Hei Teille kaikille matkailuun kynnelle kykeneville ja mukavaa kotimaan matkailua toivotan ensinnäkin motoristeille Neiti Vasenrattinen ja hänen asiamiehensä 44 sekä joukkoon tuppautuneelle varjolaskurouvalle, niin ja olihan nro ykköselläkin kyykytin.
Myös rattoisaa ratin pyöritystä tila-autoilijalle ja hälle jolla sähkötoiminen tandemjopo ja play station 3, kyllä maisema vaihtuu.
Täälläkin maisema vaihtui kivasti tässä vastaohjatessa Phukettiin, mukava välillä päästä kipparoimaan.
Vasenrattinen varvasallasmies jotain minun suuntaani kaljahanoista mainitsi ja kilahtanut kaljan hinnastakin kylältään oliko se Kallio vai Kurvi, johon tuumaan että eipä nuo teidän junttien kaljakolpakkojen hinnat paljoa kiinnosta, mutta kyllä niitä hanoja sai ainakin aikanaan ostaa Vaasan limutehtaalta.
Kovin on alhaisissa hinnoissaan huippuasunnot kun Neito kertoi niitä vuokrattavan alle sähkölaskujen hinnan, no siinäpähän vuokrailevat.
Joku oli talojenkin vuokraan kantaa ottanut johon maatalouslomittajan aviomiehellä olisi omakohtaista taloustietoa, mutta lienee kotimaata matkaillen kumikajakillaan.
Kläppi arvelen savusaunansa kupeessa rosvopaistia valmistavan ja aasi toivottaa hyvät yöt, joten kaikki Junttilassa normaalitilassaan.
Kun automatkailette kaunista Järvisuomea ja pysähdytte Esson baariin, niin muistakaa taasen ajoon lähtiessänne autoilijan muistilistan ykkönen, ratti siinä vasemmalla, joten valitkaa ovi oikein.
Heips.
Sydämelliset terveiset sinne Suomeen täältä Chiang Maista.
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034593Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743881363- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10867- 64866