Osaatko sanoa mitä meille tapahtuu jatkossa? Mieheltä kysyn.
Rakkaani ..
80
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Uskon, että meille käy oikein hyvin! Mieheltä.
- Anonyymi
Toivon ja yritän uskoa samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon ja yritän uskoa samoin.
Hyvin menee kaikki vielä.
- Anonyymi
Jatkossa on jo toiset ja uudet naiset. Saat poistua elämästäni, äläkä muistele pahalla. Saithan sentään...
Meidän suhde oli nyt tässä. Sori siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkossa on jo toiset ja uudet naiset. Saat poistua elämästäni, äläkä muistele pahalla. Saithan sentään...
Meidän suhde oli nyt tässä. Sori siitä.Ketä 45 v eukon kanssa suhde kiinnostaa. Ei ketään. S sori siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin menee kaikki vielä.
Uskotaan siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotaan siihen.
Sydämeni tietää sen että hyvin käy <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydämeni tietää sen että hyvin käy <3
Hyvää yötä ihana <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä ihana <3
Hyvää yötä kaunein ihanin paras <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä kaunein ihanin paras <3
Säpäs oot :)
- Anonyymi
Pidän peukkuja että sulle ja aloittajalle käy oikein hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän suhde oli nyt tässä. Sori siitä.Voisitko laittaa vaikka sen naisen alkukirjaimen, kenelle tämä oli? Jos et siis uskalla irl tätä tiedotusta antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko laittaa vaikka sen naisen alkukirjaimen, kenelle tämä oli? Jos et siis uskalla irl tätä tiedotusta antaa.
Nuo on naiselta, älä niistä välitä. Mustasukkaisena kyttää ja yrittää sotkea jos joku jostain tykkää. Unohda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo on naiselta, älä niistä välitä. Mustasukkaisena kyttää ja yrittää sotkea jos joku jostain tykkää. Unohda.
Ai tämä s nainenko tälläkertaa jota myös kiihkeästi täällä parjaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tämä s nainenko tälläkertaa jota myös kiihkeästi täällä parjaat?
En minä tiedä kuka nainen se on. En tunne täältä ketään naista. Tiedän vaan että miehet ei tuollaisia kirjoittele ja naiset täällä koittaa sotkea "en halua sua" viesteillä. Jos mies ei halua minua tai sinua, niin ei se ole täällä palstalla sitä kertomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tiedä kuka nainen se on. En tunne täältä ketään naista. Tiedän vaan että miehet ei tuollaisia kirjoittele ja naiset täällä koittaa sotkea "en halua sua" viesteillä. Jos mies ei halua minua tai sinua, niin ei se ole täällä palstalla sitä kertomassa.
Tuo on kieltämättä loogista. Miksi kukaan ikäväpalstalle tuollaista tulisi kertomaan.
- Anonyymi
Aika näyttää ,ei pelätä mitään uskotaan tulevaan hyvään.
- Anonyymi
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Osaan. Meistä tulee pari ja asiat menee vähitellen kuntoon. Mutta tarvin tässä sun aktiivisuutta myös..
- Anonyymi
Mähän olen oikein aktiivinen ollut. Vaikket sitä tietäisikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mähän olen oikein aktiivinen ollut. Vaikket sitä tietäisikään.
No mitä sitten täällä kirjottelet jos aktiivisuus muiden kanssa on se juttu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sitten täällä kirjottelet jos aktiivisuus muiden kanssa on se juttu?
En ole ollut aktiivinen täällä enkä muiden kanssa. Heti pitää vääristellä. Mee pois.
- Anonyymi
Katsotaan. Ehkä kaikkein kauneinta rakkautta mitä miehen ja hänen vaimonsa välillä voi olla.
- Anonyymi
Niin, sä olet se joka ei harrasta esiaviollisia suhteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sä olet se joka ei harrasta esiaviollisia suhteita?
Teippikin kun se laitetaan paikoilleen ja revitään, kuluu, ja tarttuu huonommin aina uudelleen käytettäessä. Samoin käy rakkauden. Vaikka Jeesus voi parantaa kuluneenkin teipin, mutta aina parempi kun se teippi ei kulu. Todella moni on sen kulumisen takia jo kadotuksen oma. Heille ei ole enää mitään toivoa. Ovat niin täynnä itsekkyyttä ja vihaa Jumalaa kohtaan, paatuneita, etteivät voi katua. Tai voisivat mutta ylpeys estää pyytämästä omatuntoa takaisin Jumalalta. Jumala paaduttaa lopulta ihmisen kuka on täynnä saastaisuutta. Ja kun Jumala lopullisesti paaduttaa, se on tervemenoa sen jälkeen. Mutta jos ihminen kauhistuu näitä sanoja, ja tuntee pelkoa, se ihminen ei ole paatunut ja voi pelastua.
- Anonyymi
jotain luonnollista, hyvää ja kaunista.
- Anonyymi
Kuulostaa lupaavalta.
