Hamsterin hiekkalaatikko

miuu

Hei!
Luin joltain sivulta että hamstereille voi laittaa häkkiin hiekkalaatikon johon se voi tehdä pissinsä, niin häkkiä ei tarvitsisi siivota niin usein kokonaan. Onko kellään tietoa/kokemusta miten hamsteri oppii menemään laatikkoon ja millaista hiekkaa siihen kannattaa laittaa? paakkuuntuvaa hiekkaa kuten kissanhiekkaa ei kuulemma saa olla missään nimessä.

3

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k@isa

En mä oo opettanu hamsujani mitenkään käymään hiekkalaatikolla, ne ovat oppineet sen ihan itsellään. Puupohjaista kissanhiekkaa voi käyttää hamsun pissihiekkana, eli sellaista puupellettiä. Sitä saa ihan marketistakin.

• jemppa

hamsu on jo pienestä pitäen käynyt hiekka laatikolla pissillä. mä käytän ihan kaupan kissan hiekkaa. siinä paketissa pitäis sitten lukee et sopii jyrsiöille. mulla on joskus ollu paakuuntuvaakin kissan hiekkaa, eikäm ollu mitää ongelmia. en kyl tiedä miten saat sun hamsusi käymää hiekkalaatikolla.. se on kyl totta et se on paljon helpompaa ku nurkkaan pissiminen..=)

• Anonyymi

Uskallanko käyttää kissan hiekkaa ha sulle kun mul eioo ennen ollu hamsuu.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe