Niin että se mitä puhut naamatusten, että tarkoitat sitä? Ainakin se on sinun näköistäsi, sellaiseksi olen sinut uskonut.
ole kiltti, kunnioita minua
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin nyt puhua jos sinun kanssa pääsisin juttelemaan, niin rehellisesti..
- Anonyymi
Minä olen aina ollut hyvin suora ja rehellinen, kun olemme kasvokkain jutelleet, vai enkö muka ole ollut?
- Anonyymi
Ilman tunnisteita voin silti sanoa kunnioittaneeni häntä aina, ja olleeni jokaisen naamatusten sanotun sanani takana. Tilanteissa voi tulla joskus muutoksia, mutta edelleen olen sanojeni takana. Sydämestä sanottuja olivat kaikki, siksi niiden sanominen veti minutkin hämilleni.
Muistanet varmaan😊
m->n, PP - Anonyymi
Kunnioitan sinua niin paljon että saat tulla käymään minun kotiini ja nähdä kunnon seksiä kohta.... olen polyamorinen suhteessa joten jos kiinnostaa niin tervetuloa osallistumaan...... mies on ihan ok näköinen.. taudeista en ole ihan varma.mutta hyvä varustus hänellä on...
- Anonyymi
Varmasti, kunnioitan häntä ja hänen seurassaan on yksinkertaisesti pirun hyvä olla!
https://youtu.be/3NG-YBAjzvE - Anonyymi
Kyllä, kyllä. Kaikki kunnioittaa ja rakastaa ja kaipailee ja aina menee oikeaan osoitteeseen nämäkin. Ehdottomasti kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.765041Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163413Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242710Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581770- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351243Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711035IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922