Tykkäisin tisseitä!

Olisko Mikkeli savonlinna alueella naista joka tykkäisi kun imisin ja hieroisit nännit koviksi hitaasti nauttien ja nautintoa antaen.

21

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen Pukaharjulla varattu 42v terve nainen, tykkäisin pitkistä hyväilyistä vaikka autossa kesä iltana😗

• Kiitos kiinnostuksesta!
        Viestittele mulle sinisilmä5
        Niin ei ole häiriö tekijöitä.

• Anonyymi

Moi,
        Intohimoinen 47, 180/90 sporttinen kielimies olisi heinäkuussa Punkaharjun lähistöllä lomailemassa.
        Voisin hakea sut kyytiin joku ilta ja ajellaan jonnekin rauhaisaa paikkaan 😉
        [email protected] osoitteesta saat mut kiinni, sovitaan jatkosta s-postitse. 😘

• Anonyymi

Voitais tavata joku päivä. Olen 50v savonlinnasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitais tavata joku päivä. Olen 50v savonlinnasta

Miksipä ei😊 Olthan täysin terve myös hammaskalusto kunnossa. Kerro halutko pekästään nauttia rinnoistani koko D😋

• Anonyymi

Satutko liikkumaan pks suunnilla, jos tapaisimme joku kerta? Täällä olisi halukas tissien imijä M40

• Anonyymi
    • On vammat kunnossa käyn hammaslääkärissä joka vuosi.
      Riittää sun ihanat rinnat D kokoa.
      Viestittele sähköpostiini ei ole hörhöjä liikkeellä.

• Anonyymi

Ihana kun tykkäät suuremmista nautin rintojeni hyväilystä sekä imemisestä, samalla kun sormetat hellästi😗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana kun tykkäät suuremmista nautin rintojeni hyväilystä sekä imemisestä, samalla kun sormetat hellästi😗

Hhmm, haluaisin sormettaa sua samalla kun nuolen, imen huuliasi, klittaasi kunnes vavahtelet orgasmin voimassa ja squirttaat ihanasti kasvoilleni 😋
        👅-mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hhmm, haluaisin sormettaa sua samalla kun nuolen, imen huuliasi, klittaasi kunnes vavahtelet orgasmin voimassa ja squirttaat ihanasti kasvoilleni 😋
        👅-mies

Oletko sinisilmä vai Savonlinnan mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinisilmä vai Savonlinnan mies.

Kolmas vaihtoehto 😘
        Siellä lähistöllä heinäkuussa vieraileva mies.
        (30.6, 21:06 edellisen vastauksen kirjoittanut.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmas vaihtoehto 😘
        Siellä lähistöllä heinäkuussa vieraileva mies.
        (30.6, 21:06 edellisen vastauksen kirjoittanut.)

Olet löytö ihana sellainen😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet löytö ihana sellainen😋

Kiva kuulla...haluaisitko kenties tavata mut, kun siellä päin heinäkuussa vierailen?
        Sovitaan joku kiva paikka kiihkeälle "picknikille".
        Haluan maistella sua, sun herkkujasi viltin päällä 😋

• Tuli kirjoitus virhe.
      Eli hampaat ovat hyvässä kunnossa.

• Viestittele mulle sovitaan tapaaminen.
      Nauttisin sinun D kupin rinnoista ja sormeten hellästi, saisit kanssa nautinnon.

• Anonyymi

Saan herkästi ja useasti😋 Miten pääset liikkuu iltaisin tai viikon loppuisin, voisin ajaa puoli tiehen vastaan etsiä rauhallisen paikan jossa nauttisimme😗

• Pääsen tulemaan viikonloppuisin sunnuntaina varmemmin.
      Viikollallakin käy satunnaisesti.
      Nautitaan!!!!

• Anonyymi

Tulevana sunnuntaina voisi onnistua jos mies menee kavereiden kanssa mökille Imatralle. Toivois ettei vettä satais vois oleilla viltin päällä, ottaisin kahvit ja pientä naposteltavaa mukaan.😗

• Kuulostaa erinomaiselta nautitaan toisistamme.

• Anonyymi

Eihän sua haittaa jos toi mun tippuri tarttuu sinuun haluan vaan nauttia viltillä 😗

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      76
      5914
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      279
      5206
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3284
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2703
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      10
      2656
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1635
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1585
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1428
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1390
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      134
      950
    Aihe