Miksi mökki kivikossa?

Anonyymi

Miksi suomalaiset rakentavat mökkinsä kallioisille rinteille ja kivikoille? En rakentaisi sellaisille paikoille yhtään mitään. Mieluummin rakentaisin hiekkakankaille. Merenranta on tietenkin jees, mutta ei kivikot. Mökkeihin on panostettu enemmin kuin paikkaan, johon se on rakennettu. Suomessa on liikaa kamalia kivikkoja ja jyrkkää kalliota.

13

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Makuasia. Minun ihanne mökkitontti on nykyinen. Kallioinen, harvapuinen niemenkärki. Ei ole hyttysiä eikä nurmikkoa vaivana. Niemenkärki kun on, niin rantoja löytyy jokalähtöön: hiekkarannasta, äkkisyvään kallioon.

    • Anonyymi

      Miksi tällaisia turhia palstan aktivointeja?

      • Anonyymi

        Aloituksista ja vastauksista pääosa on täysin turhia.


    • Anonyymi

      Pari ruikuttajaakin ilmestyi paikalle. Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä.

      • Anonyymi

        Näin kommentoi todellinen ruikuttaja ! Helpottiko?


    • Anonyymi

      Suomessa on hyviä ja kauniita paikkoja. Kivikkoon ja kalliolle ei ole pakko rakentaa. Suomen kaunein mökki sarjan juontajat rakastavat kivikkoa ja kalliota. He eivät välitä maisemasta. Sarjassa ei ole yhtään mökkiä, joka olisi rakennettu tasaiselle hiekkarannalle.

      • Anonyymi

        Kuka rakentaa hiekkarannalle?
        Laulussakin sanotaan " kalliolle, kukkulalle rakennan minä..."


    • Anonyymi

      Samaa mieltä

    • Anonyymi

      Kivikkoa on mutta hiukan multaakin. Nimikin on Kivimäki reksiterissä.

    • Anonyymi

      Suomalaiset ei osaa kattoa mökin paikkaa. Ihan älyttömiä tontteja. On matalaa mutarantaa, kivikoita, hyttysiä, liian loivia ja liian jyrkkiä rantatörmiä. Kaislaa kasvaa ja syötäviä kaloja ei ole. Harvoin olen hyvää mökkitonttia nähnyt.

      • Anonyymi

        Tämä kommentti varmaankin kirjoitettu lähiöpubin vessan vieri pöydäastä. On niin paljon asian tuntemusta!


      • Anonyymi

        Olisiko suurin syy se että hyviä mökkitontteja on rajallinen määrä?
        Toinen syy on rahan puute. Suomalaiset on köyhiä.


      • Anonyymi

        Ota huomioon, että Suomessa ei saa rakentaa mihin vaan ja varsinkin mökkiä. Kunnat ja ely-keskus pitää huolen siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      162
      2641
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1766
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      183
      1669
    4. 79
      1321
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1075
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      986
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      981
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      880
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      863
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      828
    Aihe