Miksi minulla on välillä tilanteita, että ruoka ei maistu? Saattaa olla aivan hirveä nälkä, mutta en pysty syömään. Lempiruokakin saattaa maistua aivan kuivalle pahville.
Olen perusterve 24 vuotias nainen. Kysymys ei ole siitä, että haluaisin laihtua, vaan nimenomaan ehkä jopa haluaisin, että painoni hieman nousisi.
Toisinaan siis ruoka maistuu ja voisin syödä vaikka miten paljon. Rakastan niitä hetkiä kun ruoka maistuu hyvälle. Saattaa moni ihmetellä miksi olen joskus niin onnellinen syödessä.
Ja joinain päivinä syöminen on yhtä painajaista. Syön väkisin, että pysyn hengissä. Joskus jopa oksettaa. Saatan yökkiä.
Haluaisin tietää mistä johtuu?
Joskus olen yhdistänyt ruokahaluttomuuden johonkin jännitykseen tai stressiin, mutta välillä en keksi mitään syytä.
Työni on osittain aika fyysistä ja liikun jonkin verran, joten tarvitsisin kunnon ruuat ja säännöllisesti.
Yritän, etten söisi lempiruokiani liian usein, koska saatan kyllästyä niihin herkästi. Niinkin on käynyt.
Osaako joku auttaa? Onko vinkkejä ruokahalun lisäämiseksi?
Ruoka ei maistu
Anonyymi
1
223
Vastaukset
- Anonyymi
hei.Ainakin helteitten aikana monellekaan ei lämmin ruoka maistu,mut kokeile jotakin uutta ruokaa jota et ehkä koskaan aiemmin ole syönyt.tai vihanneksia yms.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003114258- 132142
- 1851968
- 1041413
- 691264
- 73927
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57912IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2859Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119787Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59697