codesan comp

vesku

lekuri määräs tota troppia yskää ja siit tuli skeida olo!

7

5770

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0scar

Onhan tuo melkoinen koktaili.

http://www.tohtori.fi/laakkeet/tuote.php3?ID=293

Codesan comp.
      Reseptivalmiste
      Oy Leiras Finland Ab
      Vaikuttavat aineet: Kodeiini, efedriini, papaveriini, diprofylliini, difenhydramiini, ammoniumkloridi, mentoli ja kokillaanatinktuura.

Haittavaikutukset

Käytettäessä suositeltua annostusta haittavaikutuksia ilmenee harvoin. Yleisimmät haittavaikutukset ovat sydämen lyöntitiheyden lisääntyminen, verenpaineen kohoaminen, lihasvapina ja unettomuus. Pahoinvointia ja väsymystä saattaa esiintyä.

• vesku

huono fiilis ohi ja on tosi hyvä olo!

• lisää

joko on pullo tyhjä, muistitko tehdä erottelun tsippopensalla ja sitruunahapolla?

• Korg420

Kodeiini on mieto opiaatti eli mm. morfiinin sukulainen. Ei ihme jos tulee pöhnä :D

• on.

Mieheni sai krooniseen yskään lekurilta codesania usean vuoden ajan. Kerran otin itsekin ko. troppia flunssan aiheuttamaan yskään. Hetken kuluttua lääkkeen ottamisen jälkeen tuli lämmin olo, kaikki ympärillä oleva nauratti ja kävely tuntui leijumiselta. Enkä ottanut kuin määräyksen mukaisen annoksen. Juttelin asiasta työkaverin kanssa, joka kertoi sen olevan ihan normaalia lääkettä päihdekäytössä.

Codesan laitettiin muutama vuosi sitten myyntikieltoon, sillä sen todettiin altistavan aivoverenvuotoon. Näin kertoi ainakin mieheni lekuri. Harmi, sillä se oli ainoa lääke, joka auttoi puolisoni yskään. Tilalle annettiin CodesanN -tabletteja, joita saa nykyisin jo käsikaupasta. Puhutko siis pullossa olevasta lääkkeestä?

• samppa

lääkäri määräs tota mulle yskään tänään.Otin ohjeen mukaiset 10ml about puol tuntii, tunti sitte ja tuli saatanan huono olo.

Nyt ei ehkä enää oo niin huono fiilis, mut jossain vaihees tuntu, et pumppu leikkaa kii, naamaa kuumotti ja lihaksissa outo fiilis.

Kellään muulla samoi fiilareita?

• Samppa

Missä helvetissä tää viesti on?
        Jos vanhoihin viesteihin vastaa, ni eiks ne päivity ja siirry tonne etusivulle ollenkaan?

Jos ei, ni eihän tossa haku toiminnossa oo sit mitään järkee...?

Sit ku ei voi ees duunaa uutta viestii samasta aiheesta, jos on jo johonki vuodenvanhaan juttuun samaa asiaa kommentoinu...tää o iha hanurista saatana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2785
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2012
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1747
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1658
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      945
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe