Paras snägäri

Anonyymi

Oulun ja lähialueen parhaat snägäri grilli kiskat tähän. Roadtripillä pysähytää oleskelemaan päiväksi nii saa ruokapaikkoja ja tekemistä!!

Sporttiset mimmit myös yhteyttä. Täältä tulossa autollinen komeit kollei😎😎

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei Oulussa ole snägäreitä. Rillikoppeja kylläkin.

    • Anonyymi

      Mitäh???? Onko rillit huurussa alentunut jo näin alas,...

    • Anonyymi

      Pysy kotona. korona.. Ota itse selvää. Äläkä täällä kysele tyhmiä.

      • Anonyymi

        Kyllä kait se tyhmää on lähteä itse selvää ottamaan, kun tällainen palsta on sitä varten. Tyhmä taidat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kait se tyhmää on lähteä itse selvää ottamaan, kun tällainen palsta on sitä varten. Tyhmä taidat olla.

        Luulisi että olisi oikeesti ollut jotakin kysyttävää. Eikä aivan turhaa.. luottaa toisten ihmisten kirjoituksiin. Eläkää itse eikä muiden kirjoituksen mukaan. Liikkukaa vähän. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi että olisi oikeesti ollut jotakin kysyttävää. Eikä aivan turhaa.. luottaa toisten ihmisten kirjoituksiin. Eläkää itse eikä muiden kirjoituksen mukaan. Liikkukaa vähän. 🤣

        Siis oululaiset elää täysin toisten mielipiteillä. Eihän täällä itse ajatella. Jos joku sanoo että paska on hyvää, niin nämä syö sitä ja se on niistä hyvää. Tietää jo mitä snägäreitä nämä tarjoaa; Järvi-grilli, Höyhtyän grilli ja Lehtokipsa, jotka nekin kaupungin parhaimmiksi väitettyinä myyvät ihan täyttä skeidaa. Mutta kova ja kallis homma se olis joka grilli kiertää, joten Ihan hyvä kun käytetään nykyajan teknologiaa avuksi. Ja on ekologisempaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oululaiset elää täysin toisten mielipiteillä. Eihän täällä itse ajatella. Jos joku sanoo että paska on hyvää, niin nämä syö sitä ja se on niistä hyvää. Tietää jo mitä snägäreitä nämä tarjoaa; Järvi-grilli, Höyhtyän grilli ja Lehtokipsa, jotka nekin kaupungin parhaimmiksi väitettyinä myyvät ihan täyttä skeidaa. Mutta kova ja kallis homma se olis joka grilli kiertää, joten Ihan hyvä kun käytetään nykyajan teknologiaa avuksi. Ja on ekologisempaakin.

        Joo, ei köyhän kannata itse ottaa selvää. Missä on paras annos. Luottaa vaan henkilöiden kirjoituksiin. Jolla voi olla omat asiat mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei köyhän kannata itse ottaa selvää. Missä on paras annos. Luottaa vaan henkilöiden kirjoituksiin. Jolla voi olla omat asiat mielessä.

        Mitkä omat asiat mielessä? Ei ne ole omia suoria, vaan näille lampaille kun joku kertoo jotain, niin ne alkaa liputta sen puolesta mitä muutkin. Huomaa että on yliopistokaupunki kyseessä ja omaa järkeä ei osata käyttää. Mutta jos parhaan grillin meinaa huonoista löytää, se on kallista ja aikaa vievää.


    • Anonyymi

      Ei Oulussa ole. Oululaisten tai siis yleiset muilta kyseenalaistamatta kopioidut mielipiteet hyvästä grilliruoast tässä kaupungissa perustuu mielipiteisiin 90 -luvulta, kun ei ollut kuin niitä paikkoja jossa jauhoista ja teurasjätteestä tehdyistä einespihveistä ja makkaroista tehtiin ns. grilliruokaa, joka maustettiin aina saman makuiseksi runsailla ketsupilla, sinapilla ja kurkkusalatilla. Ihan sama oli mitä jätettä sinne iskettiin, niin maku oli sama. Huonon raaka- aineen peittelyä se on edelleenkin grillillä. Annokset on sellaisia että kaikki sotkettu yhteen, niin ei voi vaikkapa maistaa lihan laatua erikseen.

      Eli ikävä kyllä en voi sinulle antaa vastausta asiassa.

    • Anonyymi

      Grilleriinassa oli mukava piipahtaa purilaisella baari-illan päätteeksi, vieläkö lie olemassa
      Ja Mannerheimin puiston grillillä ja
      😋😋

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe