Hei!
Luin joltain sivulta että hamstereille voi laittaa häkkiin hiekkalaatikon johon se voi tehdä pissinsä, niin häkkiä ei tarvitsisi siivota niin usein kokonaan. Onko kellään tietoa/kokemusta miten hamsteri oppii menemään laatikkoon ja millaista hiekkaa siihen kannattaa laittaa? paakkuuntuvaa hiekkaa kuten kissanhiekkaa ei kuulemma saa olla missään nimessä.
Hamsterin hiekkalaatikko
3
603
Vastaukset
- k@isa
En mä oo opettanu hamsujani mitenkään käymään hiekkalaatikolla, ne ovat oppineet sen ihan itsellään. Puupohjaista kissanhiekkaa voi käyttää hamsun pissihiekkana, eli sellaista puupellettiä. Sitä saa ihan marketistakin.
- jemppa
hamsu on jo pienestä pitäen käynyt hiekka laatikolla pissillä. mä käytän ihan kaupan kissan hiekkaa. siinä paketissa pitäis sitten lukee et sopii jyrsiöille. mulla on joskus ollu paakuuntuvaakin kissan hiekkaa, eikäm ollu mitää ongelmia. en kyl tiedä miten saat sun hamsusi käymää hiekkalaatikolla.. se on kyl totta et se on paljon helpompaa ku nurkkaan pissiminen..=)
- Anonyymi
Uskallanko käyttää kissan hiekkaa ha sulle kun mul eioo ennen ollu hamsuu.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt353288Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441629Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719