Rakastan sinua

Anonyymi

Jos olisin tiennyt mitä tunteita tässä on käyty läpi, en olisi sinua halunnut koskaan oppia tuntemaankaan. Miten ihminen voi rakastua näin palavasti.. Hiipien se vain kaikki kävi ja tunnemyrskyt on kamalat, ei rakkaus aina ole kivaa. En halua koskaan enään ihastuakkaan kehenkään, sattuu liikaa. Parempi pysyä yksi, ei satu. Silti, kaipaan, rakastan.. vieläkin.

23

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä, jos sanoisit tuon sille rakkauden kohteellesi kasvotusten, voisi olla vaikutusta?

    • Anonyymi

      Voi teitä murmeleita. Olen sitä mieltä kun käy kaikki tunne skaalat läpi että on mahdollisesti yksin ilman rakkautta niin sen jälkeen on paljon parempi fiilis kun sen vain ymmärtää eikä tarvitse odottakaan mitään. Ihan omapohjaista kokemusta ettei melkeimpä koskaan saa sitä mitä haluaisi niin on tyydyttävä siihen vähään mitä on.

    • Anonyymi

      Rakastat? Naista?

      • Anonyymi

        Naista rakastan.


      • Anonyymi

        Ei tietenkään rakasta. Rakastunut ihminen voi olla yhteydessä ihan suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naista rakastan.

        Miksi rakastat häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi rakastat häntä?

        Sitä tässä olen itsekin ihmetellyt. Hurmaava ja aito ihminen. Rakkaus ei vaan sovi minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tässä olen itsekin ihmetellyt. Hurmaava ja aito ihminen. Rakkaus ei vaan sovi minulle.

        Miksi ei sopisi? Elämä aika tyhjää ilman rakkautta. Milloin juttelit hänen kanssaan viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tässä olen itsekin ihmetellyt. Hurmaava ja aito ihminen. Rakkaus ei vaan sovi minulle.

        Mä ymmärrän varsin hyvin, että rakkaus ei sovi kaikille ja yksipuolinen rakkaus on kaameaa. Rakkaus väärään ihmiseen, joka ei itse tunne vahvasti, jonka rakkauden kieli on ihan eri kuin sinun ja joka ei sitoudu, ei välttämättä ole kivaa. Tulee herkästi mustasukkaisuutta ym. Jos rakkauden kohteensa kanssa voi puhua niin semmoinen toimii paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ymmärrän varsin hyvin, että rakkaus ei sovi kaikille ja yksipuolinen rakkaus on kaameaa. Rakkaus väärään ihmiseen, joka ei itse tunne vahvasti, jonka rakkauden kieli on ihan eri kuin sinun ja joka ei sitoudu, ei välttämättä ole kivaa. Tulee herkästi mustasukkaisuutta ym. Jos rakkauden kohteensa kanssa voi puhua niin semmoinen toimii paremmin.

        Muistutan, että sitoutuminen vaatii yhteistä sopimusta. Sitä ennen toki helposti varaa itse itsensä, mutta siihen ei ole velvoitteita.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kerro se hänelle, ehkä hänkin rakastaa sinua.

    • Anonyymi

      Sama täällä. Olisin jättänyt väliin.

    • Anonyymi

      Vielä muutama päivä... olisipa päivillä siivet.

    • Anonyymi

      Rakastamista ei kannata surra mutta jos on jättänyt rakastamatta sitä joutuu suremaan ja katumaan myöhemmin

      • Anonyymi

        Kyllä juuri noin ja jos rakkauden kohtaa niin sitä ei kannata jättää kokematta, näin sanovat viisaat. Kyllä rakkauksista varmaan vahvin on intohimopitoinen rakkaus. Monet silti menee yhteen ihmisen kanssa, johon on ystävyyteen ja lämpöön perustuvia tunteita eniten, monesti vieläpä silloin kun on intohimoisiakin rakkauden tunteita johonkin toiseen, ehkä jopa siihen elämänsä suurimpaan tai suurimpiin kuuluviin rakkauksiin. Tämäkin on normaalia ja monilke sopiikin niin. Mutta jos sen suuren rakkauden kohtaa, niin monesti sitä ei kannattaisi ohittaa. Toki tunteet voi olla yksipuolisiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juuri noin ja jos rakkauden kohtaa niin sitä ei kannata jättää kokematta, näin sanovat viisaat. Kyllä rakkauksista varmaan vahvin on intohimopitoinen rakkaus. Monet silti menee yhteen ihmisen kanssa, johon on ystävyyteen ja lämpöön perustuvia tunteita eniten, monesti vieläpä silloin kun on intohimoisiakin rakkauden tunteita johonkin toiseen, ehkä jopa siihen elämänsä suurimpaan tai suurimpiin kuuluviin rakkauksiin. Tämäkin on normaalia ja monilke sopiikin niin. Mutta jos sen suuren rakkauden kohtaa, niin monesti sitä ei kannattaisi ohittaa. Toki tunteet voi olla yksipuolisiakin.

        Nuo intohimoiset tunteet ovat usein paljolti fyysistä vetovoimaa. Olen alkanut miettimään tekeekö se onnelliseksi. Ystävyys voi syvetä rakkaudeksi ja kumppanuudeksi ja hellyydeksi. Olen tajunnut liian myöhään etten ole osannut arvostaa ja kiinnittää huomiota niihin ihmisiin jotka olisivat tehneet aidosti onnelliseksi.


    • Anonyymi

      Oletko sanonut hänelle suoraan rakastavasi?

    • Anonyymi

      4 päivää... <3

      • Anonyymi

        Odotan kirjettäsi


    • Anonyymi

      Odotan huomista, silloin saan kertoa sinulle paljon <3

    • Anonyymi

      Tuntuu pahalta lukea, että "rakkaus ei sovi minulle". Itselleni se sopisi oikein hyvin, haluaisin osoittaa rakkauden tunteitani ja viettää hänen kanssaan aikaa. Sen sijaan olen yksin kotona, makaan sängyssä ja itken. Hän ei halua samaa, mikä tuntuu sietämättömältä. Muutama hyvä hetki vuosien aikana. Sumeilematon haukkuminen ja välien katkaisu. Taisin kohdata narsistin. Jotain muuta odotin.

    • Anonyymi

      Nyt tuntuu hyvälle :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe