Savonlinna pelottaa

Anonyymi

Olen 201 pitkä. Painan 120kg
Kaupungilla kävely pelottaa.
Mulla saksanpaimen koira
Silti koen jengit ahdistaviksi

24

221

Vastaukset

• Sitten päästin kissan ulos ja jatkoin provoilua suomi2-keskustelupalstalla.

• Muakin pelottaa vaikka lukkopaini ja potkis kisoja takana

• Miekin olen bjj ja potkis harrastaja

Silti pelottaa

• Mie oon 172/64kg homomies ja ei pelota yhtään.

• Valkokivi suojelee

• Mie en ole hetero ja mitat on 169/59 ja ei pelota päivisin tai iltaisin kulkea kauniita Savonlinna katuja.

• Kyllä on keskustelun taso taas alhaalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on keskustelun taso taas alhaalla.

Elähän hättäele! Ota iha vuan huumorin kannalta tuommoset alotukset ja kommentit. Piäset paljo vähemmällä ressillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole.
        Se on täysin normaalilla suoli23-tasolla.
        Huonoa keskustelua valvoo modet.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai onko täällä jokin tasokin keskustelussa?? Kas kun en ole huomannut.

• Mua pelottaa
      Kans

• Miekin menen aika vartijan lähellä ostoksilla

• Ei paljoa pelota Savonlinnan kusiset ns. Rakkarit! Pelkää uhoa ja mitään ei tapahdu. Tosin i minulla on aina ase mukana jos sattuu että joku ei osaa lopettaa ajoissa?! T. Savonlinna on yks uhoojien ja paskan puhujien luvattu paratiisi kaikkineen Salmen poikineen.

• Minullakin on "the piece" aina mukana.
        Jos joku hyppii silmille, niin olen valmis luopumaan vapaudesta seuraavaksi viideksi vuodeksi vain näyttääkseni kuinka kova henkilö olen.

• Kyl pelotti
      Liian raju mesta
      Muutan Savonrannalle

• Elä tie hätiköetyvä ratkasuva! Voet jootuva ojasta allikkoon:D:D

• Aloittajalla meni mitat sekaisin, oikeat on:
      201 kg ja 120 cm

• Mie olen Norelcon Karaten kasvatti.
      Pelottaa kyl hämärässä.

• Tänään oli kans joku sipsi jengi liikkeellä.
      Nauroivat mulle

• Mulla on musta vyö Karaokessa, mulle ei kannata aukoa päätä. Jos joku alkaa voimistelemaan mulle, teen Väinämöiset.

• Ei Savonlinna ole pelottava paikkakunta. Paitsi tietysti silloin kun jää on haurasta. Kunnollisella jäällä taas talvisin pystyy liikkumaan paitsi virtapaikoissa. Mikähän siellä ja miksi niin pelottaa? Tietenkin ihmiset vaihtuvat osittain,kun syntyperäiset alkavat vanheta ja talvisalon mäkeen siirtyä. Mutta silti,paikalliset ovat leppoisaa väkeä pääsääntöisesti ja heidän kanssaan pitäisi tulla toimeen. Kun lukee,luulisi että kotikaupungista on tullut jotain muuta kuin on iät ja ajat ollut. Siis mikä asia on muuttunut?

• Yhäkö ne soo-jengiläiset siellä kaupungilla pyörii, eikö niiden pitänyt vetäytyä loukkoihinsa jo vuosia sitten?

• Ainoat "pelottavat" jengit Savonlinnassa: mies- ja naispuoleiset juorujengit.

• Hui!

SEISKA.FI

• Rokkitähti Jon Bon Jovin uusi kartano – luksusasunto rannalla maksoi 36 miljoonaa: katso kuvat!
    • IL: Suosikkiuutisankkuri Matti Rönkä ja ohjaaja Johanna Vuoksenmaa: Yllätysero!
    • Oho, Temptation Island Suomi -rakastavaiset Sonja ja Miikka muuttivat ulkomaille: "Ihan hullu fiilis!"

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      5758
    2. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      172
      5187
    3. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      Viihde ja kulttuuri
      25
      2524
    4. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      225
      2294
    5. Heti alkoivat "asiantuntijat" sössöttämään

ettei hallituksella ole oikeus pistää ihmisiä pakkokaranteeniin https://yle.fi/uutiset/3-11487500
      Maailman menoa
      268
      2021