Moi!
Onko kokemuksia King parturista, tulliportinkadun ja puijonkadun kulmassa? 20€ mainostaa miesten leikkauksen hinnaksi, ei ainakaan kallis!
Luulisi, että pitää asiakkaita riittää, liiketila ainakin niin hyvällä paikalla, vuokrakin luultavasti melko kova...
T: Takkutukka-Jaska
Parturi King
15
4346
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin pari kaveria kehuvat paikkaa, omia kokemuksia ei ole, kun en asu lähellä.
- Anonyymi
Rasistiset viestit ja rasistiset ilmaukset ovat Suomi24:n keskusteluissa kielletty.
- Anonyymi
Itsekin olen käynyt, ei eroa sadoista muista. Ihan ok.
- Anonyymi
Toivottavasti tulliportin kadulle ei sijoiteta vanhustentaloa.
Vihje:
"Tulliportin" väärinpäin.. hehehe - Anonyymi
Tosi hauska ja vieläpä tosi. hahahah
- Anonyymi
Tämä on varmaan sitä nykyajan sosiaalista mainontaa, kun löytyy kokemusta jo King parturista ihmisiltä, vaikka viime viikolla ei ollut vielä edes teippejä ikkunassa tai parturi auki. Siistin ja viihtyisän näköinen paikka kuitenkin, toivotan menestystä!
- Anonyymi
Kaupungin ykkösparturi, joten suosittelen.
- Anonyymi
Pari kertaa olen tuolla käynyt. Jotain "itämaista poppia" soittavat. Aivan yhtä hyvän leikkauksen tekevät kuin kotimaisetkin.
Asun siinä lähistöllä ja aion käydä jatkossakin, hinnan ja laadun vuoksi.- Anonyymi
Sinähän nopea olet, jos olet jo pari kertaa käynyt.
Tämä on varmaan sitä nykyajan sosiaalista mainontaa, kun löytyy kokemusta jo King parturista ihmisiltä, vaikka viime viikolla ei ollut vielä edes teippejä ikkunassa tai parturi auki. Siistin ja viihtyisän näköinen paikka kuitenkin, toivotan menestystä!
- Anonyymi
Niistä kuvista ikkunassa tuli mieleen tämä video:
https://www.youtube.com/watch?v=kSzwwMoFLwg
Saako teiltä myös tuollaisen hiustenleikkuun? - Anonyymi
Kotimainen 30-50€ Nutiainen 20€. Työttömän on helppo valita.
- Anonyymi
Rasistiset viestit ja rasistiset ilmaukset ovat Suomi24:n keskusteluissa kielletty.
- Anonyymi
Niinpä, itse leikaten tulee halvimmaksi.
- Anonyymi
Hyvää ja ammattitaitosta duunia! Hinta-laatusuhteeltaan varmasti Kuopion parhaimpia partureita.
- Anonyymi
Aivan yliveto ja myös muut palvelut onnistuvat.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086