Rakastan sinua

Anonyymi

Jos olisin tiennyt mitä tunteita tässä on käyty läpi, en olisi sinua halunnut koskaan oppia tuntemaankaan. Miten ihminen voi rakastua näin palavasti.. Hiipien se vain kaikki kävi ja tunnemyrskyt on kamalat, ei rakkaus aina ole kivaa. En halua koskaan enään ihastuakkaan kehenkään, sattuu liikaa. Parempi pysyä yksi, ei satu. Silti, kaipaan, rakastan.. vieläkin.

23

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä, jos sanoisit tuon sille rakkauden kohteellesi kasvotusten, voisi olla vaikutusta?

    • Anonyymi

      Voi teitä murmeleita. Olen sitä mieltä kun käy kaikki tunne skaalat läpi että on mahdollisesti yksin ilman rakkautta niin sen jälkeen on paljon parempi fiilis kun sen vain ymmärtää eikä tarvitse odottakaan mitään. Ihan omapohjaista kokemusta ettei melkeimpä koskaan saa sitä mitä haluaisi niin on tyydyttävä siihen vähään mitä on.

    • Anonyymi

      Rakastat? Naista?

      • Anonyymi

        Naista rakastan.


      • Anonyymi

        Ei tietenkään rakasta. Rakastunut ihminen voi olla yhteydessä ihan suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naista rakastan.

        Miksi rakastat häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi rakastat häntä?

        Sitä tässä olen itsekin ihmetellyt. Hurmaava ja aito ihminen. Rakkaus ei vaan sovi minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tässä olen itsekin ihmetellyt. Hurmaava ja aito ihminen. Rakkaus ei vaan sovi minulle.

        Miksi ei sopisi? Elämä aika tyhjää ilman rakkautta. Milloin juttelit hänen kanssaan viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tässä olen itsekin ihmetellyt. Hurmaava ja aito ihminen. Rakkaus ei vaan sovi minulle.

        Mä ymmärrän varsin hyvin, että rakkaus ei sovi kaikille ja yksipuolinen rakkaus on kaameaa. Rakkaus väärään ihmiseen, joka ei itse tunne vahvasti, jonka rakkauden kieli on ihan eri kuin sinun ja joka ei sitoudu, ei välttämättä ole kivaa. Tulee herkästi mustasukkaisuutta ym. Jos rakkauden kohteensa kanssa voi puhua niin semmoinen toimii paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ymmärrän varsin hyvin, että rakkaus ei sovi kaikille ja yksipuolinen rakkaus on kaameaa. Rakkaus väärään ihmiseen, joka ei itse tunne vahvasti, jonka rakkauden kieli on ihan eri kuin sinun ja joka ei sitoudu, ei välttämättä ole kivaa. Tulee herkästi mustasukkaisuutta ym. Jos rakkauden kohteensa kanssa voi puhua niin semmoinen toimii paremmin.

        Muistutan, että sitoutuminen vaatii yhteistä sopimusta. Sitä ennen toki helposti varaa itse itsensä, mutta siihen ei ole velvoitteita.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kerro se hänelle, ehkä hänkin rakastaa sinua.

    • Anonyymi

      Sama täällä. Olisin jättänyt väliin.

    • Anonyymi

      Vielä muutama päivä... olisipa päivillä siivet.

    • Anonyymi

      Rakastamista ei kannata surra mutta jos on jättänyt rakastamatta sitä joutuu suremaan ja katumaan myöhemmin

      • Anonyymi

        Kyllä juuri noin ja jos rakkauden kohtaa niin sitä ei kannata jättää kokematta, näin sanovat viisaat. Kyllä rakkauksista varmaan vahvin on intohimopitoinen rakkaus. Monet silti menee yhteen ihmisen kanssa, johon on ystävyyteen ja lämpöön perustuvia tunteita eniten, monesti vieläpä silloin kun on intohimoisiakin rakkauden tunteita johonkin toiseen, ehkä jopa siihen elämänsä suurimpaan tai suurimpiin kuuluviin rakkauksiin. Tämäkin on normaalia ja monilke sopiikin niin. Mutta jos sen suuren rakkauden kohtaa, niin monesti sitä ei kannattaisi ohittaa. Toki tunteet voi olla yksipuolisiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juuri noin ja jos rakkauden kohtaa niin sitä ei kannata jättää kokematta, näin sanovat viisaat. Kyllä rakkauksista varmaan vahvin on intohimopitoinen rakkaus. Monet silti menee yhteen ihmisen kanssa, johon on ystävyyteen ja lämpöön perustuvia tunteita eniten, monesti vieläpä silloin kun on intohimoisiakin rakkauden tunteita johonkin toiseen, ehkä jopa siihen elämänsä suurimpaan tai suurimpiin kuuluviin rakkauksiin. Tämäkin on normaalia ja monilke sopiikin niin. Mutta jos sen suuren rakkauden kohtaa, niin monesti sitä ei kannattaisi ohittaa. Toki tunteet voi olla yksipuolisiakin.

        Nuo intohimoiset tunteet ovat usein paljolti fyysistä vetovoimaa. Olen alkanut miettimään tekeekö se onnelliseksi. Ystävyys voi syvetä rakkaudeksi ja kumppanuudeksi ja hellyydeksi. Olen tajunnut liian myöhään etten ole osannut arvostaa ja kiinnittää huomiota niihin ihmisiin jotka olisivat tehneet aidosti onnelliseksi.


    • Anonyymi

      Oletko sanonut hänelle suoraan rakastavasi?

    • Anonyymi

      4 päivää... <3

      • Anonyymi

        Odotan kirjettäsi


    • Anonyymi

      Odotan huomista, silloin saan kertoa sinulle paljon <3

    • Anonyymi

      Tuntuu pahalta lukea, että "rakkaus ei sovi minulle". Itselleni se sopisi oikein hyvin, haluaisin osoittaa rakkauden tunteitani ja viettää hänen kanssaan aikaa. Sen sijaan olen yksin kotona, makaan sängyssä ja itken. Hän ei halua samaa, mikä tuntuu sietämättömältä. Muutama hyvä hetki vuosien aikana. Sumeilematon haukkuminen ja välien katkaisu. Taisin kohdata narsistin. Jotain muuta odotin.

    • Anonyymi

      Nyt tuntuu hyvälle :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe