Nyt kaikki viisaat neuvokaa miten saan poistettua instagramtilin? Mulla on siis oma tili jota käytän ja omaan tiliin liitettynä toinen tili. Miten saan poistettua tuon toisen tilin ilman että oma poistuu?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Google neuvoo...
- Anonyymi
Oon kuule googletellut mutta eipä vaan neuvo!
- Anonyymi
Jos sulla on niin hyvä näkö niin laitappa linkki tänne😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla on niin hyvä näkö niin laitappa linkki tänne😊
Saat itse etsiä. Nykyajan ihmiset ovat niin tyhmiä että odottavat mieluummin täällä tunteja jotta saisivat valmiin vastaukset vaikka sen voisi itsekin löytää ihan kotimaisella kielellä alle 30 sekunnissa..
- Anonyymi
Itse en löydä ohjeita,sama ongelma kuin aloittajalla. Auttaisiko joku?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51881
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92848Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15756Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3710Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1584- 61553
- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184549- 60546
- 70533