Pennut prkl...!

Anonyymi

Käyttivät kanavatien venelaituria vesileikeissään nyt helteitten aikaan. Heiluttivat ponttooneja painollaan yrittäen tehdä mahdollisimman suurta aallokkoa. Ensinnäkään venelaituri ei ole leikkipaikka, ja toiseksi sinne ei ole asiaa muilla kuin venepaikan omistajilla.
Sitä vaan, että järki käteen, ja muualle leikkimään, ei venelaitureille.
Niin ja satuin muutaman kuvan ottamaan "leikkijöistä"

11

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisit sitten ruilauttanut vaikka ilmakiväärillä heidän peräänsä.

      Olisiko se auttanut asiaa jotenkin?

    • Anonyymi

      Ennenvanhaan tuollainen touhu olisi saatu poikki kun joku ukko olisi vähän korottanut ääntään. Nyt jos menet mitään sanomaan, niin poliisi tulee noutamaan, ei ilkivaltaisia nulikoita vaan sen, joka on erehtynyt sanomaan niille mitään... ja ilkivallanteko saa rauhassa jatkua...

      • Anonyymi

        Joo näin se on. Ennen kun olin penska, tuli tukkapöllyä jos teit hölmöilyjä. Mutta nepä loppuivatkin siihen. Nykyään ei saa missään tapauksessa tehdä niin?? Siksipä kakarat riehuu noin!


    • Anonyymi

      No, penskat välillä tekevät omia juttujaan. Niin meistä jokainen on tehnyt joskus.
      Minullakin on vene laiturissa, mutta en omista venepaikkaa.

    • Anonyymi

      En tiedä oliko aallokko viikolla heiluttanut venettä niin, että yksi vetolaatikko oli lentänyt lattialle, pieni ensiapupakkaus siirtynyt toista metriä ikkunatasolta lattialle. Lepuuttaja tyhjentynyt...ne laitoin aallokon syyksi, mutta nyt kun tulin käymään huomasin pienen työkalusatsin hävinneen. Poliisi ei ala tällaisia pikkujuttuja tutkimaan, ei riitä resurssit, ymmärrän kyllä. Mut voisikohan kunta tehdä asialle jotain, esim vartiointia, kameravalvontaa. Tietty kaikki hinnat nousisi venepaikkojen käyttäjiltä, mut ei enää tunnu kovin turvalliselta pitää venettä täällä.

      • Anonyymi

        Satsi löyty keulasta ankkurinarujen alta
        Tuuli tai aallot sitä ei sinne siirtänyt, vaan joku apina on vieraillut veneessäni.
        Nämä tyypit, tyyppi ei ymmärrä, että kaikki tämä on maksanut minulle rahaa, mitään en oo ilmaiseksi saanut. Voin sanoa, että meikäläisen palkalla on ihme, että ees tämmösen veneen oon saanut hankittua. Sitten kun nämä lapset alkaa ite saada palkkaa ja käydä töissä, ehkä sitten ymmärtävät kunnioittaa toisen omaisuutta. Vielä ei onneks oon tapahtunut mitään suurempaa, mut pysykää poissa minun veneeltä...!


      • Anonyymi

        Tuosta kameravalvonnasta on ollut puhetta aiemmin. Olisi aivan hyvä asia järjestää sellainen. Laituripaikat tuottavat kunnalle melkoisesti rahaa, olisi hyvä saada myös vastiketta rahalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta kameravalvonnasta on ollut puhetta aiemmin. Olisi aivan hyvä asia järjestää sellainen. Laituripaikat tuottavat kunnalle melkoisesti rahaa, olisi hyvä saada myös vastiketta rahalle.

        Kyllä...viestiä vaan kunnalle...


    • Anonyymi

      Annetaan nuorten pitää hauskaa Ehkä ne huomaa, ettei niin hauskaa ollutkaan. Kun todistettivia koravuksi aletaan vaatimaan vahingoista. Kannittaki vaatia mitään, ovat kaiki ale 15v. Sovitellan silloin. jos vahinko on 10 000€ hän korvaa 0€. Sosiaali tantat puhttavat lasta ja alkoholisitutta perhettä.
      Mutta koska olet ottanut selville itsehäiseti, mahdollisen vahingon aiheheuttajan, sinut tuoitaan salakatselusta, yksityiselämän luokkamisesta vähintäänkin ehdolliseen vakeueen. Vapauen riisto, vakava asia.
      Sitä joutuu oiketeen. Mutkun laitan pipion päähn, sateenkaarivärisen ,ne nymmätää ollaan samaa porukkaa. Minä en ole noita tappelukoluja käynyt. Poliisisleile pahoinpitely on normaalia. näile on opetettu kuinka olkpää tai kyynärnivel väänetään sijoiltaan

    • Anonyymi

      Minäpä pilkin kanavatien venelaiturilla.

      • Anonyymi

        Varo vaan etteivät ala kameralla valvomaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe