nastarenkaaksi. Huomattavasti edullisempi kuin ns. premiumit, mutta aika hyvin menestynyt tietääkseni.
https://tyrepoint.fi/talvirenkaat/talvirenkaat-r17/t-hankook-225-50r17-98t-xl-winter-i-pike-rs2-w429-stud
Harkitsen Hankookia ensi talven
8
75
Vastaukset
- Anonyymi
Uutena hyvin meluisa mutta hiljenee kun nastat asettuu. Talvipidossa lumi/jää ihan samaa tasoa kuin premiumrenkaat. Asvaltilla ei ihan pärjää premium-renkaille mutta se nyt ei ole kovin kriittistä talvirenkaalle.
Hankookin ensimmäinen versio RS renkaasta menetti pitonsa hyvin nopeasti, jo 4. talvena olivat luistimet. Saa nähdä säilyykö pito paremmin RS2 versiossa. - Anonyymi
Kannattaa ostaa heti suoraan kitkarenkaat. Ei lentele nastat.
- Anonyymi
Niistä voi muutaman talven jälkeen kaivaa nastat ja ajaa kesärenkaina pois.
- Anonyymi
Harkitsen renkaiden kieltoa ostotapahtuman jälkeen.
- Anonyymi
Ihan hyvä rengas hintaisekseen mutta huonompi kuin Contin IC2 tai IC3.
- Anonyymi
pito häviää yhtäkkiä ?? mutta kyllä pärjäilee...
- Anonyymi
Minä en edes harkite.
Kaksi runkovauriota, teräsvyö törrötti kulutuspinnasta.- Anonyymi
Lähtö klo 07.00 uusilla Pirellin Ice Zero-renkailla kohti pohjoista, yllättävän vähän nastoja, mutta paikallisen taksimiehen mukaan suht' toimiva talvirengas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065