- Anonyymi
Jos palstalla kysyt niin ei mitään.
- Anonyymi
Jos palstalla vastaat, niin ei mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos palstalla vastaat, niin ei mitään
Luonnollisesti näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollisesti näin.
Nuo ei liity aloitukseen. Täällä kysyminen tai vastaaminen ei ole live-elämästä pois. Keneltäkään.
- Anonyymi
En ole luuseri. Edes tämä palsta ei voi tehdä musta luuseria. Peliä ei ole menetetty, koska peli vasta alkaa kunnolla.
- Anonyymi
Pannaan jossain vaiheessa. Voit kertoa toiveitasi mitä haluat. Muuten se on aivan perus jyystöä.
- Anonyymi
Ehkä laitan toiveita listalle ylös jo etukäteen. Jos menen sanattomaksi onnesta niin luet sitten paperista mun toiveet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä laitan toiveita listalle ylös jo etukäteen. Jos menen sanattomaksi onnesta niin luet sitten paperista mun toiveet.
Kirjoita ISOLLA sitten. Näköni ei ole enää niin kuin nuorena. Ulkonäkö ei ole vielä rapistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita ISOLLA sitten. Näköni ei ole enää niin kuin nuorena. Ulkonäkö ei ole vielä rapistunut.
Onkos sulla lasit - mun rakkaalla en ole nähnyt laseja.
- Anonyymi
Onpa romanttista. Joka naisen unelma tuommoinen.
- Anonyymi
Mä tulen olemaan loppu elämäni yksin. Ei se asia mihinkään tule kuitenkaan muuttumaan.
Sä olet jossain muualla jonkun muun kanssa.- Anonyymi
En, jos olet hän. En halua muita kuin hänet. Siinä tapauksessa olen yksin myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, jos olet hän. En halua muita kuin hänet. Siinä tapauksessa olen yksin myös.
Ei musta kukaan ole, kuin hetken kiinnostunut ja sitten otetaan joku muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei musta kukaan ole, kuin hetken kiinnostunut ja sitten otetaan joku muu.
En mä noin tekisi. Kun kiinnostus ei ole mitään hetkellistä. Se on pysyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä noin tekisi. Kun kiinnostus ei ole mitään hetkellistä. Se on pysyvää.
Mun kiinnostus ei ole hetkellistä, piti kirjoittaa.
- Anonyymi
Stana että ihmiset kehtaa . . hyvin meille käy eikä paskan vertaa haisua kelle puhuu . . .
kaunein ihanin paras >> säpäs oot // onko nää kaikki niin avuttomia että suu ei aukea
oikeassa elämässä ollenkaan.- Anonyymi
Et sä voi sitä tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä voi sitä tietää.
Kyllä sen tietää. Siinä paikkaa ku tänne tekee aloituksia aiheesta niin se on just noin. Oikeessa elämässä ollaan ku mykkä paska. Pelkkää harhaa arvon leidit, pelkkää harhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen tietää. Siinä paikkaa ku tänne tekee aloituksia aiheesta niin se on just noin. Oikeessa elämässä ollaan ku mykkä paska. Pelkkää harhaa arvon leidit, pelkkää harhaa.
Olen poikkeus säännöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan nainen ota näitä tosissaan. Usko mua.
- Anonyymi
Asia ei kuulu sulle. Tarviiko näitä lukea. Ei tarvitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen poikkeus säännöstä.
Niin oletki. Olet aarre.
- Anonyymi
Tässä yks kanttura, joka oikein innostuu kirjoittamaan lisää kun loukataan. Uusia aloituksia ja rakkauden sanoja. Mua ei haittaa se, että sinä niistä revit pelihuosujasi. Tunteeton ihmislätkä olet.
- Anonyymi
Se riippuu siitä miten yhteiset on tavoitteemme.
- Anonyymi
Ja se selviää puhumalla. Missä oot?
- Anonyymi
Sehän riippuu siitä mihin olette pyrkimässä 😁
- Anonyymi
Pyrin niin lähelle kuin toista voi päästä, henkisesti ja fyysisesti, vaikka ihan sisäkkäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyrin niin lähelle kuin toista voi päästä, henkisesti ja fyysisesti, vaikka ihan sisäkkäin.
Mikset lähetä viestiä hänelle jotakin kautta? En minäkään pienenä saanut aina karkkipussia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset lähetä viestiä hänelle jotakin kautta? En minäkään pienenä saanut aina karkkipussia.
Jaahas, ja nyt jotakuta verrataan karkkipussiin. Hetkessä hotkaistuun makeanhimoon. Vaikuttavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, ja nyt jotakuta verrataan karkkipussiin. Hetkessä hotkaistuun makeanhimoon. Vaikuttavaa.
Pikkulapsilla on tapana kiukutella jos eivät sitä saa😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkulapsilla on tapana kiukutella jos eivät sitä saa😢
En minä ole kiukutellut yhtään. Eikö teillä ole lainkaan älyä ja sisälukutaitoa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764