Jos sinun pitäisi valita

Anonyymi

Minkä rasistin tuomitsisin vankilaan ja miksi juuri Iitintiltun ?

61

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylläpidolle tehty ilmianto

      • Anonyymi

        Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi


    • Anonyymi

      Riittää kun lukee ksml lehden kommentointia. Tuomio pitäisi olla varma.

      • Anonyymi

        Sehän ON varmaa.


    • Anonyymi

      Minä laittaisin Japi3:sen tai multi-nick BellaDonnan.

      • Anonyymi

        Eikös tuo BellaDonna ole se sama kellä oli vanhan keskarin palstan aikaan 200 nimimerkkiä? Siitä oli paljon juttua muuallakin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuo BellaDonna ole se sama kellä oli vanhan keskarin palstan aikaan 200 nimimerkkiä? Siitä oli paljon juttua muuallakin .

        Kyllä naisten lehden lukijoilla taas on ongelma voi voi


      • Anonyymi

        Totta puhuit. Mainiota että ma kaikki olemme samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Ehdottomasti ja heti. Kamalaa miten sellaiset saavatkin olla vapaana vielä. Super rikollisia. Sukevalle heti ja elinkautiseksi vaadimme me kaikki.Muuten kaikki peruvat lehtemme tilauksen.


      • Anonyymi

        Niin minäkin., Tunnen ainakin tuhat ihmistä jotka laittaisivat nämä sukevalle heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin., Tunnen ainakin tuhat ihmistä jotka laittaisivat nämä sukevalle heti.

        Minä myös smaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös smaa mieltä.

        Minäkin ja kaikki minun sukulaiset ja tutut. Ollaan juteltu näistä . Linnaan vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ja kaikki minun sukulaiset ja tutut. Ollaan juteltu näistä . Linnaan vaan.

        Minun tuttavissa on eläkkeellä olevia poliiseja sekä yksi kapiainen .Eli olemme isänmaallisia ja hekin ovat sitä mieltä että rasisteja ne on ja iäksi linnaan vaan.


      • Anonyymi

        Ehdottomasti samaa mieltä . Kaikki olemme samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Ne on jo vahvassa seurannassa . Supon antenniauto on pihassa niillä ja ne kuuntelee joka puhelun. Ne soittelee saksaan epäilyttävän usein oten hommahan on ihan selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ja kaikki minun sukulaiset ja tutut. Ollaan juteltu näistä . Linnaan vaan.

        Samoilla linjoill meiänki suku. Eikä oo ihan pien . Oon Lahtinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoilla linjoill meiänki suku. Eikä oo ihan pien . Oon Lahtinen.

        No sattuipas , Virtanen täällä ja "sama tahti on askelten" . Meitä rupiaa olemaan aika porukka jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin., Tunnen ainakin tuhat ihmistä jotka laittaisivat nämä sukevalle heti.

        Kyllä itse sukevalainen tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä itse sukevalainen tietää

        Me kaikki sukevalaisetkin olemme samaa mieltä . Tänne vaan rasset !


    • Anonyymi

      Yksi vanha KSML.n nimimerkkiähän on linnassa paraikaa. Sai rankat rasistisyytteet jaa pitkän kakun kun uhoili että kaikki valkoset pitäs ajaa afrikoista mereen.

      • Anonyymi

        Se oli sille rasssselle ihan oikein. Mainiota toivottavasti ei vapauddeta hetkeen.


      • Anonyymi

        Niemisen suvun valtuutettu edustaja täältä ilmoittaa että olemme yksimielisiä siittä jotta linnaan vaan.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Minulla on monta serkkua ja paljon muitakin suklulaisia ja kaikki kaveritkin ovat tasan samaa mieltä että rasssset pois riekkumasta.

    • Anonyymi

      Hyvää tekstiä. mainiota meidän mummo lukeenäitä ja on samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Nyt on kerrankin suomi 24 historiassa sellainen ketju että on pakko kirjoittaa että olen samaa mieltä niikun koko meidän läänin kaikki asukkaat. Asun hämeessä ja kun nuio razizit lähtevät kohta varmasti vankilaan niin me kaikki tilaame mainion keskisuomalaislehden.

      • Anonyymi

        Sinä lähdet ensimmäisenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä lähdet ensimmäisenä

        Niin . Olen rasse ja joudankin linnaan. Se sopii minulle mainiosti.


    • Anonyymi

      Kohta loppuu rassejen ulvonta. Kohta rasse ei saa happee.

    • Anonyymi

      Kun ei kerran vastaväitteitä ole perustellusti esitetty , niin aloittajahan on kiistämättä oikeassa .

    • Anonyymi

      Jahas . Laiskalla kilahtanut kun ei saa kirjoittaa enää ksml lehteen . On tuossa ensin kommentoinut aloitusta ja sitten useamman kerran itselleen ikään kuin olisi keskustelua.

      Mutta aiheeseen. Aloittaja tuskin on tuomari joten annetaan oikean syyttäjän syyttää Iitintiltua ja oikean tuomarin tuomita Iitintiltu .

      • Anonyymi

        Totta , tuon huomasivat kaikki ja ovat samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Onko joku nimimerkki oikeasti syytteessä ?
        Mistä ?


    • Anonyymi

      Laizka onkin razizii !

    • Anonyymi

      Papu , ränkkä , epi a ne hyljätyt n. 250 muuta nimimerkkiä täällä hei !
      Ilmoitamme että olen . uh .. olemme samaa mieltä tietenkin !
      Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta on mottomme.
      Rasset pois ja afrikaanot mainoksista samoin.
      !00 m. loppukisassa mm-tasolla , missä saattaa tennarin logo vilahtaa , sinne tummille porttikielto.

    • Anonyymi

      Olen aivan eri mieltä. Nyt Lizka yrittää olla ovela ja me kaikki tiedämme että ei mee läpi.
      Noloa Lizka , kuinka noloa.

    • Anonyymi

      Siis tää maa on niin täynnä griminaalirassepaskaa että pitäs pitää päät kii kaikki rasset.
      Olen ollut töissä mm. Mosambigissa yli 4 vuotta ja kertaankaan en ole törmännyt siellä ja monessa muussa maasssa tälläseen paskaan.
      Hävetkää natsipersurasset.

    • Anonyymi

      Valitsisin BellaDonnan koska sen kirjoitukset on pahimpia. Moderaattorit eivät uskalla poistaa sen kirjoituksia .

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Sen kirjoitukset menee aina mulle under skin ja se ei ole mainiota.

    • Anonyymi

      Minäkin oon rasisti.

      • Anonyymi

        No sepäs käv .. niin minäkin.


    • Anonyymi

      Meilläpä onkin koko suku rasisteja .

    • Anonyymi

      Niin meilläkin ja naapuri ja sen suku myös !

    • Anonyymi

      Meillä taasen on Koirakin rasse . Samojedin pystykorva.

    • Anonyymi

      Meillä Shäfer . Sehän nyt on ihan salettiin rasisti.

    • Anonyymi

      Mulla on malsu se on lasisti kanssa.

    • Anonyymi

      Meijän Hevonen se vasta rasisti onkin . Ei suostu ravaamaan ja potkaisikin Romaania kerran.

    • Anonyymi

      Midä käärme Musta Mamba on kaa . Se ei suostu syömää ku valkosii Hiirii.

    • Anonyymi

      Ei mustat voi olla rassei.

    • Anonyymi

      Husu vois lähtee, on yllättävän rasistinen kaveri näin kantasuomalaisten näkökulmasta

    • Anonyymi

      Iitintiltu on hyvä ehdokas. Presidentti keskustelussa linkittää jotain rikosuutisia maailmasta eikä pysy aiheessa

      • Anonyymi

        No voi voi .
        Maksoiko vaivan ottaa mokomasta pultit ja tihrustaa sitä täällä ?
        Koita keksiä vaikka joku hellä rakkausruno välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi .
        Maksoiko vaivan ottaa mokomasta pultit ja tihrustaa sitä täällä ?
        Koita keksiä vaikka joku hellä rakkausruno välillä.

        Just niin se on tullut selväksi miten ahdasmielisiä ihmisiä Jyväskylässä asuu.
        Ei tämmöstä tapahdu esim Tampereella siellä asuu tosi rentoa porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin se on tullut selväksi miten ahdasmielisiä ihmisiä Jyväskylässä asuu.
        Ei tämmöstä tapahdu esim Tampereella siellä asuu tosi rentoa porukkaa.

        Tännehän voi joku kirjoitella vaikka juuri sieltä Tampereelta.
        Lisäksi ainakin kaikki tamperelaiset , otka minä tunnen , ovat jostain muualta sinne muuttaneet ,
        Mutta juu , kyllä olet oikeassa siinä , ettei samanlaista jankkaajaa llöydy mistään , kuin tämä "kuten lehtemme ....Sukeva.."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tännehän voi joku kirjoitella vaikka juuri sieltä Tampereelta.
        Lisäksi ainakin kaikki tamperelaiset , otka minä tunnen , ovat jostain muualta sinne muuttaneet ,
        Mutta juu , kyllä olet oikeassa siinä , ettei samanlaista jankkaajaa llöydy mistään , kuin tämä "kuten lehtemme ....Sukeva.."

        Menee näköjään under skin kun ei saa kertoa totuutta. Sellaista se on kun harmittaa erästä kun joku laittaa faktaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee näköjään under skin kun ei saa kertoa totuutta. Sellaista se on kun harmittaa erästä kun joku laittaa faktaa.

        Et voi yleistää noin kertomalla että tampereella olisi .. ja jkl.ssä kaikki ..
        Syyllistyit rasismiin poika .


    • Anonyymi

      Valitsen iitin Tiltun . Ehdottomasti

      • Anonyymi

        Miksi kaivelet sota-aikoja 1939-45 ?


    • Anonyymi

      1. BellaDonna
      2. IitinTiltu

      Kahden kärki on siinä.

    • Anonyymi

      Onneksi suomen oikeuslaitoksessa on vielä suomalaisia , niin teloitusrangaistuksia ei ole esiintynyt.
      Joissain maissa on, kuten tiedämme.
      Mutta ne jutut menevät ristiin agendan kanssa , että kyllä tämä suomi on vaan ihan paska maa .

    • Anonyymi

      Iitintiltu juu kyllä, laittaisin mutta BellaDonna on pahempi

    • Anonyymi

      Rapulat ovat taas normaalin viikorytmin mukaisesti vaihtuneet nousuhumalaan , ja kohta alkaa natsittelut.
      Onneksi taas Ma-To on hiljaisempaa törkyosastolla.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe