Kerro siitä kun näimme

Anonyymi

Kerro nainen mieleenpainuneesta
Kerro tunnisteita näkemisestämme. Millainen se oli?

95

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi et aloita kertomalla jotain niin osaa sitten sopivat naiset kertoa enemmän?
      Kuulostaa kalastelulta kun et itse sano mitään. Onko mitään naista olemassakaan?

      • Anonyymi

        02 on kalastaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        02 on kalastaja.

        Voit kertoa itsekin siitä tapaamisesta jotain. Oikeasti. Mua vaan ällöttää nämä palstan yksipuoliset itsensätunnistelijat.


    • Anonyymi

      Tahdot vain egon pönkitystä varmaan, se olo tulee näistä..

      • Anonyymi

        Näistä🤣mitä shaibaa


    • Anonyymi

      No siiis se oli joku olisko ollut 3.1.2014 kun Rölli tuli ekan kerran karjuun mun aloitukseen jotain syyttävää kuraa. Jotain diipadaapaata jostain hänen hylkäämisestä tms. En edes enää muista. Olin uusi palstalla ja hetkeksi tuli pelokas ja ahdistuneen vainoharhainen olo että kuka tuttu mulle noin ilkeesti kaunaa kantaa.

      Sitten aloin keskusteluhaulla selvittään asiaa ja tajusin että jaa, emme tunne. Hän on joku harhainen palstalta. Siitä kuitenkin alkoi palstalla yhteinen aikamme jossa toistuvasti kyseinen "kuvottavaa" hokeva henkilö on käyny kimppuuni riitaisella riehuvalla asenteella. Hän on myös toistuvasti ottanut hernettä nekkuun kun oon työntänyt häntä sivuun tuntemattomana ja toistellut ettemme tunne. En harrasta nettiseksiä tuntemattomien ihmisten kanssa. En ole mikään maksullinen jakari.

      Näin kuitenkin matkamme tämän röllin kanssa täällä alkoi

      • Anonyymi

        Näin se meni että
        Rölli kävi omiin ja raivoten ja haukkuen se on täällä mun kans kulkenu luullen että olen hänen ikävän kohde. Milloin sitä kuvotteli jonku biletys, milloin biseksuaalisuus, milloin pedofilia, milloin roikotus, milloin kuvottavat patjana olot, milloin muiden kanssa parisuhteilu jne

        Aina se kuitenkin jotenkin ominut minut täältä ja raivoisasti huutanu kuin palosireeni. Vaikea ihminen kun ei tajua että en edelleenkään harrasta tuntemattomien kanssa nettiseksiä. En vaikka se luulis että tunnemme ja inttäs ja inttäs.

        En jaa tuntemattomille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se meni että
        Rölli kävi omiin ja raivoten ja haukkuen se on täällä mun kans kulkenu luullen että olen hänen ikävän kohde. Milloin sitä kuvotteli jonku biletys, milloin biseksuaalisuus, milloin pedofilia, milloin roikotus, milloin kuvottavat patjana olot, milloin muiden kanssa parisuhteilu jne

        Aina se kuitenkin jotenkin ominut minut täältä ja raivoisasti huutanu kuin palosireeni. Vaikea ihminen kun ei tajua että en edelleenkään harrasta tuntemattomien kanssa nettiseksiä. En vaikka se luulis että tunnemme ja inttäs ja inttäs.

        En jaa tuntemattomille.

        Nettiseksiä nähdäkseni harrastetaan alan sivustoilla, eikä palstoilla trollaamalla, en ole asiantuntija tai väitä olevani, mutta on kai se vähän muutakin kuin paperinukkejen symbolista läiskyttelyä tekosofistikoituneella otteella. Korostan vielä oppineisuuden puutteesta johtuvia sivistysaukkoja päättelykyvyssäni. Joku toinen vetää ehkä päätelmät tykimmin😆


    • Anonyymi

      Kun katsoit minuun, kaiken muun mä unohdin. Oikeesti, miten voi olla niin tutunnäköinen mies. Ihankuin katsoisin omaa sieluani. Ihankuin tietäisin sinun kaikki vikasi ja silti tykkäisin sinusta. Kaikki ilmeet ja eleet. Yhdyn jokaiseen tunteeseesi. Oletko sinä taikonut minut mies, vai mitä tämä on?

      • Anonyymi

        Hienosti ajateltu ja sopisi mullekin tämä. Ne kaikki viat kolahti. Onhan niitäkin. Tykkään yhdestä naisesta, olipa hänellä vikoja tai ei. Sitä asiaa ei voi enää muuttaa. m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti ajateltu ja sopisi mullekin tämä. Ne kaikki viat kolahti. Onhan niitäkin. Tykkään yhdestä naisesta, olipa hänellä vikoja tai ei. Sitä asiaa ei voi enää muuttaa. m>n

        "Vikoja", ihminen ei ole kone mutta kyllä ihan jokaisella ihmisellä on heikkoutensa. Lapsellista muuta kuvitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vikoja", ihminen ei ole kone mutta kyllä ihan jokaisella ihmisellä on heikkoutensa. Lapsellista muuta kuvitella.

        Hyvät kommentit ja niin totta.


    • Anonyymi

      Haamupuhelu

      • Anonyymi

        Mäkin oon vähän ihmetellyt sitä videopuhelua mikä näkyy mun soitetuissa puheluissa watsappissa vieläki :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin oon vähän ihmetellyt sitä videopuhelua mikä näkyy mun soitetuissa puheluissa watsappissa vieläki :D

        Samoin, joku ryhmäpuhelu! Wtf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, joku ryhmäpuhelu! Wtf

        Nää taitaa olla jotain wa:n bugeja. Oon kuullut tämmöisistä tutuilta, että wa itse yhdistelee jotain ryhmäpuheluita. Aika noloa. Pitääköhän poistaa yksi numero, ettei tule vahingossa soittaneeksi.


    • Anonyymi

      Mieleenpainuva katse.

      • Anonyymi

        Tuo maailmassa ainutkertaista, tapahtunut vain sinulle 😜🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo maailmassa ainutkertaista, tapahtunut vain sinulle 😜🤣

        Kysyttiin minun ja miehen kohtaamisesta ja tuo tapahtui.


    • Anonyymi

      Noo paljastun kun kerron, mutta eipä tuolla enää merkistystä. Viime kesänä. Reissusta tulin ja olit vastassa! Se merkitsi paljon! ❤️

    • Anonyymi

      Muutaman kerran olemme katsoneet toisiamme silmiin. Kerran pitempään.

      • Anonyymi

        Missä nämä katseet ovat kohdanneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä nämä katseet ovat kohdanneet?

        Etelä-Koreassa hänet näin.


    • Anonyymi

      Mietin milloin homma etenee.. Ja kysyt mikä oli mieleenpainuvin asia kun naitiin eikä nähtiin..

    • Anonyymi

      Pallit seisaittava kokemus

    • Anonyymi

      Kerrö kun mäimme

    • Anonyymi

      Millainen se oli

      • Anonyymi

        Ällöä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ällöä...

        Itse olet ällö


      • Anonyymi

        Tosi kaunista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kaunista :)

        Ei kehumist oikeest. Huono sängyss jne.
        Sopii paremmin jollehi pultsari naikkosel...🤣. "kaunis pari"... 😅🤣.


    • Anonyymi

      Se oli iltayö olise

    • Anonyymi

      Se hetki kun olin hyvästelemässä häntä ja hän katsoi minua hymyillen , lämpö , hellyys ja välittäminen loisti hänen katseestaan.
      Tuli itselle hämmennys , ja mietin että hänellä taitaa olla oikeasti tunteita minua kohtaan.

      • Anonyymi

        Milloin tämä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tämä tapahtui?

        Unessa tsapahtui vuonna kuusysi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unessa tsapahtui vuonna kuusysi

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tämä tapahtui?

        toukokuussa kait , en nyt tarkkaan osaa sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toukokuussa kait , en nyt tarkkaan osaa sanoa.

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        elo/syyskuun vaihteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        elo/syyskuun vaihteessa?

        Ei.


      • Anonyymi

        Mietti varmaan, että sainpas tuoltakin, olit ihan hyvä pano. Seuraava jo mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietti varmaan, että sainpas tuoltakin, olit ihan hyvä pano. Seuraava jo mielessä.

        Ei me olla hänen kanssa vielä/koskaan pantu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me olla hänen kanssa vielä/koskaan pantu .

        Ei, ei olla pantu saati rakasteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei olla pantu saati rakasteltu.

        Mutta onhan se rakastelu mielessä käynyt..
        (sama kuin eilen 20.38)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onhan se rakastelu mielessä käynyt..
        (sama kuin eilen 20.38)

        On käynyt, mutta ei ole tapahtunut mitään siihen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tämä tapahtui?

        Maaliskuussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tämä tapahtui?

        En ole tuon edellisen viestin kirjoittaja, mutta itselläni hieman samanlainen tilanne oli joulukuusssa. Naiselta naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tuon edellisen viestin kirjoittaja, mutta itselläni hieman samanlainen tilanne oli joulukuusssa. Naiselta naiselle

        Tässä vain naiselta miehelle nää. Ei mitenkää muuten päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Joulukuussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tuon edellisen viestin kirjoittaja, mutta itselläni hieman samanlainen tilanne oli joulukuusssa. Naiselta naiselle

        Kerro jtn tilanteesta tai hänestä? Etenikö mihinkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro jtn tilanteesta tai hänestä? Etenikö mihinkään?

        Kellarissa, ei edennyt


    • Anonyymi

      Illainem se sittem olikaan....

    • Anonyymi

      Kerro nainen

    • Anonyymi

      Eräs kerta jäi mieleeni.. kun tulin luoksesi uuteen asuntoosi..

      • Anonyymi

        Se oli jännittävää aikaa.


      • Anonyymi

        Koskas se sitten tapahtui ja missä, Hki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskas se sitten tapahtui ja missä, Hki?

        Ei ollut Helsinki eikä Uudellamaalla edes.


    • Anonyymi

      Siihen kysymykseen osaisin nyt vastata. Vieläkö kiinnostaa? Siis siitä " jutusta " on kyse.

      • Anonyymi

        Vastaat varmaan suoraan minulle..


    • Anonyymi

      Siitä on jo niin kauan aikaa.. Täytyy miettiä pari kuukautta..🤔

      • Anonyymi

        Siä oot vähän Dalai Laman näköinen, kun hän oli nuori !


    • Anonyymi

      Kyyhkylässä, kuntoutus osastolla, tulit minun huoneen, missä minä makasin hyvin heikkona sängyssä ja sinä kävelit ikkunan luo ja tervehdit ja olit pitkään hyvin hiljaa ja katsoit välillä minua ja sitten hiljaa ikkunasta ulos.

      - Sanoin: "Voit kysyä minulta ihan mitä vaan!"
      - Kysyit: "Oletko kuolemassa?"
      - Sanoin: "Sinnepäin olen menossa."

      Mutta, tässä mä edelleen olen ja elossa!

      Muistat?

    • Anonyymi

      Kävelit vastaan, tunnistin, ohitimme. En voinut tietää, kuinka tarkeä osa olet elämässäni. Luminen maaliskuun päivä, jota kertaan jatkuvasti, vieläkin.

      • Anonyymi

        Minkä vuoden maaliskuu? Ja tunnistiko hän sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä vuoden maaliskuu? Ja tunnistiko hän sinua?

        Vuoden 1992


    • Anonyymi

      Seisoi liikenne valoissa, jossa hymyilin sinulle. Oli talvi aikaa, jos liikenne valot olisivat lakanneet toimimasta olisit sopinut jatkoksi niin suloinen olit punastuessasi.

      Olet vieläkin, namu.

      • Anonyymi

        Nyt kyllä osui aika napaan :)
        t. Namuksikin kutsuttu


    • Anonyymi

      No se oli noin seitsemän vuotto sitten .

      Puhuin silloin kyllä eri asioita mutta myö oltiin niin lähekkäin että ei sitä voi unohtoo.
      Hetki katottiin toisiamme erilailla silmiin tai oikeastaan se oli aikapitkä katse.

      Ruettiin nuuskimaankin mutta eihän myö millekkään haistu

      Minun oli pakko nuuhkaista sinuun päin niin sinäkin taisit sitten minuun..

      Mutta olin ehkä liian lähelläsinua,voi olla että se ol minulta vähän liian lähestymistä taisit jopa vähän perääntyä


      Onneksi.

      Kun mun piä on kesällä ihan mahdoton

    • Anonyymi

      Minulla ei ole tuollaisia muistoja ollenkaan.

    • Anonyymi

      Jatkuvasti saman alueen ihmisiä näkee eivät jää mieleen, Samoin kuin autolla ajaessa, vastaan tulee autoja, näet vaan et muista. Täysin viraan, merkityksellisen henkilön kohtaaminen jää mieleen.

    • Anonyymi

      Viimeksi kuin näimme siitä on kuukausi, tai oikeastaan minä näin sinut, sä et minua. Frisbeegolf.

    • Anonyymi

      Eilinen oli aika mieleen painuva. Kyllä vaan olikin.

    • Anonyymi

      Me on nähty jo monta kertaa. Jokainen kerta ihastumisen jälkeen on ollut mieleenpainuva ja ikimuistoinen. Mulle ei varmaan hänelle.

      • Anonyymi

        Kuvaile jokin kerta. Mitä olette tehny, millainen tunnelma, ympäristö??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaile jokin kerta. Mitä olette tehny, millainen tunnelma, ympäristö??

        Me seistään aina. Tunnelma on hiukan tiivis. Tuntuu että melkein törmäillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me seistään aina. Tunnelma on hiukan tiivis. Tuntuu että melkein törmäillään.

        Jutteletteko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutteletteko?

        Jutellaan tietysti. Ei olla missään ruuhkabussissa kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutellaan tietysti. Ei olla missään ruuhkabussissa kuitenkaan.

        Mutta tosi ahdasta kun laitoit, että tiivis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tosi ahdasta kun laitoit, että tiivis.

        Ei tosi ahdasta vaan hiukan tiivis. Eri asia. EI olla missään avaralla torilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosi ahdasta vaan hiukan tiivis. Eri asia. EI olla missään avaralla torilla.

        Muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta?

        Mä taisin istuakin kerran....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taisin istuakin kerran....

        Mitä muuta, ympäristöstä voisit sanoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta, ympäristöstä voisit sanoa

        En mä jaksa enää. Tämän pitäisi olla vuorottelevaa, sä et itse sano mitään. Pitäisi herätä toivo, että olet hän ja sitten jaksaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä jaksa enää. Tämän pitäisi olla vuorottelevaa, sä et itse sano mitään. Pitäisi herätä toivo, että olet hän ja sitten jaksaisi.

        No, istuit eri ympäristössä.


    • Anonyymi

      Ekan vai tokan kerran?

      • Anonyymi

        Minkä kerran?


    • Anonyymi

      Mulla oli punainen paita ja työhousut. Olit heti mun kimpussa kun näit minut. Se oli ihanaa. Aah.

      • Anonyymi

        Nyt muistan sen. Olit niin kauniina siinä touhuamassa yhtä juttua. Olin heti sinun kimpussa, kun oli ollut ikävä. Sitäpaitsi olit ensimmäisenä vastassa, kun tulin ja katsoit hymyillen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt muistan sen. Olit niin kauniina siinä touhuamassa yhtä juttua. Olin heti sinun kimpussa, kun oli ollut ikävä. Sitäpaitsi olit ensimmäisenä vastassa, kun tulin ja katsoit hymyillen.

        Valitettavasti tämä eka viesti ei ollut kyseiseltä naiselta vaan kuvaus siitä henkilöstä joka otti mun paikan töissä. Vastaus oli juuri se minkä odotin olevan. Olin kokoajan tietoinen että teillä on suhde sen takia kielsit pyytämäsi kahvit. Mulle ei olos tarvinnut valehdella ja keksiä että olen erehtynyt henkilöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti tämä eka viesti ei ollut kyseiseltä naiselta vaan kuvaus siitä henkilöstä joka otti mun paikan töissä. Vastaus oli juuri se minkä odotin olevan. Olin kokoajan tietoinen että teillä on suhde sen takia kielsit pyytämäsi kahvit. Mulle ei olos tarvinnut valehdella ja keksiä että olen erehtynyt henkilöstä.

        Minä sivusta, arvasin tuosta Aah-sanasta saman minkä kerrot. Ettei ole kyseiseltä naiselta. Liekö vastauskaan kyseiseltä mieheltä. Tuskin.


    • Anonyymi

      Kerron kauan sitten tapahtuneesta, v. xxx7 loppupuolella. Sinä iltana juttelin kanssasi aika pitkän tovin pienehkössä järvenrantaravintolassa, lähellä veljeni kotia. Asuin itse silloin Helsingissä.
      Vielä, kun olin lähdössä ja seisoin eteisessä oven luona takki päällä odottaen veljeäni hakemaan (yövyin hänen luonaan) minua, seisoit pienen matkan päässä jutellen jonkun miehen kanssa, katsoen koko ajan minuun päin. Olin samalla hyvin onnellinen ja hämilläni.

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että olimme silloin "tunteneet" reilut kuusi vuotta.


    • Anonyymi

      Hieno muisto jäi. Harmittaa vain, että ei olla sittemmin nähty. Olisi varmasti todella mukava kohdata uudelleen. Ei mitään kummallisempaa tapahtunut. Vain kättely ja muut pakolliset kohteliaisuudet. Olimme tilanteessa aivan kahden hienossa ympäristössä. Kaikki kolahti vain kohdalleen, vaikka ainakin toistaiseksi ei olla siis nähty. Onhan se kuitenkin vielä mahdollista ainakin minun puoleltani.

      • Anonyymi

        Ups, oli naiselle kysymys. No olen sitä toista sorttia, mutta en viitsi peruakaan enää. m-n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ups, oli naiselle kysymys. No olen sitä toista sorttia, mutta en viitsi peruakaan enää. m-n.

        Ei, tuo miehelle, kuten alussa sanotaan, ei näitä peruta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe