Jos on jossain vaiheessa lapsuuttaan ollut raivohullu

Anonyymi

Voiko sellaiseksi tulla myös aikuisena tai pahempaa?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä voi, suurimmasta osasta tulee kerrostalokyttääjiä.

      • Anonyymi

        Ainakin jp sipilästä


    • Anonyymi

      Voi mutta ei välttämättä.

    • Anonyymi

      Se on geeneissä eli tilanne ei ainakaan parane.Sukurutsa on yksi syy joka aiheuttaa tuollaista,usein tuollaiseen tilaan kuuluu myös psykopatian kaltainen patologinen valehtelu.

      • Anonyymi

        Lapsi voi saada raivareita, koska ei kykene hallitsemaan tunteitaan. Kyky hallita tunteita kehittyy niin kauan, kuin aivot kehittyvät. Siinä tapauksessa raivarit voivat hävitä kokonaan iän myötä. Jos raivareiden taustalla on halu satuttaa muita tai ne ovat manipulointiyrityksiä, tilanne on huonompi.

        Minulla on as-veli joka sai raivareita lapsena ja varhaisnuoruudessa. Nykyään hän ei raivoa kunnolla koskaan ja on hyvin vakaa persoona. Hän on aina ollut empaattinen ja hyväntahtoinen, mutta lapsena hän ei kyennyt hallitsemaan voimakkaita tunnetiloja ja se purkautui aika pahoillakin raivareilla. Usein raivokohtaus johtui aistiylikuormituksesta tai muutostilanteesta.


    • Anonyymi

      Pidän aina köyttä mukana jos näen jossakin tällaisen raivohullun, raivohullun lapsen tai raivohullun lapsenlapsen niin köytän hänet lähimpää puuhun ja jatkan matkaani.

    • Anonyymi

      voi tulla. mutta jos voi ja ensinnäkin uskaltaa pohtia ja kertoa itselleen, mitkä ne asiat on mitkä suututtaa( tai mitä asiaa pelkäät että puolustaudut suuttumalla) niin pääsee vähitellen eteenpäin. itellä sama prosessi menossa, pelkään että muut kävelee yli, käyttää jotenkin omaksi edukseen, jos annan yhtään siimaa. enkä tiedä oikein kuka olen niin siltä pohjalta on vaikea asettaa terveitä rajojakaan-mun kanssa on usein aika vmäistä olla jos alan räjähtelemään tosi herkästi.

      mutta tosiaan eteenpäin pääsee kun pohtii monelta eri kantilta noita hommia ja koittaa tosiaan pohtia, miksi itse toimii tietyllä tapaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe