Elokuussa Pattayalle

Anonyymi

Mode poisti äskeisen viestin joten meneeköhän tämä läpi. Naisystävän piti tulla kesälomalla Suomeen mutta, mutta Korona sotki suunnitelmat. Yritän elokuussa mennä Thaimaahan mutta noi rajoitukset muuttuu koko ajan. Nyt vaaditaan hyväksytty Covid 19 testi tullen mennen . Lisäksi 14vrk karanteeni etukäteen varatusta hotskussa. Matkavakuutus jossa korona suoja mainittuna. Paikanpäällä tsekkauksista dogumentit talteen. Thaimaassa devalvaatio odotuksia. Thaimaa tarvitsee turisteja pian joten autetaan heitä siinä. Muutoinkin pikku taloudellinen apu paikallaan tutuille siellä.

61

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Thaimaalaiset pääsevät EU-hun nyt normaalisti.

    • Anonyymi

      Sama vika. Jäämme odottelemaan "ihokosketusmiehen" kommenttia,

    • Anonyymi

      Ei tarvi matkustella muutenkaan tänä kesänä, kun helmikuussa on viimeksi tullut palkka. Työt loppui maaliskuussa pienyrittäjänä. Neuvottiin ilmoittautumaan työkkäriin, jotta saa koronatukia ja työttömyyskorvausta. Nyt on heinäkuu. Olen täyttänyt ohjeiden mukaan liput ja laput. Työvoimapoliittisen lausunnon mukaan olen kuulema edelleen yrittäjä. Ei euroakaan ole tullut tukea eikä korvausta. Alkaa hiljalleen oleen nälkä. Elopaino noussut 10 kiloa laiskotellessa. Vippejä en vielä ole joutunut ottamaan. Olen laittanut yhteydenottopyyntöjä viidesti työkkäriin. Eivät ole soittaneet kertaakaan.

      • Jos edullista vosua kaipaa kannattaa nyt suunnata katseensa Viroon.

        Jos Suomessa haluaa naisen yöksi niin täytyy mennä Stadissa määrättyihin paikkoihin missä on tarjolla ukrainalaisia pitkäsääriä a/ 500 € / yö.
        Kovin kylmäkiskoisia useinkin nämä ovat. Puhun kokemuksesta. Kumipakkoakin tarjoilevat vielä saatana.

        Tallinnan likat ovat nyt nähneet nälkää pitkähkön ajan.
        Viidelläkympillä saa siellä makoisaa koko yön kestävää hupia eivätkä ne kumeista ole koskaan kuulleetkaan.
        Kyllä se Pattaya meille vielä aukeaa mutta sitä ennen niin laivalla Viroon; veljeskansa on siellä aina valmiina auttamaan.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Jos edullista vosua kaipaa kannattaa nyt suunnata katseensa Viroon.

        Jos Suomessa haluaa naisen yöksi niin täytyy mennä Stadissa määrättyihin paikkoihin missä on tarjolla ukrainalaisia pitkäsääriä a/ 500 € / yö.
        Kovin kylmäkiskoisia useinkin nämä ovat. Puhun kokemuksesta. Kumipakkoakin tarjoilevat vielä saatana.

        Tallinnan likat ovat nyt nähneet nälkää pitkähkön ajan.
        Viidelläkympillä saa siellä makoisaa koko yön kestävää hupia eivätkä ne kumeista ole koskaan kuulleetkaan.
        Kyllä se Pattaya meille vielä aukeaa mutta sitä ennen niin laivalla Viroon; veljeskansa on siellä aina valmiina auttamaan.

        Tyypillinen Pattayan rakas, hupia täytyy ostaa valikoiden seurakseen rahapulassa oleva ja mielellään maasta jossa rahan arvo toinen, eli Viroon 50 ja Pattayalle 30 egee.

        Siinä kokonaiskuva Pattayan rakkaista, kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen Pattayan rakas, hupia täytyy ostaa valikoiden seurakseen rahapulassa oleva ja mielellään maasta jossa rahan arvo toinen, eli Viroon 50 ja Pattayalle 30 egee.

