Uskomatonta

Anonyymi

Miksi Varkautelaisista oikein paistaa läpi että he ovat Varkaudesta? Jotenkin sellainen 90-luvulle jämähtänyt tyyli kaikilla päällä, varsinkin naisista sen huomaa. Se iänikuinen pöyhkeä huivi kaulassa ja ylisuuri meikki päällä, hiukset juuri samalla tavalla kun ne oli yläasteella 90-luvulla. Teidät kyllä näkee kauas!

Otte kyllä outoa porukkaa...

49

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on aina pienten paikkakuntien ongelma. Ei siitä tarvitse huomauttaa, yleensä heistä tulee nopeasti kaupunkilaisia, kun pääsevät makuun.

      • Anonyymi

        Eipä ole lakia joka määrää missä vaatteissa saadaan liikkua.


    • Anonyymi

      Minä en kuule välitä mitä minusta ollaan mieltä. On kivaa,että voi mennä vaikka yövaatteissa kauppaan ja niin teen. Siinäpä töllötätte.

    • Anonyymi

      Ite oon syntynyt 1962,joten yläasteajoistani on aikaa..

    • Anonyymi

      Olen huomannut. Olen varkautelaissyntyinen ja asustan Helsingissä. Täällä on myös ihan sama rento tyyli eli laidasta laitaan. Harva muuten on nykyisin johtajistakaan kokopuvussa eikä varsinkaan kravattia näy. Yleisin asu on lököttävät harmaat collegehousut tai farkut ja nuhjuinen pusakka tai teepaita. Jotkut Kallion keikarit ovat lierihatussa ja vintage-muotisissa kuteissa mutta siis harva. Miksi Varkaudessa, pienellä rauhaisalla paikkakunnalla, pitäisi pukeutua ylihienosti? Rumat ne vaatteilla koreilee!

      • Anonyymi

        Pääasia että olette hyviä Demari ja Kokoomus äänestäjiä.Rajamäki Rajamäki Rajamäki (Kekkonen Kekkonen Kekkonen Kekkonen Kekkonen Kekkonen)


      • Anonyymi

        Kävin just tulipuvussa kaupassa,enpä huomannut ketään asian häiritsevän. Muutenkin tosi vähän ihmisiä liikenteessä. Enpä itsekään ehdi työn,kodin ja harrastuksien lomassa kytätä muiden pukeutumista tai muitakaan asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin just tulipuvussa kaupassa,enpä huomannut ketään asian häiritsevän. Muutenkin tosi vähän ihmisiä liikenteessä. Enpä itsekään ehdi työn,kodin ja harrastuksien lomassa kytätä muiden pukeutumista tai muitakaan asioita.

        Siis tuulipuvussa.


      • Anonyymi

        Hesassa on paljon enempi ryysyläisiä ja ylipainoisia. Ja niitä todella lihavia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin just tulipuvussa kaupassa,enpä huomannut ketään asian häiritsevän. Muutenkin tosi vähän ihmisiä liikenteessä. Enpä itsekään ehdi työn,kodin ja harrastuksien lomassa kytätä muiden pukeutumista tai muitakaan asioita.

        Miä meeen abcille kohta,aivan lökäreissä!


      • Anonyymi

        Oi mä pukeudun farkku,t paita,collarit,koska ne tuntuu mukavalta päällä. Minä ei tykkää epämukava vaate.


    • Anonyymi

      Älä nyt mollaa.
      Onpas erilaisia naamareita kasvoilla.
      Steriiliä ja vähemmän steriiliä.
      Vieraslajikkeilta estetään pääsemään hengityselimiimme taudinmuodossa.
      Nykyaikaista, mutta vaarallista leikkiä.
      Eikö?

      • Anonyymi

        Varkaus on iha hyvä paikka asua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varkaus on iha hyvä paikka asua.

        Niin on, kun sais vielä nämä jatkuvasti valittavat deekut pois täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, kun sais vielä nämä jatkuvasti valittavat deekut pois täältä.

        taidat itse se deeku olla kun täällä valitat,otahan tölkistä ja laita Räybanit ja ota uus kuva faceen kahden tölkin kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taidat itse se deeku olla kun täällä valitat,otahan tölkistä ja laita Räybanit ja ota uus kuva faceen kahden tölkin kanssa

        Tais kolahtaa omaan nilkkaan kun noin pillastut, hae apua.


    • Anonyymi

      Aattelin huomenna puku päällä kävellä, ylväänä.

      • Anonyymi

        Kellä ne kurahti kaupassa vai kirjastolla. Etkö osaa vessaan juosta. Eti vessoooooo.


    • Anonyymi

      Laita aloittaja meille ohjeita ja linkkejä millaisia vaatteita ja hiuksia pitäisi näkyä. Kokeillaan osaammeko olla mieliksi:)

      • Anonyymi

        Motörhead tai Iron Maiden tai Metallica paita. Farkut.


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa mitä vaatteita on varkautelaisilla. Olkaat vaikka ilman. Varkaus tai varkautelaiset ei varmasti kiinosta yhtään ketään, korkeintaan jotain sekopäistä hiipparia. Kusiaispesäkin on kiinnostavampi.

      • Anonyymi

        Vanhemmista pitää lapset huolta, tai pitäisi pitää, isä jäi hankeen. Perintä juotu, äiti seuraavana alttarille että viinaa saa. Ei riitä äitin perinnöt nuihin paariloihin.


    • Anonyymi

      MITÄ TONNE KUULUU TÄTÄ NYKYÄ. MÄ OLIN EKAN KERRAN VARKAUDESSA ASUNTOMESSUILLA 90-L ALUSSA. SEN JÄLKEEN V 2002

      • Anonyymi

        TuulipukuDemarit. Laita sinäkin tuulipuku päälle ja tule räybanit päässä terassille häröilemään hönössä, juo toisten laseista, puhu kovalla äänellä kailota oikein kunnolla. Kekkuloi ja kehu tekstaa tänne täyskönnipäällä. Iske ystävä patjahumppaan ja nosta kaupungin asukaslukua. Päivävuorossa voit apaasti muokkua pöydässä lasit päässä. Tilaa pöytään myös mättöä ettet sammu


      • Anonyymi

        Tänne kuuluu aivan loistavaa. Kajvot keotän tule läymää.


    • Anonyymi

      On joo , ihmettele tok, minä kuule kulen missä kamppeissa kulen. Tyytyväinen itteeni ja elämääni.

    • Anonyymi

      Typeryys. Jäätävä typeryys se paistaa läpi, ja sitä saa hävetä.

    • Anonyymi

      Kyllä on taas tyhjäntoimittajilla asiat tärkeysjärjestyksessä🤣

    • Anonyymi

      Mikähön aloittajaa vaivaa? Sisältä jos onnellinen,voi kulkea missä vaatteissa vaan.

    • Anonyymi

      Ysäri on muotia. Itse olen aika homssantuu. Saatan kulkea kulahtaneessa paidassa tai muuta vastaavaa. Olen luonnonläheinen höpsö. Onnellinen höppänä. Teen asioita spontaanisti. En suunnittele.

      • Anonyymi

        Kuule pukeutukaa vaikka säkkiin ei paljon kiinnosta. . Ne kuntoportaat on paskat ja 1000e/m😂 siis 1m portaita 1000eSairaalan hinnassakin ilmaa. Antakaa vaan Kokoomus Demarien tuhlata kaupungin rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule pukeutukaa vaikka säkkiin ei paljon kiinnosta. . Ne kuntoportaat on paskat ja 1000e/m😂 siis 1m portaita 1000eSairaalan hinnassakin ilmaa. Antakaa vaan Kokoomus Demarien tuhlata kaupungin rahat.

        Kokoomus ja demarit eivät antaneet edellisellä kerralla portaisiin euroakaan mutta perussuomalaisten esityksestä nyt tuli edes 50000. Hyvä persut päästään juoksemaan portaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule pukeutukaa vaikka säkkiin ei paljon kiinnosta. . Ne kuntoportaat on paskat ja 1000e/m😂 siis 1m portaita 1000eSairaalan hinnassakin ilmaa. Antakaa vaan Kokoomus Demarien tuhlata kaupungin rahat.

        Raha on kuitenkin vaan rahaa sanos böckermannin pernillakin. Eli mitä väliä. Tyylikin on tyyliä,sama se. Päivät kulkee,elämä kulkee,vuodet vierii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus ja demarit eivät antaneet edellisellä kerralla portaisiin euroakaan mutta perussuomalaisten esityksestä nyt tuli edes 50000. Hyvä persut päästään juoksemaan portaita.

        Persujen ansiostako portaat saatiin enpä olisi uskonut. Hienoa toimntaa perus suomalaisilta.


    • Anonyymi

      Miksi muiden tyylit vaivaa sinua? Jokaisella on oma tyyli. Vaate,elämäntapa,hius jne.

      • Anonyymi

        Älä omi suomi tyyliä Varkautelaisille. Kyllä koko suomi osaa pukeutua noin. Jotkut ihmiset vaan jämähtävät. Ja mitä väliä, kunhan vaatteet on puhtaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä omi suomi tyyliä Varkautelaisille. Kyllä koko suomi osaa pukeutua noin. Jotkut ihmiset vaan jämähtävät. Ja mitä väliä, kunhan vaatteet on puhtaat.

        Niin. Pesen kyl usein vaatteet.


    • Anonyymi

      Nyt sä kyllä itse sekoilet. Varkautelaiset on jymähtäneet ennemminkin johonkin vuosien 2000-2005 muotiin. Silloin oli nuo huivit ja palkkivärjätyt hiukset. Ysärillä oli Levikset ja raidalliset Marimekon paidat, eli samat mitkä nyt on kuuminta muotia!

      • Anonyymi

        Kellä täällä palkkivärijätyt hiukset näät. Pitääkin alkaa katsoa. Itsellä ei ole eikä koskaan huivia oo ollu. Heh ette siis minusta puhu😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellä täällä palkkivärijätyt hiukset näät. Pitääkin alkaa katsoa. Itsellä ei ole eikä koskaan huivia oo ollu. Heh ette siis minusta puhu😏

        Mikä on palkkivärjäys? Mutta hyvä persut, saatiin sentään portaat!


    • Anonyymi

      Itte asun Kuvansissa ja mää oon muodikas.

    • Anonyymi

      Oi me olla tyylilyyli. Älä sinä katso. Me ei etsiä miestä. Me ollaan oma elämä elämässä. Sinulla paha olla. Se tuosta näkyy läpi. Sinä varmaan olla tyylikäs itse.

    • Anonyymi

      Vene. itse omistan sellaisen . Käyn vesillä .Munasillaan .Vaatteet ei kiinnosta vittuakaan .Naiset kiinnostaa ,muttei amfetamiinin käyttäjät ,niitäkin löytyy Warkaudesta ,valitettavasti .

      • Anonyymi

        Et omista venettä. Vai joko äitin perinnölä ostit.


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe