luovutustilanteessa tulee kakka fiilis ja sätin itteäni. Sit nousee heti kiukku perään ja ajattelen, että ihan sama...se auttais muutenkaa mitään..

        Nii...aattelen mä sit niinkin siinä kiukussani, että mitä sitten vaikken tee noilla vehkeillä mitään?? Ja että mitä hittoa se kellekkää kuuluu, vaikka rupsahtaisin kuinka rusinaks...

        Nii että tuollasta kamppailua mä oon käyny monta kertaa. Riitelen itekseni ja haukun vielä olemattomat moittijatki siinä samalla..

        No eipä niitä väkisin tarvitse käyttää, pitää löytää itse se mieluisa liikunta, jumppa, venyttely tai muuta sellaista. 🙂


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No eipä niitä väkisin tarvitse käyttää, pitää löytää itse se mieluisa liikunta, jumppa, venyttely tai muuta sellaista. 🙂

        Kyllä mä venyttelen ahkerasti...
        Joka aamu, ku herään ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä mä venyttelen ahkerasti...
        Joka aamu, ku herään ;))

        Kandee mimmit treenata et tulee habaa :)


      • artagnan kirjoitti:

        Kandee mimmit treenata et tulee habaa :)

        No on minulla tullut vähän muskeleita käsivarsiin, kun olen käsipainoja käyttänyt.. Mutta saisi enemmänkin tulla?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä mä venyttelen ahkerasti...
        Joka aamu, ku herään ;))

        😀👍 No hyvä! 😀


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Minulla on se käsipaino sohvalla vierelläni, niin sitä tulee käytettyä. 😀

        Toi on muutes kätevä tapa. Mäki treenaan habaa ku duunaan muita juttui, esim. kokkaan safkaa :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        😀👍 No hyvä! 😀

        Sulla on muuten ihan järjettömän supersöpö nukketalo. Haluaisin samanlaisen, mutta roosan värisenä... (ʘ‿ʘ✿)♡


      • artagnan kirjoitti:

        Kandee mimmit treenata et tulee habaa :)

        Hitto sun kanssas...Joudunko mä ny piruvie taas hakemaan ne tuolta kaapista :}

        En mä ny halua olla ainoa lälly :))

        Mukava nähdä tutut vihreät namit ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hitto sun kanssas...Joudunko mä ny piruvie taas hakemaan ne tuolta kaapista :}

        En mä ny halua olla ainoa lälly :))

        Mukava nähdä tutut vihreät namit ;)

        Kyl sä ny joudut ;) Muista sit kuiteski et ne on siinä lepotuolin vieres ettet vaan vedä nurin ku lähdet hakeen limpparii ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl sä ny joudut ;) Muista sit kuiteski et ne on siinä lepotuolin vieres ettet vaan vedä nurin ku lähdet hakeen limpparii ;)

        Hah... täytyy varoa, ku mä oon muuteski semmonen onnettomuusaltis -tapaus ;))


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Sulla on muuten ihan järjettömän supersöpö nukketalo. Haluaisin samanlaisen, mutta roosan värisenä... (ʘ‿ʘ✿)♡

        Kiitos! Olen harrastanut miniatyyrejä/nukkekoteja lapsesta asti.. 🙂


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mut ku mä katon telkkua puolikoomassa ;)

        Kyllähän niitä oikeesti pitäis käyttää, mutta aina houkuttelee enemmän vaan lojua soffalla.
        Tuo kahvakuulaki on sellainen, että sitä käytettyään on seuraavana päivänä melkeen lasarettikunnossa :[

        Ite en kans jaksa, ku ei viitti niin silloin ei viitti. Tuli yliannostus eksän myötä, hyi hitto ku näänkään painot:(

        Sunflower


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Joskus voi kestää päiviä..

        Kurja kuulla. Lepäile. Ota rennosti


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No höh! Kaiva ne esiin, voit esim. töllöö katsoessa käyttää niitä. Niin minä teen. 🙂

        Kävin lenkillä. Ei haittaa keli ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite en kans jaksa, ku ei viitti niin silloin ei viitti. Tuli yliannostus eksän myötä, hyi hitto ku näänkään painot:(

        Sunflower

        Mua ne painot ei niinkää inhota, mut kun ei vaan tuu tehtyä niillä mitään.
        Ne vaan olemassaolollaan soimaa meikäläistä syyllistävästi, ku näen ne lojumassa :[


    • Anonyymi

      No toi sananlasku pätee ainaski tähän muijaan, mokasin täällä perinpohjin ja se taatusti muistetaan. Itelläniki kesä vierähtää töissä, siivoan ja käytävät vaan muuttuvat päivä päivältä pitemmiksi.

      Sunflower

      • Tsemppiä! Ei muuta kuin eteenpäin ja parempaan päin.

        Onkos sinulla kesälomaa töistä?


      • Anonyymi
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Tsemppiä! Ei muuta kuin eteenpäin ja parempaan päin.

        Onkos sinulla kesälomaa töistä?

        Ei oo lomaa, palkkaki on hiton pieni vaikkei tiesti sais valittaa:(

        Sunflower


      • No ehkä tuo sanalasku tarkottaa usein sitä, että kun tekee jollekkin jotain väärää, niin joutuu itse joskus saman eteen...

        Tuoho sun juttuun sopis tää, niin makaa, ku petaa... eli kun on tehny jotain, niin siitä joutuu vastuuseen...

        On aina hyvä se, että huomaa tekemänsä virheet ja ei tee niitä uudestaan.
        Minäkin oon mokannu monta kertaa....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo lomaa, palkkaki on hiton pieni vaikkei tiesti sais valittaa:(

        Sunflower

        Käytkö monissa paikoissa siivoamassa? Toivottavasti kuitenkin voi nauttia kesästä, vaikka sinulla ei ole lomaa.


    • Anonyymi

      Toi etusivu ei liika nopeeta päivity, nytki on vaan 1 viesti vasta.

      Sunflower

    • Anonyymi

      No alkoi semmoisissa murheellisissa merkeissä ja menneitä muistellen. Pysäytti mut kuin seinään noi toisen ketjun viestit. Taisi olla 2016 kevät kun kirjoitin samoissa avauksissa Arielin kaa, oltiin molemmat 19-vuotiaita silloin:)

      tv. Ent. 19-vee_jäbä

      • Anonyymi

        Ei enää tästä mitään, annetaan rauha.


    • Huomenna onkin sitten jo heinäkuu. Minusta luonto näyttää siltä, ku oltais jo elokuun loppupuolella.

      Ihan alkujaankaan ei ole ollut sellaista raikasta vihreyttä missään, vaan niinku olis kulahtanu heti lehtien puhkeamisen jälkeen.
      Onko kukaan muu huomioinut tällaista?
      Vai menikö multa ohi silloin, ku surin pientä kultaani...

      Viime kesänä muutes kukkivat pensaat tekivät hurjasti kukkaa. Tänä kesänä näköjään pitivät huilivuoden, eikä omppujakaan ei kamalasti tule. Mun puut on näköjää laiskoja, kun huilivat useinkin :{

      • Onpa todella pitkä viive, ennenku viesti näkyy :[

        Kyllä tällä sivustolla ei tuu koskaan valmista..


      • Anonyymi

        Se oli tuo kuivuus. Muutoinkin ajan kulku nopeutuu vanhemmiten. Kesä menee, että yksi hujaus vain. Nuoruudessa kesät olivat pitkiä, lämpimiä. Voi sitä onnettomuutta kun koulu alkoi elokuun puolessavälissä. Vielä nykyäänkin se on arka paikka vuodesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli tuo kuivuus. Muutoinkin ajan kulku nopeutuu vanhemmiten. Kesä menee, että yksi hujaus vain. Nuoruudessa kesät olivat pitkiä, lämpimiä. Voi sitä onnettomuutta kun koulu alkoi elokuun puolessavälissä. Vielä nykyäänkin se on arka paikka vuodesta.

        No kyllä mun tuntemat nuoret sanoo myös ajan menevän nopeasti. Olisiko se siinä, että nykyaika on niin hektistä...Mä uskon myös, että ku ennen ei ollut nettiä, niin keskityttiin enemmän elämiseen.

        Muistan myös sen kauheuden, ku elokuu koitti loman jälkeen :{ Ois antanu mitä vaan, ku ois saanu toukokuun takaisin. Koulussa oli niin rentoa ja tehtiin ennen lomaa vaan kaikkia mukavia juttuja.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No kyllä mun tuntemat nuoret sanoo myös ajan menevän nopeasti. Olisiko se siinä, että nykyaika on niin hektistä...Mä uskon myös, että ku ennen ei ollut nettiä, niin keskityttiin enemmän elämiseen.

        Muistan myös sen kauheuden, ku elokuu koitti loman jälkeen :{ Ois antanu mitä vaan, ku ois saanu toukokuun takaisin. Koulussa oli niin rentoa ja tehtiin ennen lomaa vaan kaikkia mukavia juttuja.

        No vuosi menee että vilaus vaan:(

        Sunflower


    • Anonyymi

      Mitäs porukka tuumaa tosta kokkolalaisesta rakkaushuijarista (huijannut 1,3 miljoonaa euroa ku muijat on haksahtaneet avioliittolupauksiin jne.)? Ite rupesin vaan miettimään ku luin tauolla Keparia että on hitonmoinen tapaus ku jokuki niistä oli pulittanut yli sata tonnia että sais 60 äijän itelleen. Ei hitto, kyllä pitäis lähteä halvemmalla:(

      Sunflower

      • Multa on menny ohi koko juttu..
        Mä en ole koskaan ymmärtäny ihmisiä, jotka jakelee tolleen rahaa vieraalle ihmiselle.
        Noita huijausjuttuja on paljon ja niistä kerrotaan. Siltikin joku vielä haksahtaa :(
        Onko ihminen niin rakkaudenkaipuinen, että ihan sokeutuu siitä? Luulis, että hälytyskellot soi ajoissa..

        Minkäs ikäisiä noi naiset sit oli, jotka hurahti?
        Eihä 60v ole mikään muumio vielä...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Multa on menny ohi koko juttu..
        Mä en ole koskaan ymmärtäny ihmisiä, jotka jakelee tolleen rahaa vieraalle ihmiselle.
        Noita huijausjuttuja on paljon ja niistä kerrotaan. Siltikin joku vielä haksahtaa :(
        Onko ihminen niin rakkaudenkaipuinen, että ihan sokeutuu siitä? Luulis, että hälytyskellot soi ajoissa..

        Minkäs ikäisiä noi naiset sit oli, jotka hurahti?
        Eihä 60v ole mikään muumio vielä...

        37 naista mennyt lankaan! Jotkut hassanneet ukkoon jopa satojatuhansia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        37 naista mennyt lankaan! Jotkut hassanneet ukkoon jopa satojatuhansia.

        Voi jessus mikä määrä! :{


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Multa on menny ohi koko juttu..
        Mä en ole koskaan ymmärtäny ihmisiä, jotka jakelee tolleen rahaa vieraalle ihmiselle.
        Noita huijausjuttuja on paljon ja niistä kerrotaan. Siltikin joku vielä haksahtaa :(
        Onko ihminen niin rakkaudenkaipuinen, että ihan sokeutuu siitä? Luulis, että hälytyskellot soi ajoissa..

        Minkäs ikäisiä noi naiset sit oli, jotka hurahti?
        Eihä 60v ole mikään muumio vielä...

        1930-60-luvuilla syntyneitä naisia, huiputettu avioliittolupauksilla antamaan rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1930-60-luvuilla syntyneitä naisia, huiputettu avioliittolupauksilla antamaan rahaa.

        Monilta taisi mennä säästöt viimeistä killinkiä myöten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        1930-60-luvuilla syntyneitä naisia, huiputettu avioliittolupauksilla antamaan rahaa.

        1930?? Onkos tuokin sit ollu miesjahdissa.. :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Multa on menny ohi koko juttu..
        Mä en ole koskaan ymmärtäny ihmisiä, jotka jakelee tolleen rahaa vieraalle ihmiselle.
        Noita huijausjuttuja on paljon ja niistä kerrotaan. Siltikin joku vielä haksahtaa :(
        Onko ihminen niin rakkaudenkaipuinen, että ihan sokeutuu siitä? Luulis, että hälytyskellot soi ajoissa..

        Minkäs ikäisiä noi naiset sit oli, jotka hurahti?
        Eihä 60v ole mikään muumio vielä...

        Ai et sä anna fyffee vaikka mä on astronauttikirurgi joka painaa vapaa-ajalla palomiehen duunii? Funtsi ny vähän ku pääsisit laittamaan mun kaa letkui järjestykseen ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        1930?? Onkos tuokin sit ollu miesjahdissa.. :}

        1930-luvulla syntyneet huijarin uhreista vanhimpia.


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et sä anna fyffee vaikka mä on astronauttikirurgi joka painaa vapaa-ajalla palomiehen duunii? Funtsi ny vähän ku pääsisit laittamaan mun kaa letkui järjestykseen ;)

        Ööö...No riippuu sit manin anto letkujen paksuudesta ja koosta ;) hah..


      • Anonyymi kirjoitti:

        1930-luvulla syntyneet huijarin uhreista vanhimpia.

        Surullista on..
        Että vielä joutuvat kärsimään tuollasesta :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ööö...No riippuu sit manin anto letkujen paksuudesta ja koosta ;) hah..

        Ai säkö et vielä haluu tilinumeroo? ;) No jos mä laitan tohon lätkään kuvan missä letku on sillai snadisti valmiudessa... Et jos sä sit innostut ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Ai säkö et vielä haluu tilinumeroo? ;) No jos mä laitan tohon lätkään kuvan missä letku on sillai snadisti valmiudessa... Et jos sä sit innostut ;)

        No laita, niin katon sitten paljonko siitä voi hynää irrota ;))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1930-60-luvuilla syntyneitä naisia, huiputettu avioliittolupauksilla antamaan rahaa.

        Ei häävin näköinen äijä, keltainen tukka kuin Trumpilla ja huuliparta.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No laita, niin katon sitten paljonko siitä voi hynää irrota ;))

        Tais jäädä letku puolivalmiuteen, ku ei ole näkynyt.....


    • Anonyymi

      Korona on kuihtunut pois.Onneksi loppu vouhotus .

      • Ei se mihinkään ole kuivunut.
        Toivottavasti ihmiset tajuaa olla vielä varovaisia.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei se mihinkään ole kuivunut.
        Toivottavasti ihmiset tajuaa olla vielä varovaisia.

        Koronatesti on ainakin aivan järkyttävän kamala. Siinä ohut, pitkä puikko työnnetään nenän kautta poskionteloon ja nieluun saakka. Ja sitten sitä vielä pyöritellään tosi kivulloisesti siellä jossain... (ಥ_ಥ❀)


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Koronatesti on ainakin aivan järkyttävän kamala. Siinä ohut, pitkä puikko työnnetään nenän kautta poskionteloon ja nieluun saakka. Ja sitten sitä vielä pyöritellään tosi kivulloisesti siellä jossain... (ಥ_ಥ❀)

        No siinäpäs tuli taasen yksi syy vältellä ihmisjoukkoja..


      • Anonyymi

        Trumppi oli oikeassa että auringovalo tappaa koronan.


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Koronatesti on ainakin aivan järkyttävän kamala. Siinä ohut, pitkä puikko työnnetään nenän kautta poskionteloon ja nieluun saakka. Ja sitten sitä vielä pyöritellään tosi kivulloisesti siellä jossain... (ಥ_ಥ❀)

        Klumps... :{
        Eikö tuossa tuu ykä??


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Klumps... :{
        Eikö tuossa tuu ykä??

        Itse asiassa se ei aiheuttanut lainkaan yökkäysrefleksiä, vaan ennemminkin todella imelän kivun mun poskionteloihin. Mulla on melko ahtaat nenätiehyet, joten se sattui niin sairaasti, että multa valuivat lopulta kyyneleet pitkin poskia... (⋟﹏⋞❀)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Itse asiassa se ei aiheuttanut lainkaan yökkäysrefleksiä, vaan ennemminkin todella imelän kivun mun poskionteloihin. Mulla on melko ahtaat nenätiehyet, joten se sattui niin sairaasti, että multa valuivat lopulta kyyneleet pitkin poskia... (⋟﹏⋞❀)

        No ei kuulosta kivalta tuo näytteen otto.. Minulta on otettu nielunäyte ja se oli minulle vaikeaa.. Hyi.. 😕

        Oletko nyt Ariel parempaan päin?


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No ei kuulosta kivalta tuo näytteen otto.. Minulta on otettu nielunäyte ja se oli minulle vaikeaa.. Hyi.. 😕

        Oletko nyt Ariel parempaan päin?

        Se siis oli niin kamalaa, että kiljuin miltei "iik", kun se näytteenottaja alkoi tunkea sitä jättitikkua mun ahtaampaankin sieraimeen. Joo, alan olla ihan entiselläni. Kävin jopa meressä uimassa, vaikka mun jalat ovat vielä melko huterat... (◕‿◕✿)


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Se siis oli niin kamalaa, että kiljuin miltei "iik", kun se näytteenottaja alkoi tunkea sitä jättitikkua mun ahtaampaankin sieraimeen. Joo, alan olla ihan entiselläni. Kävin jopa meressä uimassa, vaikka mun jalat ovat vielä melko huterat... (◕‿◕✿)

        Sopisikos neitoselle että lähden turvamieheksi, pyyhkeenpitelijäksi?;)

        Klan komein sälli


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Se siis oli niin kamalaa, että kiljuin miltei "iik", kun se näytteenottaja alkoi tunkea sitä jättitikkua mun ahtaampaankin sieraimeen. Joo, alan olla ihan entiselläni. Kävin jopa meressä uimassa, vaikka mun jalat ovat vielä melko huterat... (◕‿◕✿)

        Ole nyt varovainen kun uit ettei satu mitään.


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Itse asiassa se ei aiheuttanut lainkaan yökkäysrefleksiä, vaan ennemminkin todella imelän kivun mun poskionteloihin. Mulla on melko ahtaat nenätiehyet, joten se sattui niin sairaasti, että multa valuivat lopulta kyyneleet pitkin poskia... (⋟﹏⋞❀)

        Au...mulla tuntu jo tuo lukeminnen :(

        Tuli hölmö ajatus...Aatella jos akais kesken kaiken aivastuttaa...


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Se siis oli niin kamalaa, että kiljuin miltei "iik", kun se näytteenottaja alkoi tunkea sitä jättitikkua mun ahtaampaankin sieraimeen. Joo, alan olla ihan entiselläni. Kävin jopa meressä uimassa, vaikka mun jalat ovat vielä melko huterat... (◕‿◕✿)

        No huh! Et ole kyllä sitten mikään vilukinttu :))

        Ku en tiedä tarkemmin, niin voin sanoa vain, että ole nyt viel varovainen ja kerää voimia ittelles, nii ei ole kintutkaa sit enää makaronia :)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Koronatesti on ainakin aivan järkyttävän kamala. Siinä ohut, pitkä puikko työnnetään nenän kautta poskionteloon ja nieluun saakka. Ja sitten sitä vielä pyöritellään tosi kivulloisesti siellä jossain... (ಥ_ಥ❀)

        Ai se oli just se keissi missä seipään kokoinen tikku tungettiin väkisin sieraimen kautta aivoihin ja sit päässä ollut propelli alkoi pyörii :(


      • artagnan kirjoitti:

        Ai se oli just se keissi missä seipään kokoinen tikku tungettiin väkisin sieraimen kautta aivoihin ja sit päässä ollut propelli alkoi pyörii :(

        No tsoukilla tää. Mutsikin kertoi et toi testi on hemmetin paha :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No huh! Et ole kyllä sitten mikään vilukinttu :))

        Ku en tiedä tarkemmin, niin voin sanoa vain, että ole nyt viel varovainen ja kerää voimia ittelles, nii ei ole kintutkaa sit enää makaronia :)

        Itse asiassa kaikenlainen liikunta edistää toipumista ja lihasvoiman palautumista, eli sikäli ajatus lepäilyn hyödyllisyydestä on mun kohdalla ainakin ihan väärä. Sitäpaitsi aallokossa on tosi mukavaa polskia... (◕‿◕✿)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Itse asiassa kaikenlainen liikunta edistää toipumista ja lihasvoiman palautumista, eli sikäli ajatus lepäilyn hyödyllisyydestä on mun kohdalla ainakin ihan väärä. Sitäpaitsi aallokossa on tosi mukavaa polskia... (◕‿◕✿)

        Ai jaa... No sit sun pitää liikkua..Et sä kyllä kuulosta muuteskaa semmoselta sohvakasvilta ku minä :{


      • Anonyymi

        Söpöystermisi on kaapattu! Realisti käyttää sitä itsestään, ks. Ressun uusin.


      • Anonyymi

        Suomipojat kuules vierastaa tuon sorttista asennetta naisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomipojat kuules vierastaa tuon sorttista asennetta naisilta.

        Heitetäänpä anonyymiä kyssäriä palstan naisille rekatuilla ja rekkaamattomille. onkos moinen siipan/kumppanin/puolison ihailu tyypillistä parisuhteessanne ja onkos allekirjoittanut jäänyt paitsi normaalista toiminnasta? Tätä ei kehtaa kysyä kaveriporukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomipojat kuules vierastaa tuon sorttista asennetta naisilta.

        No näköjään vierastaa partaheppukin, liika on liikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No näköjään vierastaa partaheppukin, liika on liikaa.

        Toki kiitin rakkaintani ihanista sanoista, silleen kaksistaan kuten kuuluukin...♡♡♡♡♡♡♡

        Sanoin myös samalla että en oikein kehtaa lähteä peukuttamaan hänen kommenttiaan jossa hän kehui minua koska satun olemaan aika vaatimaton mies luonteeltani...

        Mikä ihme sinua ja joitain muitakin riivaa kun tuntuu että elämäntehtävänne on myrkyttää mun ja Arielin välejä??? Ihan kiltisti kysyn ja samalla syvästi ihmettelen...


      • Toljanter kirjoitti:

        Toki kiitin rakkaintani ihanista sanoista, silleen kaksistaan kuten kuuluukin...♡♡♡♡♡♡♡

        Sanoin myös samalla että en oikein kehtaa lähteä peukuttamaan hänen kommenttiaan jossa hän kehui minua koska satun olemaan aika vaatimaton mies luonteeltani...

        Mikä ihme sinua ja joitain muitakin riivaa kun tuntuu että elämäntehtävänne on myrkyttää mun ja Arielin välejä??? Ihan kiltisti kysyn ja samalla syvästi ihmettelen...

        Muistaakos Herra Tonttu oman vanhan ohjeensa, jolla ohjeisti muita, että tuollaiset pöljät pitää jättää huomiotta? ;)

        Ja mun täytyy nyt kaiken uhallakin tunnustaa yks asia...
        Meinas taas mennä juomat nenuun, ku luin vaatimattomasta tontusta :))))))


    • Venäjän kielessä on muuten monia sellaisia sanontoja, jotka puuttuvat suomen kielestä ihan kokonaan. Esimerkiksi, "kun rakkaus kuiskaa, järki vaikenee" ja "miehet eivät anna anteeksi, mutta unohtavat. Naiset sen sijaan antavat anteeksi, mutta eivät ikinä unohda"... (◕‸ ◕✿)

      • "kun rakkaus kuiskaa, järki vaikenee".........

        Tuo pätee jopa pohjalaismiehiin, Sinä rakkaani sait mut ymmärtämään tämänkin sanaparren syvimmän sanoman...♡♡♡♡♡♡♡


      • Tuon jälkimmäisen olen kuullut ennenkin :)
        Tuo eka on kyllä niin paikkansa pitävä.

        Muutes...tuo, että naiset voi antaa anteeks, mutta eivät unohda, niin siitäköhän alkaa se nalkutus :))))
        Siis ku asia kummiski hiertää...


      • Toljanter kirjoitti:

        "kun rakkaus kuiskaa, järki vaikenee".........

        Tuo pätee jopa pohjalaismiehiin, Sinä rakkaani sait mut ymmärtämään tämänkin sanaparren syvimmän sanoman...♡♡♡♡♡♡♡

        Любить тебя ♡ это как дышать… Я просто не могу остановиться... ♡♡♡♡♡♡♡♡


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuon jälkimmäisen olen kuullut ennenkin :)
        Tuo eka on kyllä niin paikkansa pitävä.

        Muutes...tuo, että naiset voi antaa anteeks, mutta eivät unohda, niin siitäköhän alkaa se nalkutus :))))
        Siis ku asia kummiski hiertää...

        Jep, taidamme olla nyt nalkutuksen alkulähteillä. Sovitaan mutta kuitenkin jää hampaankoloon. Tarvittaessa juttu kaivetaan esiin vuosien päästäkin. Näin on näreet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, taidamme olla nyt nalkutuksen alkulähteillä. Sovitaan mutta kuitenkin jää hampaankoloon. Tarvittaessa juttu kaivetaan esiin vuosien päästäkin. Näin on näreet.

        Nii...kai sellasia asioita sitten on, että niitä on kuitenkin vaikea sulattaa.


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Любить тебя ♡ это как дышать… Я просто не могу остановиться... ♡♡♡♡♡♡♡♡

        Samaa ilmaa sitten hengitämme ja ihan samaan tahtiin myös...♡♡♡♡♡♡♡


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Любить тебя ♡ это как дышать… Я просто не могу остановиться... ♡♡♡♡♡♡♡♡

        Ny vasta hiffaan et mäki oon oppinut sillai snadisti venäjää. Aina ku mä kuulen et 'kak na' mä tajuun et jotain verrataan johonkin :)


      • artagnan kirjoitti:

        Ny vasta hiffaan et mäki oon oppinut sillai snadisti venäjää. Aina ku mä kuulen et 'kak na' mä tajuun et jotain verrataan johonkin :)

        Miten sä löysit tuosta kak nakin?
        Kak siinä kyllä oli..

        Tuo kieli on kyllä niin vaikean näköstä. Ainoa kunnon luettava sana on mory...en kyllä tiiä mitä se tarkoittaa :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Miten sä löysit tuosta kak nakin?
        Kak siinä kyllä oli..

        Tuo kieli on kyllä niin vaikean näköstä. Ainoa kunnon luettava sana on mory...en kyllä tiiä mitä se tarkoittaa :))

        No en mä tosta löytänytkään... Toi kak na kuiteski toistuu ku Ariel ja Butsi bamlaa keskenään.


      • tinttu-liina
        artagnan kirjoitti:

        No en mä tosta löytänytkään... Toi kak na kuiteski toistuu ku Ariel ja Butsi bamlaa keskenään.

        Ai jaa... :)
        Mä voin selventää sulle...Ariel ja Butsi juttelee, että on tuo Artsi vaa semmonen kakkanaama ;))))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Miten sä löysit tuosta kak nakin?
        Kak siinä kyllä oli..

        Tuo kieli on kyllä niin vaikean näköstä. Ainoa kunnon luettava sana on mory...en kyllä tiiä mitä se tarkoittaa :))

        Itse asiassa siinä lukee "mogu", koska "г" on "g" ja "y" on "u". могу on siis yksikön 1. persoonan preesens verbistä мочь, mikä tarkoittaa voida, pystyä ja kyetä. Opin muuten lukemaan kyrillisillä aakkosilla jo kolmivuotiaana, kiitos Mishka- ja Umka-jääkarhujen... ʕ◉ᴥ◉ʔʕ•ᴥ•ʔ

        https://youtu.be/krGbaYxrzsY


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Itse asiassa siinä lukee "mogu", koska "г" on "g" ja "y" on "u". могу on siis yksikön 1. persoonan preesens verbistä мочь, mikä tarkoittaa voida, pystyä ja kyetä. Opin muuten lukemaan kyrillisillä aakkosilla jo kolmivuotiaana, kiitos Mishka- ja Umka-jääkarhujen... ʕ◉ᴥ◉ʔʕ•ᴥ•ʔ

        https://youtu.be/krGbaYxrzsY

        Tule tyttö uimaan..;) Mites se Anna Hanskin biisi menikään? Matalaan, kahlaamaan..;)


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Itse asiassa siinä lukee "mogu", koska "г" on "g" ja "y" on "u". могу on siis yksikön 1. persoonan preesens verbistä мочь, mikä tarkoittaa voida, pystyä ja kyetä. Opin muuten lukemaan kyrillisillä aakkosilla jo kolmivuotiaana, kiitos Mishka- ja Umka-jääkarhujen... ʕ◉ᴥ◉ʔʕ•ᴥ•ʔ

        https://youtu.be/krGbaYxrzsY

        Tarjotaan jätskiä ja pitsaa ku tuut;)))))))))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Miten sä löysit tuosta kak nakin?
        Kak siinä kyllä oli..

        Tuo kieli on kyllä niin vaikean näköstä. Ainoa kunnon luettava sana on mory...en kyllä tiiä mitä se tarkoittaa :))

        Toi kakskielisyys ois kyllä hiton hyödyllistä ku ei toi kielitaito kehity samanlaiseksi koulupohjalta. Enkkuki ruostuu ku ei mihinkään käytä:(

        Sunflower


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ai jaa... :)
        Mä voin selventää sulle...Ariel ja Butsi juttelee, että on tuo Artsi vaa semmonen kakkanaama ;))))))

        Hitto ku sain hyvät naurut:D

        Sunflower


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Itse asiassa siinä lukee "mogu", koska "г" on "g" ja "y" on "u". могу on siis yksikön 1. persoonan preesens verbistä мочь, mikä tarkoittaa voida, pystyä ja kyetä. Opin muuten lukemaan kyrillisillä aakkosilla jo kolmivuotiaana, kiitos Mishka- ja Umka-jääkarhujen... ʕ◉ᴥ◉ʔʕ•ᴥ•ʔ

        https://youtu.be/krGbaYxrzsY

        Järkyttävän vaikeen oloista :{

        Mua on aina kiehtonu tuo nurin oleva kolmonen :))


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Itse asiassa siinä lukee "mogu", koska "г" on "g" ja "y" on "u". могу on siis yksikön 1. persoonan preesens verbistä мочь, mikä tarkoittaa voida, pystyä ja kyetä. Opin muuten lukemaan kyrillisillä aakkosilla jo kolmivuotiaana, kiitos Mishka- ja Umka-jääkarhujen... ʕ◉ᴥ◉ʔʕ•ᴥ•ʔ

        https://youtu.be/krGbaYxrzsY

        Kiva biisi:) Tarttuva kaunis melodia, sanoista ei vaan saa himpun vertaa irti.


    • Mulla on saikkua kuun loppuun saakka... (◕‿◕✿)

      • Anonyymi

        Heinäkuussa on asiallista saikutella jos ilmat antavat myöten:)


      • Anonyymi

        Suntista ongittiin aamulla.Aasialaisia näkyivät olevan.Kalarikas Suntti .


      • Muista ny huilia kunnolla. Meillä naisilla ku on tapana vaikka pää kainalossa yrittää tehä kaikenlaista :)


        Kiva, ku tulit käymään täällä, ku tänäänkin ajattelin sun vointias :)
        Nii..ja mukava nähä tontunkin nikkiä...Tämä rakkaudesta sokeutunut punanuttu ;)


      • Anonyymi

        Kadehdittavan pitkä saikku! Tervehtymisiä sinne:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kadehdittavan pitkä saikku! Tervehtymisiä sinne:)

        Voiko sairaslomaa kadehtia? :}


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voiko sairaslomaa kadehtia? :}

        Ei ollut pahalla sanottu, harmaalla pilvelläkin on hopeareuna vai mites se nyt menikään?:)


    • Anonyymi

      Jokos täällä on majuri evp vieraillut kun yksi viesti on poistettu?

      • Näköjään....
        Ressu saa aina lentävän lähdön...


    • Pakko kysyä täältä, ku jaksa selata miljoonia juttuja...


      Siis tietääkö kukaan mikä lintu on kyseessä... Lintu oli tuollasen isomman harakan kokoinen. Väritys oli tosi vaaleanruskea, mutta se peräpyrstö oli valkoinen.

      En muista tuollasta nähneeni... Tipunen tepasteli kaikessa rauhassa, ei sillä ollu mitään kiirettä mihinkään. Eka pikaisesti katoin, että on fasaani, mutta ku oli enempi harakan tyylinen..
      Olikohan sekava selitys :}

      • Anonyymi

        Jos näit jonkinsortin mutaation?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näit jonkinsortin mutaation?

        Meinaan että on valkoisia hirviäkin, miksei ruskea harakka?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaan että on valkoisia hirviäkin, miksei ruskea harakka?

        Se väri oli niin vaaleanruskea, että pikasesti katottuna näytti melkeen keltaselta...
        Sen puhtaan valkoinen peräpää oli jotenkin söötti :)
        Ei ollu mitenkään arkakaan.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Se väri oli niin vaaleanruskea, että pikasesti katottuna näytti melkeen keltaselta...
        Sen puhtaan valkoinen peräpää oli jotenkin söötti :)
        Ei ollu mitenkään arkakaan.

        Haha, jos se olikin Klara Kotko... (◠‿◠✿)


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Haha, jos se olikin Klara Kotko... (◠‿◠✿)

        Eiku valkohäntäpeuran vasa, T-L on tihrustellut ilman laseja;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku valkohäntäpeuran vasa, T-L on tihrustellut ilman laseja;)

        Hah, valkohäntäpeura on "kuollut ja kuopattu" jo noin 10 vuotta sitten. Mainittu hirvieläin on nimeltään valkohäntäKAURIS. On se nyt merkillistä, ettei tämä mene ihmisten - ei edes metsästäjien ja eläintieteilijöitten, biologian opettajien yms "kaaliin"...
        Terveisin kaikkitietävä Eläinystävä Kokkolasta, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah, valkohäntäpeura on "kuollut ja kuopattu" jo noin 10 vuotta sitten. Mainittu hirvieläin on nimeltään valkohäntäKAURIS. On se nyt merkillistä, ettei tämä mene ihmisten - ei edes metsästäjien ja eläintieteilijöitten, biologian opettajien yms "kaaliin"...
        Terveisin kaikkitietävä Eläinystävä Kokkolasta, hah hah haaa!!!...

        Kirjoitin biologiasta laudaturin, joten tiedän varmuudella, että tuo kyseinen ruskea eläin tunnetaan parhaiten nimellä Bambi... (◕‿◕✿)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Haha, jos se olikin Klara Kotko... (◠‿◠✿)

        :))
        Hitsi..mä aloin epäilemään itteäni, ku aloin miettiä että jos se olikin ihan vaan kana :×
        Mut ei se ollu :))


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kirjoitin biologiasta laudaturin, joten tiedän varmuudella, että tuo kyseinen ruskea eläin tunnetaan parhaiten nimellä Bambi... (◕‿◕✿)

        Onpa siinä nokkela tytön tylleröinen, oikein oppivainen lapsonen, hah hah haa!!!...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :))
        Hitsi..mä aloin epäilemään itteäni, ku aloin miettiä että jos se olikin ihan vaan kana :×
        Mut ei se ollu :))

        Oisko ollut vaan lokki mut ikkuna ruskeesta kohden liassa? ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Oisko ollut vaan lokki mut ikkuna ruskeesta kohden liassa? ;)

        Elä höpäjä... :))

        Vaikka toisaalta voihan se olla joku väriviallinen tipu, mutta tuskin lokki, ku nehän mölisee koko ajan. Tää oli rauhallinen ja hiljainen heppu..

        En tiiä, kai tuo jää arvoitukseksi.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Elä höpäjä... :))

        Vaikka toisaalta voihan se olla joku väriviallinen tipu, mutta tuskin lokki, ku nehän mölisee koko ajan. Tää oli rauhallinen ja hiljainen heppu..

        En tiiä, kai tuo jää arvoitukseksi.

        Et sä kerennyt napata kuvaa?


      • artagnan kirjoitti:

        Et sä kerennyt napata kuvaa?

        Olisin kerennyt, jos mä pöljä olisin tajunnut :(
        Ulkona myöhemmin se oli melkeen vieressä, ku se ei pelänny mua mitenkään.


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kirjoitin biologiasta laudaturin, joten tiedän varmuudella, että tuo kyseinen ruskea eläin tunnetaan parhaiten nimellä Bambi... (◕‿◕✿)

        Mitäs mieltä palstan kaunokainen on stringeistä miehillä? Sytyttääkös;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Elä höpäjä... :))

        Vaikka toisaalta voihan se olla joku väriviallinen tipu, mutta tuskin lokki, ku nehän mölisee koko ajan. Tää oli rauhallinen ja hiljainen heppu..

        En tiiä, kai tuo jää arvoitukseksi.

        Oliskos ollu jonkun sortin kanalintu? Poikanen jolla hyöhenpeite vielä keskeneräinen. Muut lehahtaa aika haipakkaa lentoon.


      • En tiedä mikä lintu on?

        Ainakaan se ei ole varis tai harakka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliskos ollu jonkun sortin kanalintu? Poikanen jolla hyöhenpeite vielä keskeneräinen. Muut lehahtaa aika haipakkaa lentoon.

        Kyllä se joku kanalintu oli, mut en ole viel löytäny mistään kuvaa.
        Ei se kyl miltään/kenenkään poikaselta näyttänyt.


      • tinttu-liina
        ilmannimiiä kirjoitti:

        En tiedä mikä lintu on?

        Ainakaan se ei ole varis tai harakka

        No ei ollut, ku ne tunnistaa helposti :)


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kirjoitin biologiasta laudaturin, joten tiedän varmuudella, että tuo kyseinen ruskea eläin tunnetaan parhaiten nimellä Bambi... (◕‿◕✿)

        'Särkkien uusi mallikasvo on'.. Kepari uutisoi tänään. Moni tuommoisen kauneuden omaava osallistuisi ja niittäisi mainetta, mikset sinä, vaikka rahkeissa olisi varaa peitota muut sata nolla?


    • Anonyymi

      MINÄKIN TYKKÄÄN LINNUISTA, KSSOILLE PANADOA.

      • Oppisit edes kirjoittamaan oikein pölkkypää.. Se on Panadol.


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Oppisit edes kirjoittamaan oikein pölkkypää.. Se on Panadol.

        Toi kirjoittaja on varmaan nauttinu muutakin kuin kansalaisluottamusta...


    • Anonyymi

      Leathermannit on tosi hyvät. Leikkaa kuin ajatus.

      • Mikäs toi "lettermanni" on?
        Sori kysymys...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mikäs toi "lettermanni" on?
        Sori kysymys...

        Puukko?


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Puukko?

        Oisko...
        En ny ymmärtäny sitäkään, että mihin tuo juttu liittyi...?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oisko...
        En ny ymmärtäny sitäkään, että mihin tuo juttu liittyi...?

        No en minäkään ymmärtänyt, mutta eipä sillä väliä.


      • Useammalta päivältä.


    • Ulkoileminen on kivaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe