Sinulle vain ei koskaan yksi mies olisi riittänyt.
Kaikkien mielestä olisimme mainio pari
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän siinä silloin varmaan kävi. Oli perso munalle ja pasahti paksuksi, eikä kukaan tiedä kenelle.
- Anonyymi
Kantsiiko tuollaisia edes miettiä, niitähän on kesäisin maalla lehmiä laitumet täynnä.
- Anonyymi
Taisi osua, miksi noin innostuit? Oma lehmäkö siellä ojassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi osua, miksi noin innostuit? Oma lehmäkö siellä ojassa?
Näinhän ne suomessa kauniit rakkaustarinat päättyy. Morsian pasahti paksuksi milloin kellekin.
- Anonyymi
Niinhän ne huorat on, ei tiedä kenen siemenet itäneet
- Anonyymi
Kenen kaikkien? Mulle riittää nollakin miestä, jos se oikea Hän ei pian tuu.
- Anonyymi
No sittenhän sinulla on harvinainen ja hieno asenne, pidä se ja et tule sitä varmaan koskaan katumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sittenhän sinulla on harvinainen ja hieno asenne, pidä se ja et tule sitä varmaan koskaan katumaan.
En usko että on harvinainen. Tietysti pidän.
- Anonyymi
Pitääkö mun tosiaan valita, te kumpikin ootte sellaisia superkarhuja.
- Anonyymi
Ei tartte, pyöritä vaan niitä kaikkia niin saanti taattu :) Miten ny yhtäkkiä yksiavioiseksi alkaisit
- Anonyymi
Siis kolme miestä?
- Anonyymi
Kaikkiin reikiin tarviin vähintään yhden tietenkin.
- Anonyymi
Kaikkien mielestä olisimme mainio pari!
Totuus tässä asiassa onko kuitenkin?
Että olet hiuskarvaa myöten, sellainen mies täällä maallisessa elämässä.
Joten jätän väliin tarjouksesi.
Etsi joku toinen, joka ymmärtää sinua. - Anonyymi
Minulle riittäisi ihan tasan yksi komea mies jos hän vaan rohkaisisi mielensä kerrankin tässä asiassa ja tekisi sen ratkaisevsn siirron.
- Anonyymi
Etkö voisi ihan itse tehdä paremman siirron, kuin kirjoittaa tänne?
- Anonyymi
No hyvä, että oot jollekin kertonut "meistä". Mulle unohdit vaan kertoa.
- Anonyymi
Eikö tullut mieleenkään, että tämä ei olisikaan sinulle?
- Anonyymi
Kaikkiko tästä jo tietää?
- Anonyymi
Aivan!
Kaikkiko sen tosiaan jo tietää, että olet niin helvetin kovasti ja ainutlaatuisesti rakastunut minuun?
Naiseen jolla ei ole ollut miestä elämässä moniin vuosiin.
Naiseen josta sinulla itää mielessäsi ihan omanlaiset totuudet.
Hieman erikoista tapauksessa on ehkä kuitenkin se, kun minä en tiedä sinun tunteistasi mitään. Et ole koskaan kertonut minulle mitään.
Ja sinutko sitten täytyisi huolia?- Anonyymi
Kenellähän niitä omalaatuisia totuuksia on, koska tämä ei ollut ainakaan sinulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484146- 513840
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402154
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078