        Siinä kokonaiskuva Pattayan rakkaista, kiitos.

        Niin. Kiitoksia kovin; olen toki maksullisen seksin sanoisinko suurkuluttaja.
        Kuluttajan on syytä kaikilla tasoilla olla hintatietoinen. Tästä ei varmaankaan erimielisyyksiä synny.

        Rahapulassa oleva mies ei tietenkään seksin ostosta pysty edes haaveilemaan; kyllä se on meidän taloudellisesti vakaalla pohjalla seisovien miesten erikoisalaa.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Niin. Kiitoksia kovin; olen toki maksullisen seksin sanoisinko suurkuluttaja.
        Kuluttajan on syytä kaikilla tasoilla olla hintatietoinen. Tästä ei varmaankaan erimielisyyksiä synny.

        Rahapulassa oleva mies ei tietenkään seksin ostosta pysty edes haaveilemaan; kyllä se on meidän taloudellisesti vakaalla pohjalla seisovien miesten erikoisalaa.

        Höpsistä sinä olet ainoastaan internetin suurkuluttaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen Pattayan rakas, hupia täytyy ostaa valikoiden seurakseen rahapulassa oleva ja mielellään maasta jossa rahan arvo toinen, eli Viroon 50 ja Pattayalle 30 egee.

        Siinä kokonaiskuva Pattayan rakkaista, kiitos.

        Aika kuvaava, ja poju luulee olevansa "normaali"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä sinä olet ainoastaan internetin suurkuluttaja.

        Tuo nasu on hauska heppu, ensin kertoo olevansa hintatietoinen sitten kehuu olevansa taloudellisesti vakaalla pohjalla, kun maksullinen rakkaus maksaa virossa 50 euroa ja thaimaassa 30 euroa ei siinä paljon massia ns. tarvita... ja olen samaa mieltä netin suurkuluttaja tämä poju on, sekin todennäköisesti on verovaroilla hänelle kustannettu.


    • Anonyymi

      Ei pääse elokuussa. Thaimaahan ei pääse tänä vuonna ollenkaan. Ehkä ensi keväänä joskus vapun jälkeen 2021 Thaimaahan voi mennä suomalais turistit .kun on thaimaalla ja Suomella matkustus sopimus tehty .sitä ennen ei pääse suomi turistit Thaimaahan.

      • Anonyymi

        Ja lerpalla oli sitten linkki tähän uutiseen missä?? Ai ei ollutkaan. No ok. Kyseessä oli siis taas klassinen lerppauutinen.


      • Anonyymi

        Kuinka noin lyhyeen kommenttiin saa mahtumaan noin paljon kirjoitusvirheitä??


      • Anonyymi

        Pahimmat skenaariot ilman maksettua ihokosketusta, ulottuvat vuoteen 2025, joka tapauksessa tulee uusi normaali mitä se sitten lieneekään.


    • Anonyymi

      Tänä vuonna on turha haaveilla Thaimaan matkasta .ehkä vuonna 2023 se on mahdollista taas.

      • Anonyymi

        Lerppa se jaksaa puhua paskaa aina vaan. On ihan salettia että viimeistään syyskuussa suomalaiset pääsee Thaimaahan. Todennäköisesti jo elokuussa.


    • Anonyymi

      Ei pääse olen ottanut asiasta selvää.

    • Anonyymi

      Matkustussopimus on, Suomi on avannut rajat jo thaimaalaisille, mutta ilman erillistä syytä suomalainen pääsee vasta 1.8 alkaen.

    • Anonyymi

      Eipä ole tehty mitään sopimuksia. Siellä joku joka on ostanut lennot elokuulle. haluaa vaan uskotella itselleen että pääse elokuussa reissun. Mutta eipä pääse turisteja elokuussa Thaimaahan.

      • Anonyymi

        Sinulla ei vieläkään ole lähdetietoja näihin uutisiisi? Tässä kuussa tehdään vasta myöhemmin se päätös, pääseekö elokuussa vai ei. Kukaan ei tiedä sitä vielä, etkä varsinkaan sinä pahanilmanlintu.


      • Anonyymi

        Tämä uutinen on viime maanantailta:

        Thaimaa poistaa kansainväliset lentokiellot keskiviikkona, ilmailuviranomainen kertoi.

        Thaimaan siviili-ilmailuviranomaisen (CAAT) mukaan kansainvälisten lentojen kielto kumotaan keskiviikkona tietyin ehdoin.

        Ilma-alusten ja Thaimaahan saapuvien henkilöiden on noudatettava maahanmuuttolain, tartuntatauteja koskevan lain, lentoliikenteen lain ja hätäasetuksen nojalla valtuutettujen henkilöiden ehtoja, määräaikoja ja sääntöjä, se lisäsi.

        Ilmoitus tuli sen jälkeen, kun hallitus hyväksyi aiemmin maanantaina joitain ulkomaanmatkoja, mukaan lukien liikematkustajat ja ulkomaalaiset, joilla on puolisot, työluvat tai oleskelulupa maassa.

        Nyt siis jo pääsee tietyin ehdoin. On varsin todennäköistä että elokuussa pääsee kuka vaan.

        Jos nyt oikein kovasti hinkuaa Thaimaahan, niin ei muuta kuin pyydät vaikka thaimaalaiselta kiinteistövälittäjältä kutsukirjeen katsomaan asuntoja. Silloin olet liikematkalla. Mikä muukin syy tai tekosyy kelpaa kutsuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä uutinen on viime maanantailta:

        Thaimaa poistaa kansainväliset lentokiellot keskiviikkona, ilmailuviranomainen kertoi.

        Thaimaan siviili-ilmailuviranomaisen (CAAT) mukaan kansainvälisten lentojen kielto kumotaan keskiviikkona tietyin ehdoin.

        Ilma-alusten ja Thaimaahan saapuvien henkilöiden on noudatettava maahanmuuttolain, tartuntatauteja koskevan lain, lentoliikenteen lain ja hätäasetuksen nojalla valtuutettujen henkilöiden ehtoja, määräaikoja ja sääntöjä, se lisäsi.

        Ilmoitus tuli sen jälkeen, kun hallitus hyväksyi aiemmin maanantaina joitain ulkomaanmatkoja, mukaan lukien liikematkustajat ja ulkomaalaiset, joilla on puolisot, työluvat tai oleskelulupa maassa.

        Nyt siis jo pääsee tietyin ehdoin. On varsin todennäköistä että elokuussa pääsee kuka vaan.

        Jos nyt oikein kovasti hinkuaa Thaimaahan, niin ei muuta kuin pyydät vaikka thaimaalaiselta kiinteistövälittäjältä kutsukirjeen katsomaan asuntoja. Silloin olet liikematkalla. Mikä muukin syy tai tekosyy kelpaa kutsuun.

        Lerppistä pelottaa että pattajan pojat köyrii Thaimaassa sen entistä omaishoitajaa, joka palasi keväällä Thaimaahan lerppiksen jäädessä Suomeen. Mitä sitä turhaan pelkäämään, kun häntä itseään ei edes kiinnosta se köyriminen? Pitäähän exänkin saada kovaa silloin tällöin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä uutinen on viime maanantailta:

        Thaimaa poistaa kansainväliset lentokiellot keskiviikkona, ilmailuviranomainen kertoi.

        Thaimaan siviili-ilmailuviranomaisen (CAAT) mukaan kansainvälisten lentojen kielto kumotaan keskiviikkona tietyin ehdoin.

        Ilma-alusten ja Thaimaahan saapuvien henkilöiden on noudatettava maahanmuuttolain, tartuntatauteja koskevan lain, lentoliikenteen lain ja hätäasetuksen nojalla valtuutettujen henkilöiden ehtoja, määräaikoja ja sääntöjä, se lisäsi.

        Ilmoitus tuli sen jälkeen, kun hallitus hyväksyi aiemmin maanantaina joitain ulkomaanmatkoja, mukaan lukien liikematkustajat ja ulkomaalaiset, joilla on puolisot, työluvat tai oleskelulupa maassa.

        Nyt siis jo pääsee tietyin ehdoin. On varsin todennäköistä että elokuussa pääsee kuka vaan.

        Jos nyt oikein kovasti hinkuaa Thaimaahan, niin ei muuta kuin pyydät vaikka thaimaalaiselta kiinteistövälittäjältä kutsukirjeen katsomaan asuntoja. Silloin olet liikematkalla. Mikä muukin syy tai tekosyy kelpaa kutsuun.

        Asiallinen kommentti ja pitää paikkansa, toisin kuin numeromiehen tuomiopäivän julistukset. Itse voisin lennellä jo elokuussa, mutta odottelen että paikat aukeaa kunnolla.


      • Anonyymi

        Ai niin by numball...


    • Anonyymi

      Niuvan kiljupönikkään pitää järjestää siansuolesta putkenpätkää

      • Anonyymi

        Allsång på Niuva:

        Stockholm-Arlanda på min fjärta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allsång på Niuva:

        Stockholm-Arlanda på min fjärta !

        Virheiden kautta


        I


    • Anonyymi

      Uskokaa jo että tänä vuonna ei Thaimaahan suomalaiset turistit pääse.olen ottanut asiasta selvää.

      • Anonyymi

        Juurihan tuossa artikkelissa viranomaiset kertoi että viime viikon keskiviikkona jo pääsi tietyin edellytyksin. Elokuuta arvotaan edelleen. Jos sinulla on parempi lähdetieto niin varmaankin voit sen kertoa muillekin sen lähteen.


      • Anonyymi

        kertoiko poliisipäällikkö vai phuketin kuvernööri?


    • Anonyymi

      No eikö se ole aika varma juttu että tänä vuonna ei mennä Thaimaahan.

      • Anonyymi

        Meneminen ja pääseminen on kaksi eri asiaa. Jotkut ei mene vaikka pääsisi ja jotkut ei pääse vaikka haluaisi ja jotkut pääsee ja menee. Thaimaan hallitus ei tee päätöksiä suomikaksnelosen palstan mielipiteiden ja toiveiden perusteella, vaan koronatilanteen perusteella.


    • Anonyymi

      Tästä tulee Lerpattimelle vielä iso itku, kun matkat taas alkavat elokuussa.

    • Anonyymi

      Ei elokuussa pääse Thaimaan. Niin se vaan on.

      • Anonyymi

        Vare, ettei Sika Amalian hakema gambuianhyppykuppa tartu


    • Minulla on virka miehiltä suorat luttamuksellinen tiedot... sisäpiiristä vakuutettiin että on näin ja tulee resupettereille kusiset paikat. Maahan tulo kielto ja matka karkotus keskukseen voi alkaa karateenissa. Siinä sitä on sitte lomaa kahen viikon miljonäärillä. Minä olen jo täällä... olen ollut jo kauan... kun olette olleet jo kauan niin tiedätte asiat ilman kuuglea. Ei mitään asiaa tänne.. ehkä vuonna 2037. Täytän silloin samana vuonna 58 ja olen ollut naimisissa thain aviomiehevä 20 vuotta tulee hääbäivä silloin. toiset joutuu ostamaan ihokosketusta mutta mulla on jo ja se perustuu rakkauteen eikä rahaan, vaikkakin meillä on jo sitä rahaa ihan älyttömästi. voin sen vakuuttaa täällä teille. Olen tosi paljon vanhempi kun te yhteensä ja kun lopulta te pääsette eläkkeelle niin teillä ei ole eläkettä. Vaatii paateroita niin paljon että ja vakuutukset. Voin vakuuttaa että savossa pysytte.

      • Anonyymi

        Eikös Paatero jäänyt jo eläkkeelle ?


    • Anonyymi

      Sama juttu oli kesäkuussa porukka puhui menevänsä heinäkuussa Thaimaahan.mutta miten kävi. Sama juttu on elokuussa ei sinne Thaimaahan mene turisteja elokuussa ehkä vuonna 2021 .katsotaan ensi vuonna tilannetta uudestaan.

