Tykkäisin tisseitä!

Olisko Mikkeli savonlinna alueella naista joka tykkäisi kun imisin ja hieroisit nännit koviksi hitaasti nauttien ja nautintoa antaen.

21

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen Pukaharjulla varattu 42v terve nainen, tykkäisin pitkistä hyväilyistä vaikka autossa kesä iltana😗

      • Kiitos kiinnostuksesta!
        Viestittele mulle sinisilmä5
        Niin ei ole häiriö tekijöitä.


      • Anonyymi

        Moi,
        Intohimoinen 47, 180/90 sporttinen kielimies olisi heinäkuussa Punkaharjun lähistöllä lomailemassa.
        Voisin hakea sut kyytiin joku ilta ja ajellaan jonnekin rauhaisaa paikkaan 😉
        [email protected] osoitteesta saat mut kiinni, sovitaan jatkosta s-postitse. 😘


      • Anonyymi

        Voitais tavata joku päivä. Olen 50v savonlinnasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitais tavata joku päivä. Olen 50v savonlinnasta

        Miksipä ei😊 Olthan täysin terve myös hammaskalusto kunnossa. Kerro halutko pekästään nauttia rinnoistani koko D😋


      • Anonyymi

        Satutko liikkumaan pks suunnilla, jos tapaisimme joku kerta? Täällä olisi halukas tissien imijä M40


    • Anonyymi
    • On vammat kunnossa käyn hammaslääkärissä joka vuosi.
      Riittää sun ihanat rinnat D kokoa.
      Viestittele sähköpostiini ei ole hörhöjä liikkeellä.

      • Anonyymi

        Ihana kun tykkäät suuremmista nautin rintojeni hyväilystä sekä imemisestä, samalla kun sormetat hellästi😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun tykkäät suuremmista nautin rintojeni hyväilystä sekä imemisestä, samalla kun sormetat hellästi😗

        Hhmm, haluaisin sormettaa sua samalla kun nuolen, imen huuliasi, klittaasi kunnes vavahtelet orgasmin voimassa ja squirttaat ihanasti kasvoilleni 😋
        👅-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hhmm, haluaisin sormettaa sua samalla kun nuolen, imen huuliasi, klittaasi kunnes vavahtelet orgasmin voimassa ja squirttaat ihanasti kasvoilleni 😋
        👅-mies

        Oletko sinisilmä vai Savonlinnan mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinisilmä vai Savonlinnan mies.

        Kolmas vaihtoehto 😘
        Siellä lähistöllä heinäkuussa vieraileva mies.
        (30.6, 21:06 edellisen vastauksen kirjoittanut.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas vaihtoehto 😘
        Siellä lähistöllä heinäkuussa vieraileva mies.
        (30.6, 21:06 edellisen vastauksen kirjoittanut.)

        Olet löytö ihana sellainen😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet löytö ihana sellainen😋

        Kiva kuulla...haluaisitko kenties tavata mut, kun siellä päin heinäkuussa vierailen?
        Sovitaan joku kiva paikka kiihkeälle "picknikille".
        Haluan maistella sua, sun herkkujasi viltin päällä 😋


    • Tuli kirjoitus virhe.
      Eli hampaat ovat hyvässä kunnossa.

    • Viestittele mulle sovitaan tapaaminen.
      Nauttisin sinun D kupin rinnoista ja sormeten hellästi, saisit kanssa nautinnon.

      • Anonyymi

        Saan herkästi ja useasti😋 Miten pääset liikkuu iltaisin tai viikon loppuisin, voisin ajaa puoli tiehen vastaan etsiä rauhallisen paikan jossa nauttisimme😗


    • Pääsen tulemaan viikonloppuisin sunnuntaina varmemmin.
      Viikollallakin käy satunnaisesti.
      Nautitaan!!!!

      • Anonyymi

        Tulevana sunnuntaina voisi onnistua jos mies menee kavereiden kanssa mökille Imatralle. Toivois ettei vettä satais vois oleilla viltin päällä, ottaisin kahvit ja pientä naposteltavaa mukaan.😗


    • Kuulostaa erinomaiselta nautitaan toisistamme.

      • Anonyymi

        Eihän sua haittaa jos toi mun tippuri tarttuu sinuun haluan vaan nauttia viltillä 😗


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe