Lienee normisettiä että nopeus seilaa. Ylämäissä -10 kph ja alamäissä 10 kph. Normisettiä suzukikuskeille.
Mites Suzukin vakionopeudensäädin
6
188
Vastaukset
- Anonyymi
Nopeus pysyy kylläkin vakiona , mutta aluksi tuntui oudolta kun alamäet mennään kuin olisi jarru päällä vakkarin säädellessä ajonopeutta.Tosin hybridijärjestelmän akku latautuu alamäkeen ajettaessa.
Loppuvuodesta tulee Susukilta kiinnostava uutuus tojosusukin yhteistyön tuloksena markkinoille ACross. - Anonyymi
"Lienee normisettiä että nopeus seilaa. Ylämäissä -10 kph ja alamäissä 10 kph. Normisettiä suzukikuskeille."
-Itsellä 1.4 Boosterjet Vitara automaattina ja nopeus säilyy kyllä niin hyvin, ettei minkäänlaista vaihtelua kykene huomaamaan. Sama juttu kuin tuolla edellisellä vastaajalla, vakionopeuden säädin toimii nimensä mukaisesti myös alamäessä pitäen pyydetyn nopeuden myös toiseen suuntaan.
-Pari vuotta sitten kiskoin varusteineen ja retkivermein jne noin tonnin painoisen ja 6m vene traileri retkikamat yhdistelmän maan lähes päästä päähän ja valtatieosuudet taittuivat luonnollisesti ihan vakkarilla uskomattoman vaivatta. Esimerkiksi Saariselän kohdalla on etelän eläjälle varsin huimat nousut ja laskut ja senkin Boosterjet kiskoi täydellisen nikottelematta ylös. Toki koneesta kuuli, että töitä tehdään ja bensaa paloi tuplat normaaliin.
Mikä yllättävintä, ennestään vakaa ajettava muuttui raskaan vene trailerisetin kanssa vakaudeltaan kuin junaksi! Ainoa ylläri matkalla oli Nellimin kymmenien kilometrien mittainen tietyömaa, kun tieto siitä oli mennyt jotenkin täysin ohi.
Kaiken kaikkiaan, Vitara on yllättänyt kokonaisuutena positiiviseen suuntaan ja paljon, ennakkotoiveisiin nähden.- Anonyymi
Nellimin tie kulkee jyrkkäpiirteisessä ja kivisessä maastossa ja tien linjauksessa tarvitaan paljon kalliolouhintaa. Suurin kallioleikkaus Kaitavaarassa on jo tehty ja myöhemmin niitä tehdään tänä kesänä lisää mm. Mustolassa. Kiertoteitä tarvitaan jonkin verran, tänä kesänä sellainen on luvassa ainakin Mustolaan. Kaitavaarassa uutta tielinjaa tehdään 3,8 km ja uusi tie kulkee paikoitellen huomattavasti vanhaa tietä korkeammalla.
https://www.saariselkanyt.com/kesa-2018/nellimin-tienrakennus/ - Anonyymi
samanlaisia kokemuksia useiden Lapinreisujen jälkeen vene perässä ja joka keikka 2800 km.
Vakkari pitää tarkasti nopeuden, joskus kiusallisen tarkasti kun haluaisi vähän joustoa. Mutta onneksi sen voikin ohittaa sillä että lisää kaasua.
- Anonyymi
Nopeus tahtoo seilata kun on väännötön kone.
- Anonyymi
pötyä. Minulla on 1.6 ATM joka on tehoiltaan ja väännöiltään pienin mutta on silti aina ollut riittävä. Yhtään en ole lisää kaivannut. Vakkari toimii kuin junan vessa ja on tarvittaessa hyvinkin ärhäkäs kun ylämäki tulee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 931245
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128