Miksi minulla on välillä tilanteita, että ruoka ei maistu? Saattaa olla aivan hirveä nälkä, mutta en pysty syömään. Lempiruokakin saattaa maistua aivan kuivalle pahville.
Olen perusterve 24 vuotias nainen. Kysymys ei ole siitä, että haluaisin laihtua, vaan nimenomaan ehkä jopa haluaisin, että painoni hieman nousisi.
Toisinaan siis ruoka maistuu ja voisin syödä vaikka miten paljon. Rakastan niitä hetkiä kun ruoka maistuu hyvälle. Saattaa moni ihmetellä miksi olen joskus niin onnellinen syödessä.
Ja joinain päivinä syöminen on yhtä painajaista. Syön väkisin, että pysyn hengissä. Joskus jopa oksettaa. Saatan yökkiä.
Haluaisin tietää mistä johtuu?
Joskus olen yhdistänyt ruokahaluttomuuden johonkin jännitykseen tai stressiin, mutta välillä en keksi mitään syytä.
Työni on osittain aika fyysistä ja liikun jonkin verran, joten tarvitsisin kunnon ruuat ja säännöllisesti.
Yritän, etten söisi lempiruokiani liian usein, koska saatan kyllästyä niihin herkästi. Niinkin on käynyt.
Osaako joku auttaa? Onko vinkkejä ruokahalun lisäämiseksi?
Ruoka ei maistu
Anonyymi
1
324
Vastaukset
- Anonyymi
hei.Ainakin helteitten aikana monellekaan ei lämmin ruoka maistu,mut kokeile jotakin uutta ruokaa jota et ehkä koskaan aiemmin ole syönyt.tai vihanneksia yms.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 553228
- 623045
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa512909SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p512440- 632191
- 562081
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411035Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit116982Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.124964Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit38944