Ei ole rikailla

Anonyymi

sääliä huonompi osaisia kohtaan Jalkarannassa,nämä pakolaiset ei aiheuta mitään haittaa,ja hetikö tontti myydään kun on talo saatu pystyyn.

9

73

Vastaukset

• niinhän se menee rikkaat ja vihreä ottaa kyllä pakolaisia ,mutta asumaan heidän alueelle niitä ei oteta,köyhille alueelle laitetaan jossa on ongelmia omasta takaa.

• Hyvä pitäköön ominaan kun on tänne niitä haluneet,talon arvo puolittuu ,lapsia ei uskalla jättää yksin ulos, naiset saa varoa kiimaisia sairaita.

• Hävetkää miten kehtaatte vielä lehdessä kuvankera valittaa tonttienne arvon alenemisesta,kyllä olette todella typeriä.

• No niille luvattiin toista tontteja kaupatessa. Jos itsekin ostat jotain ja saatkin tilalle toista niin etkö pety ja tunne itseäsi huijatuksi.

• Anonyymi kirjoitti:

No niille luvattiin toista tontteja kaupatessa. Jos itsekin ostat jotain ja saatkin tilalle toista niin etkö pety ja tunne itseäsi huijatuksi.

Tontti on ostettu, ei sitä voi määrätä ketä asuu naapurissa,eikä naapuria voi valita oman mieltymyksen mukaan

• Anonyymi kirjoitti:

Tontti on ostettu, ei sitä voi määrätä ketä asuu naapurissa,eikä naapuria voi valita oman mieltymyksen mukaan

Joo mutta niille luvattiin että naapurissa asuu vanhuksia. Sama jos itse ostaisit(jos sulla on varaa)tontin jonka vieressä on luontoalue,jonka sanotaan pysyvän luontoalueena ja sitten sinne pykättäisiin kaatopaikka tai moottorirata. Kyllä varmaan tuntisit olosi huijatuksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta niille luvattiin että naapurissa asuu vanhuksia. Sama jos itse ostaisit(jos sulla on varaa)tontin jonka vieressä on luontoalue,jonka sanotaan pysyvän luontoalueena ja sitten sinne pykättäisiin kaatopaikka tai moottorirata. Kyllä varmaan tuntisit olosi huijatuksi.

HEH HEH Älä välitä minä osti kämpän Ankkurista piti olla järvinäköala,vähän aikaa oli nyt kun kurkotan parvekkeelta nään Vesijärven.Pitää katsoa kaavaa eikä uskoa puheisiin,minä nään vaan toisen talon seinän ,sinä saat sentään katella reippaita miehiä,aattele sitä.

• Ei paljon huudeltu kun saatiin laitumelle Tinnilän pakolaiskeksus. Porvarit valittaa.

• Kyllähän kaatopaikka ja moottorirata huono vertaus ,vanhukset ja nämä sairaat samanlaisia,ei haittaa turhaa valitusta .Sitä paitsi rikkaat ja vihervasurit heitä tänne haluaa,jakakaa nyt vastuunne ja ottakaa asumaan.PULINAT POIS.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut