Englantia on hyvä osata.

Anonyymi

Mukavia muistoja, kaukaa nuoruudesta.. Meillä oli englannin opettajana pitkillä hiuksilla varustettu aika muodokas nainen Maija. Hänellä oli aina pitkä hame, jossa varsin perus tuli aina vahvasti esille. Lukuisat olivat ne oppitunnit, kun kulli pamahti seisomaan. Siinä sitten yritin sitä laittaa niin, ettei kukaan huomannut. Kyllä se pärähti muillakin tunneilla. Mutta voi sanoa, että aina englannin tunnilla.

Oli 9 luokan kevät. Koulua jäljellä enää kolmisen viikkoa. Olin hieman muita kehittyneempi, ainakin omiin luokkakavereihin verrattuna. Olin hyvissä väleissä kaikkien opettajien kanssa. No koulukin meni ihan ok. Maija kysyi jatkosuunnitelmistani. No muuta en osannut sanoa kuin, että lukioon. hän oli sitä mieltä, että englantiin kannattaisi panostaa enemmän. Mutta se vaatisi omaa työtä kesän aikana. Hän voisi auttaa minua siinä, jos haluaisin. Eipä siinä kehtaa sanoa ei. Seuraavan tunnin jälkeen hän antoi minulle nipun extra tehtäviä.
Pakersin ne vaikka vähän ottivat kalloon. Palautin ne seuraavalla tunnilla. Mutta niin ettei muut huomanneet sitä. Se olisi noloa. Maija sanoi hyvä. Hän katsoo ne ja löi uuden nipun tehtäviä.
Saman viikon perjantaina olin lähdössä koulusta, kun Maija pyysi luokkaan. Sanoi, että hyvin olin selvinnyt. Katsotaanko nyt, missä oli korjaamisen varaa. No istuin alas ja hän toi paperit ja alkoi näyttämään papereita. Ekaa kertaa hän oli aivan selkäni takana ja minulla pamahti seisomaan. Keskittyminen oli äärimmäisen vaikeaa. Puolet meni ohi. Ja sen Maijakin huomasi. Et taida jaksaa keskittyä. Sanoin, että pitkä viikko ja paljon oli ollut treenejä ja pelejä.
Ok. Tule huomenna tänne klo 10. Niin katsotaan nämä tehtävät. Sanoin, että kyllä niin aikaisin jaksaisi tulla, vapaapäivä. No ok. Pääsetkö minun luokseni klo 13 olen silloin kotona. Mieheni ja lapseni ovat mökillä. No voi tulla.
Onneksi hän asui bussimatkan päässä meiltä. Tosin ajoin fillarilla sinne. Hyvää kuntoilua samalla. Olihan tämä vähän outoa, mutta ajattelin, että auttaa lukiossa. Astelin omakotitalon pihalle ja Maija tulikin vastaan. Nyt pitkä ”koulumekko” oli vaihtunut kesäisiin shortseihin ja kauluspaita valkoiseen t paitaa. Heti kyllä havainnoin, että rinnat tulivat paremmin esille kuin kouluvaatteissa.
Onneksi ei ruvennut ottaa eteen. Maija tervehti iloisesti ja lopetti pihan kastelun.
Mennään sisälle. Aloimme katsomaan tehtäviä. Kyllä katseeni vaelsi aina Maijan muodoissa. Ja arvaahan sen kuin kävi. Alkoi ottamaan eteen.
Maija kertoi, että oli aina auttanut hyviä oppilaita eteenpäin. Yksi Tuula niminen oli viime kevään päässyt yliopistoon lukemaan juuri englantia ja Maija oli hyvin tyytyväinen, kun oli saanut Tuulan innostumaan englannin kielestä.
Tehtävät oli äkkiä katsottu. Maija sanoi, että pitäisi lukea paljon sanomalehtiä ja kirjoja, jotta kieli tarttuisi paremmin. Kaikkea ei tarvitse ymmärtää, mutta lukea pitää.
Mentiin yläkertaan, jossa heillä oli kirjasto. Siellä oli kuvia myös hänen perheestään. Mies oli selvästi vanhempi ehkä n. 20-25 vuotta. Se oli aika yllätys. Maija oli kuitenkin aika nuorekas, kun ei ollut koulussa käyttämäänsä asua päällä. Katselimme kirjoja ja minä katselin kyllä myös rintoja. Valkattiin parit kirjat ja palattiin alakertaan. Maija haki meille mehua. Sitten hän alkoi jututtamaan niitä näitä. Minusta hän oli avannut pari nappia, napillisesta t paidasta. Rinnat olivat enemmän esillä. Hormonit jylläsivät ja alakerrassa alkoi olemaan ahdasta. Luulen, että Maijakin sen huomasi.
Luetko nuo kirjat ja pidetään sitten uusi tapaaminen.
Luin kirjat viikon aikana ja tulin sovitusti torstai iltana Maijan luo. Perhe oli edelleen mökillä, joten saimme rauhassa jutella englanniksi kirjoista. Maija tuli ihan viereeni istumaan, ja hajuveden haju oli huumaava. Hänellä oli keväiset kotihousut ja löysä paita, jonka kainaloiden alta näkyi rintojen kaaria.
Samalla kun juteltiin Maija vähän väliä kosketteli minua, ikään kuin huomaamatta. Nyt hän nappasi halauksen, kun osasin vastata hyvin englanniksi. Halauksessa oli kyllä pieni viive. Tunsin rinnat kehoani vasten. Ja ajatukset sinkoilivat minne sattuu.
Maija sanoi, että hakee juotavaa. Hän toi mehua ja valkoviiniä. Ei kai minua haittaa, jos hän ottaa lasillisen. Sanoin ei tietenkään. Minä voin ottaa mehua. Maija sanoi, toki voit ottaa molempia, jos haluat. No se sopi. Otin vähän valkkaria ja mehua. Nyt aloimme puhumaan suomeksi. Maija kyseli kesän suunnitelmia ja kautta rantain tytöistä. Hän kertoi, että heillä oli menossa avioeroprosessi. Ikävä mutta välttämätön asia.

4

3464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      2/2Ikävä mutta välttämätön asia.
      Vaikka join vain vähän valkoviiniä se tuntui sukissa. Maija otti toisenkin lasillisen. Hän vei keskustelun taas tyttöihin. Vannotti, että kun olen komea mies niin aina pitää kohdella naisia hyvin. Outoa puhetta. Samalla hän silitti poskeani.
      Tule mennään yläkertaan. Menin hänen perässänsä ja katselin heiluvaa persettä. Ei paha, mietin. Emme menneet kirjastoon vaan, Maijan makuuhuoneeseen. Hän sanoi, että he ovat jo monta vuotta nukkuneet eri huoneessa. Lasten takia ovat olleet yhdessä.
      Nyt hän tuli minun lähelleni. Sanoi, että kyllä sitä tallainen opettajakin kaipaa miesseuraa. Mutta tallainen pikku kaupunki niin äkkiä juorut leviävät. Osaatko sinä pitää salaisuudet? Sanoin että tietenkin. Hän tuli aivan lähelle, hajuvesi tunkeutui minun sieraimiini. Olisitko sinä minun salainen mieheni hän kysyi? Samalla hän otti käteni ja ohjasi se ihanalle rinnalleen. Olin sanaton. Nyt hän toi huulensa minun suulleni. Ja olin aivan tönkkönä. Maija alkoi suutelemaan minua. Nyt uskalsin laittaa käteni hänen ympärilleen ja suudella kunnolla. Käteni hakeutui opettajani takapuolelle. Ne olivat herkulliset. Maija taittoi nopeasti puseron päältään ja hänelle oli isommat rinnat, kun kuvittelin. Samalla hän otti minulta paidan ja repi shortsit boksereineen alas. Jännitystä oli sen verran ilmassa, että minulla oli puoliseisokki. Hän suuteli uudelleen ja samalla hiveli kädellä munaani. Joka äkkiä nousi täyteen latinkiin. Räpläsin rintaliivien kanssa, mutta en saanut hakasia auki. Maija vetäytyi ja avasi rintaliivit ja samalla otti housunsa pois. Hän oli huolellisesti ajanut alakertansa. Näky oli melkoinen. Hän kysyi, olenko ollut aiemmin naisten kanssa. Sanoin, etten ole. Pieni hymy tuli hänen kasvoilleen. Ja hän polvistui eteeni ja otti minun kaluni suuhun. Ensin varovasti suudelleen, sitten pikkuhiljaa kokonaan suuhunsa. Minulta meinasi taju lähteä. En voinut kauaa pidätellä varmaan sen 30 sekuntia. Koko lasti lävähti Maijan suuhun. Olin noloa. Mutta hän sanoi , hyvä nyt on turhat paineet poistettu.
      Maija avasi vuoteensa ja veti minut mukaan. Suutelimme päällekkäin pitkään, samalla sain hyväillä rintoja. Ja ne rinnat olivat isohkot ja nännit kivi kovina. Kerrassaan upeata.

      Pikkuhiljaa hän ohjasi minua alaspäin. Ensi kertaa olin iholla kiinni naisellisen naisen pillussa. Aloin luontaisesti nuolemaan pillua. Välillä Maija ohjaili minua. Hän huokaili todella voimakkaasti ja painoi samalla kädelleen minua pilluaan vasten. Meinasi henki välillä loppua.
      Hän käänsi minut kyljelleni ja alkoi hieromaan munaani. Samalla hän otti sen suuhunsa ja se jäykistyi nopeasti. Kun se oli kivi kovana, hän kiepsahti selälleen. laittoi tyynyn perseen alle ja veti minut päällensä. Hänen jalkansa olivat täysin auki. Aloin sovittamaan kömpelösti munaani hänen pilluunsa. Maija otti kiinni munastani ja ohjasi minut sisään. Tunne oli mahtava. Luontaisesti aloin liikkumaan. Maija painoi takapuolesta tahtia. Hänen ääntelynsä vähän hämmästytti minua. Mutta se oli nautinnon ääni. Paina paina hän vain hoki. Voit laskea sisään. Ja minä painoin. liki 20 vuotta vanhempaa opettajaani. Pakko sanoa , että laukeaminen oli niin voimakas, etten oikein muista siitä mitään. Tajunta palasi, kun olin Maijan päällä ja muna edelleen hänen sisällään.
      Vähän olin nolona, mutta Maija antoi kevyen suudelman ja sanoi, kiitos olit tosi hyvä. Ja minä olin menettänyt poikuuteni, mukavalla tavalla. Emme vielä sinä iltana lopettaneet heti, mutta minun piti lähteä kotiin.
      Se kesä oli aikamoista englannin opiskelua, mutta siitä ehkä lisää myöhemmin: Mahtava muisto.

      • Anonyymi

        Aika kuiva tarina. Havaitsee että ei ole kokemusta kirjoittamisesta, eikä mielikuvitusta värittää tilanteita tämän mehukkaammiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kuiva tarina. Havaitsee että ei ole kokemusta kirjoittamisesta, eikä mielikuvitusta värittää tilanteita tämän mehukkaammiksi.

        Se oli realistinen aito kokemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli realistinen aito kokemus.

        Niinhän ne kaikki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe