Onko Mikkelistä helppo saada kavereita 35 esim. lenkille, kahville jne? Onko kaverisivustoja? Millaisista yhteyksistä voi tavata uusia ihmisiä kaupungissa? Vai ovatko piirit vakiintuneet kaupungissa, eikä uusiin tutustuta helposti tai haluta tutustua? Ovatko mikkeliläiset juroja vai sittenkin aivan muuta?
Mikkelistä kavereita?
38
1256
Vastaukset
- Anonyymi
Monet ovat pinnallisia, manipuloivia ja selkäänpuukottavia, ei tietysti kaikki mutta joukossa tyhmyys tiivistyy ja se näkyy selkeästi Mikkelissä. Tutustut muutamiin ihmisiin ja saattavat olla mukavia mutta pian joku supisee jo selkäsi takana vaikka kasvotusten hymyilevätkin.
- Anonyymi
Voi ei, onko näin? Minulla on vähän sellainen kuva, että ihmiset eivät herkästi tutustu uusiin. Mutta olisi mukava uutena paikkakuntalaisena tutustua, korona saattaa tosin rajoittaa tapaamisia.
- Anonyymi
Tulin kesälomalla Mikkeliin ja vilkaisin heti innostuneena ja jännityksellä tätä palstaa.....
- Anonyymi
Sepä varsin ikävää....<3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä varsin ikävää....<3
Tuli Mikkeliin ja alkoi selata Suomi 24:n Mikkeli palstaa. Kertoo paljon kylästä jos se on ainoa mitä voi tehdä.
- Anonyymi
Mikkeliläinen, siis Mikkelissä syntynyt on tyypillisimmillään selkäänpuukottava kerrostalokyttääjä, joka tietää kaikki sinun asiat sinulta kysymättä, ei sen niin väliä onko totta. Sitten niitä "varmoja tietoja" levitellään tuolla pitkin kyliä. Että siinä se Mikkeli noin niinku lyhyesti. Sitten ihmettelevät kun ei kukaan tykkää... :D
- Anonyymi
ei kannata uskoa mitään huuhaa juttuja täältä.
- Anonyymi
Kyllä kannattaa itseasiassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kannattaa itseasiassa
mielestäni kyllä minä olen oikeassa ja sinä väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mielestäni kyllä minä olen oikeassa ja sinä väärässä.
Eikun mä oikeessa ja sä väärässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun mä oikeessa ja sä väärässä
täyttä huuhaata taas mietitty.
- Anonyymi
Näytä tissit ensin. Sitten mietitään.
- Anonyymi
mikkelistä saa helposti kavereita jos on hyvä tyyppi.
- Anonyymi
Jos on hyvä tyyppi, niin ei ole mikkeliläinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei niin koska mikkeliläiset ovat loistotyyppejä !
(soli ku miulla on ällä vika.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Jos henkilö vaikuttaa hyvältä tyypiltä niin todennäköisintä on että se vetää roolia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Jos henkilö vaikuttaa hyvältä tyypiltä niin todennäköisintä on että se vetää roolia.
vaikutat hyvältä tyypiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaikutat hyvältä tyypiltä.
Nii mä oonkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii mä oonkin
"Ei niin. Jos henkilö vaikuttaa hyvältä tyypiltä niin todennäköisintä on että se vetää roolia."
- Anonyymi
Mikkeliläiset on oikeen hyvää lenkkiseuraa. Tosin jälkeen päin perään juokseminen vaikeampi haaste sillä ikä ja pärstä ei tunnu kenelläkään lenkkeilijällä enää täsmäävän.
- Anonyymi
Onko noin. En tajunnu mut ok
- Anonyymi
Se mitä et voi löytää Mikkelistä et löydä mistään muualtakaan.
Mikkeli tunnetaan muualla suomessa ystävällisestä ja avoimesta ilmapiiristään.
Mikkelistä löytyy kaikki samat ellei jopa huomattavasti paremmat mahdollisuudet hyvään elämään joita isommissa kaupungeissa on.
Jos on katkeroitunut mieli kannattaa katsoa peiliin, melko varmasti vika löytyy sieltä.
Asennekysymys tuleeko toimeen ihmisten kanssa.- Anonyymi
Muuttotappio alue sulkeutunut ilmapiiri😟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuttotappio alue sulkeutunut ilmapiiri😟
Ylivoimaisesti suomen vetovoimaisin kaupunki.
- Anonyymi
Sähköpostilla
- Anonyymi
Niko jämbäkc
- Anonyymi
Aloittaja kehuu olevan rikas ja levittelee rahojaan. Kyllä kavereita tällä tavalla löytyy Mikkelissä.
- Anonyymi
Enemmän sillä tavalla löytyy vihaajia koska kateus
- Anonyymi
35 kaveria? Aika määrä.
- Anonyymi
Ootko nainen? Voisin jumpata sitten muutoinkin....
- Anonyymi
Tietenkin olen. 🙄
- Anonyymi
On helppoa. Saa itsensä kaveriksi. Ei muita.
- Anonyymi
Kavereita saa aina, jos rahaa löytyy.
- Anonyymi
ja myös rahaa saa aina jos kavereita löytyy
- Anonyymi
Kannattaa mennä mukaan erilaisiin harrastuskerhoihin.
- Anonyymi
Niko jämbäkc Mikkeli kaveri
- Anonyymi
Niko jämbäkc
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987