Mitä tapahtuu jos sohaisee narsistia arkaan paikkaan? Tekee jotain mikä on narsun pahin painajainen?
Mitä tapahtuu
10
165
Vastaukset
- Anonyymi
Voisi olettaa että kostotoimenpide on seurauksena. Ehkä korkojen kera.
- Anonyymi
Mitä arempaan, sen pitempääm muistaa.
Muistuttaa ja kostaa. - Anonyymi
Osa narsisteista ei ole kestänyt kumppaninsa lähtöä ja on polttaneet sitten eksänsä elävältä.
- Anonyymi
En suosittele. Narsistinainen toisena naisena, alku huumaava, suostui mihin vaan. Muille selitteli, että rakkaudenpuutteesaan (10 v ilman rakkautta) ja kun ei ollut kehuja saanut pitkään aikaan, niin upposi kuin veitsi sulaan voihin.
Nauti nyt kun saat, nautti kunnolla ja näytti nauttivan. Sitten ei kestänyt, että jätin, kun tajusin, mikä hänen orjansa olin. Aina piti pienestä kilautuksesta tulla paikalle höyläämään, jos keksin syitä, kiire, ei ehdi, olen töissä, niin se ei narsistille riittänyt.
Kosti kuin sekopäinen minulle ja lähipiirin syyttömille ihmisille ja siitä kostamisesta ei loppua tuntunut tulevan. Loppui vasta, kun löysi jostakin itselleen uuden uhrin.
Tämän arkapaikka oli se, että hylätään, vaikka niin prinsessa oli olevinaan. Epäilen heikkoa itsetuntoa siellä takana ja mahdollisesti lapsuuden kovia hylkäämiskokemuksia henkilöltä, jonka tulisi pyyteettömästi rakastaa.- Anonyymi
Otan osaa. Taisi olla hullu narsistiakka Tampereelta. No eiköhän sillä vaihdevuodet asian korjaa tai jopa pahenna seinähulluutta.
- Anonyymi
Ai kauheeta, mut oma vikas kun pidit toista naista, eikö yks riittäny.
Omien himojes takia altistit lähipiirisikin vaaraan. Kai ymmärsit edes anteeksi pyytää siltä ykkösnaiselta ja läheisiltäsi. Toivottavasti otit opikses ja tyydyt jatkossa vaan yhteen naiseen. - Anonyymi
Et sinäkään mikään pyhimys ollut, kun ryhdyit sivusuhteeseen.
- Anonyymi
Varma vaino alkaa tästä. Tosiaan jos jätät narsun tai muuten nolaat saat katsoa olkasi yli.
- Anonyymi
Mun ammattiuran ja terveyden tuhosi narsu, joka ei olisi halunnut minua alunperin työpaikkaan, vaan silloisen työkaverinsa.
Kaikki vehkeilu kalvaa minua edelleen niin paljon, että tänään viimeksi mietin kirjoittavani viimei palautesähköpostin narsun liittolaisen esimiehelle kaikesta selän takana touhutustanja silloiselle omalle esimiehelleni. Multa mm. pimitettiin lomani aikana ilmi tulleita asioita ja kerrottiin ne sitten kolmen kuukauden päästä, kun oli liian myöhäistä toimia asian suhteen.. En pääse ikinä yli jos en sano ulos mitä ajattelen ja pihdistettu pöytää, mutta olan yli saan varmasti jatkossa kurkistella ja narsu kumppaneineen kääntää asian toisin päin.. Narsu ottaa kaiken kritiikkinä, vaikka sitä se ei ole. Jättää homman toisen hoidettavaksi ja sitten vittuilee päälle ja korostaa omaa erinomaisuuttaan. - Anonyymi
Jonkinlainen kosto. Se voi olla millainen vain, äärimmillään jopa sinun tai läheisesi murha.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124370MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862230Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011451Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5968
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888