Mikkelistä kavereita?

Anonyymi

Onko Mikkelistä helppo saada kavereita 35+ esim. lenkille, kahville jne? Onko kaverisivustoja? Millaisista yhteyksistä voi tavata uusia ihmisiä kaupungissa? Vai ovatko piirit vakiintuneet kaupungissa, eikä uusiin tutustuta helposti tai haluta tutustua? Ovatko mikkeliläiset juroja vai sittenkin aivan muuta?

21

206

Vastaukset

• Monet ovat pinnallisia, manipuloivia ja selkäänpuukottavia, ei tietysti kaikki mutta joukossa tyhmyys tiivistyy ja se näkyy selkeästi Mikkelissä. Tutustut muutamiin ihmisiin ja saattavat olla mukavia mutta pian joku supisee jo selkäsi takana vaikka kasvotusten hymyilevätkin.

• Voi ei, onko näin? Minulla on vähän sellainen kuva, että ihmiset eivät herkästi tutustu uusiin. Mutta olisi mukava uutena paikkakuntalaisena tutustua, korona saattaa tosin rajoittaa tapaamisia.

• Tulin kesälomalla Mikkeliin ja vilkaisin heti innostuneena ja jännityksellä tätä palstaa.....

• Sepä varsin ikävää....<3

• Anonyymi kirjoitti:

Sepä varsin ikävää....<3

Tuli Mikkeliin ja alkoi selata Suomi 24:n Mikkeli palstaa. Kertoo paljon kylästä jos se on ainoa mitä voi tehdä.

• Mikkeliläinen, siis Mikkelissä syntynyt on tyypillisimmillään selkäänpuukottava kerrostalokyttääjä, joka tietää kaikki sinun asiat sinulta kysymättä, ei sen niin väliä onko totta. Sitten niitä "varmoja tietoja" levitellään tuolla pitkin kyliä. Että siinä se Mikkeli noin niinku lyhyesti. Sitten ihmettelevät kun ei kukaan tykkää... :D

• ei kannata uskoa mitään huuhaa juttuja täältä.

• Kyllä kannattaa itseasiassa

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kannattaa itseasiassa

mielestäni kyllä minä olen oikeassa ja sinä väärässä.

• Anonyymi kirjoitti:

mielestäni kyllä minä olen oikeassa ja sinä väärässä.

Eikun mä oikeessa ja sä väärässä

• Anonyymi kirjoitti:

Eikun mä oikeessa ja sä väärässä

täyttä huuhaata taas mietitty.

• Näytä tissit ensin. Sitten mietitään.

• mikkelistä saa helposti kavereita jos on hyvä tyyppi.

• Jos on hyvä tyyppi, niin ei ole mikkeliläinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos on hyvä tyyppi, niin ei ole mikkeliläinen.

ei niin koska mikkeliläiset ovat loistotyyppejä !
        (soli ku miulla on ällä vika.)

• Anonyymi kirjoitti:

Jos on hyvä tyyppi, niin ei ole mikkeliläinen.

Ei niin. Jos henkilö vaikuttaa hyvältä tyypiltä niin todennäköisintä on että se vetää roolia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niin. Jos henkilö vaikuttaa hyvältä tyypiltä niin todennäköisintä on että se vetää roolia.

vaikutat hyvältä tyypiltä.

• Anonyymi kirjoitti:

vaikutat hyvältä tyypiltä.

Nii mä oonkin

• Anonyymi kirjoitti:

Nii mä oonkin

"Ei niin. Jos henkilö vaikuttaa hyvältä tyypiltä niin todennäköisintä on että se vetää roolia."

• Mikkeliläiset on oikeen hyvää lenkkiseuraa. Tosin jälkeen päin perään juokseminen vaikeampi haaste sillä ikä ja pärstä ei tunnu kenelläkään lenkkeilijällä enää täsmäävän.

• Onko noin. En tajunnu mut ok

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut