onko tämän tyyppinen kaula aukko liian avara/paljastava?
mulla ei ole tissejä mutta silti
https://www.apparelnbags.com/district/dm1170l-ladies-perfect-v-neck-tee.htm
kaula aukko
3
1577
Vastaukset
- kynä.M
En havainnut antamallasi sivulla paljastavaa kaula-aukkoa. Mitähän mahdoit tarkoittaa?
Kaula-aukon suuruus ei kai riipu rintojen koosta. Myös pienirintainen voi korostaa luontaista kauneuttaan suurella kaula-aukolla ja erityisesti olemalla ilman rintaliivejä. Erittäin kaunista. 🌹- Anonyymi
Yksinkeskustelu tekobööniksi ja heidän kynäystäviksi tekeytyen jatkuu kaiketi maailman tappiin?
- Anonyymi
Kukahan pukisi nuo amerikkalaisnäyttelijättäret yms. kunnon kaula-aukkoihin, kun monella oli Oscar-gaalassa iltapuku, josta vaikutti puuttuvan koko etukappale. Ihan kuin rouvat olisivat laatukankaasta tehdyssä saunatakissa olleet, minkä etumus on jäänyt repsottamaan auki! Eihän semmoinen mikään kaula-aukko ole, mikä on auki navasta häntäluuhun ja sivusuunnassakin nännipihasta toiseen. Että hävetti naissukupolven puolesta.
Jopa morsiamilla näkyy tänä päivänä pukuja, joiden avoimuutta ei voi kuin päivitellä. Sitoudutaan yhteen, mutta kroppa jaetaan kuitenkin seremoniassa kaikkien vieraitten nähtäväksi. Huhheijaa.
Aloittajan linkittämän puseron kaula-aukko on todellakin vielä kaula-aukko sanan varsinaisessa merkityksessä. Mutta kyllä siitäkin sisälle näkee kumartuneena.
Kun ostaa esim. puseroa, eikä halua paljastella, kannattaa tosiaan peilin edessä kumartua yms., jotta näkee, kuinka vaate käyttäytyy. Ei sitten tule yllätyksiä.
Jopa hoitoalalla on työasuja, joiden sisään näkee kumartuessa. Huh. Varsinkin ne vanhanaikaisemmat mekot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!
https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!3555447Nakkilassa on raiskattu wanhus
Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )193745Haluaisin tietää miten sulla menee
Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(951593Natoon liittymisen hinta kova.
Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht3711420Totuus on että
Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j421415Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..
Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k1671314Mikamika missä mika
Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter111259- 531229
Aiotko saattaa sen loppuun
..mikä on meillä pahasti kesken..ja milloin...en jaksa odottaa enää..54920- 39906