Moi!
Onko kokemuksia King parturista, tulliportinkadun ja puijonkadun kulmassa? 20€ mainostaa miesten leikkauksen hinnaksi, ei ainakaan kallis!
Luulisi, että pitää asiakkaita riittää, liiketila ainakin niin hyvällä paikalla, vuokrakin luultavasti melko kova...
T: Takkutukka-Jaska
Parturi King
18
5047
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin pari kaveria kehuvat paikkaa, omia kokemuksia ei ole, kun en asu lähellä.
- Anonyymi
Rasistiset viestit ja rasistiset ilmaukset ovat Suomi24:n keskusteluissa kielletty.
- Anonyymi
Itsekin olen käynyt, ei eroa sadoista muista. Ihan ok.
- Anonyymi
Toivottavasti tulliportin kadulle ei sijoiteta vanhustentaloa.
Vihje:
"Tulliportin" väärinpäin.. hehehe - Anonyymi
Tosi hauska ja vieläpä tosi. hahahah
- Anonyymi
Tämä on varmaan sitä nykyajan sosiaalista mainontaa, kun löytyy kokemusta jo King parturista ihmisiltä, vaikka viime viikolla ei ollut vielä edes teippejä ikkunassa tai parturi auki. Siistin ja viihtyisän näköinen paikka kuitenkin, toivotan menestystä!
- Anonyymi
Kaupungin ykkösparturi, joten suosittelen.
- Anonyymi
Pari kertaa olen tuolla käynyt. Jotain "itämaista poppia" soittavat. Aivan yhtä hyvän leikkauksen tekevät kuin kotimaisetkin.
Asun siinä lähistöllä ja aion käydä jatkossakin, hinnan ja laadun vuoksi.- Anonyymi
Sinähän nopea olet, jos olet jo pari kertaa käynyt.
Tämä on varmaan sitä nykyajan sosiaalista mainontaa, kun löytyy kokemusta jo King parturista ihmisiltä, vaikka viime viikolla ei ollut vielä edes teippejä ikkunassa tai parturi auki. Siistin ja viihtyisän näköinen paikka kuitenkin, toivotan menestystä!
- Anonyymi
Niistä kuvista ikkunassa tuli mieleen tämä video:
https://www.youtube.com/watch?v=kSzwwMoFLwg
Saako teiltä myös tuollaisen hiustenleikkuun? - Anonyymi
Kotimainen 30-50€ Nutiainen 20€. Työttömän on helppo valita.
- Anonyymi
Rasistiset viestit ja rasistiset ilmaukset ovat Suomi24:n keskusteluissa kielletty.
- Anonyymi
Niinpä, itse leikaten tulee halvimmaksi.
- Anonyymi
Hyvää ja ammattitaitosta duunia! Hinta-laatusuhteeltaan varmasti Kuopion parhaimpia partureita.
- Anonyymi
Aivan yliveto ja myös muut palvelut onnistuvat.
- Anonyymi00035
Parturi
- Anonyymi00036
UP!
- Anonyymi00037
Mitä kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437