      • Anonyymi

        Jotkut suomalaiset on palanneet jo viime keskiviikon jälkeen. Kutsu, lähetystössä käynti, lääkärintodistus ja pomps, tänne vaan. Ei ole karanteeneja ei mitään ongelmia. Syiksi viisumin saantiin kelpaa jo nyt liikematkailu, avioliitto, lapsi, asunto ja osoite tai oleskelulupa. Oleskeluluvaksi kelpaa voimassa oleva eläkeläisviisumi tai bisnesviisumi. Myös lääketieteen parissa työskentelevät ovat tervetulleita. Kutsun voi kirjoittaa yritys, kiinteistönvälittäjä tai lakitoimisto. Tervetuloa Thaimaahan!

        SS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut suomalaiset on palanneet jo viime keskiviikon jälkeen. Kutsu, lähetystössä käynti, lääkärintodistus ja pomps, tänne vaan. Ei ole karanteeneja ei mitään ongelmia. Syiksi viisumin saantiin kelpaa jo nyt liikematkailu, avioliitto, lapsi, asunto ja osoite tai oleskelulupa. Oleskeluluvaksi kelpaa voimassa oleva eläkeläisviisumi tai bisnesviisumi. Myös lääketieteen parissa työskentelevät ovat tervetulleita. Kutsun voi kirjoittaa yritys, kiinteistönvälittäjä tai lakitoimisto. Tervetuloa Thaimaahan!

        SS

        Resubetteri minä haasdattelin bäällikköä jo... laatutietoisesti hän sanoi minulle että suudarit pysykööt kastissaan ja petterit kodonaan mahoineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut suomalaiset on palanneet jo viime keskiviikon jälkeen. Kutsu, lähetystössä käynti, lääkärintodistus ja pomps, tänne vaan. Ei ole karanteeneja ei mitään ongelmia. Syiksi viisumin saantiin kelpaa jo nyt liikematkailu, avioliitto, lapsi, asunto ja osoite tai oleskelulupa. Oleskeluluvaksi kelpaa voimassa oleva eläkeläisviisumi tai bisnesviisumi. Myös lääketieteen parissa työskentelevät ovat tervetulleita. Kutsun voi kirjoittaa yritys, kiinteistönvälittäjä tai lakitoimisto. Tervetuloa Thaimaahan!

        SS

        Aivan bisnes miehet/naiset ja jos on thai puoliso pääse Thaimaahan. Mutta turistit ei pääse tänä vuonna Thaimaahan ollenkaan olen varmistanut asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan bisnes miehet/naiset ja jos on thai puoliso pääse Thaimaahan. Mutta turistit ei pääse tänä vuonna Thaimaahan ollenkaan olen varmistanut asian.

        Neljä kaveria tuli viime viikolla. Eivät ole bisnesmiehiä eikä ole puolisoa. Riittää kun tekaisee kutsupaperin mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan bisnes miehet/naiset ja jos on thai puoliso pääse Thaimaahan. Mutta turistit ei pääse tänä vuonna Thaimaahan ollenkaan olen varmistanut asian.

        Varmistitko sen sieltä samasta paikasta joka kertoi songkranin olevan riisijuhla ja sieltä joka kertoi Hin Lek Fain olevan kaupunki?


    • Anonyymi

      Ei kai tässä mikään kiire ole

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        3000 "ylimääräistä".. on taas lerpalla jutut, onko tuo 3000 joku raha lerpan mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3000 "ylimääräistä".. on taas lerpalla jutut, onko tuo 3000 joku raha lerpan mielestä.

        Sinusta voisi tehdä potilaskertomuksen pelkästään kirjoitustesi perusteella.

        Kun ihmisen jokapäiväinen toiminta on kommentoida lerppaa ja etsiä lerppansa kirjoituksista aiheen kinasteluun, niin ei ole mikään vaikeus edes roskakuskille laatia melko oikeellinen sairaslomatodistus sinulle.
        Tosin sellainenhan sinulla jo onkin koska olet aina kärppänä paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3000 "ylimääräistä".. on taas lerpalla jutut, onko tuo 3000 joku raha lerpan mielestä.

        noin suuri menoerä on todellakin budjetoitava ihan excel taulukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta voisi tehdä potilaskertomuksen pelkästään kirjoitustesi perusteella.

        Kun ihmisen jokapäiväinen toiminta on kommentoida lerppaa ja etsiä lerppansa kirjoituksista aiheen kinasteluun, niin ei ole mikään vaikeus edes roskakuskille laatia melko oikeellinen sairaslomatodistus sinulle.
        Tosin sellainenhan sinulla jo onkin koska olet aina kärppänä paikalla.

        entä itse, oletko katsonut peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3000 "ylimääräistä".. on taas lerpalla jutut, onko tuo 3000 joku raha lerpan mielestä.

        Amexia kun vilauttaa niin sillä siitä selviää. Saakohan muuten kelakortilla alennuksen?


    • Olin kerran ladukkaassa yögerhossa. Sitten siihen tuli reilusti yli kaksi metrisiä ruotsalaisnaisia joilla oli niin pitkät sääret että niissä oli kaksi polvilumbiota molemmissa jaloissa. Naiset totesi että minulla on niin hyvä ulko näkö, että haluavat olla kanssani ilmaiseksi. Koska olen hyvä kundoinen, niin tanssidin heitä ihan pörryksiin saakka. Mentiin sitten meille, naiset maksoi taksin ja osti meille matkalta kepandit tsili kastikkeella nakki kiosgista.
      Kioskilla oli kolme metrisiä karbaaseja mutta tein niistä hetkessä pandoja. Naiset ihasteli ja sanoi ruotsiksi että nyt on miehellä kuntoa. Se on kunto huoneelta hankittua. Yhessä välissä se toinen otti housut pois ja en ollu ikkää nähny niin tuuheatukkaisia kasseja kellään. Mulla taitaa vieläki olla molempien hampaiden raossa niitä. Aamulla heräsin oli vieneet luxor telkkarini ja kaksi kellohametta.

      • Anonyymi

        Sulla on siis hampaiden raossa edelleen kasseja vai karvoja? Kuulostaa tosi brutaalilta.


    • Anonyymi

      Pääsee normaalisti

      • Anonyymi

        Toivossa on hyvä elää, toisin kuin Amalian, jolta portit Gambiaan ovat vielä piiiitkäään kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivossa on hyvä elää, toisin kuin Amalian, jolta portit Gambiaan ovat vielä piiiitkäään kiinni.

        Minkälaisia ovat Gang stalkkerit ja heidän pomonsa Kampiassa ja Taimaassa?


    • Anonyymi

      Vain työmatkalaiset pääse elokuussa Thaimaahan. Ei turistit pääse vielä tänä vuonna.

    • Anonyymi

      No, minkä reitin valitsit, Raatteentietä Leningraadiinko ?

      • Anonyymi

        Raatteentien päässä ei ole rajanylityspaikkaa. Vierestä pääsee yli, kun laittaa susiturkin päälle ja kulkee nelinjaloin.


    • Anonyymi

      Siinä ei ole CO2 päästöistä tietookaan, kun Suomen herra ajelee kenttähuorain kanssa, pölyt vaan mosurin silimille.

      • Anonyymi

        JAAHAS, taas alkaa suhna tekemään suurvaltaa.


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa hämmästyttää numeropallin ennusunet (lääketokkura) Thaimaan rajojen avaamisesta.

      Rajat ovat auki , ei numeropallille, vaan terveille rahamiehille, hä hä häääääää....

      • Anonyymi

        Thaimaa on 1000x turvallisempi koronan suhteen kuin mikään muu maa. Sinne vaan evakkoon. Antaa Mariinin vääntelehtiä ja sulkea uimahalleja. Sen toimenpiteillä ei vaikka kieltäisi kaiken, jopa sisäänhengityksen, ei ole mitään merkitystä niinkauan kuin kuukerjengi hengailee ostareilla ja asemilla tautejaan levittelemässä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe