Pääsevätkö vain idiootit rekkakuskeiksi?

Anonyymi

Olin vähällä litistyä täysperävaunun takapyörien alle kapeahkolla soratiellä, kun rekka tuli aivan liian suurella nopeudella mutkassa vastaan. Jos en olisi väistänyt ojaan, olin nyt pannukakku. Sanoin sille kuskille, että on sen onni, ettei minulla ole moskaa tai rengasrautaa käden ulottuvuudella.

10

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heh, juu isot kun jyrää ei jää kuin pannukakku. Näinhän se on kulkenut kautta aikain, kun ajelee suurilla vehkeillä ei ole vaaraa, että itselle käy pahasti.

• Anonyymi

Ei, sillä on oltava jotain jo ennenkin. Vaikka äidinmaidossa tai isältä perityssä selkärangassa. Niin vähän riittää palveluun mm te- toimistossa, mutta ehkä voi olla jotain muutakin.
      2Piet. 2:10 ja varsinkin ne, jotka lihan jäljessä kulkevat saastaisissa himoissa ja ylenkatsovat herrauden. Nuo uhkarohkeat, itserakkaat eivät kammo herjata henkivaltoja.
      Piste.

• Anonyymi

Ikävään tilanteeseen jouduit, mutta kuten itsekin tiedät, et sinä sille rekkakuskille mitään sanonut, koska häivyt tilanteesta pysähtymättä. Samoin teki tietenkin se rekkakuski.

• Anonyymi

Joka päivä jossain päin Suomea raskaan liikenteen auto lähtee lapasesta ja päätyy ojan pohjalle. Mikä pahinta, nämä ovat usein vaarallisten aineiden kuljetuksia, jolloin ympäristöhaitan vaara on suuri. Miksi kaikenmaailman puukenkätumpeloiden sallitaan ajaa tärkeitä kuljetuksia?

• Anonyymi

Vuosittain reilussa sadassa raskaankaluston onnettomuudessa 15 prosentissa syyllinen osapuoli on raskaankaluston kuljettaja. Että oiskohan niitä tumpeloita kuitenkin enemmän henkilöautojen ratin takana???

• Anonyymi

Oli ainakin fiksu rekkakuski kun tuli kysymään miten kävi kun näki mitä tapahtui.

• Anonyymi

Mistä tiedät, mitä rekkakuski kysyi?

• Anonyymi

Kyllä, niitä on peräkonteissa lisää kuin robotteja tehtaalla.

• Anonyymi

Pitää olla tosi idiootti kun alkaa rekkakuskiksi, on niin järkyttävää hommaa.

• Anonyymi

Eihän rekkakuskiksi päästä, siksi joudutaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe