mua syyttäen ja syyttä ?
Miksi vihaat
23
161
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi vainoat palstalla?
- Anonyymi
En syytä sinua mistään 🙂
💋✨ - Anonyymi
Ei saa vihata. Pitää ymmärtää heikompaa.
- Anonyymi
En vihaa ketään syyttä, aina joku syy siihen.
- Anonyymi
Toki jokaisella on omat syynsä vihaansa. Älä kuitenkaan ajaudu kyseenalaiselle polulle vain ajaaksesi tahtosi läpi.
- Anonyymi
Minä en ainakaan vihaa ketään! Tekisi elämästä synkkää ja raskasta!
- Anonyymi
Paska puhetta
- Anonyymi
Minä en vihaa ketään, mutta siitä en pidä että tuntemattomat ihmiset "puuttuvat" toisten yksityiselämään.
- Anonyymi
Jokaisella ihmisellä on yksityisyys, saatava elää rauhassa omaa elämäänsä.
Sivullisten ja ulkopuolisten ihmisten, ei tule puuttua kenenkään elämään ilman lupaa.
Yhteiskunnan velvollisuus on auttaa, heikommassa asemassa olevia ihmisiä aina tähän ei ole olemassa mitään poikkeusta.
Muiden ihmisten velvollisuus on auttaa kanssaihmistä vain hätä tai vaara tilanteessa.
Elämä ei tarkoita sitä, että täällä soditaan toisia vastaan ja aiheutetaan muille ihmisille huolta, murhetta ja kärsimystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisella ihmisellä on yksityisyys, saatava elää rauhassa omaa elämäänsä.
Sivullisten ja ulkopuolisten ihmisten, ei tule puuttua kenenkään elämään ilman lupaa.
Yhteiskunnan velvollisuus on auttaa, heikommassa asemassa olevia ihmisiä aina tähän ei ole olemassa mitään poikkeusta.
Muiden ihmisten velvollisuus on auttaa kanssaihmistä vain hätä tai vaara tilanteessa.
Elämä ei tarkoita sitä, että täällä soditaan toisia vastaan ja aiheutetaan muille ihmisille huolta, murhetta ja kärsimystä.Kyllä tässä tapauksessa sodin kun he ovat jo ylittänyt rajan!!!!!!!! eikä pääse helpolla!!!! siitä huolehdin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisella ihmisellä on yksityisyys, saatava elää rauhassa omaa elämäänsä.
Sivullisten ja ulkopuolisten ihmisten, ei tule puuttua kenenkään elämään ilman lupaa.
Yhteiskunnan velvollisuus on auttaa, heikommassa asemassa olevia ihmisiä aina tähän ei ole olemassa mitään poikkeusta.
Muiden ihmisten velvollisuus on auttaa kanssaihmistä vain hätä tai vaara tilanteessa.
Elämä ei tarkoita sitä, että täällä soditaan toisia vastaan ja aiheutetaan muille ihmisille huolta, murhetta ja kärsimystä.Niin se on. Siksi yritin puolustaa. Tosin nyt minusta ei tykkää hänkään jota rakastan. Opin että parempi kun en minäkään välitä. Stressi poistui. Tsemppiä...
- Anonyymi
Rehtiä vastaustasi edelleen ootan?
Liveen susta ei oo kertoon siksi voit sen tänne infota?- Anonyymi
Keneltä vastausta odotat?
- Anonyymi
Ikävä palstalla riehuvasta nimittelijästä ja hän kyllä tunnistaa jos vaivautuu viestimään.
- Anonyymi
No entä jos se ei tunnista sua ja siksi ei vastaa? Eihän tuosta tiedä edes kysytkö mieheltä vai naiselta!
- Anonyymi
No jospa se Risto antas vastauksen nyt kun tietää keneltä kysytään.
- Anonyymi
Sama se minkä nimen valitsee, asia numero yksi.
- Anonyymi
Niin ja pointti oli? Vaikuttaa siltä että yrität väen vängällä esittää hyvää tyyppiä.
- Anonyymi
Vihalla on tärkeä tehtävä, sillä se suojaa ihmistä vahingoittavilta asioilta, auttaa asettamaan tarvittaessa rajoja ja antaa toisinaan myös energiaa.
Tärkeiden tarpeiden ohittaminen nostattaa usein vihan tunteita.
Olisiko taustalla trauma?
Tuli vain mieleen...- Anonyymi
Kyllä vihan tunteetkin kuuluvat elämään. Huonoja tunteita ei ole olemassakaan. Olet oikeilla jäljillä tuon trauma- asian kanssa. Toinen herättää sinussa suuttumusta, minkä hän saa heräämään, vain ollessaan ihan vaan oma itsensä. Jos odotat hetken, hengittelet, sekä mietit tunteitasi kiihtymättä. Mikä/kuka saa tunteesi kiehumaan? Vastaa rehellisesti. Hänen osuutensa on vain ollut nostaa pintaan asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vihan tunteetkin kuuluvat elämään. Huonoja tunteita ei ole olemassakaan. Olet oikeilla jäljillä tuon trauma- asian kanssa. Toinen herättää sinussa suuttumusta, minkä hän saa heräämään, vain ollessaan ihan vaan oma itsensä. Jos odotat hetken, hengittelet, sekä mietit tunteitasi kiihtymättä. Mikä/kuka saa tunteesi kiehumaan? Vastaa rehellisesti. Hänen osuutensa on vain ollut nostaa pintaan asioita.
Olen asiaa miettinyt kohdallani. En kuitenkaan sen enempää sitä lähde avaamaan tänne.
Vihan takana voi olla pettymys tai loukkaus.
Viha on yleensä vastaus kipuun.
Se on itsesuojelua. Se voi olla myös pelkoa.
Se voi syntyä myös aiemmista kokemuksista tai lapsuudesta...
- Anonyymi
Kun mistään ei tule ikinä mitään. Tyhjiä sanoja vaan.
- Anonyymi
Minälin sanon, etten vihaa ketään. en tiedä tehneeni sitä koslaan. Minä joko säälin tai halveksun ihmistä jolla on siihen sopiva persoona.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361941
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76421