Kun mä ajattelen sinua niin sisälläni väreilee hyvällä tavalla. Tällä hetkellä ajatukset käyvät aika kuumina ja fantasioin siitä hetkestä kun ilmaannut oven taakse, avaan oven, katsomme toisiamme suoraan silmiin ja ne silmät ovat himoa täynnä... Tartun paitaasi ja vedän sinut itseäni vasten ja huulemme painautuvat kuumaan suudelmaan. Kätemme hyväilevät toisiamme ahnaasti. Vaatteet lentelevät lattialle ja löydämme itsemme sängyltä toisiimme kietoutuneina. Rakastelet minua helllästi ja intohimoisesti. Meillä on koko yö aikaa.....................
Eräänä iltana...
Anonyymi
8
182
Vastaukset
- Anonyymi
Onni suosii rohkeaa.
- Anonyymi
Ajattelen samalla tavalla yhdestä naisesta paitsi olen mies... ja oon aika kovana aina kun mietin.
- Anonyymi
Millainen nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen nainen?
Kaunis nainen. Tumma ja tulinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis nainen. Tumma ja tulinen.
Asutteko molemmat pk-seudulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asumme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis pirkanmaa 🙂!!
- Anonyymi
pitää maltella jottei nalli napsaa liian äkisti
https://www.youtube.com/watch?v=x6wkGQ2zO94
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897