Oletko valmis

Anonyymi

selvittämään tämän sotkun? Olen aivan varma, että tämä on kuormittanut sinuakin rankasti henkisesti. Mielenrauha ja itsensä kanssa sinut oleminen on mittaamattoman arvokasta mihin tahansa muuhun elämän osa-alueeseen verrattaessa. Ei tuomittaisi toisiamme ollenkaan, vaan ilman ennakko-oletuksia ja -odotuksia oltaisiin vain aidosti kiinnostuneita toisen näkökulmasta ja sitä kautta totuudesta. Annettaisiin molemmat toisillemme arvo elävinä ja tuntevina, virheitäkin tekevinä ihmisinä. Mielestäni pystymme ihmisinä parempaan. Me olemme parempia kuin tämä.

https://www.youtube.com/watch?v=w-Ng5muAAcg

76

2208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Looginen ja kielellisesti hyvä aloitus! Harvinainen täällä!

      • Anonyymi

        Muttei ollut Mia_ei_mialle


      • Anonyymi

        Todella hyvä aloitus!
        Kirjoittaja on selvästi sivistynyt ja myös sydämeltään sivistynyt. Harmi vain, että täällä menee hukkaan. Kerro tämä IRL.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hyvä aloitus!
        Kirjoittaja on selvästi sivistynyt ja myös sydämeltään sivistynyt. Harmi vain, että täällä menee hukkaan. Kerro tämä IRL.

        Onkin kauheen sivistynyt, olisi heti pannut Katjaa, 40 vee !! On täällä tosiaan ihailtavan sivistynyttä porukkaa .


      • Anonyymi

        Mies elää vahvasti mielikuvituksessaan ja liimailee ihmisiä nettifoorumeille


    • Anonyymi

      Niin, mitä odotat? Minulle sopii ihan miten vaan. Yksin, erikseen, yhdessä mutta ei löysässä hirressä roikkumista, kiitos.

    • Anonyymi

      Minä olen valmis, mutta hän ei taida olla? Suren😥

      • Anonyymi

        Tai hän ei tiedä, et olet valmis selvittämään sotkua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai hän ei tiedä, et olet valmis selvittämään sotkua?

        Ollut aina valmis. Teit hankalaksi kaiken, aivan kaiken.

        The End.


    • Anonyymi

      Myönnät aiheuttaneesi kyseisen sotkun. Se on jo enemmän kuin keskiverto myönnytys.
      Kuinka valmis sinä olet loppujen lopuksi, vai haluatko kuitenkin jatkaa valitsemallasi tiellä?
      Päivä ollut tapahtumia täynnä.. kootut sanat jatkuu.. myöhemmin.

      • Anonyymi

        Olet lutkani nyt ja huomenna nuku rauhassa jeesus kristus on kuningas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet lutkani nyt ja huomenna nuku rauhassa jeesus kristus on kuningas

        Olen Katja 40 v valmis nussimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Katja 40 v valmis nussimaan.

        Sehän sopii katja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän sopii katja

        Ja tässä sitten aloittajan vastaus!!!! Että tämmönen tapaus. Joten alotus pelkkää huuhaata.
        Mutta kerrankos sitä panettaan alkaa, vaikka kesken hupialotuksen. Huh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän sopii katja

        Juu, herkillä on näköjään oltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet lutkani nyt ja huomenna nuku rauhassa jeesus kristus on kuningas

        Anteeksi kuinka! Sun lutkuttusi ja nimittelysi ovat kuvottavia, olet manipuloinnin esimerkkitapaus mitä muutamat palstat sisällään pitää. Tunnistan kyllä, tiedänkin yhtä ja toista, lukeakin osaan, muitakin lähteitä löytyy..eikä tässä puoliakaan.

        Omapäinen muuntautumiskykysi on välillä hyvää ja hauskaa, mutta yöllinen tempauksesi on rimanalotusta, en näe sanoissasi olemukseen osuvaa ainuttakaan sanaa.

        Aiotko vainota omana itsenäsi vai miksi suollat ja vaikenet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kuinka! Sun lutkuttusi ja nimittelysi ovat kuvottavia, olet manipuloinnin esimerkkitapaus mitä muutamat palstat sisällään pitää. Tunnistan kyllä, tiedänkin yhtä ja toista, lukeakin osaan, muitakin lähteitä löytyy..eikä tässä puoliakaan.

        Omapäinen muuntautumiskykysi on välillä hyvää ja hauskaa, mutta yöllinen tempauksesi on rimanalotusta, en näe sanoissasi olemukseen osuvaa ainuttakaan sanaa.

        Aiotko vainota omana itsenäsi vai miksi suollat ja vaikenet?

        Ootkohan ihan tosissasi. Arvauksesi on täyttä sontaa.
        Kannattaisi tutustua ihmisiin em osoituksiasi.
        Kuvittelin hänet kyllä mieheksesi.😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kuinka! Sun lutkuttusi ja nimittelysi ovat kuvottavia, olet manipuloinnin esimerkkitapaus mitä muutamat palstat sisällään pitää. Tunnistan kyllä, tiedänkin yhtä ja toista, lukeakin osaan, muitakin lähteitä löytyy..eikä tässä puoliakaan.

        Omapäinen muuntautumiskykysi on välillä hyvää ja hauskaa, mutta yöllinen tempauksesi on rimanalotusta, en näe sanoissasi olemukseen osuvaa ainuttakaan sanaa.

        Aiotko vainota omana itsenäsi vai miksi suollat ja vaikenet?

        Tietää varmaan henkilöstä jotakin, muuta kuuntele kuin "sisarten" valheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootkohan ihan tosissasi. Arvauksesi on täyttä sontaa.
        Kannattaisi tutustua ihmisiin em osoituksiasi.
        Kuvittelin hänet kyllä mieheksesi.😚

        Kuvittelet vaihtuvin argumentein etkä edes itse hoksaa. Opettele kohtaamaan asiat sellaisina kuin ne ovat, jätä kuvitelmat sellaisille ketkä ne hallitsee. Läpivalaistu sinä anona.. ei kuvitteellisestikaan kohtaa aloitettuaan aihetta.
        Sopisit muijakseni tai et sittenkään enää 😑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelet vaihtuvin argumentein etkä edes itse hoksaa. Opettele kohtaamaan asiat sellaisina kuin ne ovat, jätä kuvitelmat sellaisille ketkä ne hallitsee. Läpivalaistu sinä anona.. ei kuvitteellisestikaan kohtaa aloitettuaan aihetta.
        Sopisit muijakseni tai et sittenkään enää 😑

        Noin ikävästi asiat kohtaa. Sivistyneet kun eivät ole sivistyneitä. Kuvittele itteksesi vaan ja anna vähän opastusta kuka vastaasi tulee mutta syntipukkia olemattomille asioille ei kannata tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Katja 40 v valmis nussimaan.

        Hanki apua esim. Mieli ry


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kuinka! Sun lutkuttusi ja nimittelysi ovat kuvottavia, olet manipuloinnin esimerkkitapaus mitä muutamat palstat sisällään pitää. Tunnistan kyllä, tiedänkin yhtä ja toista, lukeakin osaan, muitakin lähteitä löytyy..eikä tässä puoliakaan.

        Omapäinen muuntautumiskykysi on välillä hyvää ja hauskaa, mutta yöllinen tempauksesi on rimanalotusta, en näe sanoissasi olemukseen osuvaa ainuttakaan sanaa.

        Aiotko vainota omana itsenäsi vai miksi suollat ja vaikenet?

        Niinpä, lähteitä kyllä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kuinka! Sun lutkuttusi ja nimittelysi ovat kuvottavia, olet manipuloinnin esimerkkitapaus mitä muutamat palstat sisällään pitää. Tunnistan kyllä, tiedänkin yhtä ja toista, lukeakin osaan, muitakin lähteitä löytyy..eikä tässä puoliakaan.

        Omapäinen muuntautumiskykysi on välillä hyvää ja hauskaa, mutta yöllinen tempauksesi on rimanalotusta, en näe sanoissasi olemukseen osuvaa ainuttakaan sanaa.

        Aiotko vainota omana itsenäsi vai miksi suollat ja vaikenet?

        Minusta tämä ”ripemies” on aika monotoninen kaveri eikä niin muuntautumiskykyinen kun päättää ne simmut avaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Katja 40 v valmis nussimaan.

        Niin varmaan kukaan nainen kirjoittaa näin ja miten se ikä liittyy? Mistä sulle mies sellainen nussimiskaveri saataisiin että loppuis tuo naisina kirjoittelu.


    • Anonyymi

      OK. Olen valmis

    • Anonyymi

      Oletko sinä valmis tekemään ekan siirron?

      • Anonyymi

        Ei käy anonyyminä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käy anonyyminä!

        No mä ihmettelen kyl, jos tänne kirjoittaa valmiudestaan eli haluja kyllä on, joten miksi sitten ei ota yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä ihmettelen kyl, jos tänne kirjoittaa valmiudestaan eli haluja kyllä on, joten miksi sitten ei ota yhteyttä?

        Olen ollut aika herkillä jo monta vuotta. Hermot kireällä. Olisi hyvä, jos tämä ratkeaisi suuntaan tai toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä ihmettelen kyl, jos tänne kirjoittaa valmiudestaan eli haluja kyllä on, joten miksi sitten ei ota yhteyttä?

        Kukas täällä mitään oikeasti tarkoittaisi, ei aloittajakaan, ensin kyllä ollaan sitä ja tätä ja valmiita sopimaan ja puhumaan mutta paskathan on heti housuissa kuten nähtiin, pelkkää paskanjauhantaa tommoset alotukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut aika herkillä jo monta vuotta. Hermot kireällä. Olisi hyvä, jos tämä ratkeaisi suuntaan tai toiseen.

        Ja saat sotkun aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut aika herkillä jo monta vuotta. Hermot kireällä. Olisi hyvä, jos tämä ratkeaisi suuntaan tai toiseen.

        Olen samoilla linjoilla, mutta oman tilanteeni näkökulmasta hänen tulisi tehdä se eka siirto, kun jätti vastaamatta sähköposteihini aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samoilla linjoilla, mutta oman tilanteeni näkökulmasta hänen tulisi tehdä se eka siirto, kun jätti vastaamatta sähköposteihini aiemmin.

        Noniin. Jatka vaan samaan malliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut aika herkillä jo monta vuotta. Hermot kireällä. Olisi hyvä, jos tämä ratkeaisi suuntaan tai toiseen.

        Niin ettäkö ratkeaisi suuntaan tai toiseen muiden panemisen keskellä. Miksi loruilla aloituksen tapaisia juttuja kun itse jo omassa ketjussaan sotkee vain lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut aika herkillä jo monta vuotta. Hermot kireällä. Olisi hyvä, jos tämä ratkeaisi suuntaan tai toiseen.

        Niin mikä ja kuka, kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä ihmettelen kyl, jos tänne kirjoittaa valmiudestaan eli haluja kyllä on, joten miksi sitten ei ota yhteyttä?

        Nimenomaan.


    • Anonyymi

      Oletko sinä antanut hänelle arvon ?

      • Anonyymi

        Arvostin.

        Siis arvostin.


    • Anonyymi

      Markolle pohjoiseen.
      Jos mies on niin raukka, että syö sanansa ei vastaa naisen viestiin, ei pyydä anteeksi ja ei selvitä sotkuja niin OHI.
      Sulla oli tilaisuutesi näyttää mitä olet, mitä tunnet. Löysä hirsi on pahinta ja siinä en roiku enää. Mitä jää sinusta mieleen?? Valhe, valhe, kännykkä & valheet, juopottelu ja pettäminen.

      • Anonyymi

        Kyllähän se niin on että jos kyse tällaisesta henkilöstä niin eipä taida sotkut selvitä. Oliko ap:ltä?


    • Anonyymi

      No niin kyllä ollaan😸🤪♥️🎵

      Sotkussa ei oo muuta selvittämistä ennee kuin se että olen löytänyt Seurakuntani ja Kiitollinen siitä kahdellekymmenelle viidelle pojalle

    • Anonyymi

      Että tämmönen loru tällä kertaa.

    • Anonyymi

      Kyllähän se niin menee oikeesti että se joka sotkee niin se myös setvii.

      • Anonyymi

        Kuulehan idiootti, tangoon tarvitaan aina KAKSI!
        Sotkemiseen ja selvittämiseen!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan idiootti, tangoon tarvitaan aina KAKSI!
        Sotkemiseen ja selvittämiseen!!

        Ehei kuuleppas, tangoon voidaan tarvita kaksi mutta tässä on kyse ihmisestä joka on sotkenut jutut ihan ite. Ja vielä ite halus tota Katjaakin panna, siinä sulle idiootille asiaa.


    • Anonyymi

      En tiedä kenelle tämä on, mutta haluan selvittää asiat jutellen kasvotusten.

    • Anonyymi

      Eiköhän se tullut siinä selväksi kun paperit pistettiin allekirjoitettavaksi.

    • Anonyymi

      Olisin valmis mutta minä en ole siinä asemassa että voisin ottaa ensiaskeleen.

      • Anonyymi

        Eikös ne asemat ole tällä hetkellä ihan samat?


      • Anonyymi

        Miksi et voi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ne asemat ole tällä hetkellä ihan samat?

        Ei ole. Minä olen sinkku ja hän ilmoitti seurustelevansa.


    • Anonyymi

      Ainakin olen avoimempi ja vastaanottavaisempi sua.
      Kirjoitat asiaa, mutta siinä kaikki.

    • Anonyymi

      En koe, että kukaan olisi koskaan ollut kiinnostunut mielenrauhaani vaikuttavista asioista keskustelemaan, edes parisuhteessa.

      • Anonyymi

        Mistä keskustellaan?


    • Anonyymi

      Juu olen valmis selvittämään. Eiköhän ole jo aikakin.

    • Anonyymi

      Vastaan tähän kuin omasta tilanteestani, sillä jokin tässä koskettaa.

      Asia on todellakin kuormittanut minua raskaasti paitsi henkisesti, niin muiden ihmisten taholta. Asiat menivät sellaiseen umpisolmuun, että elämänlaatu on kärsinyt. Minä jäin odottamaan jonkinlaista selitystä, jota ei koskaan tullut.
      Olen aina ollut liiankin suvaitsevainen muiden ihmisten tekemisille ja näkemyksille. Olen myös avoin kuuntelemaan muita, vaikka en aina ymmärtäisikään heidän näkemyksiään. Eikä mielestäni tarvitsekaan, sillä olemme kukin omanlaisiamme ja olen sen hyväksynyt aina siihen saakka, että kenenkään elämään ei lähdetä pakottamalla puuttumaan. Mielestäni jokaisella on oikeus omiin valintoihin. Kyllä muiden näkemykset ovat silti aina kiinnostavia ja joskus jopa laajentavat omaa ymmärrystä. :)
      Ei minulla ole ennakko-odotuksia ja kaikki tekevät virhetä, eihän kukaan ole täydellinen.
      Toivottavasti olemme kaikki parempia ja saamme asioita selvitettyä oikeiden ihmisten kanssa.

      • Anonyymi

        näköjään koskettaa monia, en usko, että henkilö jolle tarkoitettu löpisisi noin pitkää pötköä


    • Anonyymi

      Selvästi erittäin älykäs ja herkkä persoona kirjoituksen takana, ihana!

      • Anonyymi

        On se niin ihana , panisikin Katjaa nelkyt vee tosta vaan, on se niin herkkää tämmösten sarjapanijoiden älykkyys ja herkkyys. Mistä teitä idiootteja riittää jotka ette tiedä yhtään mistä kirjoitatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se niin ihana , panisikin Katjaa nelkyt vee tosta vaan, on se niin herkkää tämmösten sarjapanijoiden älykkyys ja herkkyys. Mistä teitä idiootteja riittää jotka ette tiedä yhtään mistä kirjoitatte.

        Itsehän sä et tiedä mistä ja kenestä kirjoitat. 🤣


      • Anonyymi

        Kyllä! Vain idiootti jättää vastaamatta/sopimatta!!
        Mies ei tiedä mitä menettää...
        T. Nainen sivusta


    • Anonyymi

      Olen rakkaani valmis.

      • Anonyymi

        Ei mennyt kuin vuosi


    • Anonyymi

      Olen aina ollut rehellisyyden, avoimuuden ja sanojen suuruuden kannattaja, vaikka olen nainen. Ei rivien välien tulkinnassa voi koskaan olla varma ymmärtääkö toinen oikein. Eikä palstalla voi tietää kuka vastaa ja milloin.

      Jos han haluaisi puhua, olisin tietysti valmis, viimeisin mitä hänelle haluan on huono tai epävarma olo. Rauhallisen ajan ja paikan se tarvitsisi. Silti en usko, että Hänellä on tarvetta varsinaisesti puhua meistä. Itse edelleen rakastan, mutta hyväksyn että minä saan tuntea ja eikä minun tarvitse pakottaa tunnetta maton alle itseltäni piiloon. En ole hänelle katkera, eikä hän ole vastuussa minun tunteistani. Jos hänen oma tilanteensa tai tunteensa ei ole sopiva ja riittävä, se on vain elämää ei kenenkään syy! Ei rakkautta voi vaatia! Se joko on tai sitten ei ole. Koska emme olleet koskaan suhteessa, ei meillä ole toisillemme velvoitteita, eikä siis mitään mitä vastaan jompikumpi olisi rikkonut.

      Mielelläni kertoisin kuinka paljon rakastin jo silloin kun hänkin sanoi isoja sanoja vaivihkaa, mutta totesi sitten itselleen minun olevan naimisissa oleva (en ollut) perheen äiti. Kertoisin myös, että moraalini esti lähentymisen, vaikka se lähentyminen olisi ollut se mitä eniten tarvitsin ja halusin. Ja vaikka näin jälkikäteen nähtynä oli isompi virhe torjua suuri rakkaus kuin rikkoa moraalia suhteessa, jossa ei ollut olut toivoa 4 vuoteen. Sanon näin, vaikken ole koskaan pettänyt tai eronnut toisen takia.

      • Anonyymi

        Kuinka kauan olette tunteneet toisenne?


    • Anonyymi

      Sun aloituksesta ei selviä että keneltä kenelle.

    • Anonyymi

      Olen todella valmis selvittämään kaikki. Koska tavataan?

    • Anonyymi

      Olen valmis. Mutta miten selvitetään kaikki? Voitko laittaa minulle viestin?

    • Anonyymi

      Palsta on liian sotkuinen että sais selvää mistään.

      • Anonyymi

        Eikä ole muuttunut tässä ajassa yhtään parempaan 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole muuttunut tässä ajassa yhtään parempaan 😆

        Samat trollaukset pysyy muodissa näköjään vuosikausia :D


    • Anonyymi

      Tämä on ollut minulle todella stressaavaa ja hämmentävää.
      Selvittäminen olisi kyllä enemmän kuin kohdallaan.
      Olen todella hämmentynyt.

      • Anonyymi

        On ollut kuluttavaa

        Kuuntelen narsismista

        Suojele minua siltä


    • Anonyymi

      Aloitus kesältä 2020, eikö vieläkään ole selvinnyt? Voihan olla, että se on tarkoitettu minulle, en vain ole sitä ominut. No, olen selvittelyä toivonut ja odottanut monen vuoden ajan, joten tervetuloa vaan. Avaan oven ilomielin.

    • Anonyymi

      Sinä älä hylkää Jumalaaa.

    • Anonyymi

      Olen olen, täällä kerään uudestaan rullalle sitä sotkua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe