Octavia ottanut jälleen oman paikkansa

Anonyymi

Kesäkuun ensirekisteröinneissä Octavia pyyhki lattiaa muilla automalleilla.

Skoda Octavia 418 kpl
Toyota Yaris 269 kpl
Ford Focus 273 kpl
VW Polo 207 kpl
Volvo XC40 203 kpl
Toyota Corolla 200 kpl

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on Teroilla murheellisten laulujen maa, kun Tojo on nyt pettänyt heidät hirmuisesta mainostuksesta huolimatta.. Nyt alkaa kansa taas viisastumaan höpö hybridien aika alkaa pikkuhiljaa rapistumaan tulee taas kunnon autot tilalle.

      • Anonyymi

        Kunhan patterit vaihdetaan isommaksi D-mallisiksi näytämme närhen munat patteriautoillamme.


    • Anonyymi

      Oletko nähnyt kauppakirjat "myydyistä" Skodisat? Et ole, sitähän minäkin, että se niistä lattianpyyhkimisistä...

      • Anonyymi

        Kauppakirjat voidaan tehdä vasta kun auto on rekisteröity, ja rekisteröintitilastojahan ylläpitää Trafi.


      • Anonyymi

        Olisiko esittely ja liisinkiautoja laitettu rekisteriin? Ei kai niin syvään taantumaan vielä olla vajottu että kansa olisi ostamaan joutunut?


    • Anonyymi

      Heh, nyt Tohjo-Terottimet itkee. Octavia on ehdoton ykkönen kaikessa. Varustelu, ajettavuus, moottorit, dsg, tilavuus, ajattomuus, ne kaikki purevat eurooppalaiseen ostajaan. VW on myös rinnalla hyvä mutta kokonaisuus ei ole Octavian veroinen. Toyota Corollaa on hehkutettu myyväksi autoksi vaan kuinkas kävikään. Ja nuo rekisteröidyt uudet Ocut ovat osaksi vielä vanhentunutta korimallia! Hyvä saavutus. Kunhan uutta mallia saadaan lisää, on myynti moninkertainen Corollaan nähden. Onhan nyt autoissa eroa, Corolla on tehty lapsen kokoisille, surkean ahtaat sisätilat ja lyhyt penkki. Ja kammottava rengasmelu.

      • Anonyymi

        Eihän se uusi Octavia ole kun ennakkomyynnissä vasta.. Tulee tojotisteille lunta tupaan kunhan uusi malli tulee listoille.. Sehän onkin jo premium luokan auto..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se uusi Octavia ole kun ennakkomyynnissä vasta.. Tulee tojotisteille lunta tupaan kunhan uusi malli tulee listoille.. Sehän onkin jo premium luokan auto..

        Tohjomyyjät koettaa talvirenkaat ilmatteeksi-kamppanjaa ja nollakorkoa jatkossa sekä kakkukahveeta mutta ei auta, kansa ostaa AUTON eikä vanhaa luotettavuusmielikuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tohjomyyjät koettaa talvirenkaat ilmatteeksi-kamppanjaa ja nollakorkoa jatkossa sekä kakkukahveeta mutta ei auta, kansa ostaa AUTON eikä vanhaa luotettavuusmielikuvaa.

        No jos kansa ostaa auton niin ei kai se tarkoita että ostaisi skootan? Ei yksi pääskynen kesää tee eikä yhden kuukauden parempi myynti vielä vakuuta ketään. Konsernin temput tiedostaen, aina sopii epäillä jotain kiemurtelua. Renault Cliokin loisti taannoin yhden kuukauden myynnillä. Corolla nyt vaan on maailman myydyin automalli, ollut jo ties kuinka kauan ja skoota pääasiassa jossain itäeuroopan kommarimaiden listoilla sosialististen saavutusten kärkipaikalla. Skodalla ei ole luotettavuusmielikuvaa eikä luotettavuuskaan ole kovin korkeaa tasoa. Brändiarvokin on mitä on kun Toyotalla ne kaikki on aivan huippua ja piikkipaikalla paistattelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se uusi Octavia ole kun ennakkomyynnissä vasta.. Tulee tojotisteille lunta tupaan kunhan uusi malli tulee listoille.. Sehän onkin jo premium luokan auto..

        Konsernissa tiedetään mitä tarkoittaa kun "tulee lunta tupaan" ovista ja ikkunoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konsernissa tiedetään mitä tarkoittaa kun "tulee lunta tupaan" ovista ja ikkunoista.

        VW-konsernissa tiedetään vuosikausien kokemukselta miltä tuntuu olla myynniltään kaksi kertaa suurempi kuin Tojokonserni. Tojolta tuo kokemus puuttu täysin.
        Tojon sähköautomöhlääminen kertoo ettei sellaista tule koskaan tapahtumaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se uusi Octavia ole kun ennakkomyynnissä vasta.. Tulee tojotisteille lunta tupaan kunhan uusi malli tulee listoille.. Sehän onkin jo premium luokan auto..

        Miten "vasta ennakkomyynnissä" olevia autoja on voitu rekisteröidä ?


      • Anonyymi

        Älä turhaan riemuitse! Kyllä Toyota Corolla palaa takaisiñ ykköseksi. Onhan Corolla luokkansa paras auto. Skoda Octavia ei ole ensinkään auto. Se on kurjansurkea kulkine. Lisäksi se on aina rikki.


    • Anonyymi

      Puppua ja huttua riittää, antaa jormien riehua.

      SKODA EI KELPAA KENELLEKÄÄN, ELLEI HALPPISLIISINKIIN.

      Ja tämä on fakta.

      • Anonyymi

        Skodalla ei ole edes nollakorko-kamppista kuten kaikilla muilla merkeillä, kun Skodaa ei suostu mikään oikea pankki rahoittamaan. Ellei joku pikavippi-firma...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodalla ei ole edes nollakorko-kamppista kuten kaikilla muilla merkeillä, kun Skodaa ei suostu mikään oikea pankki rahoittamaan. Ellei joku pikavippi-firma...

        Skoda näkyy käyvän kaupaksi hyvällä tuotteella, eikä myyntikikkailuilla ja hyvillä kylkiäisillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodalla ei ole edes nollakorko-kamppista kuten kaikilla muilla merkeillä, kun Skodaa ei suostu mikään oikea pankki rahoittamaan. Ellei joku pikavippi-firma...

        Niin, Tojotallahan on jopa ihan oma rahoitusfirma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda näkyy käyvän kaupaksi hyvällä tuotteella, eikä myyntikikkailuilla ja hyvillä kylkiäisillä.

        Skoda käy kaupaksi? Ne kauppakirjat esiin ja alakoulun oppimäärä haltuun.

        Hei haloo, eikö jormilla äly TODELLAKAAN riitä? Jauhatte skeidaa 247365. Kaikki nauraa teille. Ja se on fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda käy kaupaksi? Ne kauppakirjat esiin ja alakoulun oppimäärä haltuun.

        Hei haloo, eikö jormilla äly TODELLAKAAN riitä? Jauhatte skeidaa 247365. Kaikki nauraa teille. Ja se on fakta.

        Niin, maahantuoja tai jälleenmyyjät ovat vaan huvikseen laittaneet valmiiksi rekisteriin neljäsataa Octaviaa siinä toivossa, että joku ne ostaisi . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda näkyy käyvän kaupaksi hyvällä tuotteella, eikä myyntikikkailuilla ja hyvillä kylkiäisillä.

        Skodan ovat kurjan surkeita kuluneita. Ñe menee kaupaksi,koska Toyotan kapasiteetti ei riitä tyydyttämään kysyntää. Skodan eivät kelpaa sen jälkeen, kun Toyota saa tuotantonsa kunnolla käyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skoda näkyy käyvän kaupaksi hyvällä tuotteella, eikä myyntikikkailuilla ja hyvillä kylkiäisillä.

        Skoda käy kaupaksi,koska Toyota on kärsinyt koronasta. Huono laatu on aina Skodan tunnetuin ominaisuus. Toyota on taasen kuuluisa viattomuudestaan ja kestävyydestä.


    • Anonyymi

      Oli syy mikä tahansa, skoolataan .. vai pitäisikö sanoa skoodataan kaikki toverit tuolle loistavalle tilastolle!!

      Kyllä meitä Skodaa arvostavia siis löytyy vielä sankoin joukoin nykyäänkin, vaikka terot yrittää kuinka vähätellä!!!

      Jaammehan me niin monet jotain kulttuurijutut itärajan tuon puolen toverien kanssa kuten vodkan juonnin kunnon kännin saamiseksi ja mahorkan polttamisen.

    • Anonyymi

      Venäläisillä autoilla on osien alihankinnasta ja tuotannon laatuongelmista johtuvat pitkät toimitusajat. Nyt rekisteröidyt on tilattu jo viime vuoden puolella ennen koronaa ja tietenkään ei skodisteilla ole riittänyt pätäkkää perua epäonnistuneita tilauksiaan kun peruuttaminen maksaa. Nyt sitten rekisteröidään ja kärsitään.

    • Anonyymi

      Skodan oma paikka on kaatiksella, tosin suurin osa on ongelmajätettä. ÄLKÄÄ RYHTYKÖ SKEIDAAN!

      Nämä jatkuvat aloitukset Skodan testi- , myynti- ja ties mistä "menestyksestä" ovat vain venäläistä kommunisti-propagandaa.

      • Anonyymi

        Fake news. Trollshit.


    • Anonyymi

      "Kovaääninen kansanauto idästä" otsikoi Taloussanomat uuden Skodan koeajon. Kuski tuli kuuroksi ja muita "pikku" juttuja...

      Eli taas odotettu pettymys. Venäjällä vain ei osata.

      • Anonyymi

        Niin sinäpä sen sanoit Venäjällä ei osata, muta Tsekeissä osataan ja siinä se iso ero onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinäpä sen sanoit Venäjällä ei osata, muta Tsekeissä osataan ja siinä se iso ero onkin.

        Taas tämä Skoda-hihhuli höpöttää "Tsekistä". Hämäys on turhaa, Skoda on täysin venäläinen: on ollut, on ja tulee aina olemaan. "Koskaan et muuttua saa"

        Kerro nyt vielä että tämä "tsekki" on länsimaa ja siellä osataan takavetoisten sporttisten oikeiden länsiautojen tuotanto...

        Kas kun ei saman tien Skoda ole Toyota!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tämä Skoda-hihhuli höpöttää "Tsekistä". Hämäys on turhaa, Skoda on täysin venäläinen: on ollut, on ja tulee aina olemaan. "Koskaan et muuttua saa"

        Kerro nyt vielä että tämä "tsekki" on länsimaa ja siellä osataan takavetoisten sporttisten oikeiden länsiautojen tuotanto...

        Kas kun ei saman tien Skoda ole Toyota!

        Uudet Skoda Octaviat ja Kodiakit ainakin tulee Suomeen Venäjän Nizhny Novgorodin tehtaalta. Ja samahan tuo on Venäjä tai Tšekki, molemmat Itä-Eurooppaa, jos joku muu malli sitten vielä tulisi Tsekeistä.

        Mutta eihän Skoda-intoilija halua sinun tätä tietävän vaan haluaa tämänkin viestin sensuroida!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tämä Skoda-hihhuli höpöttää "Tsekistä". Hämäys on turhaa, Skoda on täysin venäläinen: on ollut, on ja tulee aina olemaan. "Koskaan et muuttua saa"

        Kerro nyt vielä että tämä "tsekki" on länsimaa ja siellä osataan takavetoisten sporttisten oikeiden länsiautojen tuotanto...

        Kas kun ei saman tien Skoda ole Toyota!

        Miten niin venäläinen. Ihan höpöhöpöjottuja.


    • Anonyymi

      Hienoa että vanhan mallin Octavian saadaan myytyä pois varastoista.
      Hyvä auto sekin on jos tulee DSGn kanssa juttuun. Hyvät varusteet ja hyvät myyntikampaniat, niin on siinä rahalle vastinetta.
      Jokainenhan tietää että Toyotat on tällä hetkellä reippaasti ylihinnoiteltuja Suomessa.
      Niin, itse ajan Toyotalla enkä ole ollenkaan pahoillani siitä että jotain muuta autoa myydään enemmän. Taitaa silti merkeissä toki olla ykkönen?

    • Anonyymi

      ONKO TÄMÄ JOKU AUTOKAUPPIAIDEN PALSTA?

      • Anonyymi

        Tämä on maksettujen kehujien palsta.


    • Anonyymi

      Skoda ottanut ansaitun paikkansa listan kärjessä!! Bravo!

    • Anonyymi

      Mitä?!? Vanhanaikaisilla pikkufossiiliturpoilla varustettuja saastekärryjä?!?!

      Missä itselataavat, tehokkaat ja vähän kuluttavat hybridit?
      Slaavilainen tekniikka on yhä samantapaista kuin rautaesiripun takana Varsovan liiton maissa.

      Surkeaa.

      • Anonyymi

        Panssarivaunun moottoreita sovelletaan siviilissä kun ei muita saa kehittää niukoilla resursseilla. Puna Armeija ensin!


      • Anonyymi

        Ja vanhallakin tekniikalla kyykytetään Toyotan uusinta itsetyydyttävää autoa joka on oikeasti huono kaikessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vanhallakin tekniikalla kyykytetään Toyotan uusinta itsetyydyttävää autoa joka on oikeasti huono kaikessa.

        Oikeasti skoodan tekniikka on auringonlaskun aikaista pienhiukkasia tuottavine pikkuturpoineen. Huolto- ja polttoainekulut ovat skoodissa huiman korkeita verrattuna nykyaikaisiin autoihin.
        Halvalla ei saa itäblokista vieläkään länsimaisiin luontoarvoihin sopivaa ajoneuvoa.

        Surkeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti skoodan tekniikka on auringonlaskun aikaista pienhiukkasia tuottavine pikkuturpoineen. Huolto- ja polttoainekulut ovat skoodissa huiman korkeita verrattuna nykyaikaisiin autoihin.
        Halvalla ei saa itäblokista vieläkään länsimaisiin luontoarvoihin sopivaa ajoneuvoa.

        Surkeaa.

        Juurikas näin. Laadukkaita sporttisia takavetoisia länsiautoja huolletaan, mutta Skodaa korjataan edelleen, kuten panssarivaunua: 100 tuntia ja kone avataan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti skoodan tekniikka on auringonlaskun aikaista pienhiukkasia tuottavine pikkuturpoineen. Huolto- ja polttoainekulut ovat skoodissa huiman korkeita verrattuna nykyaikaisiin autoihin.
        Halvalla ei saa itäblokista vieläkään länsimaisiin luontoarvoihin sopivaa ajoneuvoa.

        Surkeaa.

        Onko uusin 1,5 l moottori vanhanaikainen pikkuturbo? Taidat elää vieläkin 2000 luvun alkua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikas näin. Laadukkaita sporttisia takavetoisia länsiautoja huolletaan, mutta Skodaa korjataan edelleen, kuten panssarivaunua: 100 tuntia ja kone avataan...

        Sun jutut on niin väsyneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko uusin 1,5 l moottori vanhanaikainen pikkuturbo? Taidat elää vieläkin 2000 luvun alkua?

        Lyhyesti: on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun jutut on niin väsyneitä.

        Skodisti vain ei halua hyväksyä faktoja. Sepäs piristää, kun taistelee tuulimyllyjä vastaan... :-D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Skodisti vain ei halua hyväksyä faktoja. Sepäs piristää, kun taistelee tuulimyllyjä vastaan... :-D

        Kumma kyllä eniten myyty AUTO ,eikä mikään pemarin tai mersun LINTTA!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Skodisti vain ei halua hyväksyä faktoja. Sepäs piristää, kun taistelee tuulimyllyjä vastaan... :-D

        Minä ajan Hienolla Skoda Superb 3.6 Farmarillani aina mb .n ja bmwn ededelle ...ja niitä vituttaa... SKODA on nykyään
        n parempi ja komeampi ,kuin mersun ja pemarinlintat yhteensä ,ja voittaa aina kaikki testit...vituttaako??????


      • superbwon
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti skoodan tekniikka on auringonlaskun aikaista pienhiukkasia tuottavine pikkuturpoineen. Huolto- ja polttoainekulut ovat skoodissa huiman korkeita verrattuna nykyaikaisiin autoihin.
        Halvalla ei saa itäblokista vieläkään länsimaisiin luontoarvoihin sopivaa ajoneuvoa.

        Surkeaa.

        Ajan nykyään LÄNSIMAISELLA HIENOLLA SUPERBILLA ! Mersun ja Pemarinlintat jää toiseksi ....Valitan..........................................


    • Anonyymi

      Jotenkin vielä ymmärtäisin, jos Ferrari- ja Lamborghinin-miehet keskustelisivat autojensa teknisistä ominaisuuksista, mutta Toyota vs. Skoda. Huh hellettä.

      • Anonyymi

        Mitä outoa siinä on? Ferrareita ja Lamboja on niin vähän, että se keskustelu ei pitkälle kantaisi. Nämä tavismerkit ovat kansan keskuudessa suosittuja, joten miksi niistä ei keskusteltaisi. Tosin keskustelu on jo aikojen alusta alkaen ollut vinoutunutta, kiitos siitä kuuluu häiriköille ja trolleille.


    • Anonyymi

      Octavian paikka kesäkuussa oli vain tilapäinen korona-häiriö. Ymmärtänet sen.

      • sulla on häiriö öööööööööööö


    • Ei ne muut lintat SKODALLE voi yhtään mitään...Voitto tulee AINA !

    • Voittaja on voittaja ..repikää siitä...

      • Anonyymi

        Kyllä, Skoda on ottanut ykköspaikan siellä minne kuuluukin, kaatopaikalla...

        Toyota sen sijaan on ykkönen; maailman paras autonvalmistaja, jonka tuotteissa ei ole koskaan vikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, Skoda on ottanut ykköspaikan siellä minne kuuluukin, kaatopaikalla...

        Toyota sen sijaan on ykkönen; maailman paras autonvalmistaja, jonka tuotteissa ei ole koskaan vikoja.

        Autoja ei muuten vuosikausiin ole viety mihinkään kaatopaikalle. Elätkö metsämökissä jonne ei tule lehteä eikä radiokaan kuulu?


    • Anonyymi

      Sääliksihän se vaan käy noita vähän yksinkertaisia....toyopappoja. Autuaita he ovat uskossaan. Annetaan heille se ilo ja tyytyväisyys...edes omassa mielikuvituksessa.

    • Anonyymi

      21:s kulkine alla, eikä sekään Toyota, onneksi.

    • Anonyymi

      Autokaupan mädännäisyys haisee vahvasti tällä palstalla. Oma ja perheen leipä pistää automyyjät käyttäytymään ala-arvoisesti.

    • just joo .. OOn ajanut Octaviallakin n. 3v v . ilman mitään vikaa ....nyt alla 3.6 FSI Superbfarmari kaikilla mausteilla ...ja ohjelmointi...mukava kyykyttää mb ja pemarilnttoja....................................

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä häviän tämän taistelun

      Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      104
      8706
    2. Jos jokin ihme

      Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6660
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

      En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

      Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5201
    5. Olet taitava

      monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4367
    6. Onko yhtään ikävä

      Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3481
    7. Miksi halusit

      Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

      Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3062
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

      On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2902
    10. Sinällään hauska miten jostakin

      jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe